Tja, het staat ieder vrij om zich te beroepen... Of dat gaat helpen, is deel 2.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De heren voetballers zijn ervan overtuigd, nochtans. Terwijl in Soedan de peuterlijkjes de massagraven in getrapt worden is de Heere even bezig om Santi bij te staan bij zijn stroggels in het strafschopgebied.
Goede coaches zijn toch wat zeldzamer, zeker als de druk wat groter wordt vallen er veel af.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu twee CL-potjes die we nog kunnen verliezen wellicht zonder consequentie, dus dan zit ie er nog tegen Ajax. Maar ik denk eigenlijk dat het doek wel heel snel gaat vallen voor Priske. Dit kan echt niet meer.
Naja tegen Bayern ga je sws verliezen, alleen hoop ik dat Feyenoord er niet met 0-5 eraf gaat. Al moet ik zeggen dat de defensie van Bayern ook pure middelmaat is… @Sabataquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:12 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ja ok, maar of Hij daar blij van wordt... Of zelfs maar in gaat grijpen... Denk beide van niet.
Ik denk het eigenlijk niet. Die zit er nog wel even ben ik bang.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu twee CL-potjes die we nog kunnen verliezen wellicht zonder consequentie, dus dan zit ie er nog tegen Ajax. Maar ik denk eigenlijk dat het doek wel heel snel gaat vallen voor Priske. Dit kan echt niet meer.
1-3 en dan vind Bayern 't wel best denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja tegen Bayern ga je sws verliezen, alleen hoop ik dat Feyenoord er niet met 0-5 eraf gaat. Al moet ik zeggen dat de defensie van Bayern ook pure middelmaat is… @:sabata
Ik ga helemaal nergens meer van uit, dit seizoen. Althans, niet in het voordeel van de club. Elke wedstrijd weten ze moeilijk te maken, of met gemak te verliezen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja tegen Bayern ga je sws verliezen, alleen hoop ik dat Feyenoord er niet met 0-5 eraf gaat. Al moet ik zeggen dat de defensie van Bayern ook pure middelmaat is… @:sabata
Je kan een fantastische organisatie bedenken en uitleggen, als de spelers falen in de uitvoering sta je als trainer machteloos aan de kant.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef Haringkop het volgende:
Priske is waardeloze trainer. Geen aanvallende patronen en de verdedigende organisatie faalt keer op keer. Nu ook weer met deze corner. Hoe moeilijk is het om de man op de 16 verdedigend goed te positioneren.
En met zoveel balbezit zo weinig kansen klaarspelen is gewoon onvoldoende.
Je bent op FOK!, "chanant" is hoe je het spelt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet. Die zit er nog wel even ben ik bang.
Zo’n dure selectie en dan 36 punten na 19 potjes. Gênant
Pure middelmaat volgens een andere maatstaf. Voor Bayern-begrippen is het matigjes, ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Paixão is toch die scorende speler achter Gimenez?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Je mist echt een scorende speler achter gimenez
Een type Tomasson symanski
Je had daar Sem Steijn kunnen hebben
Niet naar mij luisteren
En dan is dit heel logisch
Met 5, als ik het goed onthouden heb. Zegt genoegquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Paixão is toch die scorende speler achter Gimenez?
Dit is in ieder geval een totale mislukking gebleken. Hij heeft wel de nodige pech gehad met blessures, het scoreverloop in sommige wedstrijden en het aankoopbeleid van te Kloese, en potjes zoals Eagles en Benfica hebben laten zien dat het niet een echt slechte trainer is als Jaap Stam. Maar voor een topclub als Feyenoord qua mentaliteit ongeschikt, heeft de hele erfenis van Slot kapot gemaakt door opnieuw het wiel te willen uitvinden en op tactisch vlak is het geen genie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Goede coaches zijn toch wat zeldzamer, zeker als de druk wat groter wordt vallen er veel af.
Ag. Alweer pech ja! Hoe is het toch mogelijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:42 schreef fetX het volgende:
Ja, daar is de onterechte 1-1.
Wat een pleurisseizoen.
Nee dat is een buitenspelerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Paixão is toch die scorende speler achter Gimenez?
Ik had 1-2 feyenoord voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Man, man, man.
Wel geheel volgens verwachting.![]()
Nou, onze clubleiding kennende, zijn ze daartoe heel goed in staatquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:19 schreef Vis1980 het volgende:
Veel te koud voor de bus. Hoe dan ook, hoe lang laat je dit doorgaan, lijkt mij toch niet tot het einde van het seizoen.
Boeken tellen in de lokale bibliotheek, lijkt mij een leuker tijdverdrijf. Maar goed, Feyenoord fan/supporter ben je dan ook niet voor je lolquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag niet kunnen kijken en dat beviel prima, ik denk dat ik ook een alternatief ga zoeken voor de komende 4 potjes.
Maar helemaal niemand zegt dat het pech is. Sterker nog; vrijwel het hele topic zag dit wel aan komen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:19 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ag. Alweer pech ja! Hoe is het toch mogelijk.
Zal vast geen gebrek aan kwaliteit zijn.
Lachwekkend die middenmoot mentaliteit bij Feyenoord. Niks meer dan een subtopper. Slot heeft ver boven het niveau van Feyenoord gepresteerd. @:Caland morgen 9 punten achter op Ajax. Ag Feyenoord,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |