SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Het zal centimeterwerk zijn geweestquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:52 schreef ashardalan het volgende:
Heb de eerste helft slechts met een half oog gezien, was de afgekeurde 0-1 terecht afgekeurd?
Ja. Net aan buitenspel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:52 schreef ashardalan het volgende:
Heb de eerste helft slechts met een half oog gezien, was de afgekeurde 0-1 terecht afgekeurd?
5 miljoen waard volgens te kloesequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die liet zich eruit kappen door een amateur
Extra rust voor de TOPPER.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:56 schreef fetX het volgende:
Zie nu pas dat we volgende week niet spelen. Wtf
Prima toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:56 schreef fetX het volgende:
Zie nu pas dat we volgende week niet spelen. Wtf
Bosz gaat in het rode sterretje genomen worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wordt echt een drama.
En vanavond gaat ook taai worden met dit middenveld en geen Hancko.
Zeiden een aantal mensen vorig jaar ook alquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Bosz gaat in het rode sterretje genomen worden.
Dat zei ik net.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAROM SPEELT FEYENOORD VOLGENDE WEEK NIET????
extra rust????quote:
In het weekend van 22 februari Klaas.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
extra rust????
er moet een andere reden zijn
dat betekent gewoon dat je ergens een wedstrijd moet inhalen
Beginnen op de verkeerde voetquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:12 schreef fetX het volgende:
Nou, hopelijk trekken ze ‘m over de streep.
Tegen wie speelt feyenoord volgende week dan volgens jou?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het weekend van 22 februari Klaas.
Tegen Almere, die spelen we nu op zaterdag 22 februari. Voor andere clubs is dat een vrij weekend.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tegen wie speelt feyenoord volgende week dan volgens jou?
ja dan spelen we volgende week toch niet gosertjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Almere, die spelen we nu op zaterdag 22 februari. Voor andere clubs is dat een vrij weekend.
Je vroeg wanneer we die wedstrijd zouden inhalen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja dan spelen we volgende week toch niet gosertje
ik heb het woord inhalen nergens gebruikt ....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je vroeg wanneer we die wedstrijd zouden inhalen.
Heb je gezopen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb het woord inhalen nergens gebruikt ....
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
dat betekent gewoon dat je ergens een wedstrijd moet inhalen
Altijd oppassen met drank en snuif door elkaarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb het woord inhalen nergens gebruikt ....
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Altijd oppassen met drank en snuif door elkaar
Wij scoren toch maar moeilijk in de fases dat we (veel) beter zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kopie van de thuiswedstrijd zo. Hopelijk zonder de blunder van Wellenreuther!
terwijl de vorige fase toch best ok was, iets hoger tempo e.d.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is wederom niet om aan te zien.
Hopelijk is Hwang er vanaf komende week weer bij.
Ik vind het niet zo slecht eigenlijk. Absoluut geen leuke wedstrijd, maar dat is ook hoe Willem II speeltquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef bbuddybb het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:31 schreef snabbi het volgende:
[..]
terwijl de vorige fase toch best ok was, iets hoger tempo e.d.
dit is weer passes waarvan je van te voren weet dat ze niet kunnen aankomen e.d.
Ik mis de structure.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo slecht eigenlijk. Absoluut geen leuke wedstrijd, maar dat is ook hoe Willem II speelt
Spelen best aardig hoor. Eerste half uur voor rust en eerste kwartier na rust echt veel sterker. Niet heel veel kansen, maar genoeg om de 0-2 al op het bord te hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is een Nederlands forum.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:33 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
[..]
Ik mis de structure.
Gaat mij teveel op en neer.
Speelt hij dan wel in z'n eentjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef bbuddybb het volgende:
Ik vind het niet echt op en neer gaan. En gek genoeg lijken we vandaag verdedigend wel goed te staan, maar dat kan ook aan Willem II liggen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:33 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
[..]
Ik mis de structure.
Gaat mij teveel op en neer.
Dat laatste is waar, maar tegelijkertijd mag je een muurtje van het niveau Willem II toch best met gemak oprollen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt op en neer gaan. En gek genoeg lijken we vandaag verdedigend wel goed te staan, maar dat kan ook aan Willem II liggen.
Aanvallend mag het net iets doortastender, maar het is niet eenvoudig zo’n muurtje op te rollen
Wij rollen geen enkele ploeg met een muurtje met gemak op. Nou ja, eens in de zoveel tijd misschien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar tegelijkertijd mag je een muurtje van het niveau Willem II toch best met gemak oprollen.
Fixed, de meeste voorzetten van ons zijn ronduit kutquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een kutvoorzetten van die Bueno.
Los van Twente heeft geen enkele club Willem II opgerold. En Twente had ook lang nodig om uit te lopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, maar tegelijkertijd mag je een muurtje van het niveau Willem II toch best met gemak oprollen.
Akkoord.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Fixed, de meeste voorzetten van ons zijn ronduit kut
Wat een pech weer!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:42 schreef fetX het volgende:
Ja, daar is de onterechte 1-1.
Wat een pleurisseizoen.
ik denk meer van timber en hwangquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:45 schreef Alpha0 het volgende:
Zijn we dan echt zo afhankelijk van Hwang??
Eens. Beker kan je vergeten, 2e plek zo goed als onmogelijk, CL gaat wss ook niet heel veel worden...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit seizoen is echt een ramp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |