Waarom is onze Thierry niet uitgenodigd? Of zijn wij als Nederland toch een maatje te klein.quote:CBS News also reported that Hungarian prime minister Viktor Orbán has been invited.[23] El Salvador's president Nayib Bukele, Italian prime minister Giorgia Meloni, and last democratically-elected Georgian president Salome Zourabichvili are also reportedly invited.[24]
Israeli prime minister Benjamin Netanyahu and Argentine president Javier Milei are reportedly planning to attend.[25][26] Former Brazilian president Jair Bolsonaro has indicated that he is an invitee, but he would need his confiscated passport to be returned by the government in order to travel.[27] Russia confirmed that President Vladimir Putin did not receive an invitation.[28] Trump stated that he had not invited President Volodymyr Zelenskyy to his inauguration but expressed willingness to welcome him if he decided to attend.[29] Former British prime minister Liz Truss will attend the inauguration.[30] Ecuadorian president Daniel Noboa and Paraguayan president Santiago Peña are also planning to attend.[31]
The foreign ministers of QUAD nations including, S. Jaishankar from India, Penny Wong from Australia, and Takeshi Iwaya from Japan, will also attend the inauguration. They are expected to meet with Trump the day after the ceremony for discussions.[32][33][34]
French Reconquête politicians Éric Zemmour and Sarah Knafo, as well as Identity–Freedoms leader Marion Maréchal, will also attend the ceremony.[35][36] Spanish Vox leader Santiago Abascal is also reportedly planning to attend the ceremony.[37] Belgian Vlaams Belang leader Tom Van Grieken, Reform UK leader Nigel Farage, Alternative for Germany co-leader Tino Chrupalla, and former Polish Prime Minister Mateusz Morawiecki have also confirmed their attendance.[38] Members of the Bundestag Jan Wenzel Schmidt and Beatrix von Storch alongside her husband Sven von Storch have confirmed their attendance.[39] AfD co-leader Alice Weidel[39] and Freedom Party of Austria Herbert Kickl, who was invited, will not attend the ceremony.[40]
Bizar dat dit de gastenlijst is. Het zijn niet eens staatshoofden of geweest. Trump en Elon menen het blijkbaar dus echt allemaal! Straks komt er een war on wokequote:Op zondag 19 januari 2025 22:35 schreef Harvest89 het volgende:
Vlaams Belang, Farage, AfD.
Wat een triest clubje bij elkaar daar.
Ik zie alweer waar dit topic heen gaat.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bizar dat dit de gastenlijst is. Het zijn niet eens staatshoofden of geweest. Trump en Elon menen het blijkbaar dus echt allemaal! Straks komt er een war on woke
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:31 schreef Ama het volgende:
Hoe laat Nederlandse tijd begint het circus?
https://www.cbsnews.com/news/inauguration-schedule-2025/quote:The inauguration ceremony should begin around 17:30 Dutch local time, teeing up Trump's swearing-in at roughly 18:00, when he becomes president.
https://www.freep.com/sto(...)o-watch/77825768007/quote:Inauguration Day ceremonies air on major news networks, including ABC, CBS, CNN, NBC, C-SPAN and Fox News. You can also watch the day's events via USA TODAY's YouTube livestream.
maaktmij geen zak uit wie groenland heeftquote:
Ik denk dat er gekkere dingen gaan gebeuren als we voor mogelijk hielden.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:42 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ik zie alweer waar dit topic heen gaat.
Ik ben wel benieuwd naar zijn belofte over het beëindigen van de oorlog in Oekraïne binnen 24 uur.
Aangezien er o.a. ook Belgen, Hongaren, Georgiërs, El Salvadorianen en Paraguayanen zijn uitgenodigd, lijkt dat me niet direct een doorslaggevend criterium.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:31 schreef LXIV het volgende:
Waarom is onze Thierry niet uitgenodigd? Of zijn wij als Nederland toch een maatje te klein.
nou de echte redneck heeft een gruwelijke hekel aan russen he, dus zal wel meevallenquote:Op zondag 19 januari 2025 23:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat er gekkere dingen gaan gebeuren als we voor mogelijk hielden.
Russisch is zijn moedertaal.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:28 schreef Tengano het volgende:
Zelensky krijgt binnenkort een cursus russisch denk ik.
stoer.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maaktmij geen zak uit wie groenland heeft
It's all a bunch of communists, who the fuck cares? Good riddance.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Russisch is zijn moedertaal.
Rusland heeft met succes mensen in het westen overtuigd dat een Russisch opgevoede jood een nazi is die bezig was met een genocide op Russen. Ik begrijp er echt geen kloot van.
Dat vind ik dan ook weer een van zijn mindere punten.quote:
Dat blijft ook wel zo. Dit met Groenland is gewoon 'tactiek' om onberekenbaar te blijven en uiteindelijk een bepaalde deal te kunnen behalen wat anders niet zou lukken. Typische Trump tactics.quote:Op maandag 20 januari 2025 02:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer een van zijn mindere punten.![]()
Ik had gehoopt op een isolationistische koers, dat de VS een keer binnen haar landsgrenzen blijft en niet overal militaire avontuurtjes aangaat.
Nee hij is uitgenodigd hier in het Provinsjehus.quote:
.https://www.yahoo.com/new(...)kbgDAQ1RRwV-s4HxjJ92quote:Op zondag 19 januari 2025 22:42 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ik zie alweer waar dit topic heen gaat.
Ik ben wel benieuwd naar zijn belofte over het beëindigen van de oorlog in Oekraïne binnen 24 uur.
Ambtenaren hebben vaak een handje nodig om op te zouten. Net als NGO's.quote:Op maandag 20 januari 2025 06:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Sommige zaken zijn inderdaad veelbelovend. Ik hoop op een einde van de afschuwelijke onzinnige oorlog tussen twee broedervolkeren Oekraine en Rusland.
En Kennedy jr is vooral voor mij veelbelovend. Ik hoop dat er nu eindelijk echt een begin gemaakt wordt aan de VS weer gezond te maken en vooral ook dat de onderste steen boven komt in de covid-hoax.
En een opruiming van de deep-state zou fijn zijn. Of dit gaat lukken is zeer de vraag, want net als in Nederland, kunnen ambtenaren zeer hardnekkig zijn en zijn ambtenaren meester in het saboteren en ondermijnen van de staat.
Breng de ambtenaartjes van de deep-state nu niet op gedachten.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:30 schreef junkiesietze het volgende:
Als er een dag is voor lone wolfs met sniper rifles...is het vandaag
Oké Tristanquote:Op maandag 20 januari 2025 07:30 schreef junkiesietze het volgende:
Ach ja, als je het niet eens bent met de uitslag dan maar op deze manier.....quote:Op maandag 20 januari 2025 07:30 schreef junkiesietze het volgende:
Nee. Sinds de brute inval van Rusland geldt in Oekraine een staat van beleg. De grondwet staat het niet toe om verkiezingen te houden wanneer hier sprake van is.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Weirdo Zelensky is niet uitgenodigd door Trump ondanks herhaalde verzoeken van Zelensky's kant.
Hij is de facto ook niet meer de president van Oekraine, hij heeft verzuimd verkiezingen te houden vorig jaar, waardoor hij dezelfde status heeft als een dakloze zwerver uit Lvov.
Bekijk deze YouTube-video
We weten simpelweg niet hoe het gaat lopen de komende vier jaar. Ik zou er niet zo stellig van zijn in ieder geval.quote:Op maandag 20 januari 2025 06:21 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dat blijft ook wel zo. Dit met Groenland is gewoon 'tactiek' om onberekenbaar te blijven en uiteindelijk een bepaalde deal te kunnen behalen wat anders niet zou lukken. Typische Trump tactics.
Zijn buitenlandbeleid in zijn 1e term was prima, ook al is het een patient. Ik heb er wel vertrouwen in.
Het is vandaag nog blue Monday ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:12 schreef Het_Bokje het volgende:
Mooie schnabbel voor Marco B. "Vandaag is rooooood"
Aldus het vredelievende links.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:30 schreef junkiesietze het volgende:
Gewoon binnen in het capitool toch, heb niets gehoord over dat het in het witte huis zou zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd waar het nu daadwerkelijk plaats gaat vinden, in het Capitool of Witte Huis
Ik ben niet linksquote:
Nee dat denk ik niet. Zal super beveiligd zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik ben niet linksook niet rechts
maar rechtdoorzee
Denk alleen dat er nog wel iets gaat gebeuren vandaag
Ik lees over angst dat het grote geld nu zoveel invloed heeft.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/verkiez(...)ratie-van-trump.html
Moet wel gniffelen om de bange reacties onder het artikel.
Hopelijk kan Frans Timmermans steun vinden bij iemand vandaag.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/verkiez(...)ratie-van-trump.html
Moet wel gniffelen om de bange reacties onder het artikel.
4 jaar popcorn ?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:01 schreef Zoddie het volgende:
Ik heb de popcorn al klaar, 4 jaar Trump, dat wordt lachen hoe dan ook met die malloot.
quote:President Trump delivers remarks during a candlelight dinner at the National Building Museum in Washington, D.C.
quote:The Official Melania Meme is live!
You can buy $MELANIA now.
Melaniameme.com
FUAfBo2jgks6gB4Z4LfZkqSZgzNucisEHqnNebaRxM1P
Trump is niet zo boeiend, die haatdragende idioot van een Musk wel.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:01 schreef Zoddie het volgende:
Ik heb de popcorn al klaar, 4 jaar Trump, dat wordt lachen hoe dan ook met die malloot.
Het is wachten tot de ego van Trump Musk zat is en het tussen hun gaat botsen.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:23 schreef zuco het volgende:
[..]
Trump is niet zo boeiend, die haatdragende idioot van een Musk wel.
Al die techmiljardairs zijn in ieder geval eerlijk genoeg om het gewoon open en bloot te doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik lees over angst dat het grote geld nu zoveel invloed heeft.![]()
Dat hebben ze al jaren. Miljoenen en miljoenen worden opgehaald bij fundrasers. En ál die mensen willen daar wat voor terug. Nu, maar ook toen.
Sterkte.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:23 schreef zuco het volgende:
[..]
Trump is niet zo boeiend, die haatdragende idioot van een Musk wel.
Twee super narcisten, dat kan niet goed gaanquote:Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Het is wachten tot de ego van Trump Musk zat is en het tussen hun gaat botsen.
Je denkt het niet, je hoopt het.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik ben niet linksook niet rechts
maar rechtdoorzee
Denk alleen dat er nog wel iets gaat gebeuren vandaag
All in good fun.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Last minute pardonnetjes worden nog uitgereikt "uit angst voor revenge"
Is Faucy dan ergens voor veroordeeld? Hoe kan hij anders pardon krijgen?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Het is eigenlijk wel heel raar dat dit zo maar kan. De rechter zou daar over moeten gaan. Niet Biden of Trump.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Nog niet maar Trump had toch al een jacht aangekondigd op bepaalde mensen?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is Faucy dan ergens voor veroordeeld? Hoe kan hij anders pardon krijgen?
quote:Gasten
Onder de gasten voor de inauguratie zijn meerdere buitenlandse leiders. Trump breekt daarmee met traditie.
Het gaat onder anderen om de Italiaanse premier Giorgia Meloni en de Argentijnse president Javier Milei.
Daarnaast heeft een aantal Europese rechtsradicale figuren, zoals de Britse Nigel Farage, de Franse Éric Zemmour en de Vlaming Tom Van Grieken, een uitnodiging ontvangen.
De mensen die nu een pardon krijgen kunnen nu niet meer door de staat vervolgd worden. Probleem van door de staat vervolgd worden is dat de staat oneindige resources heeft en de gedaagde niet. Dus dan kan je wel onschuldig zijn, maar je wordt nog steeds helemaal kapot gemaakt. Die advocaten betalen zichzelf immers niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nog niet maar Trump had toch al een jacht aangekondigd op bepaalde mensen?
Volgens mij was ten tijde van corona Fauci er daar één van.
Dus als ie nu achter hem aan gaat , kan ie voor wat dan ook veroordeeld worden maar geen straf krijgen
(denk ik) ?
Ik sla deze ook even over. Bij de inauguratie van Alice Weidel ben ik er wel bij.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb een uitnodiging gekregen maar helaas kan ik het niet redden. Ik volg het allemaal wel online
En de paus komt met een encycliek voor de promotie van vrije seks.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:19 schreef michaelmoore het volgende:
Trump roept op tot de terugkeer van het realisme en gezond verstand
Het is eerder raar dat het nodig is.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel heel raar dat dit zo maar kan. De rechter zou daar over moeten gaan. Niet Biden of Trump.
Wat heeft Fauci gedaan dan?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus als ie nu achter hem aan gaat , kan ie voor wat dan ook veroordeeld worden maar geen straf krijgen
(denk ik) ?
Hij wordt verantwoordelijk gehouden voor de massale sluitingen, waarvan menig Amerikaan er nog van overtuigd is dat dat een te zware maatregel was.quote:
Da's gek, want hij heeft enkel een advies gevende rol. Beleid verzint hij niet en voert hij ook niet uit.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij wordt verantwoordelijk gehouden voor de massale sluitingen, waarvan menig Amerikaan er nog van overtuigd is dat dat een te zware maatregel was.
Die man, Fauci, staat nog steeds onder zware bewaking. Hij kan niet zomaar zijn deur uit.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
(denk ik) ?
Beide kampen zeggen dit ook alleen maar wanneer het hunzelf even goed uitkomt.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel heel raar dat dit zo maar kan. De rechter zou daar over moeten gaan. Niet Biden of Trump.
https://edition.cnn.com/2(...)ronavirus/index.htmlquote:
En dat voor al bijna 500 jaarquote:Op maandag 20 januari 2025 14:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's gek, want hij heeft enkel een advies gevende rol. Beleid verzint hij niet en voert hij ook niet uit.
Ik snap Biden's actie om hem een Pardon te geven, alleen ben ik bang dat veel Amerikanen dat alleen maar zien als bevestiging dat Fauci inderdaad verkeerd bezig was.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Die man, Fauci, staat nog steeds onder zware bewaking. Hij kan niet zomaar zijn deur uit.
Ik hoop voor hem dat dit goed af gaat lopen met al die gekte.
Ik vrees met grote vreze. Sommige Amerikanen zijn echt helemaal doorgedraaid.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Die man, Fauci, staat nog steeds onder zware bewaking. Hij kan niet zomaar zijn deur uit.
Ik hoop voor hem dat dit goed af gaat lopen met al die gekte.
ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vreze. Sommige Amerikanen zijn echt helemaal doorgedraaid.
Ongetwijfeld, net als de leden van het congress, zoals Cheney, of de agenten die getuigden in de bestormingszaakquote:Op maandag 20 januari 2025 14:41 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik snap Biden's actie om hem een Pardon te geven, alleen ben ik bang dat veel Amerikanen dat alleen maar zien als bevestiging dat Fauci inderdaad verkeerd bezig was.
quote:In his last hours in office during his first administration, Trump pardoned more than 70 people, including Elliott Broidy, a former Republican National Committee finance official who pleaded guilty over charges of acting as an unregistered Chinese agent; Robert Zangrillo, a Miami investor ensnared in a bribery for college admissions scandal, and Albert J. Pirro Jr., the ex-husband of Fox News host Jeanine Pirro.
Trump’s pardons went to people who had been charged with crimes, if not always convicted and sentenced, while Biden’s most recent pardons cover people not known to be under criminal investigation.
Such blanket pardons are valid, but rare. President Gerald Ford pardoned his predecessor, Richard Nixon, of all offenses he “committed or may have committed or taken part in” during his presidency. Biden’s pardon of his son, Hunter Biden, also included any offenses he may have committed in the past 11 years.
As recently as this month, Biden said he tried to avoid issuing mass pardons by convincing Trump not to retaliate.
Onthoud, dit is een man die andere mannen die make-up dragen haat.quote:
onthoud, dit is een man wiens lijflied YMCA is.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Onthoud, dit is een man die andere mannen die make-up dragen haat.
Bij trump 1 waren ze niet blij maar nu helemaal in hun nopjesquote:Op maandag 20 januari 2025 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Heel Big Tech zat bij die kerkdienst.
Zuckerberg, Pichai, Tim Cook.
Wat 4 jaar Biden doet met een mens.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij trump 1 waren ze niet blij maar nu helemaal in hun nopjes
Omdat er onder Biden initiatieven waren om deze bedrijven strenger te reguleren en monopolies op te splitsen. Dat vinden deze oligarchen natuurlijk niet zo leuk want dat kost hun geld en macht.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat 4 jaar Biden doet met een mens.
edit: zelfs Van Jones zegt het nu op CNN, in 4 jaar ben je als democratische partij heel silicon valley kwijtgeraakt.
Heb ze voordat trump werd gekozen niet gehoord voor steun richting trump op elon naquote:Op maandag 20 januari 2025 15:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Omdat er onder Biden initiatieven waren om deze bedrijven strenger te reguleren en monopolies op te splitsen. Dat vinden deze oligarchen natuurlijk niet zo leuk want dat kost hun geld en macht.
Dit zijn beelden van 2016...quote:Op maandag 20 januari 2025 15:43 schreef Viesdik het volgende:
Moet je dit zien op 3:46:00
Bekijk deze YouTube-video
Trump die Pelosi de hand schudt
ojaquote:Op maandag 20 januari 2025 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit zijn beelden van 2016...
Ik kan mij voorstellen dat vanuit een radicaal links perspectief dit niet de mensen zijn die je graag ziet. Maar dat maakt het nog geen 'triest' clubje. Sterker nog, iemand als Orban voert over het algemeen prima beleid.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:35 schreef Harvest89 het volgende:
Vlaams Belang, Farage, AfD, Orban.
https://www.reddit.com/me(...)2Fld8ezttdu5ee1.jpegquote:Op maandag 20 januari 2025 15:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat vanuit een radicaal links perspectief dit niet de mensen zijn die je graag ziet. Maar dat maakt het nog geen 'triest' clubje. Sterker nog, iemand als Orban voert over het algemeen prima beleid.
Ook veel mensen die niet ‘radicaal links’ zijn, zijn over het algemeen geen fan van deze mensen hoor. Waarom alles meteen ‘radicaal links’ noemen?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat vanuit een radicaal links perspectief dit niet de mensen zijn die je graag ziet. Maar dat maakt het nog geen 'triest' clubje. Sterker nog, iemand als Orban voert over het algemeen prima beleid.
Alles in zijn wereldbeeld is zwart wit. Of je bent 'fatsoenlijk' rechts of radiciaal links.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook veel mensen die niet ‘radicaal links’ zijn, zijn over het algemeen geen fan van deze mensen hoor. Waarom alles meteen ‘radicaal links’ noemen?
Ik denk dat dit ook een teken is naar de EU toe dat ze het niet meteen op de spits willen drijven.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/me(...)2Fld8ezttdu5ee1.jpeg
Orban is toch niet uitgenodigd. Dat zal wel pijn doen. Is al dat geslijm tegen Trump voor niets geweest. Terwijl rechterflank politici uit andere landen met veel minder invloed wel welkom zijn
De user Harvest89 valt toevallig wel in die categorie.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook veel mensen die niet ‘radicaal links’ zijn, zijn over het algemeen geen fan van deze mensen hoor. Waarom alles meteen ‘radicaal links’ noemen?
Hmm, nee, dat denk ik helemaal niet. Er zijn genoeg mensen die tussen die twee categorieën invallen, ook hier op FOK!.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Alles in zijn wereldbeeld is zwart wit. Of je bent 'fatsoenlijk' rechts of radiciaal links.
Meloni wel, dat wordt neuken vanavond voor Elon.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/me(...)2Fld8ezttdu5ee1.jpeg
Orban is toch niet uitgenodigd. Dat zal wel pijn doen. Is al dat geslijm tegen Trump voor niets geweest. Terwijl rechterflank politici uit andere landen met veel minder invloed wel welkom zijn
Lekker opbokken met dat links/rechts gezwets.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De user Harvest89 valt toevallig wel in die categorie.
[..]
Hmm, nee, dat denk ik helemaal niet. Er zijn genoeg mensen die tussen die twee categorieën invallen, ook hier op FOK!.
Ze zal haar voorbind dildo wel bij zich hebben. Dat zal Elon wel fijn vindenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Meloni wel, dat wordt neuken vanavond voor Elon.
[ afbeelding ]
Kan die AFD-vrouw ook leuk meedoen.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef zuco het volgende:
[..]
Ze zal haar voorbind dildo wel bij zich hebben. Dat zal Elon wel fijn vinden
Nee joh, da's pas echte liefde.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die vrouw van Bezos, hoe ordinair wil je het hebben
Wilders ook uitgenodigd. PVVquote:Op zondag 19 januari 2025 22:35 schreef Harvest89 het volgende:
Vlaams Belang, Farage, AfD, Orban.
Nee.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wilders ook uitgenodigd. PVV
MSNBCquote:Op maandag 20 januari 2025 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op welke zender dit volgen?
FOX news beste optie? of toch eerder CNN?
quote:
https://www.google.com/am(...)uration-and-who-isntquote:Who is not invited?
UK Prime Minister Keir Starmer has not been invited, his office confirmed on Thursday. However, the far-right politician, Nigel Farage of the Reform UK party, is invited and will be present.
European Commission head Ursula von der Leyen, and much of the European Union and members of NATO (the North Atlantic Treaty Organisation), which have largely centrist governments, have been ignored.
Germany’s President Olaf Scholz, who leads the EU’s largest economy, has also been snubbed. An invitation has, however, been extended to Alice Weidel, leader of the far-right Alternative for Germany party (AfD), who will be represented by co-leader Tino Chrupalla.
French President Emmanuel Macron was not invited, although Macron and Trump have friendly relations. Instead, French far-right politician Eric Zemmour of the Reconquest party will be present.
RSBN (Right Side Broadcasting Network)quote:Op maandag 20 januari 2025 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb even opgezocht hoe ze er uit ziet. Hij houdt van levende opblaaspoppen.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die vrouw van Bezos, hoe ordinair wil je het hebben
Bij Steve natuurlijk!quote:Op maandag 20 januari 2025 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wou zeggen dat kan niet, maar klaarblijkelijk in New York geboren.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja die wordt in 2028/2029 president
Yepquote:Op maandag 20 januari 2025 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat kan niet, maar klaarblijkelijk in New York geboren.
Ik hoop dat zij het nog een keer gaat proberen.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
in 2029 wie wordt president. Harris? of toch weer een republikein. (Misschien wel Trump die de wet heeft veranderd)
Ah, in het VK staat dus niet in de grondwet dat de president er geboren moet zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat kan niet, maar klaarblijkelijk in New York geboren.
Harris komt niet meer in aanmerking, die is door de Amerikanen volledig uitgekotst.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
in 2029 wie wordt president. Harris? of toch weer een republikein. (Misschien wel Trump die de wet heeft veranderd)
Sadist.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij het nog een keer gaat proberen.
Of een nieuw, fris iemand.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
De Democraten zullen gaan voor een jonge, mannelijke tegenhanger van JD Vance.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is niet een wet dat is het 22ste amendement, die verander je niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, for kicks and giggles.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
"Thank you from my myself and my wife for 4 years!quote:
Ik hoop op twee jonge, verse kandidaten, maar ik denk dat de tweespalt tussen Links en Rechts in de VS verder verhard en als het beleid voor de Amerikanen zelf "beter" lijkt te worden, het goed gaat met de economie en er idd geen nieuwe oorlogen komen waar Amerikanen worden heen gestuurd dan vermoed ik de volgende puppet uit de zak van Trump. Vantz, Kennedy, deSantis, Muskquote:Op maandag 20 januari 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Pete Buttigieg zie ik wel een gooi doen tegen die tijd.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar moet hij de grondwet voor veranderen en daar heeft hij de nummers niet voor.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zou random zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
is dat die FIFA baas? WK in 2026 deels in the USA uiteraard
Ik vrees dat minimaal een van Trump's zonen een keer een gooi doet. Hij heeft er drie, waarvan twee oud genoeg.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee dat is de vrouw van Bezos.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:59 schreef Toine51 het volgende:
Guttegut, weer zo'n transfiguur die denkt dat haar grondrechten verdwijnen met Trump nu....
nee, maar volgens mij gaat Trump morgen naar moskouquote:
Idem voor Obama.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:01 schreef Viesdik het volgende:
Pence zonder vrouw..
Die heeft echt een bloedhekel aan Trump
neequote:Op maandag 20 januari 2025 17:00 schreef Tengano het volgende:
heb hier geen ideeal bereik maar zien jullie mij ook?
Die oefent nog steeds met zijn shockblik over 9/11quote:
die 2 zaten met elkaar te praten laatst toch? bij de begrafenis van die ene oudpresidentquote:
Het is toch een stukje geschiedenis-in-wording wat je nu ziet.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:02 schreef Vincent_student het volgende:
Op NPO 1 wordt het uitgezonden. Hoewel ik geen fan van hem ben, ben ik aan het kijken. Alles gaat richting PVV, ook Amerika. Bizar.
Alleen in POL geloven ze dat ze een hekel hebben aan elkaar. Die kraken elkaar af wanneer de camera's aan zijn, maar die zijn gewoon maatjes eind van de dag.quote:
Imca Marina @Coco @GGMMquote:Op maandag 20 januari 2025 17:05 schreef Zwansen het volgende:
Wie is dat wijf met dat vreselijke gezicht? Staat rechts van alle tech-boys?
De Republikeinen hopen dat ook...quote:Op maandag 20 januari 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Lauren Sánchez?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:05 schreef Zwansen het volgende:
Wie is dat wijf met dat vreselijke gezicht? Staat rechts van alle tech-boys?
Ja want Amerika was echt geen oligarchy de afgelopen decenniaquote:Op maandag 20 januari 2025 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
Vanaf vandaag gaat de VS hun best doen op Rusland te lijken
Hier in NL zitten ze ook hoor..quote:Op maandag 20 januari 2025 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik blijf het fan zijn van een politicus maar achterlijk vinden.
Moest er geen max van 8 jaar zijn was die nog steeds presidentquote:
Yvonne zit weer onder de microfoon?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:04 schreef KingRoland het volgende:
@:yvonne had jij ook een uitnodiging gekregen?
Doe even in een spoilerquote:
Ja dat is zo, nu alleen extremer, brutaler en meer schijt aan allesquote:Op maandag 20 januari 2025 17:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja want Amerika was echt geen oligarchy de afgelopen decennia![]()
Cook, Bezos, Zuck, Musk etc. zijn in ieder geval zo aardig om het lobbyen in het openbaar te doen en niet zoals de decennia hiervoor achter gesloten deuren.
Niet zo massaal denk ik. Maar nee, heb niet heel bewust een bijeenkomst van Nederlandse politieke partijen gezien.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:08 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Hier in NL zitten ze ook hoor..
Wel eens een VVD of PvdA bijeenkomst gezien?
Dat moet nog blijken. Hij lijkt me een type van hoog van de toren blazen om ergens in het midden te eindigen. Dat is een tactiek. Verder erg veel retoriek, dat is zijn manier van strategie. En dat slaat aan bij het gepeupel. Als hij nou ging roepen: En nou is het afgelopen met die kapitalistische onzin van de ziekenkostenverzekering. Iedereen is vanaf nu verzekerd en je medische kosten worden gewoon vergoed, dan was hij zo in de hemel gekomen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:05 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En Trump is de allerslechtste hoor....
Pas nadat Trump klaar is graag.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mogen ze van mij uitbreiden naar max 12 jaar. Hoe kan je een land veranderen in 8 jaar. met 12 jaar kan je meer je stempel zetten.
Heeft Michelle nog steeds teveel prostaatklachten?quote:
De WC's straks maar even op camera's controleren.quote:
Zijn vrouw en Michelle Obama hebben geen zin om erbij te zijn.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die heeft een hekel aan Trump zagen we op de begrafenis van Carter.
Oh, ok.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Zijn vrouw en Michelle Obama hebben geen zin om erbij te zijn.
Voornamelijk rechtsers.quote:
Zien we die verbouwde vrouw in ieder geval niet.quote:
coco al gespotquote:Op maandag 20 januari 2025 17:22 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis jullie @:Coco @:Nober @:GGMM @:Oriente @:RamboDirk @:Wereldgozer @:DombohetOlifantje1 @:Drizzt @:Karina @:Tarado @:Flitsbezorger @:Mortaxx @:maxi-mus
klopt sgatquote:Op maandag 20 januari 2025 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moest er geen max van 8 jaar zijn was die nog steeds president
Die kleine vrouw? Moeder van Vance zeiden ze bij CNN. Als ik dat goed verstond snel want lette niet zo op.quote:
Ah toch wel top.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ex-verslaafde moeder van JD Vance.
Verslaafd aan Tik Tok?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ex-verslaafde moeder van JD Vance.
Welkom in Efteling Las Vegas.quote:
Kon jij ook, maar heb het toch gedaan. Hopelijk zijn de NWS mods nu niet razend op me.quote:
Daarom vroeg ik het jouquote:Op maandag 20 januari 2025 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kon jij ook, maar heb het toch gedaan. Hopelijk zijn de NWS mods nu niet razend op me.
niet te kieskeurig zijn jij we hadden ooit 128pquote:Op maandag 20 januari 2025 17:25 schreef KingRoland het volgende:
Ik zoek een 1440p of hoger stream. Alle streams zijn 720p of 1080p
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kon jij ook, maar heb het toch gedaan. Hopelijk zijn de NWS mods nu niet razend op me.
Ja, het duurt wel ff zegquote:Op maandag 20 januari 2025 17:25 schreef Paul het volgende:
Gaan we nog 20 minuten naar een wachtende zaal kijken hee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |