SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Het zal centimeterwerk zijn geweestquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:52 schreef ashardalan het volgende:
Heb de eerste helft slechts met een half oog gezien, was de afgekeurde 0-1 terecht afgekeurd?
Ja. Net aan buitenspel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:52 schreef ashardalan het volgende:
Heb de eerste helft slechts met een half oog gezien, was de afgekeurde 0-1 terecht afgekeurd?
5 miljoen waard volgens te kloesequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die liet zich eruit kappen door een amateur
Extra rust voor de TOPPER.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:56 schreef fetX het volgende:
Zie nu pas dat we volgende week niet spelen. Wtf
Prima toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:56 schreef fetX het volgende:
Zie nu pas dat we volgende week niet spelen. Wtf
Bosz gaat in het rode sterretje genomen worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wordt echt een drama.
En vanavond gaat ook taai worden met dit middenveld en geen Hancko.
Zeiden een aantal mensen vorig jaar ook alquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Bosz gaat in het rode sterretje genomen worden.
Dat zei ik net.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAROM SPEELT FEYENOORD VOLGENDE WEEK NIET????
extra rust????quote:
In het weekend van 22 februari Klaas.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
extra rust????
er moet een andere reden zijn
dat betekent gewoon dat je ergens een wedstrijd moet inhalen
Beginnen op de verkeerde voetquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:12 schreef fetX het volgende:
Nou, hopelijk trekken ze ‘m over de streep.
Tegen wie speelt feyenoord volgende week dan volgens jou?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het weekend van 22 februari Klaas.
Tegen Almere, die spelen we nu op zaterdag 22 februari. Voor andere clubs is dat een vrij weekend.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tegen wie speelt feyenoord volgende week dan volgens jou?
ja dan spelen we volgende week toch niet gosertjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Almere, die spelen we nu op zaterdag 22 februari. Voor andere clubs is dat een vrij weekend.
Je vroeg wanneer we die wedstrijd zouden inhalen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja dan spelen we volgende week toch niet gosertje
ik heb het woord inhalen nergens gebruikt ....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je vroeg wanneer we die wedstrijd zouden inhalen.
Heb je gezopen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb het woord inhalen nergens gebruikt ....
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
dat betekent gewoon dat je ergens een wedstrijd moet inhalen
Altijd oppassen met drank en snuif door elkaarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb het woord inhalen nergens gebruikt ....
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Altijd oppassen met drank en snuif door elkaar
Wij scoren toch maar moeilijk in de fases dat we (veel) beter zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kopie van de thuiswedstrijd zo. Hopelijk zonder de blunder van Wellenreuther!
terwijl de vorige fase toch best ok was, iets hoger tempo e.d.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is wederom niet om aan te zien.
Hopelijk is Hwang er vanaf komende week weer bij.
Ik vind het niet zo slecht eigenlijk. Absoluut geen leuke wedstrijd, maar dat is ook hoe Willem II speeltquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef bbuddybb het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:31 schreef snabbi het volgende:
[..]
terwijl de vorige fase toch best ok was, iets hoger tempo e.d.
dit is weer passes waarvan je van te voren weet dat ze niet kunnen aankomen e.d.
Ik mis de structure.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo slecht eigenlijk. Absoluut geen leuke wedstrijd, maar dat is ook hoe Willem II speelt
Spelen best aardig hoor. Eerste half uur voor rust en eerste kwartier na rust echt veel sterker. Niet heel veel kansen, maar genoeg om de 0-2 al op het bord te hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is een Nederlands forum.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:33 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
[..]
Ik mis de structure.
Gaat mij teveel op en neer.
Speelt hij dan wel in z'n eentjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef bbuddybb het volgende:
Ik vind het niet echt op en neer gaan. En gek genoeg lijken we vandaag verdedigend wel goed te staan, maar dat kan ook aan Willem II liggen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:33 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
[..]
Ik mis de structure.
Gaat mij teveel op en neer.
Dat laatste is waar, maar tegelijkertijd mag je een muurtje van het niveau Willem II toch best met gemak oprollen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt op en neer gaan. En gek genoeg lijken we vandaag verdedigend wel goed te staan, maar dat kan ook aan Willem II liggen.
Aanvallend mag het net iets doortastender, maar het is niet eenvoudig zo’n muurtje op te rollen
Wij rollen geen enkele ploeg met een muurtje met gemak op. Nou ja, eens in de zoveel tijd misschien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar tegelijkertijd mag je een muurtje van het niveau Willem II toch best met gemak oprollen.
Fixed, de meeste voorzetten van ons zijn ronduit kutquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een kutvoorzetten van die Bueno.
Los van Twente heeft geen enkele club Willem II opgerold. En Twente had ook lang nodig om uit te lopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar tegelijkertijd mag je een muurtje van het niveau Willem II toch best met gemak oprollen.
Akkoord.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Fixed, de meeste voorzetten van ons zijn ronduit kut
Wat een pech weer!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:42 schreef fetX het volgende:
Ja, daar is de onterechte 1-1.
Wat een pleurisseizoen.
ik denk meer van timber en hwangquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:45 schreef Alpha0 het volgende:
Zijn we dan echt zo afhankelijk van Hwang??
Eens. Beker kan je vergeten, 2e plek zo goed als onmogelijk, CL gaat wss ook niet heel veel worden...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit seizoen is echt een ramp.
Ik ga mij juist steeds meer zorgen maken. Plek zes komt in zicht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Meer berusting. Verhaal van het seizoen en zie het niet snel veranderen.
Je zou toch denken dat de clubleiding een keer ingrijpt. Vanaf dag 1 is het al kut. Af en toe een goede wedstrijd zet ook geen zoden aan de dijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga mij juist steeds meer zorgen maken. Plek zes komt in zicht.
Wij gebruiken hier ‘homo’ niet als scheldwoord.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zelf met 3-1 verloren, blije homo
Ja, was opzichtig.quote:
Excuus blije boer danquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij gebruiken hier ‘homo’ niet als scheldwoord.
Bovendien is dat zo’n beetje het enige wat niet van toepassing is op subsidieverzamelaar PSVCL
Priske straks weer tevreden:quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die slotfase barsten we van de energie. Het is echt wachten op de winnende
Onder de 1. Dus daar kan hij niet mee aan komen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Onze Xg zijn ongetwijfeld weer uitstekend dus Priske zal tevreden zijn.
topcoachquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Onze Xg zijn ongetwijfeld weer uitstekend dus Priske zal tevreden zijn.
Ik begin een hele stevige mening over onze trainer te vormen...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is niet eens de slechtste wedstrijd, maar goed, dat was Utrecht-thuis ook niet. Maar na drie keer puntenverlies op een rij wordt het een lastig verhaal voor Priske.
Niet eens derde.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
Boys.
Jullie worden niet gemakkelijk 2e.
Op basis van XG makkelijk eerste volgens Priskequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:02 schreef Netsplitter het volgende:
Makkelijk tweede my ass.
WTF!!!!!!!
Misschien wel, maar niet bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bayern, Lille (U), Ajax (U) en PSV (U) staan op het programma.
Haalt Priske de krokusvakantie?
Priske haalt denk ik Lille niet eens.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
0 uit 4, gok ik zoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We winnen bijna al heel het seizoen onder normale omstandigheden met 3-0.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:03 schreef GGMM het volgende:
In normale omstandigheden win je dit potje gewoon moeiteloos met 3-0 @:caland
Wat een pech!
Ik ben bang van wel. De vraag is ook wie het dan moet gaan doen...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
XGquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op basis van XG makkelijk eerste volgens Priske.
Eerst die dikke voor de groep zetten en daarna even bij Mark van Bommel aankloppenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. De vraag is ook wie het dan moet gaan doen...
Ja. Die blijft tot einde van het seizoen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee we pakken ergens met geluk een puntje waardoor er niets gaat veranderen maar je hebt aan de puntje ook eigenlijk helemaal nietsquote:
Musiala alleen al speelt heel feyenoord kapot. Zou maar bidden morgen dan hij niet fit isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Priske maakt dit seizoen sowieso af
wedstrijd tegen bayern wordt cruziaal
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja. Die blijft tot einde van het seizoen.
Jij bidt enkel op zondag?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Musiala alleen al speelt heel feyenoord kapot. Zou maar bidden morgen dan hij niet fit is
Naja ik ga ervan uit dat de gemiddelde feyenoordsupporter morgen pas echt beseffen dat bidden nodig is na deze wanvertoning. Paar uur om dat besef erin te krijgen.quote:
Sowieso een boel dingen waar afspraken voor ingetraind zouden moeten zijn. Geen moment zie je bijvoorbeeld een goede overlap ingezet worden met een back + vleugel of een intelligente kaats.quote:
Persoonlijk denk ik niet dat onze liever Heer zich bezig houdt met ons lief Feyenoord... Maar dat ben ikquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja ik ga ervan uit dat de gemiddelde feyenoordsupporter morgen pas echt beseffen dat bidden nodig is na deze wanvertoning. Paar uur om dat besef erin te krijgen.
Zelfde geldt voor de verdediging... Lijkt ook met grote regelmaat dat er afspraken niet nagekomen worden, of zelfs maar gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sowieso een boel dingen waar afspraken voor ingetraind zouden moeten zijn. Geen moment zie je bijvoorbeeld een goede overlap ingezet worden met een back + vleugel of een intelligente kaats.
Het ziet er echt stuurloos, ongeïnspireerd en clueless uit.
God kijkt altijd mee maat. Ook naar Feyenoord.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat onze liever Heer zich bezig houdt met ons lief Feyenoord... Maar dat ben ik
Was al begonnen na het laatste fluitsignaal van het vorige seizoen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja ik ga ervan uit dat de gemiddelde feyenoordsupporter morgen pas echt beseffen dat bidden nodig is na deze wanvertoning. Paar uur om dat besef erin te krijgen.
Amenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
God kijkt altijd mee maat. Ook naar Feyenoord.
Ja ok, maar of Hij daar blij van wordt... Of zelfs maar in gaat grijpen... Denk beide van niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
God kijkt altijd mee maat. Ook naar Feyenoord.
De heren voetballers zijn ervan overtuigd, nochtans. Terwijl in Soedan de peuterlijkjes de massagraven in getrapt worden is de Heere even bezig om Santi bij te staan bij zijn stroggels in het strafschopgebied.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat onze liever Heer zich bezig houdt met ons lief Feyenoord... Maar dat ben ik
Nu twee CL-potjes die we nog kunnen verliezen wellicht zonder consequentie, dus dan zit ie er nog tegen Ajax. Maar ik denk eigenlijk dat het doek wel heel snel gaat vallen voor Priske. Dit kan echt niet meer.quote:
Tja, het staat ieder vrij om zich te beroepen... Of dat gaat helpen, is deel 2.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De heren voetballers zijn ervan overtuigd, nochtans. Terwijl in Soedan de peuterlijkjes de massagraven in getrapt worden is de Heere even bezig om Santi bij te staan bij zijn stroggels in het strafschopgebied.
Goede coaches zijn toch wat zeldzamer, zeker als de druk wat groter wordt vallen er veel af.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu twee CL-potjes die we nog kunnen verliezen wellicht zonder consequentie, dus dan zit ie er nog tegen Ajax. Maar ik denk eigenlijk dat het doek wel heel snel gaat vallen voor Priske. Dit kan echt niet meer.
Naja tegen Bayern ga je sws verliezen, alleen hoop ik dat Feyenoord er niet met 0-5 eraf gaat. Al moet ik zeggen dat de defensie van Bayern ook pure middelmaat is… @Sabataquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:12 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ja ok, maar of Hij daar blij van wordt... Of zelfs maar in gaat grijpen... Denk beide van niet.
Ik denk het eigenlijk niet. Die zit er nog wel even ben ik bang.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu twee CL-potjes die we nog kunnen verliezen wellicht zonder consequentie, dus dan zit ie er nog tegen Ajax. Maar ik denk eigenlijk dat het doek wel heel snel gaat vallen voor Priske. Dit kan echt niet meer.
1-3 en dan vind Bayern 't wel best denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja tegen Bayern ga je sws verliezen, alleen hoop ik dat Feyenoord er niet met 0-5 eraf gaat. Al moet ik zeggen dat de defensie van Bayern ook pure middelmaat is… @:sabata
Ik ga helemaal nergens meer van uit, dit seizoen. Althans, niet in het voordeel van de club. Elke wedstrijd weten ze moeilijk te maken, of met gemak te verliezen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja tegen Bayern ga je sws verliezen, alleen hoop ik dat Feyenoord er niet met 0-5 eraf gaat. Al moet ik zeggen dat de defensie van Bayern ook pure middelmaat is… @:sabata
Je kan een fantastische organisatie bedenken en uitleggen, als de spelers falen in de uitvoering sta je als trainer machteloos aan de kant.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef Haringkop het volgende:
Priske is waardeloze trainer. Geen aanvallende patronen en de verdedigende organisatie faalt keer op keer. Nu ook weer met deze corner. Hoe moeilijk is het om de man op de 16 verdedigend goed te positioneren.
En met zoveel balbezit zo weinig kansen klaarspelen is gewoon onvoldoende.
Je bent op FOK!, "chanant" is hoe je het spelt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet. Die zit er nog wel even ben ik bang.
Zo’n dure selectie en dan 36 punten na 19 potjes. Gênant
Pure middelmaat volgens een andere maatstaf. Voor Bayern-begrippen is het matigjes, ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Paixão is toch die scorende speler achter Gimenez?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Je mist echt een scorende speler achter gimenez
Een type Tomasson symanski
Je had daar Sem Steijn kunnen hebben
Niet naar mij luisteren
En dan is dit heel logisch
Met 5, als ik het goed onthouden heb. Zegt genoegquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Paixão is toch die scorende speler achter Gimenez?
Dit is in ieder geval een totale mislukking gebleken. Hij heeft wel de nodige pech gehad met blessures, het scoreverloop in sommige wedstrijden en het aankoopbeleid van te Kloese, en potjes zoals Eagles en Benfica hebben laten zien dat het niet een echt slechte trainer is als Jaap Stam. Maar voor een topclub als Feyenoord qua mentaliteit ongeschikt, heeft de hele erfenis van Slot kapot gemaakt door opnieuw het wiel te willen uitvinden en op tactisch vlak is het geen genie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Goede coaches zijn toch wat zeldzamer, zeker als de druk wat groter wordt vallen er veel af.
Ag. Alweer pech ja! Hoe is het toch mogelijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:42 schreef fetX het volgende:
Ja, daar is de onterechte 1-1.
Wat een pleurisseizoen.
Nee dat is een buitenspelerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Paixão is toch die scorende speler achter Gimenez?
Ik had 1-2 feyenoord voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Man, man, man.
Wel geheel volgens verwachting.![]()
Nou, onze clubleiding kennende, zijn ze daartoe heel goed in staatquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:19 schreef Vis1980 het volgende:
Veel te koud voor de bus. Hoe dan ook, hoe lang laat je dit doorgaan, lijkt mij toch niet tot het einde van het seizoen.
Boeken tellen in de lokale bibliotheek, lijkt mij een leuker tijdverdrijf. Maar goed, Feyenoord fan/supporter ben je dan ook niet voor je lolquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag niet kunnen kijken en dat beviel prima, ik denk dat ik ook een alternatief ga zoeken voor de komende 4 potjes.
Maar helemaal niemand zegt dat het pech is. Sterker nog; vrijwel het hele topic zag dit wel aan komen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:19 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ag. Alweer pech ja! Hoe is het toch mogelijk.
Zal vast geen gebrek aan kwaliteit zijn.
Lachwekkend die middenmoot mentaliteit bij Feyenoord. Niks meer dan een subtopper. Slot heeft ver boven het niveau van Feyenoord gepresteerd. @:Caland morgen 9 punten achter op Ajax. Ag Feyenoord,
Ik zie zowel geen scenario waarin we de volgende vier wedstrijden resultaat boeken als dat Priske zo’n baggerserie mag neerzetten zonder consequenties.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet. Die zit er nog wel even ben ik bang.
Ik vind het spel met de week (of wedstrijd) minder worden en het was al 5 voor 12 na die wanprestatie tegen PSV.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind priske niet verantwoordelijk maar te kloesse
Die heeft er echt een terungzooi van gemaakt in de vorige transfer periode
Ik help het je hopen, maar ik zie de altijd stugge Te Kloese dit niet doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie zowel geen scenario waarin we de volgende vier wedstrijden resultaat boeken als dat Priske zo’n baggerserie mag neerzetten zonder consequenties.
Net als tegen Utrecht zat er ook helemaal niks in het laatste kwartier. Nee, dit is klaar.
Wat? Dat begint nu de tendens te worden sinds 2 wedstrijden. De hele eerste seizoenshelft werd je voor gek verklaard als je dacht dat Feyenoord onder Ajax zal kunnen eindigen @Caland . Laat staan Twente en AZ/Utrecht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar helemaal niemand zegt dat het pech is. Sterker nog; vrijwel het hele topic zag dit wel aan komen.
Dat je niet eerder de 0-2 maakt is geen pech (maar kwaliteit) maar vandaag waar Willem 2 vrijwel niks creëerde vond ik de 1-1 met zo'n zondagsschot eigenlijk best wel pech. Ze hadden het vrij aardig onder controle.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar helemaal niemand zegt dat het pech is. Sterker nog; vrijwel het hele topic zag dit wel aan komen.
Met deze selectie moet je ook daar boven kunnen eindigen, ja. In ieder geval de eerste pak ‘m beet 13.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:25 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wat? Dat begint nu de tendens te worden sinds 2 wedstrijden. De hele eerste seizoenshelft werd je voor gek verklaard als je dacht dat Feyenoord onder Ajax zal kunnen eindigen @:Caland . Laat staan Twente en AZ/Utrecht.
Tuurlijk. Maar het gebeurt te vaak om dit pech te noemen. Dit is al de zoveelste wedstrijd dat je op deze manier punten verspeelt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat je niet eerder de 0-2 maakt is geen pech (maar kwaliteit) maar vandaag waar Willem 2 vrijwel niks creëerde vond ik de 1-1 met zo'n zondagsschot eigenlijk best wel pech. Ze hadden het vrij aardig onder controle.
(en dan viel Hancko ook nog weg in de warming up)
Vind je het kwalitatief dan echt zo goed? Timber en die Koreaan zijn 2 aardige spelers. Giminez is een matige spits. De buitenspelers zijn grillig, maar kunnen ook vreselijk slecht zijn. En achterin plus de keeper zijn een drama dit seizoen. Dan blijft er toch niet zoveel over.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Met deze selectie moet je ook daar boven kunnen eindigen, ja. In ieder geval de eerste pak ‘m beet 13.
Maar dat het louter pech zou zijn is vast een hele leuke en grappige act, maar dat is natuurlijk niet het verhaal en dat zegt ook niemand.
De vraag is of het pech is, het is meer een patroon. Dat Hancko uitviel was een scenario nadat hij niet kon spelen woensdag, daar had Priske genoeg tijd om alvast te anticiperen. Het idee dat het allemaal telkens pech zou zijn laat wel zien dat Priske en zijn staf blijkbaar niets in de hand heeft. Je ging voor plek 1, en dan kun je niet terug blijven vallen op pech.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat je niet eerder de 0-2 maakt is geen pech (maar kwaliteit) maar vandaag waar Willem 2 vrijwel niks creëerde vond ik de 1-1 met zo'n zondagsschot eigenlijk best wel pech. Ze hadden het vrij aardig onder controle.
(en dan viel Hancko ook nog weg in de warming up)
Daar ben ik ook bang voor, te Kloese is vooral als de kippen bij om te zeggen wat er allemaal goed gaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar ik zie de altijd stugge Te Kloese dit niet doen.
Onzin, met deze selectie en ook kijkend naar de selectie van de concurrenten had je nog steeds makkelijk 2e moeten worden. Dat je na morgen gewoon 9 punten op plek 2 achter staat is onacceptabel. Ajax speelt niet sprankelend en soms gewoon matig, maar ze pakken wel punten. En zelfs PSV is niet het PSV van afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind priske niet verantwoordelijk maar te kloesse
Die heeft er echt een terungzooi van gemaakt in de vorige transfer periode
En terecht. Deze prestaties met dit elftal is een wanprestatie. Alleen al de manier waarop en hoe weinig clean sheets je hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, te Kloese is vooral als de kippen bij om te zeggen wat er allemaal goed gaat.
Maar bij Ajax of PSV hadden ze dit soort prestaties nooit gepikt met zo’n duur elftal. Ik vind het echt absurd. Die invalbeurt van Ueda op minuut 88 trouwens, de urgentie was er zeker
Stukje middenmoot mentaliteit. @klaasweetalles bestuur opwachten?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, te Kloese is vooral als de kippen bij om te zeggen wat er allemaal goed gaat.
Maar bij Ajax of PSV hadden ze dit soort prestaties nooit gepikt met zo’n duur elftal. Ik vind het echt absurd. Die invalbeurt van Ueda op minuut 88 trouwens, de urgentie was er zeker
En dan zijn e zelfs genoeg wedstrijden te spelen om het door te laten sudderen en dan zit je straks in de play offs (voor Conference League).quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Onzin, met deze selectie en ook kijkend naar de selectie van de concurrenten had je nog steeds makkelijk 2e moeten worden. Dat je na morgen gewoon 9 punten op plek 2 achter staat is onacceptabel. Ajax speelt niet sprankelend en soms gewoon matig, maar ze pakken wel punten. En zelfs PSV is niet het PSV van afgelopen jaar.
En dat je met wat nieuwe spelers en een nieuwe trainer niet direct om de titel meespeelt en soms ook kut wedstrijden op de mat legt is allemaal prima en te begrijpen, maar niet structureel. De basis is nog steeds vergelijkbaar met afgelopen seizoenen met Bijlow, Trauner, Hancko, Stengs, Paixao, Gimenez en wissels als Beelen, Nieuwkoop, Zerrouki, Ueda. Priske maakt er gewoon een teringzooi van. Met een beetje normaal spel had je normaal gesproken 2e gestaan of 3e dicht op Ajax.
Juist in een periode dat een concurrent als Ajax op zn gat licht en je financieel echt dichterbij kan komen door 3x op rij CL te halen (en hun niet) laat je het zo enorm liggen. Dat is nog erger dan een prijs. Dit kost je volgend seizoen gewoon 50 miljoen euro, en ook ben je minder interessant voor eventuele aankopen door geen CL te spelen (want dat gaan we niet halen natuurlijk). Je staat na morgen gewoon 5e en dat is in ALLES de verantwoording van Priske
Precies. Dit is ook geen pech meer. Pech kan. Dat soort wedstrijden had je ook onder Slot, maar als het zoveel keer gebeurd is het ook gewoon tactiek. En ja tactiek want de kwaliteit is er wel, dat hebben we afgelopen seizoenen gezien (en zo erg is de selectie ook weer niet veranderd) en zelfs dit seizoen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan zijn e zelfs genoeg wedstrijden te spelen om het door te laten sudderen en dan zit je straks in de play offs (voor Conference League).
Hij heeft het gewoon al verkloot in de voorbereiding. Die blessures hebben niet geholpen maar als je al vanaf het begin af aan met een verkeerd plan begint en nog alle tijd neemt om iedereen individueel te beoordelen bouw je niks op.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Onzin, met deze selectie en ook kijkend naar de selectie van de concurrenten had je nog steeds makkelijk 2e moeten worden. Dat je na morgen gewoon 9 punten op plek 2 achter staat is onacceptabel. Ajax speelt niet sprankelend en soms gewoon matig, maar ze pakken wel punten. En zelfs PSV is niet het PSV van afgelopen jaar.
En dat je met wat nieuwe spelers en een nieuwe trainer niet direct om de titel meespeelt en soms ook kut wedstrijden op de mat legt is allemaal prima en te begrijpen, maar niet structureel. De basis is nog steeds vergelijkbaar met afgelopen seizoenen met Bijlow, Trauner, Hancko, Stengs, Paixao, Gimenez en wissels als Beelen, Nieuwkoop, Zerrouki, Ueda. Priske maakt er gewoon een teringzooi van. Met een beetje normaal spel had je normaal gesproken 2e gestaan of 3e dicht op Ajax.
Juist in een periode dat een concurrent als Ajax op zn gat licht en je financieel echt dichterbij kan komen door 3x op rij CL te halen (en hun niet) laat je het zo enorm liggen. Dat is nog erger dan een prijs. Dit kost je volgend seizoen gewoon 50 miljoen euro, en ook ben je minder interessant voor eventuele aankopen door geen CL te spelen (want dat gaan we niet halen natuurlijk). Je staat na morgen gewoon 5e en dat is in ALLES de verantwoording van Priske
Hoge druk, korte, snelle combinaties, veel door elkaar lopende spelers, defensieve organisatie, het is allemaal weg.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Precies. Dit is ook geen pech meer. Pech kan. Dat soort wedstrijden had je ook onder Slot, maar als het zoveel keer gebeurd is het ook gewoon tactiek. En ja tactiek want de kwaliteit is er wel, dat hebben we afgelopen seizoenen gezien (en zo erg is de selectie ook weer niet veranderd) en zelfs dit seizoen.
Maar waar je onder Slot rustig zat te kijken van dit komt wel goed wij scoren wel een goal, kijk je nu met spanning bij een 1-0 voorsprong van als de tegenstander maar geen goal maakt
Die vertelt alsof hij net een potje heeft gebadmintond op de camping.quote:
Alleen geen idee hoe je die vervangt, Sjaak Troost interim?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Te Kloese heeft hier het meest gefaald.
Eens hoor, dat begon zeker daad. Neem maar het voorbeeld met de onrust rond de keepers. En dat is puur de verantwoordelijkheid van Priske, niet van een Te Kloese. Evenals het gezeur met het systeem in de voorbereiding.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon al verkloot in de voorbereiding. Die blessures hebben niet geholpen maar als je al vanaf het begin af aan met een verkeerd plan begint en nog alle tijd neemt om iedereen individueel te beoordelen bouw je niks op.
Maar dat is ook de schuld van te Kloese, en maar trots vertellen hoe goed ze hem hadden gescout. Dat door bochten wringen om te doen alsof hij net als Slot wilde spelen was ook vreselijk.
áls we die al halenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:05 schreef De_Kraam het volgende:
Op naar de Conference League maar weer.
Mocht hij ontslagen worden of vertrekken (denk dat beide voorlopig niet gaat gebeuren) dan vermoed ik dat vBommel vrij hoog op de lijst staat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:20 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien is Sarri een idee. Die staat vast te springen.
Löw is ook vrij![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Mocht hij ontslagen worden of vertrekken (denk dat beide voorlopig niet gaat gebeuren) dan vermoed ik dat vBommel vrij hoog op de lijst staat.
En dan wordt het Marcel Keizer....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Mocht hij ontslagen worden of vertrekken (denk dat beide voorlopig niet gaat gebeuren) dan vermoed ik dat vBommel vrij hoog op de lijst staat.
Ahja Löwquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:20 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien is Sarri een idee. Die staat vast te springen.
Löw is ook vrij![]()
Die zit ergens lekker op het strand lijkt mij zo. Ik keek iig op het lijstje beschikbare trainers, zag een hoop schrikmomenten voorbij komen, zoals Frons de Boer en Cocu.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ahja Löw
@:sabata jij een idee wat hij tegenwoordig uitspookt en misschien iets voor Feyenoord?
Tijdens het seizoen is het ook lastig om echt de juiste trainer aan te stellen. Kan je beter het seizoen afmaken met Slot protégé Ettiene Reijnen. Die heeft iig dezelfde voetbalvisie. Dan heb je tot einde seizoen lang de tijd om de juiste keuze te maken voor de juiste trainer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit was bijna niet voorspelbaar…quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:54 schreef De_Pel het volgende:
Nou, toch nog 0-1, das nog iets. Met puntverlies van AZ, Utrecht en PSV best aardig om deze te winnen. Zie het nog zomaar fout gaan ook.
Ik ben (ondanks mijn UI) nog niet helemaal klaar met te Kloese. Heeft ook prima spelers gehaald deze zomer ook al is het weer geen gebalanceerde selectie, maar daar heeft de besluiteloosheid van Priske om een tactiek te kiezen niet geholpen.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:20 schreef De_Pel het volgende:
Dennis mag wmb ook wel wegwezen. Heeft een tijd kunnen teren op ArneGof en ArnesenGod, maar heeft het opzichtig verneukt. Achterlijke arrogante pannenkoek.
Löw geeft af en toe nog wel eens commentaar en analyses, maar ja dat doen Pierre en raffy ookquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ahja Löw
@:sabata jij een idee wat hij tegenwoordig uitspookt en misschien iets voor Feyenoord?
Of je het nu hebt over het wegwerken van Arnesen, de talloze miljoenen aan kutspelers, het niet borgen van de voetbalvisie, het niet aan willen stellen van een TDTM, het uit de hand laten lopen van de financiën, het late aanstellen van een nieuwe trainer, de minimale urgentie om te versterken, of de paniekbiedingen de biedingen van 17 miljoen op deadline day, er zitten ondertussen wel heel wat krasjes op zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben (ondanks mijn UI) nog niet helemaal klaar met te Kloese. Heeft ook prima spelers gehaald deze zomer ook al is het weer geen gebalanceerde selectie, maar daar heeft de besluiteloosheid van Priske om een tactiek te kiezen niet geholpen.
Maar hij is er te veel in gaan geloven na 22/23 wat gewoon een fluke was qua selectiesamenstelling. De zomer van 23 totaal mislukt en nu wisselend. Hij heeft al een stap naar achteren gedaan, laten we hopen dat het een echte stap naar achteren is en dat het niet zoals ZKA is die na ieder afscheid met een nieuwe naam komt.
3x de 0quote:Op zondag 19 januari 2025 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind het een realistische trainer op dit moment
Dit is niet zijn schuld
Ik vind het veldspel zelfs aanvallender dan onder slot
In de analyses vooraf hadden we al verwacht dat we meer tegengoals zouden krijgen, doordat er een andere druk naar voren zou komen - wat meer risico in het spel zou leggen. Dus eigenlijk vind ik zelf de tegengoals minder als probleem, dat risicospel zou meer aanvallend gevaar moeten zorgen. Maar die aanvallende druk ontbreekt omdat het te traag gaat en risicoavers.quote:
Maar zelfs dan nog moet Priske met deze selectie 2e worden. Het bizarre is dat je zelf boven PSV had kunnen staan als je gewoon normaal had gedaan. Het gegoochel met de keepers, met het systeem,quote:Op zondag 19 januari 2025 10:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Of je het nu hebt over het wegwerken van Arnesen, de talloze miljoenen aan kutspelers, het niet borgen van de voetbalvisie, het niet aan willen stellen van een TDTM, het uit de hand laten lopen van de financiën, het late aanstellen van een nieuwe trainer, de minimale urgentie om te versterken, of de paniekbiedingen de biedingen van 17 miljoen op deadline day, er zitten ondertussen wel heel wat krasjes op zullen we maar zeggen.
het seizoen is nog lang.....quote:
Op deze manier zakken we alleen maar verder weg.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het seizoen is nog lang.....
Een type Davy Klaassen?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Je mist gewoon een scorende middenvelder die er 15 maakt
quote:
Nee die is gewoon blind hoewel hij vaak scoortquote:
Oh, ik dacht dat je een scorende middenvelder zocht die er een stuk of vijftien maakt.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Nee die is gewoon blind hoewel hij vaak scoort
we missen types als tommasson, symanski of een kokcu op het middenveld.
spelers die in tegenstelling tot klaassen ook echt konden voetballen...
Dat deden spelers ookquote:Op zondag 19 januari 2025 11:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een scorende middenvelder zocht die er een stuk of vijftien maakt.
Dus met normaal doen, wat dat ook moge inhouden, had je minimaal 10 punten meer gehad?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar zelfs dan nog moet Priske met deze selectie 2e worden. Het bizarre is dat je zelf boven PSV had kunnen staan als je gewoon normaal had gedaan. Het gegoochel met de keepers, met het systeem,
Dat is allemaal Priske. Het is gewoon erg matig qua systeem, niet qua spelers. Hoe kan je met deze defensie pas 3x de nul houden?
Selectie uit balans, veel blessures en een trainer die de spelers blijkbaar niet kan raken.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus met normaal doen, wat dat ook moge inhouden, had je minimaal 10 punten meer gehad?
Maar het is ook veelzeggend dat hij maar één systeem heeft die enkel rendeert op de aanwezigheid van een speler die op het laatste moment kwam. Het heeft allemaal gewoon veel te lang geduurd voordat ie wist wat ie wilde, en dat was niet zo erg geweest als we van beneden kwamen. Maar zo kort na onze beste trainer ooit die tevens heel duidelijk was is het gewoon een mismatch geweest. Op tactisch en communicatief vlak, en zelfs op de kleine dingetjes als die huddle.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:53 schreef bbuddybb het volgende:
Priske doet het niet best, maar ik denk dat het allemaal weer beter gaat draaien wanneer Hwang terug is.
Zoiets ja.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus met normaal doen, wat dat ook moge inhouden, had je minimaal 10 punten meer gehad?
Ron Jans is juist de koning van de subtopmentaliteit. Die kan het alleen bij clubs die niet in paniek raken als ze wel eens verliezen.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ons kennende wordt het iemand als Ron Jans.
Met een andere trainer denk ik alleen. Priske haalt er te weinig uit.quote:
Zeker weten.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
Staat de nieuwe demagoog al op instagram? @:caland
Ja, natuurlijk. Maar een andere trainer die was voort gaan borduren op het spel van Arne had ook voor een heel andere transferzomer gezorgd. Dan had een nieuwe trainer hopelijk direct gezegd “ja leuk Ivanusec en Zerrouki maar jullie kunnen er geen klote van dus ga maar naar Turkije ofzo” en had je hopelijk kunnen investeren in andere spelers, of Sauer kunnen behouden. Laat staan spelers als Lopez, Pedersen en Kasanwirjo die in augustus nog wedstrijden meespeelden. Nu heeft het allemaal te lang geduurd. Dat verwijt ik Priske echt, alhoewel te Kloese hem ook aan een lijntje had moeten houden daarin.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Met een andere trainer denk ik alleen. Priske haalt er te weinig uit.
Tuurlijk spelen die blessures mee, maar dat scheelt geen 10 punten. Je hebt altijd wel van die wedstrijden in een seizoen die je eigenlijk had moeten winnen, maar niet wint. Te Kloese valt daarbij ook genoeg aan te rekenen nog steeds. Het niet opvangen van Wieffer is echt een blunder van jewelste gebleken.
En dan nu weer met een middenvelder aan komen die absoluut geen 6 is.
Geen idee, maar wel 6 tot 8, alleen maar door de keuze voor de keeper of de tactiek in de voorbereiding.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even gecheckt of dit echt was of door jou verzonnen.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker weten.
Another tough result. We keep working hard and dedicated.
Zou hem toen niet een klein beetje ingefluisterd zijn dat de man van glas weg gaat/moet?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel 6 tot 8, alleen maar door de keuze voor de keeper of de tactiek in de voorbereiding.
Zou me niks verbazen inderdaad. En denk ook dat weinigen hadden verwacht dat Timon zo’n waardeloos seizoen zou keepen.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou hem toen niet een klein beetje ingefluisterd zijn dat de man van glas weg gaat/moet?
Dat is ook best wel moeilijk met Bijlow op de bank, een trainer kan dan wel zeggen jij bent m'n eerste man, maar de druk is wel groot.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen inderdaad. En denk ook dat weinigen hadden verwacht dat Timon zo’n waardeloos seizoen zou keepen.
Dat Bijlow wel klaar was vind ik geen gek verhaal, maar Wellenreuther als goed genoeg zien voor eerste keeper is wel een flinke vergissing geweest. Altijd een modaal keepertje geweest die aan het einde van 23/24 net even een lekkere piek had.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen inderdaad. En denk ook dat weinigen hadden verwacht dat Timon zo’n waardeloos seizoen zou keepen.
Neequote:Op zondag 19 januari 2025 19:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Maak jij het 'Priske moet ontslagen worden' topic?
Ik ga er alvast lekker voor zittenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Maak jij het 'Priske moet ontslagen worden' topic?
Priske is niet geschikt voor deze groep. Te lief. Deze groep heeft duidelijk meer sturing nodig want vanuit henzelf komt het niet. Zonde dat je het zo weggooit dit seizoen, zonder CL ben je weer terug bij af. Al die kutaankopen werken verder ook niet mee.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee
Ik vind Priske wel redelijk geschikt
Het is kwaliteit op het veld dat op sommige posities ontbreekt
Ik denk dat op dit moment het maximale eruit wordt gehaald
Snap die korte pijn niet zo. Seizoen is inmiddels al grotendeels voorbij met tien punten achterstand. Definitief als je verliest in Amsterdam.quote:
Dit vind ik pijnlijk voor de oprechte mongolen.quote:
Je bedoelt al die verkopen en geblesseerden ?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Priske is niet geschikt voor deze groep. Te lief. Deze groep heeft duidelijk meer sturing nodig want vanuit henzelf komt het niet. Zonde dat je het zo weggooit dit seizoen, zonder CL ben je weer terug bij af. Al die kutaankopen werken verder ook niet mee.
Welk verhaal?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dennis heeft natuurlijk veel meer in de melk te brokkelen dan men lijkt te denken. Bij LA Galaxy liggen ze nog wakker.
Als je ook al het verhaal over het gegeven aanvoerderschap van Timber mag geloven.
Timber zou op advies van Dennis en zijn kort lopende contract aanvoerder gemaakt zijn. En als je heel eerlijk bent is Timber zeker niet de best mogelijke aanvoerder in de selectie, althans in mijn opinie.quote:
Timber of Hancko, heel veel andere opties zijn er ook weer niet. Buiten dat ik het aanvoerderschap in het voetbal nogal overrated vind gebeurt het wel vaker dat je die band geeft aan een speler om hem te pleasen of waarde te creëren. Dezelfde verhalen las je toen Kokcu aanvoerder werd gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Timber zou op advies van Dennis en zijn kort lopende contract aanvoerder gemaakt zijn. En als je heel eerlijk bent is Timber zeker niet de best mogelijke aanvoerder in de selectie, althans in mijn opinie.
Maar goed, in deze tijden doemen er sws lekker veel spookverhalen op. Gaan nog leuke weken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |