Niet zo gek in dit geval, het is ook nogal wat allemaalquote:Op zondag 19 januari 2025 12:02 schreef mazaru het volgende:
En beeld weer weg. Met deze groep kun je dus geen afspraken maken. Ze zitten er gewoon met zijn allen over te praten en schijt aan BB
Echt onbeschoft vind ik.. ze gaan gewoon door en BB heeft geen enkele invloed op dat zooitjequote:Op zondag 19 januari 2025 12:02 schreef mazaru het volgende:
En beeld weer weg. Met deze groep kun je dus geen afspraken maken. Ze zitten er gewoon met zijn allen over te praten en schijt aan BB
quote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Niet zo gek in dit geval, het is ook nogal wat allemaal
Absoluutquote:Op zondag 19 januari 2025 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
SL.
Zouden ze op hun flikker krijgen?
Ik zeg: "SANCTIES! KEIHARDE SANCTIES!'quote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt onbeschoft vind ik.. ze gaan gewoon door en BB heeft geen enkele invloed op dat zooitje
Jeffrey en Niels hebben dat beiden.. zo stellig in alles en ook echt enorme betwetersquote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef happyme28 het volgende:
Die arrogantie van Jeffrey kent geen grenzen. De stelligheid waarmee hij ook helemaal mis zit
Hoogmoed komt voor de val, aldus Keanu gisterquote:Op zondag 19 januari 2025 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeffrey en Niels hebben dat beiden.. zo stellig in alles en ook echt enorme betweters
Precies, not my cup of teaquote:Op zondag 19 januari 2025 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeffrey en Niels hebben dat beiden.. zo stellig in alles en ook echt enorme betweters
Niels kan een fout nog wel toegeven en die luistert nog wel naar andere.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bank er uit, bedden er uit, hottub er uit!quote:Op zondag 19 januari 2025 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zeg: "SANCTIES! KEIHARDE SANCTIES!'
Laat je niet piepelen BB
Je vergeet er eentje en dat is Jordy.....dikke maatje van Niels.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Naar knulletje met hoge ergenis factorquote:Op zondag 19 januari 2025 12:03 schreef happyme28 het volgende:
Die arrogantie van Jeffrey kent geen grenzen. De stelligheid waarmee hij ook helemaal mis zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |