Ze zal denken dat hij misschien daarom nog niet met haar heeft willen zoenenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:09 schreef ledn81 het volgende:
Is Jolien al geweest ook en nu bang dat Jef / BB een spelletje speelt met haar
Ik vrees dat de hele groep dit niet gaat pikken en dat ze de komende weken target zullen zijn ...quote:Op zondag 19 januari 2025 10:57 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat Nele en Remi het eventueel wel kwalijk genomen wordt door een enkeling.
Ik denk dat het niet veel uit zal maken.. dit blijft een goed excuus om iemand te nomineren en dat zou het dan rechtvaardigen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vrees dat de hele groep dit niet gaat pikken en dat ze de komende weken target zullen zijn ...![]()
Denk dat BB ze betere bescherming moet geven .... of bijvoorbeeld de groep moet belonen
als de fake bewoners niet geraden zijn, de keuken vrijgeven of warm water, zoiets ....
Zij kan ook wel echt zuur zijn hoorquote:
Ja héquote:Op zondag 19 januari 2025 11:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij kan ook wel echt zuur zijn hoor
Wat een bakvis is het.. alleen dat ze nu al denkt dat Jeffrey niet oprecht is geweest met haarquote:
Of ze is bang dat Jeff denkt dat zij niet oprecht wasquote:Op zondag 19 januari 2025 11:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een bakvis is het.. alleen dat ze nu al denkt dat Jeffrey niet oprecht is geweest met haar
En ook gelijk negeert......quote:Op zondag 19 januari 2025 11:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een bakvis is het.. alleen dat ze nu al denkt dat Jeffrey niet oprecht is geweest met haar
Ze voelt het aan allesquote:Op zondag 19 januari 2025 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of ze is bang dat Jeff denkt dat zij niet oprecht was
Komt ook niet in haar op dat hij misschien hetzelfde zich afvraagt.....wie is Jolien.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Lennie: Hij weet zich even geen houding te geven
Jolien: Hij doet anders .. sinds vanochtend.
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. Jeff is wel een faker, maar niet degene die BB bedoelt.
Mooi hequote:Op zondag 19 januari 2025 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus gewoon vals beschuldigen van die drie over jeffrey.
Wat een huppeltrutjes zijn het ookquote:Op zondag 19 januari 2025 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus gewoon vals beschuldigen van die drie over jeffrey.
En reageert hij nog steeds stomquote:Op zondag 19 januari 2025 11:19 schreef ledn81 het volgende:
Jolien en de grieten helemaal van slag omdat Jeffrey zo stom reageert en uiteindelijk blijkt Jeffrey gewoon Jeffrey en is het gewoon een eikel en is ie gewoon zichzelf
Ja tot dinsdagquote:Op zondag 19 januari 2025 11:20 schreef Krambo het volgende:
Ik hoop dat BB ze er nog een dagje op laat kauwen en het vandaag nog niet bekend maakt
Fleur ook, maar in zw/w met een streepje door de naam.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:18 schreef Cupfighter het volgende:
Linda staat nog in de OP, die zit niet meer in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |