quote:Op zondag 19 januari 2025 12:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bank er uit, bedden er uit, hottub er uit!![]()
Ow wacht...
Water en brood! Tuindeur op slot! Slaapkamer op slot tot 11 uur 's avonds.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bank er uit, bedden er uit, hottub er uit!![]()
Ow wacht...
Dat kennen we ook nog wel van DGKquote:
Ja ga jij ze ff belonenquote:Op zondag 19 januari 2025 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Water en brood! Tuindeur op slot! Slaapkamer op slot tot 11 uur 's avonds.
Jordy loopt zijn eigen pad. Doet niet per definitie wat Niels wil. Jordy is ook veel emotioneler.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je vergeet er eentje en dat is Jordy.....dikke maatje van Niels.
Die kan er ook wat van maar die andere twee vind ik persoonlijk nog erger.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je vergeet er eentje en dat is Jordy.....dikke maatje van Niels.
Ik heb daar geen actieve herinneringen aanquote:Op zondag 19 januari 2025 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kennen we ook nog wel van DGKna een enorm lange SL als Sjonnie langs was geweest waren de miljonairs weer even ingedamd en poeslief
al duurde dat niet heel lang.. een paar glaasjes alcohol en het was dan weer helemaal fout
![]()
Weer een SL en moeten we luisteren naar dat Boers accent van Linda
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 19 januari 2025 12:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb daar geen actieve herinneringen aan
Wat hebben wij te klagenquote:Op zondag 19 januari 2025 12:06 schreef mazaru het volgende:
Linda heeft niets te klagen. Lekker thuis zitten maar nog wel de hele dag op de streams te zien.
Vindt het ook niet meer mijn favoriet, heb meer een soort van medelijden met hem.....Een jongen die zich veel groter moet voor doen en veels te serieus is, Heeft zijn moeders taak overgenomen in het gezin zoveel jaar terug. Kan zich niet gedragen zoals hij eigenlijk wil.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Naar knulletje met hoge ergenis factor
Hij krijgt toch zijn zin door op Axel te blijven zitten.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:08 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy loopt zijn eigen pad. Doet niet per definitie wat Niels wil. Jordy is ook veel emotioneler.
Kan wel ff snel denk ikquote:Op zondag 19 januari 2025 12:13 schreef Ireth het volgende:
Ik ga denk ik toch maar ff boodschappen doen nu
Die loopt vanzelf wel de poort uit. Die zit er doorheen, fysiek en mentaal.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij krijgt toch zijn zin door op Axel te blijven zitten.
Denk dat we de ontknoping op tv gaan zienquote:Op zondag 19 januari 2025 12:13 schreef Ireth het volgende:
Ik ga denk ik toch maar ff boodschappen doen nu
Ja is waar, maar Jordy wil het zekere voor het onzekere nemen......en hierin geen gokje wagen denk ik.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die loopt vanzelf wel de poort uit. Die zit er doorheen, fysiek en mentaal.
Zou Axel daar blij mee zijn, Jordy de hele dag op schoot?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij krijgt toch zijn zin door op Axel te blijven zitten.
Ben er ook bang voor eerlijk gezegd.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat we de ontknoping op tv gaan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |