Tegen wie speelt feyenoord volgende week dan volgens jou?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het weekend van 22 februari Klaas.
Tegen Almere, die spelen we nu op zaterdag 22 februari. Voor andere clubs is dat een vrij weekend.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tegen wie speelt feyenoord volgende week dan volgens jou?
ja dan spelen we volgende week toch niet gosertjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Almere, die spelen we nu op zaterdag 22 februari. Voor andere clubs is dat een vrij weekend.
Je vroeg wanneer we die wedstrijd zouden inhalen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja dan spelen we volgende week toch niet gosertje
ik heb het woord inhalen nergens gebruikt ....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je vroeg wanneer we die wedstrijd zouden inhalen.
Heb je gezopen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb het woord inhalen nergens gebruikt ....
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
dat betekent gewoon dat je ergens een wedstrijd moet inhalen
Altijd oppassen met drank en snuif door elkaarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb het woord inhalen nergens gebruikt ....
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Altijd oppassen met drank en snuif door elkaar
Wij scoren toch maar moeilijk in de fases dat we (veel) beter zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kopie van de thuiswedstrijd zo. Hopelijk zonder de blunder van Wellenreuther!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |