Dat zou wel heel vreemd zijn. Ik denk eerder dat de egootjes te groot zijn en dat ze zichzelf heel interessant vinden.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal daar nu de hele ophef over zijn??.....over twee met een ander profiel.
Lijkt me sterk, het is gewoon een jankert.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:41 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Axel griep ? Zullen er velen dan niet ziek zijn binnen een paar dagen ? (niet dat er veel verschil te zien zal zijn op de livestream)
Jeffrey en Milena hebben al meerdere keren gezegd tegen elkaar dat ze elke week op Lennie en Axel zullen gaan totdat ze weg zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:42 schreef engine het volgende:
Iedereen gaat op dezelfde twee zegt Jeff ...die vliegen er iedere week op
En ze trappen er allemaal in. Niemand weet dat hij iedereen manipuleert.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey is een manipulator 1e klas. En stookt iedereen tegen elkaar op.
Als hij zo doet over een paar aften in zijn mond.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, het is gewoon een jankert.
Of dat ze zelf weg zijnquote:Op zondag 19 januari 2025 10:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeffrey en Milena hebben al meerdere keren gezegd tegen elkaar dat ze elke week op Lennie en Axel zullen gaan totdat ze weg zijn.
Denk toch echt Niels en Jeffrey de loopjongen is....quote:Op zondag 19 januari 2025 10:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ja en Niels en zo trekken ze er nog een paar mee. Begint een dominant groepje te worden.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeffrey en Milena hebben al meerdere keren gezegd tegen elkaar dat ze elke week op Lennie en Axel zullen gaan totdat ze weg zijn.
Dat weten ze al hoor. Ze durven er alleen niet tegen in te gaan. Of weten niet hoe.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:43 schreef cheanny het volgende:
[..]
En ze trappen er allemaal in. Niemand weet dat hij iedereen manipuleert.
Heb me nog nooit zo verheugd op een exit van een BB bewoner en je weet dat die er voor Jeffrey onvermijdelijk komt. Alleen vrees ik dat het nog niet voor direct zal zijn; mede omdat febo hem nodig heeft.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:42 schreef Koos1958 het volgende:
Dat hoeft niet, ze kunnen er zo maar eens langer in kunnen blijven een concurrentie zijn voor de finale. Je moet altijd de sterkste, behalve Axel dan, er uit willen hebben.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:43 schreef cheanny het volgende:
[..]
En ze trappen er allemaal in. Niemand weet dat hij iedereen manipuleert.
Ze zal zich naar en nerveus voelen en probeert daar een draai aan te geven...quote:Op zondag 19 januari 2025 10:45 schreef Clasientje het volgende:
Nele verraad zich zelf heel dom bezig.
Vrees ook dat we nog een paar weken geduld moeten hebben.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Heb me nog nooit zo verheugd op een exit van een BB bewoner en je weet dat die er voor Jeffrey onvermijdelijk komt. Alleen vrees ik dat het nog niet voor direct zal zijn; mede omdat febo hem nodig heeft.
Niels en Jordy hadden het er lang over.....Niels wil Lennie en Jordy bljft op Axel....quote:Op zondag 19 januari 2025 10:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en Niels en zo trekken ze er nog een paar mee. Begint een dominant groepje te worden.
Wat ze nog niet weten is dat er twee "mollen" zijn.quote:
Ik vind dat ze ook absoluut goede kanten heeft, en ik denk dat dit spel haar minder goede kanten naar boven laat komen in dit geval. Maar ik vind haar absoluut geen naar mens. Dat heb ik eigenlijk bij niemand, op dit moment. Ik vind niemand daar een naar mens. Wel naar gedrag. Maar dat mag jij natuurlijk anders zien. Ik had één van die drie gewoon graag als DM willen zien. En niet nogmaals Nielsquote:Op zondag 19 januari 2025 10:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Lennie is egoïstisch. Die kan geen beslissingen nemen. Ikke ikke ikke.
Nee bah. Naar mens is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |