Ja. Vind dat jammer. Ik had Milena, Matt of Lennie als DM willen zienquote:Op zondag 19 januari 2025 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Jalijkt erop dat ze dit seizoen veel door discussie onderling moeten beslissen maar het resultaat is voorlopig dat een paar alles naar zich toe trekken.
Ik denk dat er aan ze verteld wordt dat er 1 iemand een fake identiteit heeft en dat ze moeten zeggen wie ze denken dat dat is en waarom.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:13 schreef IkFok het volgende:
Worden nu de mensen 1 voor 1 naar dbk geroepen om te vertellen dat er fake mensen in zitten.
Zodat voor de bekend making van de fake mensen maandag er nog beetje reuring in de groep komt.
Zijn die wel geweest dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Vind dat jammer. Ik had Milena, Matt of Lennie als DM willen zien
nee, daaromquote:
Nee, denk dat ze al teveel ingeburgerd zijn....quote:Op zondag 19 januari 2025 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben bang dat Remi en Nele door de groep worden afgefikt.
Dat zou echt triest zijn..quote:Op zondag 19 januari 2025 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben bang dat Remi en Nele door de groep worden afgefikt.
Zal daar nu de hele ophef over zijn??quote:Op zondag 19 januari 2025 10:29 schreef mazaru het volgende:
TopTV!! Echt TopTV volgens Lennie. Shocking!
Lennie is egoïstisch. Die kan geen beslissingen nemen. Ikke ikke ikke.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Vind dat jammer. Ik had Milena, Matt of Lennie als DM willen zien
Die zegt net iets te veel idd..quote:
Dat heeft dan nog lang geduurdquote:Op zondag 19 januari 2025 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ze doen best wel raar.
Waarom vraagt Els 10x aan Nele of het gaat?
Ik haat dit gedrag in groepen.
En Elsa irriteert mij nu voor het eerst.
Zou echt jammer zijn als ze nu door de mand valt.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Iedereen giegelen en zij doet alsof de wereld vergaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |