De vraag is of het pech is, het is meer een patroon. Dat Hancko uitviel was een scenario nadat hij niet kon spelen woensdag, daar had Priske genoeg tijd om alvast te anticiperen. Het idee dat het allemaal telkens pech zou zijn laat wel zien dat Priske en zijn staf blijkbaar niets in de hand heeft. Je ging voor plek 1, en dan kun je niet terug blijven vallen op pech.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat je niet eerder de 0-2 maakt is geen pech (maar kwaliteit) maar vandaag waar Willem 2 vrijwel niks creëerde vond ik de 1-1 met zo'n zondagsschot eigenlijk best wel pech. Ze hadden het vrij aardig onder controle.
(en dan viel Hancko ook nog weg in de warming up)
Daar ben ik ook bang voor, te Kloese is vooral als de kippen bij om te zeggen wat er allemaal goed gaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar ik zie de altijd stugge Te Kloese dit niet doen.
Onzin, met deze selectie en ook kijkend naar de selectie van de concurrenten had je nog steeds makkelijk 2e moeten worden. Dat je na morgen gewoon 9 punten op plek 2 achter staat is onacceptabel. Ajax speelt niet sprankelend en soms gewoon matig, maar ze pakken wel punten. En zelfs PSV is niet het PSV van afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind priske niet verantwoordelijk maar te kloesse
Die heeft er echt een terungzooi van gemaakt in de vorige transfer periode
En terecht. Deze prestaties met dit elftal is een wanprestatie. Alleen al de manier waarop en hoe weinig clean sheets je hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, te Kloese is vooral als de kippen bij om te zeggen wat er allemaal goed gaat.
Maar bij Ajax of PSV hadden ze dit soort prestaties nooit gepikt met zo’n duur elftal. Ik vind het echt absurd. Die invalbeurt van Ueda op minuut 88 trouwens, de urgentie was er zeker
Stukje middenmoot mentaliteit. @klaasweetalles bestuur opwachten?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, te Kloese is vooral als de kippen bij om te zeggen wat er allemaal goed gaat.
Maar bij Ajax of PSV hadden ze dit soort prestaties nooit gepikt met zo’n duur elftal. Ik vind het echt absurd. Die invalbeurt van Ueda op minuut 88 trouwens, de urgentie was er zeker
En dan zijn e zelfs genoeg wedstrijden te spelen om het door te laten sudderen en dan zit je straks in de play offs (voor Conference League).quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Onzin, met deze selectie en ook kijkend naar de selectie van de concurrenten had je nog steeds makkelijk 2e moeten worden. Dat je na morgen gewoon 9 punten op plek 2 achter staat is onacceptabel. Ajax speelt niet sprankelend en soms gewoon matig, maar ze pakken wel punten. En zelfs PSV is niet het PSV van afgelopen jaar.
En dat je met wat nieuwe spelers en een nieuwe trainer niet direct om de titel meespeelt en soms ook kut wedstrijden op de mat legt is allemaal prima en te begrijpen, maar niet structureel. De basis is nog steeds vergelijkbaar met afgelopen seizoenen met Bijlow, Trauner, Hancko, Stengs, Paixao, Gimenez en wissels als Beelen, Nieuwkoop, Zerrouki, Ueda. Priske maakt er gewoon een teringzooi van. Met een beetje normaal spel had je normaal gesproken 2e gestaan of 3e dicht op Ajax.
Juist in een periode dat een concurrent als Ajax op zn gat licht en je financieel echt dichterbij kan komen door 3x op rij CL te halen (en hun niet) laat je het zo enorm liggen. Dat is nog erger dan een prijs. Dit kost je volgend seizoen gewoon 50 miljoen euro, en ook ben je minder interessant voor eventuele aankopen door geen CL te spelen (want dat gaan we niet halen natuurlijk). Je staat na morgen gewoon 5e en dat is in ALLES de verantwoording van Priske
Precies. Dit is ook geen pech meer. Pech kan. Dat soort wedstrijden had je ook onder Slot, maar als het zoveel keer gebeurd is het ook gewoon tactiek. En ja tactiek want de kwaliteit is er wel, dat hebben we afgelopen seizoenen gezien (en zo erg is de selectie ook weer niet veranderd) en zelfs dit seizoen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan zijn e zelfs genoeg wedstrijden te spelen om het door te laten sudderen en dan zit je straks in de play offs (voor Conference League).
Hij heeft het gewoon al verkloot in de voorbereiding. Die blessures hebben niet geholpen maar als je al vanaf het begin af aan met een verkeerd plan begint en nog alle tijd neemt om iedereen individueel te beoordelen bouw je niks op.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Onzin, met deze selectie en ook kijkend naar de selectie van de concurrenten had je nog steeds makkelijk 2e moeten worden. Dat je na morgen gewoon 9 punten op plek 2 achter staat is onacceptabel. Ajax speelt niet sprankelend en soms gewoon matig, maar ze pakken wel punten. En zelfs PSV is niet het PSV van afgelopen jaar.
En dat je met wat nieuwe spelers en een nieuwe trainer niet direct om de titel meespeelt en soms ook kut wedstrijden op de mat legt is allemaal prima en te begrijpen, maar niet structureel. De basis is nog steeds vergelijkbaar met afgelopen seizoenen met Bijlow, Trauner, Hancko, Stengs, Paixao, Gimenez en wissels als Beelen, Nieuwkoop, Zerrouki, Ueda. Priske maakt er gewoon een teringzooi van. Met een beetje normaal spel had je normaal gesproken 2e gestaan of 3e dicht op Ajax.
Juist in een periode dat een concurrent als Ajax op zn gat licht en je financieel echt dichterbij kan komen door 3x op rij CL te halen (en hun niet) laat je het zo enorm liggen. Dat is nog erger dan een prijs. Dit kost je volgend seizoen gewoon 50 miljoen euro, en ook ben je minder interessant voor eventuele aankopen door geen CL te spelen (want dat gaan we niet halen natuurlijk). Je staat na morgen gewoon 5e en dat is in ALLES de verantwoording van Priske
Hoge druk, korte, snelle combinaties, veel door elkaar lopende spelers, defensieve organisatie, het is allemaal weg.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Precies. Dit is ook geen pech meer. Pech kan. Dat soort wedstrijden had je ook onder Slot, maar als het zoveel keer gebeurd is het ook gewoon tactiek. En ja tactiek want de kwaliteit is er wel, dat hebben we afgelopen seizoenen gezien (en zo erg is de selectie ook weer niet veranderd) en zelfs dit seizoen.
Maar waar je onder Slot rustig zat te kijken van dit komt wel goed wij scoren wel een goal, kijk je nu met spanning bij een 1-0 voorsprong van als de tegenstander maar geen goal maakt
Die vertelt alsof hij net een potje heeft gebadmintond op de camping.quote:
Alleen geen idee hoe je die vervangt, Sjaak Troost interim?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Te Kloese heeft hier het meest gefaald.
Eens hoor, dat begon zeker daad. Neem maar het voorbeeld met de onrust rond de keepers. En dat is puur de verantwoordelijkheid van Priske, niet van een Te Kloese. Evenals het gezeur met het systeem in de voorbereiding.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon al verkloot in de voorbereiding. Die blessures hebben niet geholpen maar als je al vanaf het begin af aan met een verkeerd plan begint en nog alle tijd neemt om iedereen individueel te beoordelen bouw je niks op.
Maar dat is ook de schuld van te Kloese, en maar trots vertellen hoe goed ze hem hadden gescout. Dat door bochten wringen om te doen alsof hij net als Slot wilde spelen was ook vreselijk.
áls we die al halenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:05 schreef De_Kraam het volgende:
Op naar de Conference League maar weer.
Mocht hij ontslagen worden of vertrekken (denk dat beide voorlopig niet gaat gebeuren) dan vermoed ik dat vBommel vrij hoog op de lijst staat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:20 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien is Sarri een idee. Die staat vast te springen.
Löw is ook vrij![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Mocht hij ontslagen worden of vertrekken (denk dat beide voorlopig niet gaat gebeuren) dan vermoed ik dat vBommel vrij hoog op de lijst staat.
En dan wordt het Marcel Keizer....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Mocht hij ontslagen worden of vertrekken (denk dat beide voorlopig niet gaat gebeuren) dan vermoed ik dat vBommel vrij hoog op de lijst staat.
Ahja Löwquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:20 schreef Vis1980 het volgende:
Misschien is Sarri een idee. Die staat vast te springen.
Löw is ook vrij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |