Door Milenaquote:Op zondag 19 januari 2025 10:57 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat Nele en Remi het eventueel wel kwalijk genomen wordt door een enkeling.
Omdat zij de enige was die passief-agressief deed daarstraks.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is een opdracht van die twee, hoe kan je het ze dan kwalijk nemen.
Dat zou je denken idd maar dat gaat toch gebeuren..quote:Op zondag 19 januari 2025 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Precies, ik begrijp dat ook niet. Alsof een opdracht weigeren mogelijk is.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan kan ik het nog steeds een roddelhok vinden. Niels probeert Jordy uit te horen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch geen roddelen wat er gezegd wordt. Gaat over niemand alleen in shocknl zijn
Die 2 spelen toch samen.?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
Niels blijft het proberen bij jordy om uit te horen.
Vervelende vent die Nielsquote:Op zondag 19 januari 2025 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
Niels blijft het proberen bij jordy om uit te horen.
Hangt er denk ik vanaf hoe erg de persoon in z'n fake-rol gaat zitten. Als je over 3 dingen moet liegen en de rest bij jezelf houdt, dan is dat makkelijker te verteren en los te zien, dan dat je er compleet in opgaat en werkelijk over alles zit te liegen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies, ik begrijp dat ook niet. Alsof een opdracht weigeren mogelijk is.
En wie zou een opdracht expres laten mislukken omdat dat niet eerlijk zou zijn voor de groep.
Niet helemaal waar, ze heeft verteld dat hij een Oostenrijker is, net over de grens bij Munchen...en nog meer wat ik me niet meer herinner.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ze hadden het wel bij Nele kunnen raden want die vrouw praat nul keer over haar zogenaamde vriend, Tom.
Ik bedoel, ze praat niet over hem zoals wanneer je dat zou doen omdat je je vriend mist.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, ze heeft verteld dat hij een Oostenrijker is, net over de grens bij Munchen...en nog meer wat ik me niet meer herinner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |