Eerst die dikke voor de groep zetten en daarna even bij Mark van Bommel aankloppenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. De vraag is ook wie het dan moet gaan doen...
Ja. Die blijft tot einde van het seizoen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bayern, Lille (U), Ajax (U) en PSV (U) staan op het programma.
Haalt Priske de krokusvakantie?
Nee we pakken ergens met geluk een puntje waardoor er niets gaat veranderen maar je hebt aan de puntje ook eigenlijk helemaal nietsquote:
Musiala alleen al speelt heel feyenoord kapot. Zou maar bidden morgen dan hij niet fit isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Priske maakt dit seizoen sowieso af
wedstrijd tegen bayern wordt cruziaal
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja. Die blijft tot einde van het seizoen.
Jij bidt enkel op zondag?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Musiala alleen al speelt heel feyenoord kapot. Zou maar bidden morgen dan hij niet fit is
Naja ik ga ervan uit dat de gemiddelde feyenoordsupporter morgen pas echt beseffen dat bidden nodig is na deze wanvertoning. Paar uur om dat besef erin te krijgen.quote:
Sowieso een boel dingen waar afspraken voor ingetraind zouden moeten zijn. Geen moment zie je bijvoorbeeld een goede overlap ingezet worden met een back + vleugel of een intelligente kaats.quote:
Persoonlijk denk ik niet dat onze liever Heer zich bezig houdt met ons lief Feyenoord... Maar dat ben ikquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja ik ga ervan uit dat de gemiddelde feyenoordsupporter morgen pas echt beseffen dat bidden nodig is na deze wanvertoning. Paar uur om dat besef erin te krijgen.
Zelfde geldt voor de verdediging... Lijkt ook met grote regelmaat dat er afspraken niet nagekomen worden, of zelfs maar gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sowieso een boel dingen waar afspraken voor ingetraind zouden moeten zijn. Geen moment zie je bijvoorbeeld een goede overlap ingezet worden met een back + vleugel of een intelligente kaats.
Het ziet er echt stuurloos, ongeïnspireerd en clueless uit.
God kijkt altijd mee maat. Ook naar Feyenoord.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat onze liever Heer zich bezig houdt met ons lief Feyenoord... Maar dat ben ik
Was al begonnen na het laatste fluitsignaal van het vorige seizoen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja ik ga ervan uit dat de gemiddelde feyenoordsupporter morgen pas echt beseffen dat bidden nodig is na deze wanvertoning. Paar uur om dat besef erin te krijgen.
Amenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
God kijkt altijd mee maat. Ook naar Feyenoord.
Ja ok, maar of Hij daar blij van wordt... Of zelfs maar in gaat grijpen... Denk beide van niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
God kijkt altijd mee maat. Ook naar Feyenoord.
De heren voetballers zijn ervan overtuigd, nochtans. Terwijl in Soedan de peuterlijkjes de massagraven in getrapt worden is de Heere even bezig om Santi bij te staan bij zijn stroggels in het strafschopgebied.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat onze liever Heer zich bezig houdt met ons lief Feyenoord... Maar dat ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |