abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 januari 2025 @ 22:31:25 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216360784
Morgen is de inauguratie van Trump en het konden wel eens hele gekke tijden worden , voor zover ze het al niet zijn.
Sowieso een meme coin lanceren twee dagen voor je “plechtige” inauguratie is al onbekend. Maar ook de gehele rechts angehauchte Beau monde is aanwezig!
quote:
CBS News also reported that Hungarian prime minister Viktor Orbán has been invited.[23] El Salvador's president Nayib Bukele, Italian prime minister Giorgia Meloni, and last democratically-elected Georgian president Salome Zourabichvili are also reportedly invited.[24]
Israeli prime minister Benjamin Netanyahu and Argentine president Javier Milei are reportedly planning to attend.[25][26] Former Brazilian president Jair Bolsonaro has indicated that he is an invitee, but he would need his confiscated passport to be returned by the government in order to travel.[27] Russia confirmed that President Vladimir Putin did not receive an invitation.[28] Trump stated that he had not invited President Volodymyr Zelenskyy to his inauguration but expressed willingness to welcome him if he decided to attend.[29] Former British prime minister Liz Truss will attend the inauguration.[30] Ecuadorian president Daniel Noboa and Paraguayan president Santiago Peña are also planning to attend.[31]
The foreign ministers of QUAD nations including, S. Jaishankar from India, Penny Wong from Australia, and Takeshi Iwaya from Japan, will also attend the inauguration. They are expected to meet with Trump the day after the ceremony for discussions.[32][33][34]
French Reconquête politicians Éric Zemmour and Sarah Knafo, as well as Identity–Freedoms leader Marion Maréchal, will also attend the ceremony.[35][36] Spanish Vox leader Santiago Abascal is also reportedly planning to attend the ceremony.[37] Belgian Vlaams Belang leader Tom Van Grieken, Reform UK leader Nigel Farage, Alternative for Germany co-leader Tino Chrupalla, and former Polish Prime Minister Mateusz Morawiecki have also confirmed their attendance.[38] Members of the Bundestag Jan Wenzel Schmidt and Beatrix von Storch alongside her husband Sven von Storch have confirmed their attendance.[39] AfD co-leader Alice Weidel[39] and Freedom Party of Austria Herbert Kickl, who was invited, will not attend the ceremony.[40]

Waarom is onze Thierry niet uitgenodigd? Of zijn wij als Nederland toch een maatje te klein.

Er worden ook felle protesten verwacht, alsmede het einde van de oorlog binnen 24! Uur en TikTok komt weer in de lucht.

Volg dit topic voor het nieuws van deze doldwaze dag!!
The End Times are wild
  roze zondag 19 januari 2025 @ 22:31:55 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216360794
Hoe laat Nederlandse tijd begint het circus?
Your beauty never ever scared me.
  zondag 19 januari 2025 @ 22:35:36 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216360833
Vlaams Belang, Farage, AfD, Orban.
Wat een triest clubje bij elkaar daar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 19 januari 2025 @ 22:37:38 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216360852
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:35 schreef Harvest89 het volgende:
Vlaams Belang, Farage, AfD.
Bizar dat dit de gastenlijst is. Het zijn niet eens staatshoofden of geweest. Trump en Elon menen het blijkbaar dus echt allemaal! Straks komt er een war on woke
The End Times are wild
pi_216360915
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:37 schreef LXIV het volgende:

[..]
Bizar dat dit de gastenlijst is. Het zijn niet eens staatshoofden of geweest. Trump en Elon menen het blijkbaar dus echt allemaal! Straks komt er een war on woke
Ik zie alweer waar dit topic heen gaat.

Ik ben wel benieuwd naar zijn belofte over het beëindigen van de oorlog in Oekraïne binnen 24 uur.
pi_216360929
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:31 schreef Ama het volgende:
Hoe laat Nederlandse tijd begint het circus?
quote:
The inauguration ceremony should begin around 17:30 Dutch local time, teeing up Trump's swearing-in at roughly 18:00, when he becomes president.
https://www.cbsnews.com/news/inauguration-schedule-2025/

How to watch the inauguration?
quote:
Inauguration Day ceremonies air on major news networks, including ABC, CBS, CNN, NBC, C-SPAN and Fox News. You can also watch the day's events via USA TODAY's YouTube livestream.
https://www.freep.com/sto(...)o-watch/77825768007/
  zondag 19 januari 2025 @ 23:13:23 #7
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216361173
mpressive

the bullshit is over, nou dat kunne ze hier ook wel eens zeggen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216361179
RIP Groenland ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 19 januari 2025 @ 23:15:32 #9
323876 michaelmoore
pi_216361192
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:13 schreef TLC het volgende:
RIP Groenland ;(
maaktmij geen zak uit wie groenland heeft
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 19 januari 2025 @ 23:23:38 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216361258
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:42 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar zijn belofte over het beëindigen van de oorlog in Oekraïne binnen 24 uur.
Ik denk dat er gekkere dingen gaan gebeuren als we voor mogelijk hielden.
The End Times are wild
  zondag 19 januari 2025 @ 23:24:39 #11
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216361269
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:31 schreef LXIV het volgende:

Waarom is onze Thierry niet uitgenodigd? Of zijn wij als Nederland toch een maatje te klein.

Aangezien er o.a. ook Belgen, Hongaren, Georgiërs, El Salvadorianen en Paraguayanen zijn uitgenodigd, lijkt dat me niet direct een doorslaggevend criterium.
  zondag 19 januari 2025 @ 23:25:11 #12
323876 michaelmoore
pi_216361274
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:23 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk dat er gekkere dingen gaan gebeuren als we voor mogelijk hielden.
nou de echte redneck heeft een gruwelijke hekel aan russen he, dus zal wel meevallen

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 20-01-2025 03:40:38 ]
  zondag 19 januari 2025 @ 23:28:53 #13
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216361303
Zelensky krijgt binnenkort een opfriscursus russisch denk ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tengano op 19-01-2025 23:34:04 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_216361329
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:28 schreef Tengano het volgende:
Zelensky krijgt binnenkort een cursus russisch denk ik.
Russisch is zijn moedertaal.

Rusland heeft met succes mensen in het westen overtuigd dat een Russisch opgevoede jood een nazi is die bezig was met een genocide op Russen. Ik begrijp er echt geen kloot van.
pi_216361339
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
maaktmij geen zak uit wie groenland heeft
stoer.
pi_216361357
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Russisch is zijn moedertaal.

Rusland heeft met succes mensen in het westen overtuigd dat een Russisch opgevoede jood een nazi is die bezig was met een genocide op Russen. Ik begrijp er echt geen kloot van.
It's all a bunch of communists, who the fuck cares? Good riddance.
pi_216361403
twitter
pi_216361483
Dit gaat fantastisch worden.
pi_216361744
welkom in het circus.
Circus trump.
  maandag 20 januari 2025 @ 00:57:30 #20
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216361761
Komt Putin ook?
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 20 januari 2025 @ 02:40:44 #21
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216362084
quote:
RIP Groenland ;(
Dat vind ik dan ook weer een van zijn mindere punten. ;(

Ik had gehoopt op een isolationistische koers, dat de VS een keer binnen haar landsgrenzen blijft en niet overal militaire avontuurtjes aangaat.
pi_216362450
Nou leuk!
Kut
pi_216362480
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2025 02:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Dat vind ik dan ook weer een van zijn mindere punten. ;(

Ik had gehoopt op een isolationistische koers, dat de VS een keer binnen haar landsgrenzen blijft en niet overal militaire avontuurtjes aangaat.
Dat blijft ook wel zo. Dit met Groenland is gewoon 'tactiek' om onberekenbaar te blijven en uiteindelijk een bepaalde deal te kunnen behalen wat anders niet zou lukken. Typische Trump tactics.
Zijn buitenlandbeleid in zijn 1e term was prima, ook al is het een patient. Ik heb er wel vertrouwen in.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_216362611
Je kunt net zo goed het topic van 8 jaar geleden gebruiken.
Dezelfde voorspellingen zowat...

Oorlog, oorlog, oorlog....
Nou, dat hebben we gezien hoor..
:')
  maandag 20 januari 2025 @ 07:11:05 #25
pi_216362613
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 00:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Komt Putin ook?
Nee hij is uitgenodigd hier in het Provinsjehus. :D

Uiteraard is dat belangrijker. De VS moet nog even wachten. :P
pi_216362618
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:42 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]

.https://www.yahoo.com/new(...)kbgDAQ1RRwV-s4HxjJ92

Daar issie al op teruggekomen.
pi_216362620
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 06:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Sommige zaken zijn inderdaad veelbelovend. Ik hoop op een einde van de afschuwelijke onzinnige oorlog tussen twee broedervolkeren Oekraine en Rusland.
En Kennedy jr is vooral voor mij veelbelovend. Ik hoop dat er nu eindelijk echt een begin gemaakt wordt aan de VS weer gezond te maken en vooral ook dat de onderste steen boven komt in de covid-hoax.

En een opruiming van de deep-state zou fijn zijn. Of dit gaat lukken is zeer de vraag, want net als in Nederland, kunnen ambtenaren zeer hardnekkig zijn en zijn ambtenaren meester in het saboteren en ondermijnen van de staat.
Ambtenaren hebben vaak een handje nodig om op te zouten. Net als NGO's.
Heel veel sambal
  maandag 20 januari 2025 @ 07:27:02 #28
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_216362683
Beginnen de deportaties ook vandaag al?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  maandag 20 januari 2025 @ 07:30:52 #29
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_216362698
Als er een dag is voor lone wolfs met sniper rifles...is het vandaag
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 20 januari 2025 @ 07:44:39 #30
pi_216362767
Weirdo Zelensky is niet uitgenodigd door Trump ondanks herhaalde verzoeken van Zelensky's kant.

Hij is de facto ook niet meer de president van Oekraine, hij heeft verzuimd verkiezingen te houden vorig jaar, waardoor hij dezelfde status heeft als een dakloze zwerver uit Lvov.

Bekijk deze YouTube-video
  maandag 20 januari 2025 @ 07:52:20 #31
pi_216362802
quote:
15s.gif Op maandag 20 januari 2025 07:30 schreef junkiesietze het volgende:
Breng de ambtenaartjes van de deep-state nu niet op gedachten. :'(

Meestal zijn ambtenaren nogal slome s*kkeltjes die weinig doen de hele dag, beetje koffie drinken, beetje gamen op het werk, beetje met familie babbelen tijdens werktijd, maar als ze een aanslag kunnen plegen op iemand die de deep-state zou kunnen ondermijnen zijn deze slaapkoppen ineens klaarwakker. :{
pi_216362814
quote:
Oké Tristan :X
Heel veel sambal
pi_216362822
quote:
Ach ja, als je het niet eens bent met de uitslag dan maar op deze manier.....
pi_216362832
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2025 07:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Weirdo Zelensky is niet uitgenodigd door Trump ondanks herhaalde verzoeken van Zelensky's kant.

Hij is de facto ook niet meer de president van Oekraine, hij heeft verzuimd verkiezingen te houden vorig jaar, waardoor hij dezelfde status heeft als een dakloze zwerver uit Lvov.

Nee. Sinds de brute inval van Rusland geldt in Oekraine een staat van beleg. De grondwet staat het niet toe om verkiezingen te houden wanneer hier sprake van is.

https://en.m.wikipedia.or(...)residential_election
pi_216362833
Vandaag is een mooie dag voor Autocratie bv.
Radio Espantoso
pi_216362864
The Village People treden ook op. Daar was ophef over.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)eople-trump-met-ymca

Niet alle fans blij
Opeens steunt band Village People wél Trump: 'YMCA door hem weer megahit'

Donald Trump is niet de enige die in de schijnwerpers staat in de aanloop naar zijn inauguratie. Er treden meerdere sterren op tijdens zijn festiviteiten, waaronder Village People. Niet alle fans van de band zijn blij met de keuze om voor Trump te spelen.

Je kent de groep misschien van klassieke hits als YMCA en Macho Man. Deze nummers werden tijdens Trumps campagnes regelmatig gespeeld en fungeerden als onofficiële liederen van zijn kandidatuur.

Dat de band optreedt, is opvallend. Zo riep de groep vier jaar geleden Trump nog op om hun muziek niet af te spelen tijdens politieke evenementen. Drie jaar later dreigde de groep zelfs om Trump aan te klagen na een optreden van een coverband van Village People op Trumps landgoed Mar-a-Lago.

Een filmpje dook op waarin Trump op het nummer Macho Man danst, terwijl de coverband, verkleed als Village People, op de achtergrond te zien is. Daar was de groep niet blij mee.
Boze reacties
De keuze om nu toch op te treden, leidt tot negatieve reacties van fans. Velen van hen voelen zich verraden, omdat de band vaak geassocieerd wordt met LHBTI-gemeenschappen. Zeker het nummer YMCA heeft ook een betekenis binnen de queergemeenschap, legt correspondent Erik Mouthaan uit.

"De YMCA, dat zijn goedkope sportscholen waar mensen ook kunnen verblijven, en in de jaren zeventig was het een plek waar gay mannen elkaar ontmoetten en soms ook seks hadden. In het nummer wordt ook gezongen: 'Je kan er een leuke tijd hebben, met andere mannen’. De homo-gemeenschap wist precies wat daarmee werd bedoeld."

De steun van de band voor LHBTI-rechten botst met Trumps standpunten. Hij heeft eerder al transgenders uit het leger gezet, weigert trans tieners van behandeling te voorzien en is tegen een wet die arbeidsdiscriminatie verbiedt tegen gay Amerikanen.
Megahit en roem
Dat de groep nu voor hem gaat zingen, heeft te maken met de roem die Trump hen heeft gegeven. Zo ging de dans van Trump op het nummer YMCA viraal als The Trump Dance.

Op Facebook verdedigt de oprichter van de groep, Victor Willis, de beslissing om op te treden. "Laten we president Trump een kans geven, ongeacht wat je in het verleden van hem vond. Als hij maatregelen neemt die de rechten van de LGBTI-gemeenschap beperken, zal Village People als eerste van zich laten horen. Maar je kunt kwesties rondom rechten niet volledig afschuiven op de schouders van Village People."

Willis vervolgt: "Bovendien was het niet de LGBTI-gemeenschap die van YMCA weer een megahit maakte en het nummer vijf weken lang op nummer 1 zette in de Billboard-hitlijsten. Eén man heeft de afgelopen tijd veel voor Village People betekend, en die man is Donald J. Trump." Ook benadrukt de zanger namens de hele band dat muziek niet voor verdeling moet zorgen: "Muziek moet mensen verbinden, ongeacht hun politieke voorkeur, en niet worden beperkt tot één kant van het spectrum."

Correspondent Erik Mouthaan: "Hoewel Trump kritiek heeft op trans-rechten, is hij nooit een fervent tegenstander van gays en lesbiennes geweest. Zijn club Mar-a-Lago was een van de eerste countryclubs waar getrouwde stellen van hetzelfde geslacht welkom waren. Als New Yorker is hij op sociaal gebied ook progressiever dan veel van zijn aanhangers. Hij heeft een openlijk homoseksuele man aangedragen als minister van Financiën, één van de cruciale posten in het kabinet."
Andere artiesten voor Trump
Er zijn ook andere artiesten die optreden tijdens de festiviteiten rond de inauguratie. Zo brengt country zangeres Carrie Underwood tijdens de plechtigheid haar versie van America the Beautiful ten gehore, begeleid door een militair koor. Daarnaast zingt Christopher Macchio het volkslied. Ook Billy Ray Cyrus, Rascal Flatts en Kid Rock treden op. Die laatste is een uitgesproken supporter van Trump.

Trump heeft het altijd moeilijk gehad om artiesten te vinden, de meesten van hen stemmen democratisch. Zo voerden Beyoncé en Taylor Swift afgelopen herfst nog campagne voor Kamala Harris. Mouthaan wijst erop dat de meeste artiesten die nu toch verschijnen, uit de countrymuziek komen: "Die stroming is rechtser, en heeft meer aanhangers die republikeins stemmen. Er is overigens kritiek op Carrie Underwood; sommige linkse Amerikanen dreigen haar muziek te boycotten."
Heb jij de
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_216363014
Nou ja, wie weet heeft iemand The Jackal ingehuurd...
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 20 januari 2025 @ 09:02:17 #38
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_216363140
*O* *O* *O* Iedereen van harte gefeliciteerd! *O* *O* *O*
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_216363200
Mooie schnabbel voor Marco B. "Vandaag is rooooood"
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  maandag 20 januari 2025 @ 09:15:18 #40
438527 MissButterflyy
pi_216363227
quote:
3s.gif Op maandag 20 januari 2025 06:21 schreef Treinhoer het volgende:

[..]
Dat blijft ook wel zo. Dit met Groenland is gewoon 'tactiek' om onberekenbaar te blijven en uiteindelijk een bepaalde deal te kunnen behalen wat anders niet zou lukken. Typische Trump tactics.
Zijn buitenlandbeleid in zijn 1e term was prima, ook al is het een patient. Ik heb er wel vertrouwen in.
We weten simpelweg niet hoe het gaat lopen de komende vier jaar. Ik zou er niet zo stellig van zijn in ieder geval.
  maandag 20 januari 2025 @ 09:18:06 #41
438527 MissButterflyy
pi_216363257
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 09:12 schreef Het_Bokje het volgende:
Mooie schnabbel voor Marco B. "Vandaag is rooooood"
Het is vandaag nog blue Monday ook.
pi_216363726
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_216363746
quote:
Aldus het vredelievende links.
pi_216363765
Benieuwd waar het nu daadwerkelijk plaats gaat vinden, in het Capitool of Witte Huis
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_216363768
Martin Luther King Day vandaag
pi_216363787
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd waar het nu daadwerkelijk plaats gaat vinden, in het Capitool of Witte Huis
Gewoon binnen in het capitool toch, heb niets gehoord over dat het in het witte huis zou zijn.
  maandag 20 januari 2025 @ 10:13:25 #47
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216363881
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:02 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Mag ook gewoon allemaal blijven staan dit soort reacties.
  maandag 20 januari 2025 @ 10:32:45 #48
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_216364109
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:02 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Ik ben niet links :') ook niet rechts :') maar rechtdoorzee :')
Denk alleen dat er nog wel iets gaat gebeuren vandaag
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 20 januari 2025 @ 10:32:52 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216364110
Laten we er snel een WK houden zodat we het land vooruit kunnen brengen.
Huilen dan.
pi_216364165
*O* *O* *O*
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216364212
Na vandaag zijn de eieren eindelijk weer goedkoop. *O*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 20 januari 2025 @ 10:48:16 #53
438527 MissButterflyy
pi_216364258
quote:
15s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:32 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Nee dat denk ik niet. Zal super beveiligd zijn.
pi_216364263
pi_216364286
https://www.nu.nl/verkiez(...)ratie-van-trump.html

Moet wel gniffelen om de bange reacties onder het artikel.
Vakman pur sang
pi_216364342
quote:
Trump spuugt inderdaad overal op. _O-
  maandag 20 januari 2025 @ 10:58:09 #57
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_216364382
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:

Ik lees over angst dat het grote geld nu zoveel invloed heeft. _O-

Dat hebben ze al jaren. Miljoenen en miljoenen worden opgehaald bij fundrasers. En ál die mensen willen daar wat voor terug. Nu, maar ook toen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 20 januari 2025 @ 10:58:45 #58
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216364388
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:

Hopelijk kan Frans Timmermans steun vinden bij iemand vandaag.
pi_216364434
Ik heb de popcorn al klaar, 4 jaar Trump, dat wordt lachen hoe dan ook met die malloot.
pi_216364439
MAGA
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 11:02:58 #61
236264 crew  capricia
pi_216364450
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:01 schreef Zoddie het volgende:
Ik heb de popcorn al klaar, 4 jaar Trump, dat wordt lachen hoe dan ook met die malloot.
4 jaar popcorn ? :o
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216364604
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:02 schreef capricia het volgende:

[..]
4 jaar popcorn ? :o
Moet er wat voor over hebben.
pi_216364655
twitter

twitter

twitter

https://x.com/CrazyVibes_1/status/1881152693697421692

https://rumble.com/v6b3hk(...)y-victory-rally.html

quote:
President Trump delivers remarks during a candlelight dinner at the National Building Museum in Washington, D.C.
twitter

quote:
The Official Melania Meme is live!

You can buy $MELANIA now.

Melaniameme.com

FUAfBo2jgks6gB4Z4LfZkqSZgzNucisEHqnNebaRxM1P

Source:
https://truthsocial.com/@TeamTrump
pi_216364657
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:01 schreef Zoddie het volgende:
Trump is niet zo boeiend, die haatdragende idioot van een Musk wel.
pi_216364738
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:23 schreef zuco het volgende:

[..]
Het is wachten tot de ego van Trump Musk zat is en het tussen hun gaat botsen.
pi_216364778
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:58 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik lees over angst dat het grote geld nu zoveel invloed heeft. _O-

Dat hebben ze al jaren. Miljoenen en miljoenen worden opgehaald bij fundrasers. En ál die mensen willen daar wat voor terug. Nu, maar ook toen.
Al die techmiljardairs zijn in ieder geval eerlijk genoeg om het gewoon open en bloot te doen.
pi_216364779
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:23 schreef zuco het volgende:

[..]
Sterkte.

twitter
pi_216364899
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Het is wachten tot de ego van Trump Musk zat is en het tussen hun gaat botsen.
Twee super narcisten, dat kan niet goed gaan :D
pi_216364905
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:35 schreef Nober het volgende:

[..]
Sterkte.

[ x ]
lol
  maandag 20 januari 2025 @ 12:19:40 #70
323876 michaelmoore
pi_216365243
Trump roept op tot de terugkeer van het realisme en gezond verstand

kunnen we dat met de EU ook gaan realiseren ??,
dus weg met de woke , pizzawinkel complotten, Soros kletspraat, de XR en stikstof waanzin, wolven en veermuizenaanbidders
pi_216365315
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216365332
quote:
15s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:32 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Je denkt het niet, je hoopt het.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 13:20:11 #73
8781 crew  Frutsel
pi_216365755
twitter

Last minute pardonnetjes worden nog uitgereikt "uit angst voor revenge"
  maandag 20 januari 2025 @ 13:21:19 #74
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216365770
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]

All in good fun.
  maandag 20 januari 2025 @ 13:50:20 #75
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216366085
quote:
[ x ]

Is Faucy dan ergens voor veroordeeld? Hoe kan hij anders pardon krijgen?
The End Times are wild
pi_216366105
quote:
[ x ]

Het is eigenlijk wel heel raar dat dit zo maar kan. De rechter zou daar over moeten gaan. Niet Biden of Trump.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 13:54:32 #77
8781 crew  Frutsel
pi_216366134
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 13:50 schreef LXIV het volgende:

[..]
Is Faucy dan ergens voor veroordeeld? Hoe kan hij anders pardon krijgen?
Nog niet maar Trump had toch al een jacht aangekondigd op bepaalde mensen?
Volgens mij was ten tijde van corona Fauci er daar één van.
Dus als ie nu achter hem aan gaat , kan ie voor wat dan ook veroordeeld worden maar geen straf krijgen
(denk ik) ?
  maandag 20 januari 2025 @ 13:55:48 #78
323876 michaelmoore
pi_216366150
Poetin en Orban waren niet uitgenodigd

quote:
Gasten
Onder de gasten voor de inauguratie zijn meerdere buitenlandse leiders. Trump breekt daarmee met traditie.

Het gaat onder anderen om de Italiaanse premier Giorgia Meloni en de Argentijnse president Javier Milei.

Daarnaast heeft een aantal Europese rechtsradicale figuren, zoals de Britse Nigel Farage, de Franse Éric Zemmour en de Vlaming Tom Van Grieken, een uitnodiging ontvangen.
  maandag 20 januari 2025 @ 13:59:06 #79
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216366189
Kost wat maar dan heb je ook wat
pi_216366190
Ik heb een uitnodiging gekregen maar helaas kan ik het niet redden. Ik volg het allemaal wel online
graag op anoniem
pi_216366196
quote:
RIP Groenland ;(
GEKOLONISEERD
graag op anoniem
pi_216366237
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 13:54 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Dus als ie nu achter hem aan gaat , kan ie voor wat dan ook veroordeeld worden maar geen straf krijgen
(denk ik) ?
De mensen die nu een pardon krijgen kunnen nu niet meer door de staat vervolgd worden. Probleem van door de staat vervolgd worden is dat de staat oneindige resources heeft en de gedaagde niet. Dus dan kan je wel onschuldig zijn, maar je wordt nog steeds helemaal kapot gemaakt. Die advocaten betalen zichzelf immers niet.
  maandag 20 januari 2025 @ 14:08:58 #83
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216366272
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 13:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb een uitnodiging gekregen maar helaas kan ik het niet redden. Ik volg het allemaal wel online
Ik sla deze ook even over. Bij de inauguratie van Alice Weidel ben ik er wel bij.
pi_216366313
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 12:19 schreef michaelmoore het volgende:
Trump roept op tot de terugkeer van het realisme en gezond verstand

En de paus komt met een encycliek voor de promotie van vrije seks.
-
pi_216366324
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 13:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het is eigenlijk wel heel raar dat dit zo maar kan. De rechter zou daar over moeten gaan. Niet Biden of Trump.
Het is eerder raar dat het nodig is.
  maandag 20 januari 2025 @ 14:14:57 #86
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_216366339
_O_
pi_216366512
quote:

[..]
(denk ik) ?
Wat heeft Fauci gedaan dan?
pi_216366523
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:33 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Hij wordt verantwoordelijk gehouden voor de massale sluitingen, waarvan menig Amerikaan er nog van overtuigd is dat dat een te zware maatregel was.
pi_216366547
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hij wordt verantwoordelijk gehouden voor de massale sluitingen, waarvan menig Amerikaan er nog van overtuigd is dat dat een te zware maatregel was.
Da's gek, want hij heeft enkel een advies gevende rol. Beleid verzint hij niet en voert hij ook niet uit.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 14:38:09 #90
236264 crew  capricia
pi_216366549
quote:

[..]
(denk ik) ?
Die man, Fauci, staat nog steeds onder zware bewaking. Hij kan niet zomaar zijn deur uit.

Ik hoop voor hem dat dit goed af gaat lopen met al die gekte.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216366571
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 13:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Beide kampen zeggen dit ook alleen maar wanneer het hunzelf even goed uitkomt.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 14:40:18 #92
8781 crew  Frutsel
pi_216366573
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:33 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
https://edition.cnn.com/2(...)ronavirus/index.html

"Fauci is a disaster who has been around for 500 years"

https://www.newsweek.com/(...)d-maga-trump-1984607\

"Prosecute Fauci!"
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 14:40:41 #93
8781 crew  Frutsel
pi_216366574
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Da's gek, want hij heeft enkel een advies gevende rol. Beleid verzint hij niet en voert hij ook niet uit.
En dat voor al bijna 500 jaar O+

groetjes, Trump
pi_216366576
CNN staat inmiddels aan.
pi_216366580
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Die man, Fauci, staat nog steeds onder zware bewaking. Hij kan niet zomaar zijn deur uit.

Ik snap Biden's actie om hem een Pardon te geven, alleen ben ik bang dat veel Amerikanen dat alleen maar zien als bevestiging dat Fauci inderdaad verkeerd bezig was.
pi_216366598
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik vrees met grote vreze. Sommige Amerikanen zijn echt helemaal doorgedraaid.
pi_216366599
Trump gearriveerd bij de Kerk..
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 14:45:28 #98
236264 crew  capricia
pi_216366613
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:43 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik vrees met grote vreze. Sommige Amerikanen zijn echt helemaal doorgedraaid.
ja.

Ik weet niet wie die bewaking betaalt, maar als Trump dat af kan schalen, dan kan Fauci beter uit de VS vertrekken.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216366616
twitter
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 14:46:12 #100
8781 crew  Frutsel
pi_216366622
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:41 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ik snap Biden's actie om hem een Pardon te geven, alleen ben ik bang dat veel Amerikanen dat alleen maar zien als bevestiging dat Fauci inderdaad verkeerd bezig was.
Ongetwijfeld, net als de leden van het congress, zoals Cheney, of de agenten die getuigden in de bestormingszaak

Voor een bepaalde groep zal dit allemaal "onderdeel van het complot" zijn.

Al is het heel gebruikelijk (naja... ) dat een president in de laatste uren van zijn presidentschap nog even tientallen mensen een pardon geven. Toch zijn dat vaak dan al veroordeelden en het is wat zeldzamer als dat gebeurd met mensen die nog niet eens veroordeeld zijn.

quote:
In his last hours in office during his first administration, Trump pardoned more than 70 people, including Elliott Broidy, a former Republican National Committee finance official who pleaded guilty over charges of acting as an unregistered Chinese agent; Robert Zangrillo, a Miami investor ensnared in a bribery for college admissions scandal, and Albert J. Pirro Jr., the ex-husband of Fox News host Jeanine Pirro.
Trump’s pardons went to people who had been charged with crimes, if not always convicted and sentenced, while Biden’s most recent pardons cover people not known to be under criminal investigation.
Such blanket pardons are valid, but rare. President Gerald Ford pardoned his predecessor, Richard Nixon, of all offenses he “committed or may have committed or taken part in” during his presidency. Biden’s pardon of his son, Hunter Biden, also included any offenses he may have committed in the past 11 years.

As recently as this month, Biden said he tried to avoid issuing mass pardons by convincing Trump not to retaliate.
pi_216366637
Hij ziet wel heel oranje.
pi_216366687
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Onthoud, dit is een man die andere mannen die make-up dragen haat.
pi_216366699
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Onthoud, dit is een man die andere mannen die make-up dragen haat.
onthoud, dit is een man wiens lijflied YMCA is.

Overigens geen idee wat je bedoelt, noem je vrouwelijke transgenders nu mannen?
pi_216366720

twitter
  maandag 20 januari 2025 @ 14:57:12 #105
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216366741
Nieuwe foto:

maandag 20 januari 2025 @ 14:57:58 #106
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216366746
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zou hij het nog 4 jaar volhouden? Aan de andere kant zeiden we dat ook van Biden in 2021.
pi_216366951
Harris gespot.
#superniger2020
pi_216366962
Gaat Biden geen longontsteking krijgen vandaag? o|O
  maandag 20 januari 2025 @ 15:23:16 #109
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_216367002
Heel Big Tech zat bij die kerkdienst. _O-

Zuckerberg, Pichai, Tim Cook.
pi_216367071
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Heel Big Tech zat bij die kerkdienst. _O-

Zuckerberg, Pichai, Tim Cook.
Bij trump 1 waren ze niet blij maar nu helemaal in hun nopjes :')
pi_216367077
Ik ben er zojuist achter gekomen dat de speech van Trump een inspiratie is van het lied Mount Rushmore.

Er zijn vier gezichten op Mount Rushmore
Gehouwen in een berg van steen
Mannen die leefden en stierven voor een natie
Reuzen in een land helemaal hun eigen

Van de herenhuizen van Virginia
Tot de tenten van Valley Forge
Steek de wateren van de ijzige Delaware over
Trenton, Saratoga
Ze herinneren zich Generaal George
En herinneren zich dat er ooit een reus was

"Als mensen worden verhinderd hun gevoelens te uiten
Over een kwestie die de meest ernstige gevolgen kan hebben
Is de rede voor ons van geen nut
De vrijheid van meningsuiting kan worden afgenomen
En stom en stil kunnen we worden geleid, als schapen, naar de Slachting"

Ja, je moet een reus hebben als je het land wilt redden
Als de wilde, hongerige wolf hem naar de keel grijpt
Was het Jefferson die Louisiane aan Oom Sam gaf
En de wereld herinnert zich de gigantische woorden die hij schreef:

"Wij beschouwen deze waarheden als vanzelfsprekend
Dat alle mensen gelijk geschapen zijn
Dat ze door hun Schepper zijn begiftigd met bepaalde onvervreemdbare rechten
Dat onder deze zijn Leven, vrijheid en het nastreven van geluk

Er zijn vier gezichten op Mount Rushmore
Gehouwen in een berg van steen
Mannen die leefden en stierven voor een natie
Reuzen in een land dat helemaal van henzelf is

Vanuit de achterlanden van Kentucky was het Abe van Illinois
Hij zwaaide met zijn bijl en met één machtige slag
Splijt Hij de rails van haat, zodat alle mensen kunnen genieten
De vrijheid verteld in gigantische woorden die hij sprak:

"Wij hier, zijn vastbesloten dat deze natie een nieuwe geboorte van vrijheid zal hebben
En dat de regering, van het volk, door het volk en voor het volk
Niet van de aarde zal verdwijnen"

Vanuit de magische gebieden van Panama
Van zee tot schitterende zee
Naar het bloedige slagveld bij San Juan
Is er een gigantische wandelende softie
En, waar mensen ook vrij zijn
De gelederen van machtige mannen zullen voor altijd doormarcheren
En door!

Oh, de reuzen die hoog op de berg leven
Je ogen kunnen er maar vier aanschouwen
Maar de geesten van mannen die delen in hun glorie
Talrijk, vele malen meer
"We hebben niets te vrezen, behalve de angst zelf."

"Vraag niet wat je land voor jou kan doen,
maar wat jij voor je land kunt doen."

Er zijn vier gezichten op Mount Rushmore,
uitgehouwen in een berg van steen.
Mensen die leefden en stierven voor een natie.
Reuzen in een eigen land.

Dit is het land van de reuzen!
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_216367082
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Bij trump 1 waren ze niet blij maar nu helemaal in hun nopjes :')
Wat 4 jaar Biden doet met een mens.

edit: zelfs Van Jones zegt het nu op CNN, in 4 jaar ben je als democratische partij heel silicon valley kwijtgeraakt.
  maandag 20 januari 2025 @ 15:31:26 #113
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216367099
Wij bedanken trump voor zijn hulp bij het staakt het vuren in het midden oosten
graag op anoniem
pi_216367167
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Wat 4 jaar Biden doet met een mens.

edit: zelfs Van Jones zegt het nu op CNN, in 4 jaar ben je als democratische partij heel silicon valley kwijtgeraakt.
Omdat er onder Biden initiatieven waren om deze bedrijven strenger te reguleren en monopolies op te splitsen. Dat vinden deze oligarchen natuurlijk niet zo leuk want dat kost hun geld en macht.
  maandag 20 januari 2025 @ 15:40:58 #115
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216367191
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:38 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Omdat er onder Biden initiatieven waren om deze bedrijven strenger te reguleren en monopolies op te splitsen. Dat vinden deze oligarchen natuurlijk niet zo leuk want dat kost hun geld en macht.
Heb ze voordat trump werd gekozen niet gehoord voor steun richting trump op elon na
graag op anoniem
pi_216367208
Moet je dit zien op 3:46:00

Trump die Pelosi de hand schudt
pi_216367221
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:43 schreef Viesdik het volgende:
Moet je dit zien op 3:46:00

Trump die Pelosi de hand schudt
Dit zijn beelden van 2016...
pi_216367226
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dit zijn beelden van 2016...
oja :')___!!!
  maandag 20 januari 2025 @ 15:54:13 #119
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216367304
quote:
Ik kan mij voorstellen dat vanuit een radicaal links perspectief dit niet de mensen zijn die je graag ziet. Maar dat maakt het nog geen 'triest' clubje. Sterker nog, iemand als Orban voert over het algemeen prima beleid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216367345
twitter
pi_216367369
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Hamasvriend Frenske, doen we niks mee. :W
  maandag 20 januari 2025 @ 16:02:59 #122
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216367373
Hopelijk felicitaties en succes vanuit mijn vrienden @xpompompomx @Origami94
graag op anoniem
pi_216367374
Nou, 4 jaar maga idioten genot. Zet maar vast een shitload popcorn klaar.
  maandag 20 januari 2025 @ 16:05:30 #124
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216367393
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:17 schreef superniger het volgende:
Harris gespot.
graag op anoniem
pi_216367410
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik kan mij voorstellen dat vanuit een radicaal links perspectief dit niet de mensen zijn die je graag ziet. Maar dat maakt het nog geen 'triest' clubje. Sterker nog, iemand als Orban voert over het algemeen prima beleid.
https://www.reddit.com/me(...)2Fld8ezttdu5ee1.jpeg

Orban is toch niet uitgenodigd. Dat zal wel pijn doen. Is al dat geslijm tegen Trump voor niets geweest. Terwijl rechterflank politici uit andere landen met veel minder invloed wel welkom zijn :')
  maandag 20 januari 2025 @ 16:09:47 #126
68638 Zwansen
pi_216367421
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ook veel mensen die niet ‘radicaal links’ zijn, zijn over het algemeen geen fan van deze mensen hoor. Waarom alles meteen ‘radicaal links’ noemen?
pi_216367429
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ook veel mensen die niet ‘radicaal links’ zijn, zijn over het algemeen geen fan van deze mensen hoor. Waarom alles meteen ‘radicaal links’ noemen?
Alles in zijn wereldbeeld is zwart wit. Of je bent 'fatsoenlijk' rechts of radiciaal links.
  maandag 20 januari 2025 @ 16:13:56 #128
438527 MissButterflyy
pi_216367451
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Orban is toch niet uitgenodigd. Dat zal wel pijn doen. Is al dat geslijm tegen Trump voor niets geweest. Terwijl rechterflank politici uit andere landen met veel minder invloed wel welkom zijn :')
Ik denk dat dit ook een teken is naar de EU toe dat ze het niet meteen op de spits willen drijven.
Anders waren ze hier in rep en roer.
pi_216367453
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:44 schreef zuco het volgende:
Trump gearriveerd bij de Kerk..
En door.

twitter
  maandag 20 januari 2025 @ 16:14:38 #130
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216367454
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef Zwansen het volgende:

[..]
De user Harvest89 valt toevallig wel in die categorie.
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:10 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Alles in zijn wereldbeeld is zwart wit. Of je bent 'fatsoenlijk' rechts of radiciaal links.
Hmm, nee, dat denk ik helemaal niet. Er zijn genoeg mensen die tussen die twee categorieën invallen, ook hier op FOK!.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216367455
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Meloni wel, dat wordt neuken vanavond voor Elon.

maandag 20 januari 2025 @ 16:15:22 #132
438527 MissButterflyy
pi_216367459
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De user Harvest89 valt toevallig wel in die categorie.
[..]
Hmm, nee, dat denk ik helemaal niet. Er zijn genoeg mensen die tussen die twee categorieën invallen, ook hier op FOK!.
Lekker opbokken met dat links/rechts gezwets.
pi_216367484
Die vrouw van Bezos :D , hoe ordinair wil je het hebben
pi_216367502
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Meloni wel, dat wordt neuken vanavond voor Elon.

[ afbeelding ]
Ze zal haar voorbind dildo wel bij zich hebben. Dat zal Elon wel fijn vinden :9
pi_216367504
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef zuco het volgende:

[..]
Ze zal haar voorbind dildo wel bij zich hebben. Dat zal Elon wel fijn vinden :9
Kan die AFD-vrouw ook leuk meedoen.
pi_216367509
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nee joh, da's pas echte liefde. _O-
pi_216367518
Is Mark Rutte er ook?
Hell To The Liars
pi_216367528
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:20 schreef Droopie het volgende:
Is Mark Rutte er ook?
Nee
pi_216367529
Domme mensen juichen of schelden
elitairen doen niet mee, of vieren het feestje mee

De rest.. normale mensen zoals ik.. relativeren
Ouwe wijn in nieuwe zakken:

https://dissident.one/tru(...)rikaanse-burgers-aan

Trump brengt het alsof het illegale indringers buiten moet houden, maar dat is net zo geloofwaardig als dat de Patriot Act na 9-11 bedoeld was om terroristen in de gaten te houden.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:22:55 #140
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_216367543
quote:
Wilders ook uitgenodigd. PVV
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_216367551
quote:
Is Mark Rutte er ook?
Mark werkt aan de veiligheid van ons Europa.
pi_216367554
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Wilders ook uitgenodigd. PVV
Nee.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:24:49 #143
Belg
pi_216367563
Op welke zender dit volgen?

FOX news beste optie? of toch eerder CNN?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_216367568
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:

MSNBC
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:27:26 #145
236264 crew  capricia
pi_216367598
quote:
Is Mark Rutte er ook?
:N
quote:
Who is not invited?

UK Prime Minister Keir Starmer has not been invited, his office confirmed on Thursday. However, the far-right politician, Nigel Farage of the Reform UK party, is invited and will be present.

European Commission head Ursula von der Leyen, and much of the European Union and members of NATO (the North Atlantic Treaty Organisation), which have largely centrist governments, have been ignored.

Germany’s President Olaf Scholz, who leads the EU’s largest economy, has also been snubbed. An invitation has, however, been extended to Alice Weidel, leader of the far-right Alternative for Germany party (AfD), who will be represented by co-leader Tino Chrupalla.

French President Emmanuel Macron was not invited, although Macron and Trump have friendly relations. Instead, French far-right politician Eric Zemmour of the Reconquest party will be present.
https://www.google.com/am(...)uration-and-who-isnt
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216367601
quote:

RSBN (Right Side Broadcasting Network)

https://rumble.com/v68zsz(...)uguration-12025.html
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:28:22 #147
8781 crew  Frutsel
pi_216367606
Druk dagje voor Trump

twitter
  maandag 20 januari 2025 @ 16:28:44 #148
438527 MissButterflyy
pi_216367612
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik heb even opgezocht hoe ze er uit ziet. Hij houdt van levende opblaaspoppen. :')
pi_216367649
quote:

Bij Steve natuurlijk! :P
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_216367655
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:28 schreef Frutsel het volgende:
Druk dagje voor Trump

[ x ]
De prijs van eieren kan wel even wachten.
pi_216367675
Kamala en JD Vance zijn samen in een auto gestapt.

twitter
pi_216367679
Ik zag boris johnson :')
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:34:49 #153
8781 crew  Frutsel
pi_216367690
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:33 schreef Viesdik het volgende:
Ik zag boris johnson :')
Ja die wordt in 2028/2029 president
pi_216367702
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:34 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ja die wordt in 2028/2029 president
Ik wou zeggen dat kan niet, maar klaarblijkelijk in New York geboren.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:35:49 #155
8781 crew  Frutsel
pi_216367707
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Yep :)
https://www.spectator.co.(...)-i-dont-rule-it-out/
  roze maandag 20 januari 2025 @ 16:37:53 #156
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216367731
Ah daar heb je Biden en Trump.
pi_216367739
Biden die niet struikelt *O*
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:39:24 #158
Belg
pi_216367744
in 2029 wie wordt president. Harris? of toch weer een republikein. (Misschien wel Trump die de wet heeft veranderd)
  roze maandag 20 januari 2025 @ 16:40:02 #159
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216367748
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
in 2029 wie wordt president. Harris? of toch weer een republikein. (Misschien wel Trump die de wet heeft veranderd)
Ik hoop dat zij het nog een keer gaat proberen.
  maandag 20 januari 2025 @ 16:40:09 #160
438527 MissButterflyy
pi_216367751
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ah, in het VK staat dus niet in de grondwet dat de president er geboren moet zijn.
Ik zie kansen voor Musk. Of om in de VS de grondwet nog aan te passen met de tijd. :')
pi_216367752
quote:
Harris komt niet meer in aanmerking, die is door de Amerikanen volledig uitgekotst.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_216367757
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:40 schreef Ama het volgende:

[..]
Sadist.
  maandag 20 januari 2025 @ 16:40:49 #163
438527 MissButterflyy
pi_216367758
quote:

[..]
Of een nieuw, fris iemand.
pi_216367770
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Of een nieuw, fris iemand.
pi_216367781
quote:
De Democraten zullen gaan voor een jonge, mannelijke tegenhanger van JD Vance.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_216367799
quote:
Dat is niet een wet dat is het 22ste amendement, die verander je niet.
  Vis een optie? maandag 20 januari 2025 @ 16:45:14 #167
70532 loveli
N
pi_216367802
quote:

[..]
Ja, for kicks and giggles.
crap in = crap out
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:45:31 #168
8781 crew  Frutsel
pi_216367807
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:38 schreef Dutch_view het volgende:
Biden die niet struikelt *O*
"Thank you from my myself and my wife for 4 years!
I am happy to give the presidential stick to the new boss, Donald Carter"
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:47:08 #169
8781 crew  Frutsel
pi_216367832
quote:

[..]
Ik hoop op twee jonge, verse kandidaten, maar ik denk dat de tweespalt tussen Links en Rechts in de VS verder verhard en als het beleid voor de Amerikanen zelf "beter" lijkt te worden, het goed gaat met de economie en er idd geen nieuwe oorlogen komen waar Amerikanen worden heen gestuurd dan vermoed ik de volgende puppet uit de zak van Trump. Vantz, Kennedy, deSantis, Musk
pi_216367861
quote:

[..]
Pete Buttigieg zie ik wel een gooi doen tegen die tijd.
Ook wel kansrijk om kandidaat te worden.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:50:11 #171
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216367870
Waar kijken we???
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_216367873
quote:
Daar moet hij de grondwet voor veranderen en daar heeft hij de nummers niet voor.
  roze maandag 20 januari 2025 @ 16:50:43 #173
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216367875
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:50 schreef onlogisch het volgende:
Waar kijken we???
Ik op CNN
pi_216367883
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:50 schreef onlogisch het volgende:
Waar kijken we???
CNN/BBC
#superniger2020
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:51:25 #175
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216367885
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:50 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik op CNN
Ik doe met je mee!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_216367902
INFANTINO JAAAAAAAAAAAAA
pi_216367903
Lol Infantino is er ook. :')
#superniger2020
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:52:44 #178
Belg
pi_216367908
iemand linkje naar steve?
  maandag 20 januari 2025 @ 16:53:14 #179
68638 Zwansen
pi_216367917
Infantielo is er ook _O-
pi_216367959
Pence :')
#superniger2020
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:57:33 #181
Belg
pi_216367976
is dat die FIFA baas? WK in 2026 deels in the USA uiteraard
  roze maandag 20 januari 2025 @ 16:57:40 #182
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216367978
Ah alle nerdjes bij elkaar.
  roze maandag 20 januari 2025 @ 16:58:11 #183
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216367987
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
is dat die FIFA baas? WK in 2026 deels in the USA uiteraard
Dat zou random zijn. :D
  maandag 20 januari 2025 @ 16:59:32 #184
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216368001
quote:
Ik vrees dat minimaal een van Trump's zonen een keer een gooi doet. Hij heeft er drie, waarvan twee oud genoeg.
pi_216368002
Guttegut, weer zo'n transfiguur die denkt dat haar grondrechten verdwijnen met Trump nu....

pi_216368012
LOCK HER UP
#superniger2020
  maandag 20 januari 2025 @ 17:00:42 #187
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216368015
heb hier geen ideeal bereik maar zien jullie mij ook? :W
pi_216368016
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:59 schreef Toine51 het volgende:
Guttegut, weer zo'n transfiguur die denkt dat haar grondrechten verdwijnen met Trump nu....

Nee dat is de vrouw van Bezos.
pi_216368018
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 00:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Komt Putin ook?
nee, maar volgens mij gaat Trump morgen naar moskou
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:01:26 #190
Belg
pi_216368029
Michelle Obama heeft haar kat gestuurd
pi_216368030
Pence zonder vrouw..
Die heeft echt een bloedhekel aan Trump :')
  roze maandag 20 januari 2025 @ 17:01:42 #192
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216368033
Michelle Obama is er niet. Jammer.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:01:50 #193
236264 crew  capricia
pi_216368034
Ivanka Trump komt ook niet?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216368035
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:01 schreef Viesdik het volgende:
Pence zonder vrouw..
Die heeft echt een bloedhekel aan Trump :')
Idem voor Obama.
Voorheen Post ID 101472
pi_216368044
Op NPO 1 wordt het uitgezonden. Hoewel ik geen fan van hem ben, ben ik aan het kijken. Alles gaat richting PVV, ook Amerika. Bizar.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 januari 2025 @ 17:02:45 #196
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_216368048
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 januari 2025 @ 17:03:11 #197
80791 crew  Paul
pi_216368053
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:00 schreef Tengano het volgende:
heb hier geen ideeal bereik maar zien jullie mij ook? :W
nee
pi_216368054
Heej, Thierry Baudet is er ook
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 januari 2025 @ 17:03:29 #199
80791 crew  Paul
pi_216368058
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:03 schreef Viesdik het volgende:
Heej, Thierry Baudet is er ook
:o
pi_216368062
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:02 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Die oefent nog steeds met zijn shockblik over 9/11
pi_216368066
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:02 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Irak-smeerlap.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:04:01 #202
Belg
pi_216368067
Er is 1 Belg uitgenodigd.

Tom van grieken god
pi_216368071
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:01 schreef Estate2 het volgende:

[..]
Idem voor Obama.
obama hekel aan trump?

valt mee
pi_216368074
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:03 schreef Paul het volgende:

[..]
:o
Jij gelooft ook alles.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:04:38 #205
Belg
pi_216368076
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:04 schreef Viesdik het volgende:

[..]
obama hekel aan trump?

valt mee
die 2 zaten met elkaar te praten laatst toch? bij de begrafenis van die ene oudpresident
  maandag 20 januari 2025 @ 17:04:46 #206
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216368081
@yvonne had jij ook een uitnodiging gekregen?
graag op anoniem
pi_216368086
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:03 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Onze Irak-smeerlap.
En Trump is de allerslechtste hoor....
  maandag 20 januari 2025 @ 17:05:16 #208
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216368088
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:02 schreef Vincent_student het volgende:
Op NPO 1 wordt het uitgezonden. Hoewel ik geen fan van hem ben, ben ik aan het kijken. Alles gaat richting PVV, ook Amerika. Bizar.
Het is toch een stukje geschiedenis-in-wording wat je nu ziet.

Dat heb ik ook al gezegd tegen mensen die iets tegen Trump hebben, en daarom niet kijken.
pi_216368089
Vanaf vandaag gaat de VS hun best doen op Rusland te lijken
  maandag 20 januari 2025 @ 17:05:34 #210
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216368093
quote:

[..]
obama hekel aan trump?

valt mee
Alleen in POL geloven ze dat ze een hekel hebben aan elkaar. Die kraken elkaar af wanneer de camera's aan zijn, maar die zijn gewoon maatjes eind van de dag.
graag op anoniem
pi_216368098
quote:

[..]
obama hekel aan trump?

valt mee
Michelle wel iig.
Voorheen Post ID 101472
  maandag 20 januari 2025 @ 17:05:56 #212
68638 Zwansen
pi_216368100
Wie is dat wijf met dat vreselijke gezicht? Staat rechts van alle tech-boys?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 januari 2025 @ 17:06:05 #213
80791 crew  Paul
pi_216368103
Raar dat Wilders niet uitgenodigd is
pi_216368108
Genoeg lekkere wijven daar
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:06:39 #215
236264 crew  capricia
pi_216368109
Wat een poppenkast hè. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 20 januari 2025 @ 17:06:39 #216
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_216368110
Ik blijf het fan zijn van een politicus maar achterlijk vinden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_216368114
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:05 schreef Zwansen het volgende:
Imca Marina @Coco @GGMM
pi_216368117
quote:

[..]
De Republikeinen hopen dat ook...
_O-
Dan kan ze weer dik verliezen...
pi_216368118
Marieke de Vries :')
  maandag 20 januari 2025 @ 17:07:15 #220
68638 Zwansen
pi_216368119
Waarom moet iedereen zitten maar staan Bezos enzo nog daar?
  maandag 20 januari 2025 @ 17:07:31 #221
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_216368124
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:05 schreef Zwansen het volgende:
Lauren Sánchez?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_216368126
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
Vanaf vandaag gaat de VS hun best doen op Rusland te lijken
Ja want Amerika was echt geen oligarchy de afgelopen decennia :')

Cook, Bezos, Zuck, Musk etc. zijn in ieder geval zo aardig om het lobbyen in het openbaar te doen en niet zoals de decennia hiervoor achter gesloten deuren.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 januari 2025 @ 17:07:42 #223
80791 crew  Paul
pi_216368130
pi_216368139
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik blijf het fan zijn van een politicus maar achterlijk vinden.
Hier in NL zitten ze ook hoor..
Wel eens een VVD of PvdA bijeenkomst gezien?
pi_216368144
wie zijn dit?

Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:08:43 #226
Belg
pi_216368145
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:07 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Moest er geen max van 8 jaar zijn was die nog steeds president
pi_216368148
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:04 schreef KingRoland het volgende:
@:yvonne had jij ook een uitnodiging gekregen?
Yvonne zit weer onder de microfoon?

maandag 20 januari 2025 @ 17:09:08 #228
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_216368149
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:08 schreef Viesdik het volgende:
wie zijn dit?

[ afbeelding ]
Doe even in een spoiler _O-
  maandag 20 januari 2025 @ 17:09:13 #229
68638 Zwansen
pi_216368151
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:08 schreef Viesdik het volgende:
wie zijn dit?

[ afbeelding ]
Ja die bedoelde ik :r
pi_216368153
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ja want Amerika was echt geen oligarchy de afgelopen decennia :')

Cook, Bezos, Zuck, Musk etc. zijn in ieder geval zo aardig om het lobbyen in het openbaar te doen en niet zoals de decennia hiervoor achter gesloten deuren.
Ja dat is zo, nu alleen extremer, brutaler en meer schijt aan alles
  maandag 20 januari 2025 @ 17:09:26 #231
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216368156
Barron Trump _O_ _O_ _O_ _O_ wat een chad
graag op anoniem
  roze maandag 20 januari 2025 @ 17:09:32 #232
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216368157
Die jongste zoon van Trump is ook echt een reus he.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:09:35 #233
Belg
pi_216368158
Mogen ze van mij uitbreiden naar max 12 jaar. Hoe kan je een land veranderen in 8 jaar. met 12 jaar kan je meer je stempel zetten.
pi_216368160
quote:
Is Mark Rutte er ook?
Halbe Zijlstra wel...

Zegt ie morgen....
  maandag 20 januari 2025 @ 17:09:45 #235
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_216368162
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:08 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Hier in NL zitten ze ook hoor..
Wel eens een VVD of PvdA bijeenkomst gezien?
Niet zo massaal denk ik. Maar nee, heb niet heel bewust een bijeenkomst van Nederlandse politieke partijen gezien.
  maandag 20 januari 2025 @ 17:10:14 #236
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216368173
Had Trump ook geholpen bij podcasts en livestreamers te komen, iets wat Harris faalde om te doen (of te bang was)
graag op anoniem
pi_216368177
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:05 schreef Toine51 het volgende:

[..]
En Trump is de allerslechtste hoor....
Dat moet nog blijken. Hij lijkt me een type van hoog van de toren blazen om ergens in het midden te eindigen. Dat is een tactiek. Verder erg veel retoriek, dat is zijn manier van strategie. En dat slaat aan bij het gepeupel. Als hij nou ging roepen: En nou is het afgelopen met die kapitalistische onzin van de ziekenkostenverzekering. Iedereen is vanaf nu verzekerd en je medische kosten worden gewoon vergoed, dan was hij zo in de hemel gekomen.
  roze maandag 20 januari 2025 @ 17:10:27 #238
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216368178
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mogen ze van mij uitbreiden naar max 12 jaar. Hoe kan je een land veranderen in 8 jaar. met 12 jaar kan je meer je stempel zetten.
Pas nadat Trump klaar is graag.
pi_216368181
kneus mark zuckerberg ook gezien
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:12:08 #240
Belg
pi_216368196
Gebeurd ook zelden dat een president 2 ambtstermijnen doet met een pauze van 4 jaar
pi_216368208
Die vriendin van Bezos. :')
#superniger2020
pi_216368218
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:07 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Michelle nog steeds teveel prostaatklachten?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_216368222
Clinton :r
  maandag 20 januari 2025 @ 17:14:11 #244
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_216368224
Mike met zijn pens heeft geen vrouw?
pi_216368228
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:10 schreef Viesdik het volgende:
kneus mark zuckerberg ook gezien
De WC's straks maar even op camera's controleren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_216368236
honourable zou ik Bill toch niet willen noemen
  roze maandag 20 januari 2025 @ 17:15:01 #247
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216368240
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn vrouw en Michelle Obama hebben geen zin om erbij te zijn.
pi_216368241
quote:
Die heeft een hekel aan Trump zagen we op de begrafenis van Carter.
  maandag 20 januari 2025 @ 17:15:15 #249
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216368245
Dana White :D
graag op anoniem
  roze maandag 20 januari 2025 @ 17:15:37 #250
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216368250
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Die heeft een hekel aan Trump zagen we op de begrafenis van Carter.
Hoezo? :@
pi_216368251
honourable zou ik George toch niet willen noemen
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:16:01 #252
Belg
pi_216368258
moesten jullie kiezen tussen Bush en Trump.

wie?
  roze maandag 20 januari 2025 @ 17:16:03 #253
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216368260
Wat een poppenkast is het toch ook he. _O_
pi_216368261
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:15 schreef KingRoland het volgende:
Dana White :D
Die was eerste in de rij om oligarch te worden
pi_216368269
honourable zou ik Barack toch niet willen noemen
  maandag 20 januari 2025 @ 17:16:49 #256
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_216368277
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:15 schreef Ama het volgende:

[..]
Zijn vrouw en Michelle Obama hebben geen zin om erbij te zijn.
Oh, ok.
pi_216368283
quote:
depressiepens
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:17:15 #258
Belg
pi_216368285
rare mensen die rechters
  maandag 20 januari 2025 @ 17:17:46 #259
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_216368291
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
rare mensen die rechters
Voornamelijk rechtsers.
pi_216368297
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:17 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Voornamelijk rechtsers.
kunnen we jaloers op zijn. :P
  roze maandag 20 januari 2025 @ 17:18:15 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216368299
Ik vind die stiltes tussendoor wel een beetje awkward.
pi_216368317
klappen ze nou voor pence?
why?
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:20:57 #263
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_216368327
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:20 schreef Viesdik het volgende:
klappen ze nou voor pence?
why?
Snap ik ook niet, ik doe het alleen voor minimaal dime.
What can change the nature of a man?
  roze maandag 20 januari 2025 @ 17:20:57 #264
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216368328
Oh jezus Barron is 2.06 :D
pi_216368329
Kilo makeup pp
  maandag 20 januari 2025 @ 17:21:20 #266
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_216368332
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:20 schreef Ama het volgende:
Oh jezus Barron is 2.06 :D
Zien we die verbouwde vrouw in ieder geval niet.
  maandag 20 januari 2025 @ 17:22:22 #267
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_216368342
Wie is die trol in het rood?
pi_216368343
Beetje bedompt stelletje bij elkaar. Alleen bij de vrouwen kan af een toe een lachje van af.
  maandag 20 januari 2025 @ 17:22:30 #269
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216368347
Thierry Baudet en z'n reptielen moeder
pi_216368348
Moeder van JD is dan wel leuk om te zien als je de film hebt gezien (of het boek hebt gelezen).
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:22:43 #272
Belg
pi_216368349
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:22 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis jullie @:Coco @:Nober @:GGMM @:Oriente @:RamboDirk @:Wereldgozer @:DombohetOlifantje1 @:Drizzt @:Karina @:Tarado @:Flitsbezorger @:Mortaxx @:maxi-mus
coco al gespot
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 januari 2025 @ 17:22:44 #273
80791 crew  Paul
pi_216368351
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Moest er geen max van 8 jaar zijn was die nog steeds president
klopt sgat
  roze maandag 20 januari 2025 @ 17:22:52 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216368353
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
Die kleine vrouw? Moeder van Vance zeiden ze bij CNN. Als ik dat goed verstond snel want lette niet zo op.
pi_216368354
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
ex-verslaafde moeder van JD Vance.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:23:06 #276
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_216368356
Graag een linkje (zelda)
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 januari 2025 @ 17:23:22 #277
80791 crew  Paul
pi_216368362
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:23 schreef Coco het volgende:
Graag een linkje (zelda)
nos.nl
  roze maandag 20 januari 2025 @ 17:23:31 #278
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216368363
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ah toch wel top.
  roze maandag 20 januari 2025 @ 17:23:38 #279
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216368366
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:23 schreef Coco het volgende:
Graag een linkje (zelda)
CNN
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:24:07 #280
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_216368369
Ik kijk alleen voor Ivanka.
pi_216368371
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Verslaafd aan Tik Tok?
pi_216368372

niet te hard lachen hillary, anders scheurt je huid
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:24:42 #283
Belg
pi_216368380
wat een k*tmuziek
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 januari 2025 @ 17:25:06 #284
80791 crew  Paul
pi_216368387
  maandag 20 januari 2025 @ 17:25:10 #285
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216368388
Ik zoek een 1440p of hoger stream. Alle streams zijn 720p of 1080p
graag op anoniem
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:25:24 #286
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_216368392
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een k*tmuziek
Maak eens snel een reeks aan.
pi_216368398
Heej, whoopie goldberg zit ook bij de supreme court
  maandag 20 januari 2025 @ 17:25:50 #288
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_216368399
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een k*tmuziek
Welkom in Efteling Las Vegas.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 januari 2025 @ 17:25:51 #289
80791 crew  Paul
pi_216368400
Gaan we nog 20 minuten naar een wachtende zaal kijken hee
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:26:16 #290
Belg
pi_216368403
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:25 schreef Coco het volgende:

[..]
Maak eens snel een reeks aan.
Kon jij ook, maar heb het toch gedaan. Hopelijk zijn de NWS mods nu niet razend op me.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:26:37 #291
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_216368408
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Kon jij ook, maar heb het toch gedaan. Hopelijk zijn de NWS mods nu niet razend op me.
Daarom vroeg ik het jou :)
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 17:27:06 #292
Belg
pi_216368416
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:25 schreef KingRoland het volgende:
Ik zoek een 1440p of hoger stream. Alle streams zijn 720p of 1080p
niet te kieskeurig zijn jij we hadden ooit 128p
  maandag 20 januari 2025 @ 17:27:09 #293
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_216368417
piano.wav
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  maandag 20 januari 2025 @ 17:27:28 #294
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_216368422
Tijd voor een begrafenisdeuntje.
  maandag 20 januari 2025 @ 17:27:33 #295
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216368425
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
graag op anoniem
pi_216368438
  maandag 20 januari 2025 @ 17:28:49 #297
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216368439
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:25 schreef Paul het volgende:
Gaan we nog 20 minuten naar een wachtende zaal kijken hee
Ja, het duurt wel ff zeg }:| Zou Trump een lekke band hebben :?
  maandag 20 januari 2025 @ 17:29:03 #298
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_216368441
Zijn er al traantjes? Waar blijft de zoom?
pi_216368450
Kwam Trump Stormy tegen bij een laatste toiletbezoek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')