Klopt, maar voor de belevenis van de bewoners is dit wel andere koek natuurlijk. Dit doet wel wat met een mensenbrein he.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het hele probleem niet, het wordt groter gemaakt daar dan het is. Mocht het hier over gaan.
Ze hebben die opdracht gekregen, is een spel onderdeel.
Hoeveel tijd geven we haar tot de ontploffing?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef Ireth het volgende:
Dat smoelwerk van Milena... das puur onweer!
is het ook helemaal niet. Maar tegenwoordig is alles traumatisch.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Druk maken om het druk maken. Het is een spel onderdeel en zo erg lijkt mij dat toch niet.
En wij wisten het natuurlijk ook alquote:Op zondag 19 januari 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, maar voor de belevenis van de bewoners is dit wel andere koek natuurlijk. Dit doet wel wat met een mensenbrein he.
Voor de kijkers is dat anders. Wij kunnen namelijk beter het spel scheiden van 'echt'.
Nee, was later nog in beeld, dan zag je hoe Niels in volle woonkamer gewoon met kistje wegliep.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow serieus? Ik dacht dat Jeff hem de suite had binnen gesmokkeld!
Dat ook, en wij zijn niet ''belazerd'' en wij kennen die mensen niet. Dus dat is echt zo anders.quote:
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Want dit legt het hele spel lam. Bewoners kunnen zo niet verder, ze mogen er immers ook niet over praten.
Eigenlijk nog erger dat Jeffrey dan niet de fake bewoner is, maar het bewust doetquote:Op zondag 19 januari 2025 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat om het niet oogcontact zegt jolien. Dat hij haar niet vast pakte en er was bij haar.
Die tv-uitzendingen zijn best nuttig hoor! Zeker dit seizoenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow serieus? Ik dacht dat Jeff hem de suite had binnen gesmokkeld!
Ik kijk ze voor't eerst ook echt terugquote:Op zondag 19 januari 2025 11:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die tv-uitzendingen zijn best nuttig hoor! Zeker dit seizoen
Ah kijk, dát had ik dus gezien, dus de conclusie getrokken dat hij hem dan ook gepakt had. Dank voor de opheldering!quote:Op zondag 19 januari 2025 11:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, was later nog in beeld, dan zag je hoe Niels in volle woonkamer gewoon met kistje wegliep.
Maar Jeffrey liet zich weer gebruiken om het kistje in hun slaapkamer te verstoppen omdat niemand daar in mag als je er niks te zoeken hebt. Zodoende dacht iedereen dat Jeffrey het was.
BB veroorzaakt dit, ze doet niet anders dan opvolgen dat wat haar is opgedragenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
Nele hoort dit aan en weet dat ze eigenlijk dit veroorzaakt
Maar dan kan het toch nog wel wat doen met de mensen die daar zitten?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB veroorzaakt dit, ze doet niet anders dan opvolgen dat wat haar is opgedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |