Al 24 uren de streams niet gestart.quote:Op zondag 19 januari 2025 03:14 schreef chufi het volgende:
Ik blijf het een saaie boel vinden ... 16 uur bankhangen en 8 uur slapen als het niet meer is ...
Precies dit.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat die bekendmaking totaal niets teweeg gaat brengen, ook de reacties niet. Dat momentum is al lang voorbij. Het is denk ik 'oh, is dat zo, nou zeg. Wat een plottwist!' en daarna vlug weer over tot de orde van de dag. Ik denk dat er heel nuchter mee wordt omgegaan.
Minimaal 8 uur slapen is gezondquote:Op zondag 19 januari 2025 03:14 schreef chufi het volgende:
Ik blijf het een saaie boel vinden ... 16 uur bankhangen en 8 uur slapen als het niet meer is ...
Lenniequote:Op zondag 19 januari 2025 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
Niels en Lennie onder de douche.
Niels is klaar en Elsa stapt er onder.
Lennie staat er nog steeds.
Alweer 10 min en er staan mensen te wachten egoïstisch mensquote:Op zondag 19 januari 2025 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
Niels en Lennie onder de douche.
Niels is klaar en Elsa stapt er onder.
Dit was gisteren of eergisteren ook, ze nam net zoveel tijd als drie andere.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa klaar en Keanu nu er onder.
Is de 2e keer deze week. Jordy zegt ik heb echt niet veel gehadquote:Op zondag 19 januari 2025 08:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lennie neemt de tijd, die staat nu al 11 minuten onder de douche.
Beetje egoïstisch van Madam![]()
Goedemorgen Cos
Gelukkig halen ze altijd in het BB heel snel een dokter erbij.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:27 schreef Koos1958 het volgende:
Axel is ziek, vertelde net vannacht koorts te hebben gekregen en kucqht af en toe.
Notquote:Op zondag 19 januari 2025 08:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Gelukkig halen ze altijd in het BB heel snel een dokter erbij.
Mattheus had gisteren z'n vieze handen achter gelaten op de muur. Vet van de kip enzo. En gaf daar net Jordy de schuld van, die het gelijk netjes heeft schoongemaakt.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 09:01 schreef Folies het volgende:
[..]
Mattheus had gisteren z'n vieze handen achter gelaten op de muur. Vet van de kip enzo. En gaf daar net Jordy de schuld van, die het gelijk netjes heeft schoongemaakt.
Hiermee zakt hij op de lijst van Milena. want ze had niet van Mattheus verwacht zo te zijn.
Wel tegen elkaar en in het algemeen maar tegen Lennie wordt niks gezegd.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:05 schreef Folies het volgende:
Er is nog niets gezegd over het langer douchen van Lenie? Want wil dat gesprek wel mee gaan krijgen.
Hand op de muur gezet, net zoals mattie en hadden vette handen. Was bij de deur. Hij kon het zo weghalenquote:Op zondag 19 januari 2025 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft Jordie de wc vies achter gelaten?
Er is een hoop hilariteit bij de WC's nadat Jordy door Nele wordt mee genomen naar de wc ruimte.
En Axel werd naar de DBK geroepen dacht ik.
Die hand op de muur. Ik moest er even over nadenken. Want hoe dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 09:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hand op de muur gezet, net zoals mattie en hadden vette handen. Was bij de deur. Hij kon het zo weghalen
Buitendeur van het toilet was het. Niet in toilet zelf.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die hand op de muur. Ik moest er even over nadenken. Want hoe dan?
Maar dat zal de dronkenman pose zijn van dronken mannen die staan te plassen om te voorkomen dat ze teveel bewegen?
Ohquote:Op zondag 19 januari 2025 09:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Buitendeur van het toilet was het. Niet in toilet zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |