Nee dat denk ik niet. Zal super beveiligd zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik ben niet linksook niet rechts
maar rechtdoorzee
Denk alleen dat er nog wel iets gaat gebeuren vandaag
Ik lees over angst dat het grote geld nu zoveel invloed heeft.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/verkiez(...)ratie-van-trump.html
Moet wel gniffelen om de bange reacties onder het artikel.
Hopelijk kan Frans Timmermans steun vinden bij iemand vandaag.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/verkiez(...)ratie-van-trump.html
Moet wel gniffelen om de bange reacties onder het artikel.
4 jaar popcorn ?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:01 schreef Zoddie het volgende:
Ik heb de popcorn al klaar, 4 jaar Trump, dat wordt lachen hoe dan ook met die malloot.
quote:President Trump delivers remarks during a candlelight dinner at the National Building Museum in Washington, D.C.
quote:The Official Melania Meme is live!
You can buy $MELANIA now.
Melaniameme.com
FUAfBo2jgks6gB4Z4LfZkqSZgzNucisEHqnNebaRxM1P
Trump is niet zo boeiend, die haatdragende idioot van een Musk wel.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:01 schreef Zoddie het volgende:
Ik heb de popcorn al klaar, 4 jaar Trump, dat wordt lachen hoe dan ook met die malloot.
Het is wachten tot de ego van Trump Musk zat is en het tussen hun gaat botsen.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:23 schreef zuco het volgende:
[..]
Trump is niet zo boeiend, die haatdragende idioot van een Musk wel.
Al die techmiljardairs zijn in ieder geval eerlijk genoeg om het gewoon open en bloot te doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik lees over angst dat het grote geld nu zoveel invloed heeft.![]()
Dat hebben ze al jaren. Miljoenen en miljoenen worden opgehaald bij fundrasers. En ál die mensen willen daar wat voor terug. Nu, maar ook toen.
Sterkte.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:23 schreef zuco het volgende:
[..]
Trump is niet zo boeiend, die haatdragende idioot van een Musk wel.
Twee super narcisten, dat kan niet goed gaanquote:Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Het is wachten tot de ego van Trump Musk zat is en het tussen hun gaat botsen.
Je denkt het niet, je hoopt het.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik ben niet linksook niet rechts
maar rechtdoorzee
Denk alleen dat er nog wel iets gaat gebeuren vandaag
All in good fun.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Last minute pardonnetjes worden nog uitgereikt "uit angst voor revenge"
Is Faucy dan ergens voor veroordeeld? Hoe kan hij anders pardon krijgen?quote:Op maandag 20 januari 2025 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Last minute pardonnetjes worden nog uitgereikt "uit angst voor revenge"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |