abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 januari 2025 @ 22:31:25 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216360784
Morgen is de inauguratie van Trump en het konden wel eens hele gekke tijden worden , voor zover ze het al niet zijn.
Sowieso een meme coin lanceren twee dagen voor je “plechtige” inauguratie is al onbekend. Maar ook de gehele rechts angehauchte Beau monde is aanwezig!
quote:
CBS News also reported that Hungarian prime minister Viktor Orbán has been invited.[23] El Salvador's president Nayib Bukele, Italian prime minister Giorgia Meloni, and last democratically-elected Georgian president Salome Zourabichvili are also reportedly invited.[24]
Israeli prime minister Benjamin Netanyahu and Argentine president Javier Milei are reportedly planning to attend.[25][26] Former Brazilian president Jair Bolsonaro has indicated that he is an invitee, but he would need his confiscated passport to be returned by the government in order to travel.[27] Russia confirmed that President Vladimir Putin did not receive an invitation.[28] Trump stated that he had not invited President Volodymyr Zelenskyy to his inauguration but expressed willingness to welcome him if he decided to attend.[29] Former British prime minister Liz Truss will attend the inauguration.[30] Ecuadorian president Daniel Noboa and Paraguayan president Santiago Peña are also planning to attend.[31]
The foreign ministers of QUAD nations including, S. Jaishankar from India, Penny Wong from Australia, and Takeshi Iwaya from Japan, will also attend the inauguration. They are expected to meet with Trump the day after the ceremony for discussions.[32][33][34]
French Reconquête politicians Éric Zemmour and Sarah Knafo, as well as Identity–Freedoms leader Marion Maréchal, will also attend the ceremony.[35][36] Spanish Vox leader Santiago Abascal is also reportedly planning to attend the ceremony.[37] Belgian Vlaams Belang leader Tom Van Grieken, Reform UK leader Nigel Farage, Alternative for Germany co-leader Tino Chrupalla, and former Polish Prime Minister Mateusz Morawiecki have also confirmed their attendance.[38] Members of the Bundestag Jan Wenzel Schmidt and Beatrix von Storch alongside her husband Sven von Storch have confirmed their attendance.[39] AfD co-leader Alice Weidel[39] and Freedom Party of Austria Herbert Kickl, who was invited, will not attend the ceremony.[40]

Waarom is onze Thierry niet uitgenodigd? Of zijn wij als Nederland toch een maatje te klein.

Er worden ook felle protesten verwacht, alsmede het einde van de oorlog binnen 24! Uur en TikTok komt weer in de lucht.

Volg dit topic voor het nieuws van deze doldwaze dag!!
The End Times are wild
  roze zondag 19 januari 2025 @ 22:31:55 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216360794
Hoe laat Nederlandse tijd begint het circus?
Your beauty never ever scared me.
  zondag 19 januari 2025 @ 22:35:36 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216360833
Vlaams Belang, Farage, AfD, Orban.
Wat een triest clubje bij elkaar daar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 19 januari 2025 @ 22:37:38 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216360852
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:35 schreef Harvest89 het volgende:
Vlaams Belang, Farage, AfD.
Wat een triest clubje bij elkaar daar.
Bizar dat dit de gastenlijst is. Het zijn niet eens staatshoofden of geweest. Trump en Elon menen het blijkbaar dus echt allemaal! Straks komt er een war on woke
The End Times are wild
pi_216360915
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:37 schreef LXIV het volgende:

[..]
Bizar dat dit de gastenlijst is. Het zijn niet eens staatshoofden of geweest. Trump en Elon menen het blijkbaar dus echt allemaal! Straks komt er een war on woke
Ik zie alweer waar dit topic heen gaat.

Ik ben wel benieuwd naar zijn belofte over het beëindigen van de oorlog in Oekraïne binnen 24 uur.
pi_216360929
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:31 schreef Ama het volgende:
Hoe laat Nederlandse tijd begint het circus?
quote:
The inauguration ceremony should begin around 17:30 Dutch local time, teeing up Trump's swearing-in at roughly 18:00, when he becomes president.
https://www.cbsnews.com/news/inauguration-schedule-2025/

How to watch the inauguration?
quote:
Inauguration Day ceremonies air on major news networks, including ABC, CBS, CNN, NBC, C-SPAN and Fox News. You can also watch the day's events via USA TODAY's YouTube livestream.
https://www.freep.com/sto(...)o-watch/77825768007/
  zondag 19 januari 2025 @ 23:13:23 #7
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216361173
mpressive

the bullshit is over, nou dat kunne ze hier ook wel eens zeggen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_216361179
RIP Groenland ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 19 januari 2025 @ 23:15:32 #9
323876 michaelmoore
pi_216361192
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:13 schreef TLC het volgende:
RIP Groenland ;(
maaktmij geen zak uit wie groenland heeft
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 19 januari 2025 @ 23:23:38 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216361258
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:42 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar zijn belofte over het beëindigen van de oorlog in Oekraïne binnen 24 uur.
Ik denk dat er gekkere dingen gaan gebeuren als we voor mogelijk hielden.
The End Times are wild
  zondag 19 januari 2025 @ 23:24:39 #11
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216361269
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:31 schreef LXIV het volgende:

Waarom is onze Thierry niet uitgenodigd? Of zijn wij als Nederland toch een maatje te klein.

Aangezien er o.a. ook Belgen, Hongaren, Georgiërs, El Salvadorianen en Paraguayanen zijn uitgenodigd, lijkt dat me niet direct een doorslaggevend criterium.
  zondag 19 januari 2025 @ 23:25:11 #12
323876 michaelmoore
pi_216361274
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:23 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk dat er gekkere dingen gaan gebeuren als we voor mogelijk hielden.
nou de echte redneck heeft een gruwelijke hekel aan russen he, dus zal wel meevallen

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 20-01-2025 03:40:38 ]
  zondag 19 januari 2025 @ 23:28:53 #13
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216361303
Zelensky krijgt binnenkort een opfriscursus russisch denk ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tengano op 19-01-2025 23:34:04 ]
pi_216361329
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:28 schreef Tengano het volgende:
Zelensky krijgt binnenkort een cursus russisch denk ik.
Russisch is zijn moedertaal.

Rusland heeft met succes mensen in het westen overtuigd dat een Russisch opgevoede jood een nazi is die bezig was met een genocide op Russen. Ik begrijp er echt geen kloot van.
pi_216361339
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
maaktmij geen zak uit wie groenland heeft
stoer.
pi_216361357
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Russisch is zijn moedertaal.

Rusland heeft met succes mensen in het westen overtuigd dat een Russisch opgevoede jood een nazi is die bezig was met een genocide op Russen. Ik begrijp er echt geen kloot van.
It's all a bunch of communists, who the fuck cares? Good riddance.
pi_216361403
twitter
pi_216361483
Dit gaat fantastisch worden.
pi_216361744
welkom in het circus.
Circus trump.
  maandag 20 januari 2025 @ 00:57:30 #20
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216361761
Komt Putin ook?
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 20 januari 2025 @ 02:40:44 #21
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216362084
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:13 schreef TLC het volgende:
RIP Groenland ;(
Dat vind ik dan ook weer een van zijn mindere punten. ;(

Ik had gehoopt op een isolationistische koers, dat de VS een keer binnen haar landsgrenzen blijft en niet overal militaire avontuurtjes aangaat.
pi_216362450
Nou leuk!
pi_216362480
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2025 02:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Dat vind ik dan ook weer een van zijn mindere punten. ;(

Ik had gehoopt op een isolationistische koers, dat de VS een keer binnen haar landsgrenzen blijft en niet overal militaire avontuurtjes aangaat.
Dat blijft ook wel zo. Dit met Groenland is gewoon 'tactiek' om onberekenbaar te blijven en uiteindelijk een bepaalde deal te kunnen behalen wat anders niet zou lukken. Typische Trump tactics.
Zijn buitenlandbeleid in zijn 1e term was prima, ook al is het een patient. Ik heb er wel vertrouwen in.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_216362611
Je kunt net zo goed het topic van 8 jaar geleden gebruiken.
Dezelfde voorspellingen zowat...

Oorlog, oorlog, oorlog....
Nou, dat hebben we gezien hoor..
:')
  maandag 20 januari 2025 @ 07:11:05 #25
pi_216362613
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 00:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Komt Putin ook?
Nee hij is uitgenodigd hier in het Provinsjehus. :D

Uiteraard is dat belangrijker. De VS moet nog even wachten. :P
pi_216362618
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:42 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]

.https://www.yahoo.com/new(...)kbgDAQ1RRwV-s4HxjJ92

Daar issie al op teruggekomen.
pi_216362620
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 06:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Sommige zaken zijn inderdaad veelbelovend. Ik hoop op een einde van de afschuwelijke onzinnige oorlog tussen twee broedervolkeren Oekraine en Rusland.
En Kennedy jr is vooral voor mij veelbelovend. Ik hoop dat er nu eindelijk echt een begin gemaakt wordt aan de VS weer gezond te maken en vooral ook dat de onderste steen boven komt in de covid-hoax.

En een opruiming van de deep-state zou fijn zijn. Of dit gaat lukken is zeer de vraag, want net als in Nederland, kunnen ambtenaren zeer hardnekkig zijn en zijn ambtenaren meester in het saboteren en ondermijnen van de staat.
Ambtenaren hebben vaak een handje nodig om op te zouten. Net als NGO's.
Heel veel sambal
  maandag 20 januari 2025 @ 07:27:02 #28
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_216362683
Beginnen de deportaties ook vandaag al?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  maandag 20 januari 2025 @ 07:30:52 #29
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_216362698
Als er een dag is voor lone wolfs met sniper rifles...is het vandaag
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 20 januari 2025 @ 07:44:39 #30
pi_216362767
Weirdo Zelensky is niet uitgenodigd door Trump ondanks herhaalde verzoeken van Zelensky's kant.

Hij is de facto ook niet meer de president van Oekraine, hij heeft verzuimd verkiezingen te houden vorig jaar, waardoor hij dezelfde status heeft als een dakloze zwerver uit Lvov.

Bekijk deze YouTube-video
  maandag 20 januari 2025 @ 07:52:20 #31
pi_216362802
quote:
15s.gif Op maandag 20 januari 2025 07:30 schreef junkiesietze het volgende:
Breng de ambtenaartjes van de deep-state nu niet op gedachten. :'(

Meestal zijn ambtenaren nogal slome s*kkeltjes die weinig doen de hele dag, beetje koffie drinken, beetje gamen op het werk, beetje met familie babbelen tijdens werktijd, maar als ze een aanslag kunnen plegen op iemand die de deep-state zou kunnen ondermijnen zijn deze slaapkoppen ineens klaarwakker. :{
pi_216362814
quote:
Oké Tristan :X
Heel veel sambal
pi_216362822
quote:
Ach ja, als je het niet eens bent met de uitslag dan maar op deze manier.....
:')
pi_216362832
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2025 07:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Weirdo Zelensky is niet uitgenodigd door Trump ondanks herhaalde verzoeken van Zelensky's kant.

Hij is de facto ook niet meer de president van Oekraine, hij heeft verzuimd verkiezingen te houden vorig jaar, waardoor hij dezelfde status heeft als een dakloze zwerver uit Lvov.

Bekijk deze YouTube-video
Nee. Sinds de brute inval van Rusland geldt in Oekraine een staat van beleg. De grondwet staat het niet toe om verkiezingen te houden wanneer hier sprake van is.

https://en.m.wikipedia.or(...)residential_election
pi_216362833
Vandaag is een mooie dag voor Autocratie bv.
Radio Espantoso
pi_216362864
The Village People treden ook op. Daar was ophef over.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)eople-trump-met-ymca

Niet alle fans blij
Opeens steunt band Village People wél Trump: 'YMCA door hem weer megahit'

Donald Trump is niet de enige die in de schijnwerpers staat in de aanloop naar zijn inauguratie. Er treden meerdere sterren op tijdens zijn festiviteiten, waaronder Village People. Niet alle fans van de band zijn blij met de keuze om voor Trump te spelen.

Je kent de groep misschien van klassieke hits als YMCA en Macho Man. Deze nummers werden tijdens Trumps campagnes regelmatig gespeeld en fungeerden als onofficiële liederen van zijn kandidatuur.

Dat de band optreedt, is opvallend. Zo riep de groep vier jaar geleden Trump nog op om hun muziek niet af te spelen tijdens politieke evenementen. Drie jaar later dreigde de groep zelfs om Trump aan te klagen na een optreden van een coverband van Village People op Trumps landgoed Mar-a-Lago.

Een filmpje dook op waarin Trump op het nummer Macho Man danst, terwijl de coverband, verkleed als Village People, op de achtergrond te zien is. Daar was de groep niet blij mee.
Boze reacties
De keuze om nu toch op te treden, leidt tot negatieve reacties van fans. Velen van hen voelen zich verraden, omdat de band vaak geassocieerd wordt met LHBTI-gemeenschappen. Zeker het nummer YMCA heeft ook een betekenis binnen de queergemeenschap, legt correspondent Erik Mouthaan uit.

"De YMCA, dat zijn goedkope sportscholen waar mensen ook kunnen verblijven, en in de jaren zeventig was het een plek waar gay mannen elkaar ontmoetten en soms ook seks hadden. In het nummer wordt ook gezongen: 'Je kan er een leuke tijd hebben, met andere mannen’. De homo-gemeenschap wist precies wat daarmee werd bedoeld."

De steun van de band voor LHBTI-rechten botst met Trumps standpunten. Hij heeft eerder al transgenders uit het leger gezet, weigert trans tieners van behandeling te voorzien en is tegen een wet die arbeidsdiscriminatie verbiedt tegen gay Amerikanen.
Megahit en roem
Dat de groep nu voor hem gaat zingen, heeft te maken met de roem die Trump hen heeft gegeven. Zo ging de dans van Trump op het nummer YMCA viraal als The Trump Dance.

Op Facebook verdedigt de oprichter van de groep, Victor Willis, de beslissing om op te treden. "Laten we president Trump een kans geven, ongeacht wat je in het verleden van hem vond. Als hij maatregelen neemt die de rechten van de LGBTI-gemeenschap beperken, zal Village People als eerste van zich laten horen. Maar je kunt kwesties rondom rechten niet volledig afschuiven op de schouders van Village People."

Willis vervolgt: "Bovendien was het niet de LGBTI-gemeenschap die van YMCA weer een megahit maakte en het nummer vijf weken lang op nummer 1 zette in de Billboard-hitlijsten. Eén man heeft de afgelopen tijd veel voor Village People betekend, en die man is Donald J. Trump." Ook benadrukt de zanger namens de hele band dat muziek niet voor verdeling moet zorgen: "Muziek moet mensen verbinden, ongeacht hun politieke voorkeur, en niet worden beperkt tot één kant van het spectrum."

Correspondent Erik Mouthaan: "Hoewel Trump kritiek heeft op trans-rechten, is hij nooit een fervent tegenstander van gays en lesbiennes geweest. Zijn club Mar-a-Lago was een van de eerste countryclubs waar getrouwde stellen van hetzelfde geslacht welkom waren. Als New Yorker is hij op sociaal gebied ook progressiever dan veel van zijn aanhangers. Hij heeft een openlijk homoseksuele man aangedragen als minister van Financiën, één van de cruciale posten in het kabinet."
Andere artiesten voor Trump
Er zijn ook andere artiesten die optreden tijdens de festiviteiten rond de inauguratie. Zo brengt country zangeres Carrie Underwood tijdens de plechtigheid haar versie van America the Beautiful ten gehore, begeleid door een militair koor. Daarnaast zingt Christopher Macchio het volkslied. Ook Billy Ray Cyrus, Rascal Flatts en Kid Rock treden op. Die laatste is een uitgesproken supporter van Trump.

Trump heeft het altijd moeilijk gehad om artiesten te vinden, de meesten van hen stemmen democratisch. Zo voerden Beyoncé en Taylor Swift afgelopen herfst nog campagne voor Kamala Harris. Mouthaan wijst erop dat de meeste artiesten die nu toch verschijnen, uit de countrymuziek komen: "Die stroming is rechtser, en heeft meer aanhangers die republikeins stemmen. Er is overigens kritiek op Carrie Underwood; sommige linkse Amerikanen dreigen haar muziek te boycotten."
Heb jij de
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_216363014
Nou ja, wie weet heeft iemand The Jackal ingehuurd...
  maandag 20 januari 2025 @ 09:02:17 #38
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_216363140
*O* *O* *O* Iedereen van harte gefeliciteerd! *O* *O* *O*
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_216363200
Mooie schnabbel voor Marco B. "Vandaag is rooooood"
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  maandag 20 januari 2025 @ 09:15:18 #40
438527 MissButterflyy
pi_216363227
quote:
3s.gif Op maandag 20 januari 2025 06:21 schreef Treinhoer het volgende:

[..]
Dat blijft ook wel zo. Dit met Groenland is gewoon 'tactiek' om onberekenbaar te blijven en uiteindelijk een bepaalde deal te kunnen behalen wat anders niet zou lukken. Typische Trump tactics.
Zijn buitenlandbeleid in zijn 1e term was prima, ook al is het een patient. Ik heb er wel vertrouwen in.
We weten simpelweg niet hoe het gaat lopen de komende vier jaar. Ik zou er niet zo stellig van zijn in ieder geval.
  maandag 20 januari 2025 @ 09:18:06 #41
438527 MissButterflyy
pi_216363257
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 09:12 schreef Het_Bokje het volgende:
Mooie schnabbel voor Marco B. "Vandaag is rooooood"
Het is vandaag nog blue Monday ook.
pi_216363726
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_216363746
quote:
Aldus het vredelievende links.
pi_216363765
Benieuwd waar het nu daadwerkelijk plaats gaat vinden, in het Capitool of Witte Huis
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_216363768
Martin Luther King Day vandaag
pi_216363787
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd waar het nu daadwerkelijk plaats gaat vinden, in het Capitool of Witte Huis
Gewoon binnen in het capitool toch, heb niets gehoord over dat het in het witte huis zou zijn.
  maandag 20 januari 2025 @ 10:13:25 #47
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216363881
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:02 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Mag ook gewoon allemaal blijven staan dit soort reacties.
  maandag 20 januari 2025 @ 10:32:45 #48
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_216364109
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:02 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Ik ben niet links :') ook niet rechts :') maar rechtdoorzee :')
Denk alleen dat er nog wel iets gaat gebeuren vandaag
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 20 januari 2025 @ 10:32:52 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216364110
Laten we er snel een WK houden zodat we het land vooruit kunnen brengen.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')