Klopt ik zag het streepje nietquote:Op zondag 19 januari 2025 11:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fleur ook, maar in zw/w met een streepje door de naam.
Zou ik ook zitten denk ik. Dit moet toch wel iéts met je doen. Je hebt nul houvast he. Want je kende niemand hiervoor.quote:
Ja, Maar dan moet je ook niemand vertrouwen nu zitten ze al als groepje te overleggen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou ik ook zitten denk ik. Dit moet toch wel iéts met je doen. Je hebt nul houvast he. Want je kende niemand hiervoor.
Klopt, maar probeer dat maar eens te doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, Maar dan moet je ook niemand vertrouwen nu zitten ze al als groepje te overleggen.
Dat kloptquote:Op zondag 19 januari 2025 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ze denken dat Jeff het meest bepaald heeft toen niels en Jeff DM waren.
Ze denken dat Jeff het kistje gepakt had en aan niels heeft gegeven.
Ik snap wel dat ze zo denken, maar zo zit het niet.
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Lennie: je denkt je schrijft je in voor BB, dan kom je in Expeditie Robinson, dan zit je in de Mol.
Niels had toch dat kistje zelf gepakt, Jeff had het toch alleen verstopt voor niels?quote:
Ze moet zich schamen zo over haar vriend te denken......kan je nagaan hoe fake ze is......quote:Op zondag 19 januari 2025 11:23 schreef Ireth het volgende:
Jolien op pissige toon: "Maar WIE heeft dat kistje gepakt!?!?!"
Ow heerlijk dit
Ze weten dat er 2 fakers zijn en ze moesten allemaal in de DBK om de beurt, 2 namen noemenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:25 schreef Sestra666 het volgende:
wat is er aan de hand? heb het net aangezet
Eens!!! Gewoon nog minstens drie weken wachtenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van mij hoeft het helemaal niet uit te komen, blijven ze elkaar
wantrouwen de hele tijd en gaat veel meer drama opleveren .....![]()
SV, teveel om snel te vertellen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:25 schreef Sestra666 het volgende:
wat is er aan de hand? heb het net aangezet
Kloptquote:Op zondag 19 januari 2025 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niels had toch dat kistje zelf gepakt, Jeff had het toch alleen verstopt voor niels?
Of heb ik dat niet goed begrepen?
Ze staat in het zwart, en een streep door haar naam, dat betekend dat ze er uit isquote:Op zondag 19 januari 2025 11:18 schreef Cupfighter het volgende:
Linda staat nog in de OP, die zit niet meer in het huis
Maar ze mogen er nog niet over pratenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze weten dat er 2 fakers zijn en ze moesten allemaal in de DBK om de beurt, 2 namen noemen
Denk dat ze het pas na nominatie te horen krijgen.....zodat ze bewust worden wie ze vals beschuldigd hebben....quote:Op zondag 19 januari 2025 11:24 schreef DGK-Eric het volgende:
Nou BB schiet op! Jolien gaat bijna dood.
Hij grijpt niet meer inquote:Op zondag 19 januari 2025 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ze mogen er nog niet over praten
Dank je welquote:Op zondag 19 januari 2025 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze weten dat er 2 fakers zijn en ze moesten allemaal in de DBK om de beurt, 2 namen noemen
Gaan ze nu ookal mensen executeren in BB? Dat vind ik wel next level...quote:
Jolien denkt dat Jeff fake is.quote:
Ik snap het hele probleem niet, het wordt groter gemaakt daar dan het is. Mocht het hier over gaan.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, mensen hebben vertrouw-trauma's.
Remi gaat het echt moeilijk hebben nu, vind ik echt wel sneu voor hem. Nele ook trouwens
Ow serieus? Ik dacht dat Jeff hem de suite had binnen gesmokkeld!quote:
Ja had snel gekeken en mijn bericht alweer aangepastquote:
Dat denk ik niet. Want dit legt het hele spel lam. Bewoners kunnen zo niet verder, ze mogen er immers ook niet over praten.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ze het pas na nominatie te horen krijgen.....zodat ze bewust worden wie ze vals beschuldigd hebben....
Druk maken om het druk maken. Het is een spel onderdeel en zo erg lijkt mij dat toch niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef mazaru het volgende:
OMG nou beginnen ze al over onverwerkte vertrouwenstrauma's. Wat is dit toch voor een watjesgeneratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |