Waar is die nog te kijken?quote:Op zondag 19 januari 2025 00:20 schreef Willewa het volgende:
Net even het feestje gekeken. NiceEindelijk beetje party in de tent. Hadden ze ook wel verdiend
![]()
Daarna nog iets spannends gebeurd?
ze ligen toch niet alleinquote:Op zondag 19 januari 2025 00:25 schreef cat123 het volgende:
[..]
Nah denk het niet, eerder weer hun wel niet kus spelletjes.
Ah oke zal ik net te laat zijn nu, goede tip voor de volgende keer.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
In Chrome op de pc/laptop kun je terugspoelen, tot max 4 uur terug volgens mij
Tis wat anders dan na een spelletje padelquote:Op zondag 19 januari 2025 00:43 schreef Droopie het volgende:
Leuk dat ze een feestje gehad hebben.
Maar Jordy kon zijn grenzen dus niet
Herkenbaar
Gisteren met zijn "ik kan een krat drinken"quote:Op zondag 19 januari 2025 00:45 schreef Flory- het volgende:
[..]
Tis wat anders dan na een spelletje padel
Volgens mij had hij het er juist over nu niets meer te kunnen hebben i.t.t. vroeger.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gisteren met zijn "ik kan een krat drinken"
Snap het wel, veel prikkels, blauwe ballen, mooie vrouwen en harde muziek.
Hij had iig een goed gevulde maag, daar kon het niet aan liggen.
Benieuwd wat hij morgen te zeggen heeftquote:Op zondag 19 januari 2025 00:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gisteren met zijn "ik kan een krat drinken"
Snap het wel, veel prikkels, blauwe ballen, mooie vrouwen en harde muziek.
Hij had iig een goed gevulde maag, daar kon het niet aan liggen.
Ja je kan nu nog 4 uur terugklikken, al ben je dan wel ff bezig met terugklikken 😆 Dan heb je nog een kwartiertje feest evt.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:42 schreef cat123 het volgende:
Zijn net 2 katten die steeds een muisje heen en weer meppen en er m
[..]
Ah oke zal ik net te laat zijn nu, goede tip voor de volgende keer.
Denk dat die bekendmaking totaal niets teweeg gaat brengen, ook de reacties niet. Dat momentum is al lang voorbij. Het is denk ik 'oh, is dat zo, nou zeg. Wat een plottwist!' en daarna vlug weer over tot de orde van de dag. Ik denk dat er heel nuchter mee wordt omgegaan.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:50 schreef Flory- het volgende:
Af en toe even gekeken vanavond, leuk bedacht wel, al zijn het niet echte feestgangers dit jaar.
Morgen hopelijk de nieuwe bewoners of einde aan de fake-bewoners.
Hopelijk zijn Wicky en Sharice niet ‘nieuwe bewoners’ maar komen er ook nog 2 feestbeesten bijquote:Op zondag 19 januari 2025 00:50 schreef Flory- het volgende:
Af en toe even gekeken vanavond, leuk bedacht wel, al zijn het niet echte feestgangers dit jaar.
Morgen hopelijk de nieuwe bewoners of einde aan de fake-bewoners.
Ja ik verwacht er ook niet veel van.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat die bekendmaking totaal niets teweeg gaat brengen, ook de reacties niet. Dat momentum is al lang voorbij. Het is denk ik 'oh, is dat zo, nou zeg. Wat een plottwist!' en daarna vlug weer over tot de orde van de dag. Ik denk dat er heel nuchter mee wordt omgegaan.
Dat hoop ik ook hoor, er mogen echt wel twee bewoners bij die wat leven in de brouwerij brengenquote:Op zondag 19 januari 2025 01:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hopelijk zijn Wicky en Sharice niet ‘nieuwe bewoners’ maar komen er ook nog 2 feestbeesten bij![]()
Denk sowieso dat iedereen wel wat meer loskomt als de tijd vordert, hoop ik tenminste. Als ze allemaal nog relaxter met elkaar raken. Misschien waren ze ook nog iets te bewust van camera’s.
Hmm mja dat kan idd ook.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:06 schreef Willewa het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het wel een behoorlijk groot wtf-moment zal zijn. Wij zijn er allang aan gewend, zij hebben geen idee en je verwacht het totaal niet. En het voorspelbare gevolg is dat wel wat mensen kunnen gaan wantrouwen daardoor, zo van ‘okee die kan dus goed liegen’.
Volgens mij alleen voor hunzelf maar weet ik niet zeker.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm mja dat kan idd ook.
Is het gewonnen geld alleen voor hun zelf?
Zo leek het wel, mocht het voordeel voor de groep zijn zou dat meer opleveren voor hun.
Hoop dat het snel duidelijk wordt. Sinds Nele zich heeft versproken ben ik steeds bang dat het weer gebeurt![]()
Als ze worden ontmaskerd geld voor de groep die ze moet ontmaskeren,quote:Op zondag 19 januari 2025 01:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm mja dat kan idd ook.
Is het gewonnen geld alleen voor hun zelf?
Zo leek het wel, mocht het voordeel voor de groep zijn zou dat meer opleveren voor hun.
Hoop dat het snel duidelijk wordt. Sinds Nele zich heeft versproken ben ik steeds bang dat het weer gebeurt![]()
Oh ja zo zat hetquote:Op zondag 19 januari 2025 01:17 schreef cat123 het volgende:
[..]
Als ze worden ontmaskerd geld voor de groep die ze moet ontmaskeren,
als ze niet worden ontmaskerd geld voor alleen hun 2en.
Voor het spel is zoiets idd nooit eerlijk maar leuke mensen zijn voor mij als kijker altijd welkomquote:Op zondag 19 januari 2025 01:16 schreef cat123 het volgende:
Hoeven naar mijn mening echt geen nieuwe bewoners meer bij te komen, zowiezo belachelijk dat die dan nog ruim 2 weken hebben kunnen kijken, vind dat elk jaar zo irritant. Die laatkomers, Laat ze het lekker uitvechten en uitspelen met deze groep, komt meestal vanzelf nog wel gedoe.
En er zitten op zich wel genoeg druktemakers in. (o.a. elsa, remi, lennie en jordy)
Hmm er mag wel wat bij van mijquote:Op zondag 19 januari 2025 01:16 schreef cat123 het volgende:
Hoeven naar mijn mening echt geen nieuwe bewoners meer bij te komen, zowiezo belachelijk dat die dan nog ruim 2 weken hebben kunnen kijken, vind dat elk jaar zo irritant. Die laatkomers, Laat ze het lekker uitvechten en uitspelen met deze groep, komt meestal vanzelf nog wel gedoe.
En er zitten op zich wel genoeg druktemakers in. (o.a. elsa, remi, lennie en jordy)
Oh dat wist ik allemaal niet, van die aften.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:17 schreef Flory- het volgende:
Wat ik o.a. gemist heb vanavond is dat Axel zich niet goed voelde door aften en naar bed ging, vervolgens riep BB dat ze een feestje hadden met verkleden etc.
Kon nog net zien dat Axel zich ook mengde in de verleedpartij, daarna hier endaar wat gemist.
Was Axel opeens weer beter?
Heeft hij lekker meegefeest?
Zo begreep ik het ook, dus ben benieuwd naar de reactiesquote:Op zondag 19 januari 2025 01:17 schreef cat123 het volgende:
[..]
Als ze worden ontmaskerd geld voor de groep die ze moet ontmaskeren,
als ze niet worden ontmaskerd geld voor alleen hun 2en.
Hij vertelde net ervoor dat hij zich door de aften echt niet lekker voelde en in bed ging liggen.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh dat wist ik allemaal niet, van die aften.
Axel was beetje semi afzijdig tijdens het feestje. Deed zeker wel een beetje mee volgens mij, maar niet enorm.
Na hoe alles gelopen is was dit ook wel ff een moment om te bonden misschien en bij het eerste feestje niet af te haken en misschien ook zelf ff een behoefte aan plezier. Ben zelf niet echt bekend met aften dus geen idee hoe beroerd je je daarvan kan voelen eigenlijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hij vertelde net ervoor dat hij zich door de aften echt niet lekker voelde en in bed ging liggen.
Dat begrijp ik helemaal, maar plots toch weer beter voelen is dan weer wat vreemd.
Hij wilde misschien niet achterblijven, of was het het idee van de party en drank wat hielp?
Dat is BB, af en toe wat nieuw vlees in de tent om de dynamiek op zijn kop te zetten. Dat is bij De Bondgenoten ook goed dat ze dit doen, anders wordt de huidige bezetting teveel op elkaar ingespeeld en wordt het saai.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:16 schreef cat123 het volgende:
Als hij idd in bed was gaan liggen had hij alles gemist plus idd het meedoen en mengen in de groep.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Na hoe alles gelopen is was dit ook wel ff een moment om te bonden misschien en bij het eerste feestje niet af te haken en misschien ook zelf ff een behoefte aan plezier. Ben zelf niet echt bekend met aften dus geen idee hoe beroerd je je daarvan kan voelen eigenlijk.
En misschien drank als medicijn idd
Ik check nu nog terug beelden van na het feestje en daar zegt Axel tegen Elsa: ‘Het was een mooi avondje toch Els? Dit hadden we even nodig als groep hoor. Was top. Perfecto’. Het zal wel in orde zijn dan denk ikquote:Op zondag 19 januari 2025 01:33 schreef Flory- het volgende:
[..]
Als hij idd in bed was gaan liggen had hij alles gemist plus idd het meedoen en mengen in de groep.
We horen het morgen vast wel.
Aften (geen idee hoeveel?) kunnen erg pijnlijk zijn. Je kunt ook veel last hebben met eten, het duurt meestal enkele dagen.
(Mijn ervaring en dan gaat het slechts om twee aften ofzo)
Het waren dus vast niet alleen de aftenquote:Op zondag 19 januari 2025 01:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik check nu nog terug beelden van na het feestje en daar zegt Axel tegen Elsa: ‘Het was een mooi avondje toch Els? Dit hadden we even nodig als groep hoor. Was top. Perfecto’. Het zal wel in orde zijn dan denk ikOf drank hard aan het werk.
Axel heeft de laatste dagen wel wat meer gesprekken gehad met anderen. Ook, of eigenlijk zelfs met Niels maar daar zagen we op streams heel weinig van. Ik vind Axel -en dat staat los van hoe ze met hem omgingen- eigenlijk best een dooie. Ik zou sowieso niet op iemand stemmen 'om medelijden'.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh dat wist ik allemaal niet, van die aften.
Axel was beetje semi afzijdig tijdens het feestje. Deed zeker wel een beetje mee volgens mij, maar niet enorm.
Hoop dat je ongelijk hebt, ook hoop ik dat ze niet krijgen te weten dat 'Nele' en 'Remi' de enigen zijn, zodat ze misschien ineens elkaar allemaal wantrouwen omdat iedereen iemand anders kan zijn dan ze beweren.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat die bekendmaking totaal niets teweeg gaat brengen, ook de reacties niet. Dat momentum is al lang voorbij. Het is denk ik 'oh, is dat zo, nou zeg. Wat een plottwist!' en daarna vlug weer over tot de orde van de dag. Ik denk dat er heel nuchter mee wordt omgegaan.
Ja dat idee had ik ook een beetje. Beetje een tamme. En kwam ook niet echt heel slim binnen imo. Maar afgelopen week te weinig kunnen kijken ivm drukte om echt te oordelen. Ken ‘m eigenlijk nog niet zo goed. Maar wat ik heb gezien heeft me ook nog weinig overtuigd. Wie weet komt het nog.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Axel heeft de laatste dagen wel wat meer gesprekken gehad met anderen. Ook, of eigenlijk zelfs met Niels maar daar zagen we op streams heel weinig van. Ik vind Axel -en dat staat los van hoe ze met hem omgingen- eigenlijk best een dooie. Ik zou sowieso niet op iemand stemmen 'om medelijden'.
Er lijkt in de gesprekken die we wel zien gewoon niks in die gozer te zitten. Herhaalt een keer wat z'n gesprekspartner zegt, gooit er een dooddoenertje in en dan wacht ie tot de ander weer wat zegt. Het moet wel van meer kanten komen en dat zie ik bij hem gewoon niet. Sneu misschien, maar de rest klikt meer natuurlijk met elkaar en dan hangt hij er een beetje bij.
Al 24 uren de streams niet gestart.quote:Op zondag 19 januari 2025 03:14 schreef chufi het volgende:
Ik blijf het een saaie boel vinden ... 16 uur bankhangen en 8 uur slapen als het niet meer is ...
Precies dit.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Minimaal 8 uur slapen is gezondquote:Op zondag 19 januari 2025 03:14 schreef chufi het volgende:
Ik blijf het een saaie boel vinden ... 16 uur bankhangen en 8 uur slapen als het niet meer is ...
Lenniequote:Op zondag 19 januari 2025 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
Niels en Lennie onder de douche.
Niels is klaar en Elsa stapt er onder.
Lennie staat er nog steeds.
Alweer 10 min en er staan mensen te wachten egoïstisch mensquote:Op zondag 19 januari 2025 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
Niels en Lennie onder de douche.
Niels is klaar en Elsa stapt er onder.
Dit was gisteren of eergisteren ook, ze nam net zoveel tijd als drie andere.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa klaar en Keanu nu er onder.
Is de 2e keer deze week. Jordy zegt ik heb echt niet veel gehadquote:Op zondag 19 januari 2025 08:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lennie neemt de tijd, die staat nu al 11 minuten onder de douche.
Beetje egoïstisch van Madam![]()
Goedemorgen Cos
Gelukkig halen ze altijd in het BB heel snel een dokter erbij.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:27 schreef Koos1958 het volgende:
Axel is ziek, vertelde net vannacht koorts te hebben gekregen en kucqht af en toe.
Notquote:Op zondag 19 januari 2025 08:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Gelukkig halen ze altijd in het BB heel snel een dokter erbij.
Mattheus had gisteren z'n vieze handen achter gelaten op de muur. Vet van de kip enzo. En gaf daar net Jordy de schuld van, die het gelijk netjes heeft schoongemaakt.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 09:01 schreef Folies het volgende:
[..]
Mattheus had gisteren z'n vieze handen achter gelaten op de muur. Vet van de kip enzo. En gaf daar net Jordy de schuld van, die het gelijk netjes heeft schoongemaakt.
Hiermee zakt hij op de lijst van Milena. want ze had niet van Mattheus verwacht zo te zijn.
Wel tegen elkaar en in het algemeen maar tegen Lennie wordt niks gezegd.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:05 schreef Folies het volgende:
Er is nog niets gezegd over het langer douchen van Lenie? Want wil dat gesprek wel mee gaan krijgen.
Hand op de muur gezet, net zoals mattie en hadden vette handen. Was bij de deur. Hij kon het zo weghalenquote:Op zondag 19 januari 2025 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft Jordie de wc vies achter gelaten?
Er is een hoop hilariteit bij de WC's nadat Jordy door Nele wordt mee genomen naar de wc ruimte.
En Axel werd naar de DBK geroepen dacht ik.
Die hand op de muur. Ik moest er even over nadenken. Want hoe dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 09:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hand op de muur gezet, net zoals mattie en hadden vette handen. Was bij de deur. Hij kon het zo weghalen
Buitendeur van het toilet was het. Niet in toilet zelf.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die hand op de muur. Ik moest er even over nadenken. Want hoe dan?
Maar dat zal de dronkenman pose zijn van dronken mannen die staan te plassen om te voorkomen dat ze teveel bewegen?
Ohquote:Op zondag 19 januari 2025 09:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Buitendeur van het toilet was het. Niet in toilet zelf.
Dat er nog een trek heeft in een pan noodel/brocc/ei na die schranspartij van gisterenquote:Op zondag 19 januari 2025 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
Dat rommelige ontbijt bleehh..
Mensen die de slob niet willen gaan andere dingen eten. Het is een zooitje.
Hopelijk leidt het tot ruzie omdat de boel niet wordt opgeruimd.
In haar filmpje zegt ze dat ze single is maar wel open staat voor de liefde en een voorkeur heeft voor nederlandse mannen.quote:
Ja dit dusquote:Op zondag 19 januari 2025 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In haar filmpje zegt ze dat ze single is maar wel open staat voor de liefde en een voorkeur heeft voor nederlandse mannen.
Nele heeft een vriendquote:
Oke heb ik zien staan bij die keuze van fake identiteit. Was dat ook fake dus. Ben ik jngetraptquote:Op zondag 19 januari 2025 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In haar filmpje zegt ze dat ze single is maar wel open staat voor de liefde en een voorkeur heeft voor nederlandse mannen.
Op stream 1 in hangt ze gewoon met de andere op de banken/stoelenquote:Op zondag 19 januari 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel zal in bed liggen, waar is Jolien...
Zoek Jeff en daar is Jolien ookquote:Op zondag 19 januari 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel zal in bed liggen, waar is Jolien...
Dat is Nelequote:Op zondag 19 januari 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op stream 1 in hangt ze gewoon met de andere op de banken/stoelen
die andere keer van de week had ze de tijd van iemand anders gekregen. Nu niet geloof ik, althans, niet gezienquote:Op zondag 19 januari 2025 08:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit was gisteren of eergisteren ook, ze nam net zoveel tijd als drie andere.
Van de week had ze 13 min gedouched en vandaag hadden er 2 gedouched tegenover haarquote:Op zondag 19 januari 2025 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die andere keer van de week had ze de tijd van iemand anders gekregen. Nu niet geloof ik, althans, niet gezien
quote:Op zondag 19 januari 2025 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van de week had ze 13 min gedouched en vandaag hadden er 2 gedouched tegenover haar
Dat zei hij idd ook ja net. Knapquote:Op zondag 19 januari 2025 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy lijkt trouwens geen enkele last te hebben van gisteravond
Hij lag dan ook om 10 uur te slapen waarschijnlijkquote:Op zondag 19 januari 2025 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy lijkt trouwens geen enkele last te hebben van gisteravond
Jaquote:
Ze zouden een vraag krijgen.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:13 schreef IkFok het volgende:
Worden nu de mensen 1 voor 1 naar dbk geroepen om te vertellen dat er fake mensen in zitten.
Zodat voor de bekend making van de fake mensen maandag er nog beetje reuring in de groep komt.
Ja. Vind dat jammer. Ik had Milena, Matt of Lennie als DM willen zienquote:Op zondag 19 januari 2025 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Jalijkt erop dat ze dit seizoen veel door discussie onderling moeten beslissen maar het resultaat is voorlopig dat een paar alles naar zich toe trekken.
Ik denk dat er aan ze verteld wordt dat er 1 iemand een fake identiteit heeft en dat ze moeten zeggen wie ze denken dat dat is en waarom.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:13 schreef IkFok het volgende:
Worden nu de mensen 1 voor 1 naar dbk geroepen om te vertellen dat er fake mensen in zitten.
Zodat voor de bekend making van de fake mensen maandag er nog beetje reuring in de groep komt.
Zijn die wel geweest dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Vind dat jammer. Ik had Milena, Matt of Lennie als DM willen zien
nee, daaromquote:
Nee, denk dat ze al teveel ingeburgerd zijn....quote:Op zondag 19 januari 2025 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben bang dat Remi en Nele door de groep worden afgefikt.
Dat zou echt triest zijn..quote:Op zondag 19 januari 2025 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben bang dat Remi en Nele door de groep worden afgefikt.
Zal daar nu de hele ophef over zijn??quote:Op zondag 19 januari 2025 10:29 schreef mazaru het volgende:
TopTV!! Echt TopTV volgens Lennie. Shocking!
Lennie is egoïstisch. Die kan geen beslissingen nemen. Ikke ikke ikke.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Vind dat jammer. Ik had Milena, Matt of Lennie als DM willen zien
Die zegt net iets te veel idd..quote:
Dat heeft dan nog lang geduurdquote:Op zondag 19 januari 2025 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ze doen best wel raar.
Waarom vraagt Els 10x aan Nele of het gaat?
Ik haat dit gedrag in groepen.
En Elsa irriteert mij nu voor het eerst.
Zou echt jammer zijn als ze nu door de mand valt.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Iedereen giegelen en zij doet alsof de wereld vergaat.
Dat zou wel heel vreemd zijn. Ik denk eerder dat de egootjes te groot zijn en dat ze zichzelf heel interessant vinden.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal daar nu de hele ophef over zijn??.....over twee met een ander profiel.
Lijkt me sterk, het is gewoon een jankert.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:41 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Axel griep ? Zullen er velen dan niet ziek zijn binnen een paar dagen ? (niet dat er veel verschil te zien zal zijn op de livestream)
Jeffrey en Milena hebben al meerdere keren gezegd tegen elkaar dat ze elke week op Lennie en Axel zullen gaan totdat ze weg zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:42 schreef engine het volgende:
Iedereen gaat op dezelfde twee zegt Jeff ...die vliegen er iedere week op
En ze trappen er allemaal in. Niemand weet dat hij iedereen manipuleert.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey is een manipulator 1e klas. En stookt iedereen tegen elkaar op.
Als hij zo doet over een paar aften in zijn mond.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, het is gewoon een jankert.
Of dat ze zelf weg zijnquote:Op zondag 19 januari 2025 10:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeffrey en Milena hebben al meerdere keren gezegd tegen elkaar dat ze elke week op Lennie en Axel zullen gaan totdat ze weg zijn.
Denk toch echt Niels en Jeffrey de loopjongen is....quote:Op zondag 19 januari 2025 10:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ja en Niels en zo trekken ze er nog een paar mee. Begint een dominant groepje te worden.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeffrey en Milena hebben al meerdere keren gezegd tegen elkaar dat ze elke week op Lennie en Axel zullen gaan totdat ze weg zijn.
Dat weten ze al hoor. Ze durven er alleen niet tegen in te gaan. Of weten niet hoe.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:43 schreef cheanny het volgende:
[..]
En ze trappen er allemaal in. Niemand weet dat hij iedereen manipuleert.
Heb me nog nooit zo verheugd op een exit van een BB bewoner en je weet dat die er voor Jeffrey onvermijdelijk komt. Alleen vrees ik dat het nog niet voor direct zal zijn; mede omdat febo hem nodig heeft.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:42 schreef Koos1958 het volgende:
Dat hoeft niet, ze kunnen er zo maar eens langer in kunnen blijven een concurrentie zijn voor de finale. Je moet altijd de sterkste, behalve Axel dan, er uit willen hebben.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:43 schreef cheanny het volgende:
[..]
En ze trappen er allemaal in. Niemand weet dat hij iedereen manipuleert.
Ze zal zich naar en nerveus voelen en probeert daar een draai aan te geven...quote:Op zondag 19 januari 2025 10:45 schreef Clasientje het volgende:
Nele verraad zich zelf heel dom bezig.
Vrees ook dat we nog een paar weken geduld moeten hebben.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Heb me nog nooit zo verheugd op een exit van een BB bewoner en je weet dat die er voor Jeffrey onvermijdelijk komt. Alleen vrees ik dat het nog niet voor direct zal zijn; mede omdat febo hem nodig heeft.
Niels en Jordy hadden het er lang over.....Niels wil Lennie en Jordy bljft op Axel....quote:Op zondag 19 januari 2025 10:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en Niels en zo trekken ze er nog een paar mee. Begint een dominant groepje te worden.
Wat ze nog niet weten is dat er twee "mollen" zijn.quote:
Ik vind dat ze ook absoluut goede kanten heeft, en ik denk dat dit spel haar minder goede kanten naar boven laat komen in dit geval. Maar ik vind haar absoluut geen naar mens. Dat heb ik eigenlijk bij niemand, op dit moment. Ik vind niemand daar een naar mens. Wel naar gedrag. Maar dat mag jij natuurlijk anders zien. Ik had één van die drie gewoon graag als DM willen zien. En niet nogmaals Nielsquote:Op zondag 19 januari 2025 10:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Lennie is egoïstisch. Die kan geen beslissingen nemen. Ikke ikke ikke.
Nee bah. Naar mens is het
Ik hoop dat ze het weten en er toch een keer iets mee doen en hij een keer genomineerd gaat worden door meerderen tegelijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat weten ze al hoor. Ze durven er alleen niet tegen in te gaan. Of weten niet hoe.
Dit zijn wel de drukste dagen voor hun vlak na de exit. Later in de week kakt het weer in, dus zou goed kunnen.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:48 schreef Ireth het volgende:
Matt denkt dat ze na vandaag wel even geen spellen zullen krijgen.
Welke spellen??
Elsa zei net dat ze er ook niet over mochten praten als iedereen geweest wasquote:Op zondag 19 januari 2025 10:49 schreef Ireth het volgende:
Keanu is nu en dat is de laatste van allemaal??
Hoop dat de ontknoping dan snel komt!
M&M's of suikerkorrels verdelen?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:48 schreef Ireth het volgende:
Matt denkt dat ze na vandaag wel even geen spellen zullen krijgen.
Welke spellen??
Jij kan altijd invallen als BB ziek isquote:Op zondag 19 januari 2025 10:35 schreef Ireth het volgende:
Ik vermoed trouwens dat ze iets als "gisteren hadden jullie allemaal een andere identiteit op mijn feest, maar sommige van jullie hebben dat al sinds hun binnenkomst... je kan een vrijstelling winnen als je weet te benoemen wie..." te horen krijgen in de dbk.
Plus die alles tegenwerkt....en dat is volgens mij niet echt gebeurd door die tweequote:Op zondag 19 januari 2025 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat ze nog niet weten is dat er twee "mollen" zijn.
Een mol is wel wat anders dan een valse naam en valse hobbies en werk.
Ze zijn allemaal van slag.. zelfs de twee met een andere identiteitquote:Op zondag 19 januari 2025 10:49 schreef Droopie het volgende:
Goedemorgen,
Heb al beetje meegelezen.
Maar die Jordy is weer helemaal van slag
Meestal zodag lange SL en dan op maandag/dinsdag is er wel wat. Op woensdag niet echt, en dan donderdag i.v.m. nomineren vrijdag exit.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit zijn wel de drukste dagen voor hun vlak na de exit. Later in de week kakt het weer in, dus zou goed kunnen.
Nee niet nogmaals niels. Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ook absoluut goede kanten heeft, en ik denk dat dit spel haar minder goede kanten naar boven laat komen in dit geval. Maar ik vind haar absoluut geen naar mens. Dat heb ik eigenlijk bij niemand, op dit moment. Ik vind niemand daar een naar mens. Wel naar gedrag. Maar dat mag jij natuurlijk anders zien. Ik had één van die drie gewoon graag als DM willen zien. En niet nogmaals Niels
Ik ook maar ben bang dat we het achter een SL moeten gaan volgen.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:49 schreef Ireth het volgende:
Keanu is nu en dat is de laatste van allemaal??
Hoop dat de ontknoping dan snel komt!
En wat ze als een bootwerker naar binnenwerkt tijdens het feestje, en dan smorgens fris en fruitig weer aanwezig is met dat figuurtje.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee niet nogmaals niels. Daar ben ik het mee eens.
Ik vind het een naar mens omdat ze alleen aan haarzelf denkt.
Je ziet dat met warm.douchen en gister met de m&m's
En dan janken over die nominatie.
Met warm douchen weet ik dat ze 1x minuten had van iemand die niet ging douchen, dus dat vind ik dan niet zo erg. Maar vandaag ging ze ook weer lang douchen, volgens mij zonder minuten te krijgen? Met die M&M's heb ik niet gezienquote:Op zondag 19 januari 2025 10:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee niet nogmaals niels. Daar ben ik het mee eens.
Ik vind het een naar mens omdat ze alleen aan haarzelf denkt.
Je ziet dat met warm.douchen en gister met de m&m's
En dan janken over die nominatie.
Ben er bang voorquote:Op zondag 19 januari 2025 10:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook maar ben bang dat we het achter een SL moeten gaan volgen.
Don't jinx that!quote:Op zondag 19 januari 2025 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben er bang voorhet is immers Streamlocksunday.
Jouw schuldquote:Op zondag 19 januari 2025 10:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook maar ben bang dat we het achter een SL moeten gaan volgen.
Sorry lieverdquote:
Door Milenaquote:Op zondag 19 januari 2025 10:57 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat Nele en Remi het eventueel wel kwalijk genomen wordt door een enkeling.
Omdat zij de enige was die passief-agressief deed daarstraks.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is een opdracht van die twee, hoe kan je het ze dan kwalijk nemen.
Dat zou je denken idd maar dat gaat toch gebeuren..quote:Op zondag 19 januari 2025 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Precies, ik begrijp dat ook niet. Alsof een opdracht weigeren mogelijk is.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan kan ik het nog steeds een roddelhok vinden. Niels probeert Jordy uit te horen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch geen roddelen wat er gezegd wordt. Gaat over niemand alleen in shocknl zijn
Die 2 spelen toch samen.?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
Niels blijft het proberen bij jordy om uit te horen.
Vervelende vent die Nielsquote:Op zondag 19 januari 2025 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
Niels blijft het proberen bij jordy om uit te horen.
Hangt er denk ik vanaf hoe erg de persoon in z'n fake-rol gaat zitten. Als je over 3 dingen moet liegen en de rest bij jezelf houdt, dan is dat makkelijker te verteren en los te zien, dan dat je er compleet in opgaat en werkelijk over alles zit te liegen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies, ik begrijp dat ook niet. Alsof een opdracht weigeren mogelijk is.
En wie zou een opdracht expres laten mislukken omdat dat niet eerlijk zou zijn voor de groep.
Niet helemaal waar, ze heeft verteld dat hij een Oostenrijker is, net over de grens bij Munchen...en nog meer wat ik me niet meer herinner.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ze hadden het wel bij Nele kunnen raden want die vrouw praat nul keer over haar zogenaamde vriend, Tom.
Ik bedoel, ze praat niet over hem zoals wanneer je dat zou doen omdat je je vriend mist.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, ze heeft verteld dat hij een Oostenrijker is, net over de grens bij Munchen...en nog meer wat ik me niet meer herinner.
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:05 schreef mazaru het volgende:
Misschien hebben ze wel gehoord dat er zes nieuwe komen en er zes van hen moeten vertrekken
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
Keanu is al terug![]()
Hebben we zijn reactie gemist terwijl we mochten kijken naar chips verslinder Jordy
Die kerel heeft binnen een mum van tijd een groot deel van zijn verloren kilo's weer terug. Zet een pot chips/snoep (of drank zoals we hebben kunnen zien) voor zijn neus neer en hij kan de verleiding niet weerstaan. Zonde.quote:topic/2728589/11/25#p216352694]zondag 19 januari 2025 10:59[/url] schreef Moeraskat het volgende:[/b]
Jordy zit weer chips te vreten.
Verwend kereltje. Je kan zien dat hij gewend is dat alles en iedereen naar zijn pijpen danst.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff lijkt als een jongetje wiens speelgoedje is afgepakt.
Scheelt niet veelquote:
Het was meer nare Niels die zat te vreten en door al dat gekraak krijg ik ook trek om te gaan snaaienquote:Op zondag 19 januari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
Keanu is al terug![]()
Hebben we zijn reactie gemist terwijl we mochten kijken naar chips verslinder Jordy
Ja, en dat straalt hij iets te vaak uit.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verwend kereltje. Je kan zien dat hij gewend is dat alles en iedereen naar zijn pijpen danst.
Dies natuurlijk bang dat Sjolien nep isquote:Op zondag 19 januari 2025 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey lijkt zich op te vreten van woede.
Kijk hem liggen dan.
Geen makkelijk mens inderdaad. , Denk in ene toen ze genomineerd was en echt boos omdat ze haar erop hadden gezet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |