Ze zal denken dat hij misschien daarom nog niet met haar heeft willen zoenenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:09 schreef ledn81 het volgende:
Is Jolien al geweest ook en nu bang dat Jef / BB een spelletje speelt met haar
Ik vrees dat de hele groep dit niet gaat pikken en dat ze de komende weken target zullen zijn ...quote:Op zondag 19 januari 2025 10:57 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat Nele en Remi het eventueel wel kwalijk genomen wordt door een enkeling.
Ik denk dat het niet veel uit zal maken.. dit blijft een goed excuus om iemand te nomineren en dat zou het dan rechtvaardigen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vrees dat de hele groep dit niet gaat pikken en dat ze de komende weken target zullen zijn ...![]()
Denk dat BB ze betere bescherming moet geven .... of bijvoorbeeld de groep moet belonen
als de fake bewoners niet geraden zijn, de keuken vrijgeven of warm water, zoiets ....
Zij kan ook wel echt zuur zijn hoorquote:
Ja héquote:Op zondag 19 januari 2025 11:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij kan ook wel echt zuur zijn hoor
Wat een bakvis is het.. alleen dat ze nu al denkt dat Jeffrey niet oprecht is geweest met haarquote:
Of ze is bang dat Jeff denkt dat zij niet oprecht wasquote:Op zondag 19 januari 2025 11:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een bakvis is het.. alleen dat ze nu al denkt dat Jeffrey niet oprecht is geweest met haar
En ook gelijk negeert......quote:Op zondag 19 januari 2025 11:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een bakvis is het.. alleen dat ze nu al denkt dat Jeffrey niet oprecht is geweest met haar
Ze voelt het aan allesquote:Op zondag 19 januari 2025 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of ze is bang dat Jeff denkt dat zij niet oprecht was
Komt ook niet in haar op dat hij misschien hetzelfde zich afvraagt.....wie is Jolien.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Lennie: Hij weet zich even geen houding te geven
Jolien: Hij doet anders .. sinds vanochtend.
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. Jeff is wel een faker, maar niet degene die BB bedoelt.
Mooi hequote:Op zondag 19 januari 2025 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus gewoon vals beschuldigen van die drie over jeffrey.
Wat een huppeltrutjes zijn het ookquote:Op zondag 19 januari 2025 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus gewoon vals beschuldigen van die drie over jeffrey.
En reageert hij nog steeds stomquote:Op zondag 19 januari 2025 11:19 schreef ledn81 het volgende:
Jolien en de grieten helemaal van slag omdat Jeffrey zo stom reageert en uiteindelijk blijkt Jeffrey gewoon Jeffrey en is het gewoon een eikel en is ie gewoon zichzelf
Ja tot dinsdagquote:Op zondag 19 januari 2025 11:20 schreef Krambo het volgende:
Ik hoop dat BB ze er nog een dagje op laat kauwen en het vandaag nog niet bekend maakt
Fleur ook, maar in zw/w met een streepje door de naam.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:18 schreef Cupfighter het volgende:
Linda staat nog in de OP, die zit niet meer in het huis
Klopt ik zag het streepje nietquote:Op zondag 19 januari 2025 11:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fleur ook, maar in zw/w met een streepje door de naam.
Zou ik ook zitten denk ik. Dit moet toch wel iéts met je doen. Je hebt nul houvast he. Want je kende niemand hiervoor.quote:
Ja, Maar dan moet je ook niemand vertrouwen nu zitten ze al als groepje te overleggen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou ik ook zitten denk ik. Dit moet toch wel iéts met je doen. Je hebt nul houvast he. Want je kende niemand hiervoor.
Klopt, maar probeer dat maar eens te doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, Maar dan moet je ook niemand vertrouwen nu zitten ze al als groepje te overleggen.
Dat kloptquote:Op zondag 19 januari 2025 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ze denken dat Jeff het meest bepaald heeft toen niels en Jeff DM waren.
Ze denken dat Jeff het kistje gepakt had en aan niels heeft gegeven.
Ik snap wel dat ze zo denken, maar zo zit het niet.
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Lennie: je denkt je schrijft je in voor BB, dan kom je in Expeditie Robinson, dan zit je in de Mol.
Niels had toch dat kistje zelf gepakt, Jeff had het toch alleen verstopt voor niels?quote:
Ze moet zich schamen zo over haar vriend te denken......kan je nagaan hoe fake ze is......quote:Op zondag 19 januari 2025 11:23 schreef Ireth het volgende:
Jolien op pissige toon: "Maar WIE heeft dat kistje gepakt!?!?!"
Ow heerlijk dit
Ze weten dat er 2 fakers zijn en ze moesten allemaal in de DBK om de beurt, 2 namen noemenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:25 schreef Sestra666 het volgende:
wat is er aan de hand? heb het net aangezet
Eens!!! Gewoon nog minstens drie weken wachtenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van mij hoeft het helemaal niet uit te komen, blijven ze elkaar
wantrouwen de hele tijd en gaat veel meer drama opleveren .....![]()
SV, teveel om snel te vertellen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:25 schreef Sestra666 het volgende:
wat is er aan de hand? heb het net aangezet
Kloptquote:Op zondag 19 januari 2025 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niels had toch dat kistje zelf gepakt, Jeff had het toch alleen verstopt voor niels?
Of heb ik dat niet goed begrepen?
Ze staat in het zwart, en een streep door haar naam, dat betekend dat ze er uit isquote:Op zondag 19 januari 2025 11:18 schreef Cupfighter het volgende:
Linda staat nog in de OP, die zit niet meer in het huis
Maar ze mogen er nog niet over pratenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze weten dat er 2 fakers zijn en ze moesten allemaal in de DBK om de beurt, 2 namen noemen
Denk dat ze het pas na nominatie te horen krijgen.....zodat ze bewust worden wie ze vals beschuldigd hebben....quote:Op zondag 19 januari 2025 11:24 schreef DGK-Eric het volgende:
Nou BB schiet op! Jolien gaat bijna dood.
Hij grijpt niet meer inquote:Op zondag 19 januari 2025 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ze mogen er nog niet over praten
Dank je welquote:Op zondag 19 januari 2025 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze weten dat er 2 fakers zijn en ze moesten allemaal in de DBK om de beurt, 2 namen noemen
Gaan ze nu ookal mensen executeren in BB? Dat vind ik wel next level...quote:
Jolien denkt dat Jeff fake is.quote:
Ik snap het hele probleem niet, het wordt groter gemaakt daar dan het is. Mocht het hier over gaan.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, mensen hebben vertrouw-trauma's.
Remi gaat het echt moeilijk hebben nu, vind ik echt wel sneu voor hem. Nele ook trouwens
Ow serieus? Ik dacht dat Jeff hem de suite had binnen gesmokkeld!quote:
Ja had snel gekeken en mijn bericht alweer aangepastquote:
Dat denk ik niet. Want dit legt het hele spel lam. Bewoners kunnen zo niet verder, ze mogen er immers ook niet over praten.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ze het pas na nominatie te horen krijgen.....zodat ze bewust worden wie ze vals beschuldigd hebben....
Druk maken om het druk maken. Het is een spel onderdeel en zo erg lijkt mij dat toch niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef mazaru het volgende:
OMG nou beginnen ze al over onverwerkte vertrouwenstrauma's. Wat is dit toch voor een watjesgeneratie
Klopt, maar voor de belevenis van de bewoners is dit wel andere koek natuurlijk. Dit doet wel wat met een mensenbrein he.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het hele probleem niet, het wordt groter gemaakt daar dan het is. Mocht het hier over gaan.
Ze hebben die opdracht gekregen, is een spel onderdeel.
Hoeveel tijd geven we haar tot de ontploffing?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef Ireth het volgende:
Dat smoelwerk van Milena... das puur onweer!
is het ook helemaal niet. Maar tegenwoordig is alles traumatisch.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Druk maken om het druk maken. Het is een spel onderdeel en zo erg lijkt mij dat toch niet.
En wij wisten het natuurlijk ook alquote:Op zondag 19 januari 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, maar voor de belevenis van de bewoners is dit wel andere koek natuurlijk. Dit doet wel wat met een mensenbrein he.
Voor de kijkers is dat anders. Wij kunnen namelijk beter het spel scheiden van 'echt'.
Nee, was later nog in beeld, dan zag je hoe Niels in volle woonkamer gewoon met kistje wegliep.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow serieus? Ik dacht dat Jeff hem de suite had binnen gesmokkeld!
Dat ook, en wij zijn niet ''belazerd'' en wij kennen die mensen niet. Dus dat is echt zo anders.quote:
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Want dit legt het hele spel lam. Bewoners kunnen zo niet verder, ze mogen er immers ook niet over praten.
Eigenlijk nog erger dat Jeffrey dan niet de fake bewoner is, maar het bewust doetquote:Op zondag 19 januari 2025 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat om het niet oogcontact zegt jolien. Dat hij haar niet vast pakte en er was bij haar.
Die tv-uitzendingen zijn best nuttig hoor! Zeker dit seizoenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow serieus? Ik dacht dat Jeff hem de suite had binnen gesmokkeld!
Ik kijk ze voor't eerst ook echt terugquote:Op zondag 19 januari 2025 11:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die tv-uitzendingen zijn best nuttig hoor! Zeker dit seizoen
Ah kijk, dát had ik dus gezien, dus de conclusie getrokken dat hij hem dan ook gepakt had. Dank voor de opheldering!quote:Op zondag 19 januari 2025 11:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, was later nog in beeld, dan zag je hoe Niels in volle woonkamer gewoon met kistje wegliep.
Maar Jeffrey liet zich weer gebruiken om het kistje in hun slaapkamer te verstoppen omdat niemand daar in mag als je er niks te zoeken hebt. Zodoende dacht iedereen dat Jeffrey het was.
BB veroorzaakt dit, ze doet niet anders dan opvolgen dat wat haar is opgedragenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
Nele hoort dit aan en weet dat ze eigenlijk dit veroorzaakt
Maar dan kan het toch nog wel wat doen met de mensen die daar zitten?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB veroorzaakt dit, ze doet niet anders dan opvolgen dat wat haar is opgedragen
Ik heb ze al een tijd niet meer over eten gehoordquote:Op zondag 19 januari 2025 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Axel is ook eindelijk terug, alleen Jeffrey nog.
Opschieten met die handel! [ afbeelding ]
Ik moet boodschappen doenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
Axel is ook eindelijk terug, alleen Jeffrey nog.
Opschieten met die handel! [ afbeelding ]
Nog vol van gisterenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb ze al een tijd niet meer over eten gehoord
ouwe meukquote:Op zondag 19 januari 2025 11:38 schreef Kodiak100 het volgende:
De deuren zijn blijkbaar aan het einde van hun levensduur
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:38 schreef Ireth het volgende:
"Ik doe de deur open maar je moet ff wachten met naar binnen gaan, bij de 2e keer dat ie open gaat mag je naar binnen"
Ja kan, alleen zou ik er zelf niet zo zwaar aan tillen hoor.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dan kan het toch nog wel wat doen met de mensen die daar zitten?
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:41 schreef DGK-Eric het volgende:
En Nele hoort het allemaal onbewogen aan
Dat denk ik van mezelf ook. Maar heb nog nooit zo geïsoleerd gezeten met vreemden, dus zou het niet weten nu.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan, alleen zou ik er zelf niet zo zwaar aan tillen hoor.
Ze hebben tijd genoeg om uit te ziekenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:44 schreef Ireth het volgende:
Ze hopen niet dat iedereen griep gaat krijgen...
Gewoon verkouden.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:45 schreef Kodiak100 het volgende:
De incubatietijd van griep is 3/4 dagen
Geen 7 of 10 dagen
Klopt maar als je koorts en spierpijn hebt is het niet alleen maar een verkoudheidje.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:45 schreef Kodiak100 het volgende:
De incubatietijd van griep is 3/4 dagen
Geen 7 of 10 dagen
Ah, ik blijf dus wel op stream 1quote:Op zondag 19 januari 2025 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey vraagt vertrouw je me niet. Jeff draait het om. Jezus wat een basis hebben die 2.
Dat ben ik met je eens, maar ze zaten over de incubatietijd van griep te pratenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar als je koorts en spierpijn hebt is het niet alleen maar een verkoudheidje.
En dat is ook zoooooo erg. Jong jonge ik heb een andere naam en een andere baan en ik heb wel of geen vriendquote:Op zondag 19 januari 2025 11:49 schreef Droopie het volgende:
Als je empatisch bent en je zou het verhaal van een Milena (maffia) of Elsa (dr grote familie) nu in twijfel moeten trekken snap ik het dat je schrikt.
Als andere mensen je weinig interesseren, dan boeit het ook amper wat ze voor baan hebben en dat niet waar blijkt te zijn.
En terecht.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maakt Jeffrey niks uit.. de regels gelden niet voor hem
Een hoop drama om helemaal niets..quote:Op zondag 19 januari 2025 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat is ook zoooooo erg. Jong jonge ik heb een andere naam en een andere baan en ik heb wel of geen vriend
Wauww das erg
Is dat nieuw dan? Elk jaar hetzelfde.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
Geef die Jeffrey een sanctie aub
Wat een gezeik elke keer dat smoezen.
Vindt in deze dat Jolien er slecht uitkomt. Om zo over je vriend te praten tegen andere....hij mag ook zijn twijfels hebben over haar maar bespreekt dat niet in een groep.....quote:Op zondag 19 januari 2025 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey vraagt vertrouw je me niet. Jeff draait het om. Jezus wat een basis hebben die 2.
Vind het bijna jammer dat Jeff geen fake bewoner isquote:Op zondag 19 januari 2025 11:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu die papegaai even: Jeffrey, Jeffrey, je liegt .....
Na 7/8 dagenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
Milena heeft het nu door dat Sharice haar naam 2x genoemd heeft
Het kwartje valt!
Ze had zich wel afgevraagd waarom ze zichzelf wel eens Sharice noemde, 'Nele' had gezegd dat een vriendin haar die bijnaam had gegeven.quote:
Ja ik zag die streep niet, mijn foutquote:Op zondag 19 januari 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze staat in het zwart, en een streep door haar naam, dat betekend dat ze er uit is
Al dat missen gedoe is toch echt voor de mannen......en daar moet je misschien sluw voor zijn maar beslist niet slim.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:57 schreef ben34567 het volgende:
Die jolien is ook echt wel dom en ze wou net het tegendeel bewijzen met haar deelname😄
Geeft niet hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 11:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik zag die streep niet, mijn fout
Relatie?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een relatie is dat zeg, achterdocht naar elkaar, hij die heel controlerend is en zij zo inzetten dom en overal.over twijfelend.
Ze wist als Belg niet eens of de Ardennen in België lagen. Dan is uw leefwereld toch erg beperkt.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Al dat missen gedoe is toch echt voor de mannen......en daar moet je misschien sluw voor zijn maar beslist niet slim.
Niet zo gek in dit geval, het is ook nogal wat allemaalquote:Op zondag 19 januari 2025 12:02 schreef mazaru het volgende:
En beeld weer weg. Met deze groep kun je dus geen afspraken maken. Ze zitten er gewoon met zijn allen over te praten en schijt aan BB
Echt onbeschoft vind ik.. ze gaan gewoon door en BB heeft geen enkele invloed op dat zooitjequote:Op zondag 19 januari 2025 12:02 schreef mazaru het volgende:
En beeld weer weg. Met deze groep kun je dus geen afspraken maken. Ze zitten er gewoon met zijn allen over te praten en schijt aan BB
quote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Niet zo gek in dit geval, het is ook nogal wat allemaal
Absoluutquote:Op zondag 19 januari 2025 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
SL.
Zouden ze op hun flikker krijgen?
Ik zeg: "SANCTIES! KEIHARDE SANCTIES!'quote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt onbeschoft vind ik.. ze gaan gewoon door en BB heeft geen enkele invloed op dat zooitje
Jeffrey en Niels hebben dat beiden.. zo stellig in alles en ook echt enorme betwetersquote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef happyme28 het volgende:
Die arrogantie van Jeffrey kent geen grenzen. De stelligheid waarmee hij ook helemaal mis zit
Hoogmoed komt voor de val, aldus Keanu gisterquote:Op zondag 19 januari 2025 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeffrey en Niels hebben dat beiden.. zo stellig in alles en ook echt enorme betweters
Precies, not my cup of teaquote:Op zondag 19 januari 2025 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeffrey en Niels hebben dat beiden.. zo stellig in alles en ook echt enorme betweters
Niels kan een fout nog wel toegeven en die luistert nog wel naar andere.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bank er uit, bedden er uit, hottub er uit!quote:Op zondag 19 januari 2025 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zeg: "SANCTIES! KEIHARDE SANCTIES!'
Laat je niet piepelen BB
Je vergeet er eentje en dat is Jordy.....dikke maatje van Niels.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Naar knulletje met hoge ergenis factorquote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef happyme28 het volgende:
Die arrogantie van Jeffrey kent geen grenzen. De stelligheid waarmee hij ook helemaal mis zit
quote:Op zondag 19 januari 2025 12:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bank er uit, bedden er uit, hottub er uit!![]()
Ow wacht...
Water en brood! Tuindeur op slot! Slaapkamer op slot tot 11 uur 's avonds.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bank er uit, bedden er uit, hottub er uit!![]()
Ow wacht...
Dat kennen we ook nog wel van DGKquote:
Ja ga jij ze ff belonenquote:Op zondag 19 januari 2025 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Water en brood! Tuindeur op slot! Slaapkamer op slot tot 11 uur 's avonds.
Jordy loopt zijn eigen pad. Doet niet per definitie wat Niels wil. Jordy is ook veel emotioneler.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je vergeet er eentje en dat is Jordy.....dikke maatje van Niels.
Die kan er ook wat van maar die andere twee vind ik persoonlijk nog erger.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je vergeet er eentje en dat is Jordy.....dikke maatje van Niels.
Ik heb daar geen actieve herinneringen aanquote:Op zondag 19 januari 2025 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kennen we ook nog wel van DGKna een enorm lange SL als Sjonnie langs was geweest waren de miljonairs weer even ingedamd en poeslief
al duurde dat niet heel lang.. een paar glaasjes alcohol en het was dan weer helemaal fout
![]()
Weer een SL en moeten we luisteren naar dat Boers accent van Linda
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 19 januari 2025 12:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb daar geen actieve herinneringen aan
Wat hebben wij te klagenquote:Op zondag 19 januari 2025 12:06 schreef mazaru het volgende:
Linda heeft niets te klagen. Lekker thuis zitten maar nog wel de hele dag op de streams te zien.
Vindt het ook niet meer mijn favoriet, heb meer een soort van medelijden met hem.....Een jongen die zich veel groter moet voor doen en veels te serieus is, Heeft zijn moeders taak overgenomen in het gezin zoveel jaar terug. Kan zich niet gedragen zoals hij eigenlijk wil.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Naar knulletje met hoge ergenis factor
Hij krijgt toch zijn zin door op Axel te blijven zitten.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:08 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy loopt zijn eigen pad. Doet niet per definitie wat Niels wil. Jordy is ook veel emotioneler.
Kan wel ff snel denk ikquote:Op zondag 19 januari 2025 12:13 schreef Ireth het volgende:
Ik ga denk ik toch maar ff boodschappen doen nu
Die loopt vanzelf wel de poort uit. Die zit er doorheen, fysiek en mentaal.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij krijgt toch zijn zin door op Axel te blijven zitten.
Denk dat we de ontknoping op tv gaan zienquote:Op zondag 19 januari 2025 12:13 schreef Ireth het volgende:
Ik ga denk ik toch maar ff boodschappen doen nu
Ja is waar, maar Jordy wil het zekere voor het onzekere nemen......en hierin geen gokje wagen denk ik.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die loopt vanzelf wel de poort uit. Die zit er doorheen, fysiek en mentaal.
Zou Axel daar blij mee zijn, Jordy de hele dag op schoot?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij krijgt toch zijn zin door op Axel te blijven zitten.
Ben er ook bang voor eerlijk gezegd.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat we de ontknoping op tv gaan zien
quote:Op zondag 19 januari 2025 12:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou Axel daar blij mee zijn, Jordy de hele dag op schoot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |