Dit is een Nederlands forum.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:33 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
[..]
Ik mis de structure.
Gaat mij teveel op en neer.
Speelt hij dan wel in z'n eentjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is wederom niet om aan te zien.
Hopelijk is Hwang er vanaf komende week weer bij.
Ik vind het niet echt op en neer gaan. En gek genoeg lijken we vandaag verdedigend wel goed te staan, maar dat kan ook aan Willem II liggen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:33 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
[..]
Ik mis de structure.
Gaat mij teveel op en neer.
Dat laatste is waar, maar tegelijkertijd mag je een muurtje van het niveau Willem II toch best met gemak oprollen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt op en neer gaan. En gek genoeg lijken we vandaag verdedigend wel goed te staan, maar dat kan ook aan Willem II liggen.
Aanvallend mag het net iets doortastender, maar het is niet eenvoudig zo’n muurtje op te rollen
Wij rollen geen enkele ploeg met een muurtje met gemak op. Nou ja, eens in de zoveel tijd misschien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar tegelijkertijd mag je een muurtje van het niveau Willem II toch best met gemak oprollen.
Fixed, de meeste voorzetten van ons zijn ronduit kutquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een kutvoorzetten van die Bueno.
Los van Twente heeft geen enkele club Willem II opgerold. En Twente had ook lang nodig om uit te lopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar tegelijkertijd mag je een muurtje van het niveau Willem II toch best met gemak oprollen.
Akkoord.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Fixed, de meeste voorzetten van ons zijn ronduit kut
Wat een pech weer!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:42 schreef fetX het volgende:
Ja, daar is de onterechte 1-1.
Wat een pleurisseizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |