Moest er geen max van 8 jaar zijn was die nog steeds presidentquote:
Yvonne zit weer onder de microfoon?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:04 schreef KingRoland het volgende:
@:yvonne had jij ook een uitnodiging gekregen?
Doe even in een spoilerquote:
Ja dat is zo, nu alleen extremer, brutaler en meer schijt aan allesquote:Op maandag 20 januari 2025 17:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja want Amerika was echt geen oligarchy de afgelopen decennia![]()
Cook, Bezos, Zuck, Musk etc. zijn in ieder geval zo aardig om het lobbyen in het openbaar te doen en niet zoals de decennia hiervoor achter gesloten deuren.
Niet zo massaal denk ik. Maar nee, heb niet heel bewust een bijeenkomst van Nederlandse politieke partijen gezien.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:08 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Hier in NL zitten ze ook hoor..
Wel eens een VVD of PvdA bijeenkomst gezien?
Dat moet nog blijken. Hij lijkt me een type van hoog van de toren blazen om ergens in het midden te eindigen. Dat is een tactiek. Verder erg veel retoriek, dat is zijn manier van strategie. En dat slaat aan bij het gepeupel. Als hij nou ging roepen: En nou is het afgelopen met die kapitalistische onzin van de ziekenkostenverzekering. Iedereen is vanaf nu verzekerd en je medische kosten worden gewoon vergoed, dan was hij zo in de hemel gekomen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:05 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En Trump is de allerslechtste hoor....
Pas nadat Trump klaar is graag.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mogen ze van mij uitbreiden naar max 12 jaar. Hoe kan je een land veranderen in 8 jaar. met 12 jaar kan je meer je stempel zetten.
Heeft Michelle nog steeds teveel prostaatklachten?quote:
De WC's straks maar even op camera's controleren.quote:
Zijn vrouw en Michelle Obama hebben geen zin om erbij te zijn.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die heeft een hekel aan Trump zagen we op de begrafenis van Carter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |