áls we die al halenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:05 schreef De_Kraam het volgende:
Op naar de Conference League maar weer.
Mocht hij ontslagen worden of vertrekken (denk dat beide voorlopig niet gaat gebeuren) dan vermoed ik dat vBommel vrij hoog op de lijst staat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:20 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien is Sarri een idee. Die staat vast te springen.
Löw is ook vrij![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Mocht hij ontslagen worden of vertrekken (denk dat beide voorlopig niet gaat gebeuren) dan vermoed ik dat vBommel vrij hoog op de lijst staat.
En dan wordt het Marcel Keizer....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Mocht hij ontslagen worden of vertrekken (denk dat beide voorlopig niet gaat gebeuren) dan vermoed ik dat vBommel vrij hoog op de lijst staat.
Ahja Löwquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:20 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien is Sarri een idee. Die staat vast te springen.
Löw is ook vrij![]()
Die zit ergens lekker op het strand lijkt mij zo. Ik keek iig op het lijstje beschikbare trainers, zag een hoop schrikmomenten voorbij komen, zoals Frons de Boer en Cocu.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ahja Löw
@:sabata jij een idee wat hij tegenwoordig uitspookt en misschien iets voor Feyenoord?
Tijdens het seizoen is het ook lastig om echt de juiste trainer aan te stellen. Kan je beter het seizoen afmaken met Slot protégé Ettiene Reijnen. Die heeft iig dezelfde voetbalvisie. Dan heb je tot einde seizoen lang de tijd om de juiste keuze te maken voor de juiste trainer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit was bijna niet voorspelbaar…quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:54 schreef De_Pel het volgende:
Nou, toch nog 0-1, das nog iets. Met puntverlies van AZ, Utrecht en PSV best aardig om deze te winnen. Zie het nog zomaar fout gaan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |