https://www.reddit.com/me(...)2Fld8ezttdu5ee1.jpegquote:Op maandag 20 januari 2025 15:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat vanuit een radicaal links perspectief dit niet de mensen zijn die je graag ziet. Maar dat maakt het nog geen 'triest' clubje. Sterker nog, iemand als Orban voert over het algemeen prima beleid.
Ook veel mensen die niet ‘radicaal links’ zijn, zijn over het algemeen geen fan van deze mensen hoor. Waarom alles meteen ‘radicaal links’ noemen?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat vanuit een radicaal links perspectief dit niet de mensen zijn die je graag ziet. Maar dat maakt het nog geen 'triest' clubje. Sterker nog, iemand als Orban voert over het algemeen prima beleid.
Alles in zijn wereldbeeld is zwart wit. Of je bent 'fatsoenlijk' rechts of radiciaal links.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook veel mensen die niet ‘radicaal links’ zijn, zijn over het algemeen geen fan van deze mensen hoor. Waarom alles meteen ‘radicaal links’ noemen?
Ik denk dat dit ook een teken is naar de EU toe dat ze het niet meteen op de spits willen drijven.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/me(...)2Fld8ezttdu5ee1.jpeg
Orban is toch niet uitgenodigd. Dat zal wel pijn doen. Is al dat geslijm tegen Trump voor niets geweest. Terwijl rechterflank politici uit andere landen met veel minder invloed wel welkom zijn
De user Harvest89 valt toevallig wel in die categorie.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook veel mensen die niet ‘radicaal links’ zijn, zijn over het algemeen geen fan van deze mensen hoor. Waarom alles meteen ‘radicaal links’ noemen?
Hmm, nee, dat denk ik helemaal niet. Er zijn genoeg mensen die tussen die twee categorien invallen, ook hier op FOK!.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Alles in zijn wereldbeeld is zwart wit. Of je bent 'fatsoenlijk' rechts of radiciaal links.
Meloni wel, dat wordt neuken vanavond voor Elon.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/me(...)2Fld8ezttdu5ee1.jpeg
Orban is toch niet uitgenodigd. Dat zal wel pijn doen. Is al dat geslijm tegen Trump voor niets geweest. Terwijl rechterflank politici uit andere landen met veel minder invloed wel welkom zijn
Lekker opbokken met dat links/rechts gezwets.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De user Harvest89 valt toevallig wel in die categorie.
[..]
Hmm, nee, dat denk ik helemaal niet. Er zijn genoeg mensen die tussen die twee categorien invallen, ook hier op FOK!.
Ze zal haar voorbind dildo wel bij zich hebben. Dat zal Elon wel fijn vindenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Meloni wel, dat wordt neuken vanavond voor Elon.
[ afbeelding ]
Kan die AFD-vrouw ook leuk meedoen.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef zuco het volgende:
[..]
Ze zal haar voorbind dildo wel bij zich hebben. Dat zal Elon wel fijn vinden
Nee joh, da's pas echte liefde.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die vrouw van Bezos, hoe ordinair wil je het hebben
Wilders ook uitgenodigd. PVVquote:Op zondag 19 januari 2025 22:35 schreef Harvest89 het volgende:
Vlaams Belang, Farage, AfD, Orban.
Wat een triest clubje bij elkaar daar.
Nee.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wilders ook uitgenodigd. PVV
MSNBCquote:Op maandag 20 januari 2025 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op welke zender dit volgen?
FOX news beste optie? of toch eerder CNN?
quote:
https://www.google.com/am(...)uration-and-who-isntquote:Who is not invited?
UK Prime Minister Keir Starmer has not been invited, his office confirmed on Thursday. However, the far-right politician, Nigel Farage of the Reform UK party, is invited and will be present.
European Commission head Ursula von der Leyen, and much of the European Union and members of NATO (the North Atlantic Treaty Organisation), which have largely centrist governments, have been ignored.
Germany’s President Olaf Scholz, who leads the EU’s largest economy, has also been snubbed. An invitation has, however, been extended to Alice Weidel, leader of the far-right Alternative for Germany party (AfD), who will be represented by co-leader Tino Chrupalla.
French President Emmanuel Macron was not invited, although Macron and Trump have friendly relations. Instead, French far-right politician Eric Zemmour of the Reconquest party will be present.
RSBN (Right Side Broadcasting Network)quote:Op maandag 20 januari 2025 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb even opgezocht hoe ze er uit ziet. Hij houdt van levende opblaaspoppen.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die vrouw van Bezos, hoe ordinair wil je het hebben
Bij Steve natuurlijk!quote:Op maandag 20 januari 2025 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wou zeggen dat kan niet, maar klaarblijkelijk in New York geboren.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja die wordt in 2028/2029 president
Yepquote:Op maandag 20 januari 2025 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat kan niet, maar klaarblijkelijk in New York geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |