Harris komt niet meer in aanmerking, die is door de Amerikanen volledig uitgekotst.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
in 2029 wie wordt president. Harris? of toch weer een republikein. (Misschien wel Trump die de wet heeft veranderd)
Sadist.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij het nog een keer gaat proberen.
Of een nieuw, fris iemand.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
De Democraten zullen gaan voor een jonge, mannelijke tegenhanger van JD Vance.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
in 2029 wie wordt president. Harris? of toch weer een republikein. (Misschien wel Trump die de wet heeft veranderd)
Dat is niet een wet dat is het 22ste amendement, die verander je niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, for kicks and giggles.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
"Thank you from my myself and my wife for 4 years!quote:
Ik hoop op twee jonge, verse kandidaten, maar ik denk dat de tweespalt tussen Links en Rechts in de VS verder verhard en als het beleid voor de Amerikanen zelf "beter" lijkt te worden, het goed gaat met de economie en er idd geen nieuwe oorlogen komen waar Amerikanen worden heen gestuurd dan vermoed ik de volgende puppet uit de zak van Trump. Vantz, Kennedy, deSantis, Muskquote:Op maandag 20 januari 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Pete Buttigieg zie ik wel een gooi doen tegen die tijd.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar moet hij de grondwet voor veranderen en daar heeft hij de nummers niet voor.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zou random zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
is dat die FIFA baas? WK in 2026 deels in the USA uiteraard
Ik vrees dat minimaal een van Trump's zonen een keer een gooi doet. Hij heeft er drie, waarvan twee oud genoeg.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee dat is de vrouw van Bezos.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:59 schreef Toine51 het volgende:
Guttegut, weer zo'n transfiguur die denkt dat haar grondrechten verdwijnen met Trump nu....
nee, maar volgens mij gaat Trump morgen naar moskouquote:
Idem voor Obama.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:01 schreef Viesdik het volgende:
Pence zonder vrouw..
Die heeft echt een bloedhekel aan Trump
neequote:Op maandag 20 januari 2025 17:00 schreef Tengano het volgende:
heb hier geen ideeal bereik maar zien jullie mij ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |