Klopt maar als je koorts en spierpijn hebt is het niet alleen maar een verkoudheidje.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:45 schreef Kodiak100 het volgende:
De incubatietijd van griep is 3/4 dagen
Geen 7 of 10 dagen
Ah, ik blijf dus wel op stream 1quote:Op zondag 19 januari 2025 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey vraagt vertrouw je me niet. Jeff draait het om. Jezus wat een basis hebben die 2.
Dat ben ik met je eens, maar ze zaten over de incubatietijd van griep te pratenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar als je koorts en spierpijn hebt is het niet alleen maar een verkoudheidje.
En dat is ook zoooooo erg. Jong jonge ik heb een andere naam en een andere baan en ik heb wel of geen vriendquote:Op zondag 19 januari 2025 11:49 schreef Droopie het volgende:
Als je empatisch bent en je zou het verhaal van een Milena (maffia) of Elsa (dr grote familie) nu in twijfel moeten trekken snap ik het dat je schrikt.
Als andere mensen je weinig interesseren, dan boeit het ook amper wat ze voor baan hebben en dat niet waar blijkt te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |