En toch, wel een geweldenaar hoor die Mahomesquote:Op maandag 27 januari 2025 00:35 schreef FundsAreSafu het volgende:
Tijd voor wat idiote momenten en scheidsrechterlijke dwalingen in het voordeel van de Chiefs
Een groter contrast tussen opening drives is onmogelijkquote:Op maandag 27 januari 2025 00:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En toch, wel een geweldenaar hoor die Mahomes
Uiteraard.quote:Op maandag 27 januari 2025 03:26 schreef tjoptjop het volgende:
Boh als dit zo doorgaat wordt het een mooie laatste 6 minuten![]()
Niemand die kijkt?
De eerste wedstrijd was met Nederlands commentaar (Commanders- Eagles), twee is misschien beetje veel en ik heb het idee dat de fans die snachts opblijven de voorkeur geven aan de amerikaanse commentatoren.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:33 schreef hole1988 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk waarom er eigenlijk geen Nederlands commentaar meer is bij deze wedstrijden. Bezuinigingen?
Sowieso. Nou kijk ik via DAZN dus sowieso met Amerikaans commentaar. Als ik American Football kijk wil ik ook echt zo veel mogelijk in die sfeer zitten en daar hoort Amerikaans commentaar bij. En zelfs Amerikaanse reclames.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd was met Nederlands commentaar (Commanders- Eagles), twee is misschien beetje veel en ik heb het idee dat de fans die snachts opblijven de voorkeur geven aan de amerikaanse commentatoren.
Ze doen het ook helemaal niet slecht hoor, maar het Amerikaanse enthousiasme zit er niet in.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso. Nou kijk ik via DAZN dus sowieso met Amerikaans commentaar. Als ik American Football kijk wil ik ook echt zo veel mogelijk in die sfeer zitten en daar hoort Amerikaans commentaar bij. En zelfs Amerikaanse reclames.
Nee precies. Bij niet-Amerikaans commentaar is de kennis vaak prima maar het komt allemaal wat droog over.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze doen het ook helemaal niet slecht hoor, maar het Amerikaanse enthousiasme zit er niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |