Beide kampen zeggen dit ook alleen maar wanneer het hunzelf even goed uitkomt.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel heel raar dat dit zo maar kan. De rechter zou daar over moeten gaan. Niet Biden of Trump.
https://edition.cnn.com/2(...)ronavirus/index.htmlquote:
En dat voor al bijna 500 jaarquote:Op maandag 20 januari 2025 14:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's gek, want hij heeft enkel een advies gevende rol. Beleid verzint hij niet en voert hij ook niet uit.
Ik snap Biden's actie om hem een Pardon te geven, alleen ben ik bang dat veel Amerikanen dat alleen maar zien als bevestiging dat Fauci inderdaad verkeerd bezig was.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Die man, Fauci, staat nog steeds onder zware bewaking. Hij kan niet zomaar zijn deur uit.
Ik hoop voor hem dat dit goed af gaat lopen met al die gekte.
Ik vrees met grote vreze. Sommige Amerikanen zijn echt helemaal doorgedraaid.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Die man, Fauci, staat nog steeds onder zware bewaking. Hij kan niet zomaar zijn deur uit.
Ik hoop voor hem dat dit goed af gaat lopen met al die gekte.
ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vreze. Sommige Amerikanen zijn echt helemaal doorgedraaid.
Ongetwijfeld, net als de leden van het congress, zoals Cheney, of de agenten die getuigden in de bestormingszaakquote:Op maandag 20 januari 2025 14:41 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik snap Biden's actie om hem een Pardon te geven, alleen ben ik bang dat veel Amerikanen dat alleen maar zien als bevestiging dat Fauci inderdaad verkeerd bezig was.
quote:In his last hours in office during his first administration, Trump pardoned more than 70 people, including Elliott Broidy, a former Republican National Committee finance official who pleaded guilty over charges of acting as an unregistered Chinese agent; Robert Zangrillo, a Miami investor ensnared in a bribery for college admissions scandal, and Albert J. Pirro Jr., the ex-husband of Fox News host Jeanine Pirro.
Trump’s pardons went to people who had been charged with crimes, if not always convicted and sentenced, while Biden’s most recent pardons cover people not known to be under criminal investigation.
Such blanket pardons are valid, but rare. President Gerald Ford pardoned his predecessor, Richard Nixon, of all offenses he “committed or may have committed or taken part in” during his presidency. Biden’s pardon of his son, Hunter Biden, also included any offenses he may have committed in the past 11 years.
As recently as this month, Biden said he tried to avoid issuing mass pardons by convincing Trump not to retaliate.
Onthoud, dit is een man die andere mannen die make-up dragen haat.quote:
onthoud, dit is een man wiens lijflied YMCA is.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Onthoud, dit is een man die andere mannen die make-up dragen haat.
Bij trump 1 waren ze niet blij maar nu helemaal in hun nopjesquote:Op maandag 20 januari 2025 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Heel Big Tech zat bij die kerkdienst.
Zuckerberg, Pichai, Tim Cook.
Wat 4 jaar Biden doet met een mens.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij trump 1 waren ze niet blij maar nu helemaal in hun nopjes
Omdat er onder Biden initiatieven waren om deze bedrijven strenger te reguleren en monopolies op te splitsen. Dat vinden deze oligarchen natuurlijk niet zo leuk want dat kost hun geld en macht.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat 4 jaar Biden doet met een mens.
edit: zelfs Van Jones zegt het nu op CNN, in 4 jaar ben je als democratische partij heel silicon valley kwijtgeraakt.
Heb ze voordat trump werd gekozen niet gehoord voor steun richting trump op elon naquote:Op maandag 20 januari 2025 15:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Omdat er onder Biden initiatieven waren om deze bedrijven strenger te reguleren en monopolies op te splitsen. Dat vinden deze oligarchen natuurlijk niet zo leuk want dat kost hun geld en macht.
Dit zijn beelden van 2016...quote:Op maandag 20 januari 2025 15:43 schreef Viesdik het volgende:
Moet je dit zien op 3:46:00
Bekijk deze YouTube-video
Trump die Pelosi de hand schudt
ojaquote:Op maandag 20 januari 2025 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit zijn beelden van 2016...
Ik kan mij voorstellen dat vanuit een radicaal links perspectief dit niet de mensen zijn die je graag ziet. Maar dat maakt het nog geen 'triest' clubje. Sterker nog, iemand als Orban voert over het algemeen prima beleid.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:35 schreef Harvest89 het volgende:
Vlaams Belang, Farage, AfD, Orban.
Wat een triest clubje bij elkaar daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |