Dat er nog een trek heeft in een pan noodel/brocc/ei na die schranspartij van gisterenquote:Op zondag 19 januari 2025 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
Dat rommelige ontbijt bleehh..
Mensen die de slob niet willen gaan andere dingen eten. Het is een zooitje.
Hopelijk leidt het tot ruzie omdat de boel niet wordt opgeruimd.
In haar filmpje zegt ze dat ze single is maar wel open staat voor de liefde en een voorkeur heeft voor nederlandse mannen.quote:
Ja dit dusquote:Op zondag 19 januari 2025 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In haar filmpje zegt ze dat ze single is maar wel open staat voor de liefde en een voorkeur heeft voor nederlandse mannen.
Nele heeft een vriendquote:
Oke heb ik zien staan bij die keuze van fake identiteit. Was dat ook fake dus. Ben ik jngetraptquote:Op zondag 19 januari 2025 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In haar filmpje zegt ze dat ze single is maar wel open staat voor de liefde en een voorkeur heeft voor nederlandse mannen.
Op stream 1 in hangt ze gewoon met de andere op de banken/stoelenquote:Op zondag 19 januari 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel zal in bed liggen, waar is Jolien...
Zoek Jeff en daar is Jolien ookquote:Op zondag 19 januari 2025 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel zal in bed liggen, waar is Jolien...
Dat is Nelequote:Op zondag 19 januari 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op stream 1 in hangt ze gewoon met de andere op de banken/stoelen
die andere keer van de week had ze de tijd van iemand anders gekregen. Nu niet geloof ik, althans, niet gezienquote:Op zondag 19 januari 2025 08:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit was gisteren of eergisteren ook, ze nam net zoveel tijd als drie andere.
Van de week had ze 13 min gedouched en vandaag hadden er 2 gedouched tegenover haarquote:Op zondag 19 januari 2025 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die andere keer van de week had ze de tijd van iemand anders gekregen. Nu niet geloof ik, althans, niet gezien
quote:Op zondag 19 januari 2025 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van de week had ze 13 min gedouched en vandaag hadden er 2 gedouched tegenover haar
Dat zei hij idd ook ja net. Knapquote:Op zondag 19 januari 2025 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy lijkt trouwens geen enkele last te hebben van gisteravond
Hij lag dan ook om 10 uur te slapen waarschijnlijkquote:Op zondag 19 januari 2025 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy lijkt trouwens geen enkele last te hebben van gisteravond
Jaquote:
Ze zouden een vraag krijgen.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:13 schreef IkFok het volgende:
Worden nu de mensen 1 voor 1 naar dbk geroepen om te vertellen dat er fake mensen in zitten.
Zodat voor de bekend making van de fake mensen maandag er nog beetje reuring in de groep komt.
Ja. Vind dat jammer. Ik had Milena, Matt of Lennie als DM willen zienquote:Op zondag 19 januari 2025 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Jalijkt erop dat ze dit seizoen veel door discussie onderling moeten beslissen maar het resultaat is voorlopig dat een paar alles naar zich toe trekken.
Ik denk dat er aan ze verteld wordt dat er 1 iemand een fake identiteit heeft en dat ze moeten zeggen wie ze denken dat dat is en waarom.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:13 schreef IkFok het volgende:
Worden nu de mensen 1 voor 1 naar dbk geroepen om te vertellen dat er fake mensen in zitten.
Zodat voor de bekend making van de fake mensen maandag er nog beetje reuring in de groep komt.
Zijn die wel geweest dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Vind dat jammer. Ik had Milena, Matt of Lennie als DM willen zien
nee, daaromquote:
Nee, denk dat ze al teveel ingeburgerd zijn....quote:Op zondag 19 januari 2025 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben bang dat Remi en Nele door de groep worden afgefikt.
Dat zou echt triest zijn..quote:Op zondag 19 januari 2025 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben bang dat Remi en Nele door de groep worden afgefikt.
Zal daar nu de hele ophef over zijn??quote:Op zondag 19 januari 2025 10:29 schreef mazaru het volgende:
TopTV!! Echt TopTV volgens Lennie. Shocking!
Lennie is egoïstisch. Die kan geen beslissingen nemen. Ikke ikke ikke.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Vind dat jammer. Ik had Milena, Matt of Lennie als DM willen zien
Die zegt net iets te veel idd..quote:
Dat heeft dan nog lang geduurdquote:Op zondag 19 januari 2025 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ze doen best wel raar.
Waarom vraagt Els 10x aan Nele of het gaat?
Ik haat dit gedrag in groepen.
En Elsa irriteert mij nu voor het eerst.
Zou echt jammer zijn als ze nu door de mand valt.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Iedereen giegelen en zij doet alsof de wereld vergaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |