Ik ben (ondanks mijn UI) nog niet helemaal klaar met te Kloese. Heeft ook prima spelers gehaald deze zomer ook al is het weer geen gebalanceerde selectie, maar daar heeft de besluiteloosheid van Priske om een tactiek te kiezen niet geholpen.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:20 schreef De_Pel het volgende:
Dennis mag wmb ook wel wegwezen. Heeft een tijd kunnen teren op ArneGof en ArnesenGod, maar heeft het opzichtig verneukt. Achterlijke arrogante pannenkoek.
Löw geeft af en toe nog wel eens commentaar en analyses, maar ja dat doen Pierre en raffy ookquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ahja Löw
@:sabata jij een idee wat hij tegenwoordig uitspookt en misschien iets voor Feyenoord?
Of je het nu hebt over het wegwerken van Arnesen, de talloze miljoenen aan kutspelers, het niet borgen van de voetbalvisie, het niet aan willen stellen van een TDTM, het uit de hand laten lopen van de financiën, het late aanstellen van een nieuwe trainer, de minimale urgentie om te versterken, of de paniekbiedingen de biedingen van 17 miljoen op deadline day, er zitten ondertussen wel heel wat krasjes op zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben (ondanks mijn UI) nog niet helemaal klaar met te Kloese. Heeft ook prima spelers gehaald deze zomer ook al is het weer geen gebalanceerde selectie, maar daar heeft de besluiteloosheid van Priske om een tactiek te kiezen niet geholpen.
Maar hij is er te veel in gaan geloven na 22/23 wat gewoon een fluke was qua selectiesamenstelling. De zomer van 23 totaal mislukt en nu wisselend. Hij heeft al een stap naar achteren gedaan, laten we hopen dat het een echte stap naar achteren is en dat het niet zoals ZKA is die na ieder afscheid met een nieuwe naam komt.
3x de 0quote:Op zondag 19 januari 2025 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind het een realistische trainer op dit moment
Dit is niet zijn schuld
Ik vind het veldspel zelfs aanvallender dan onder slot
In de analyses vooraf hadden we al verwacht dat we meer tegengoals zouden krijgen, doordat er een andere druk naar voren zou komen - wat meer risico in het spel zou leggen. Dus eigenlijk vind ik zelf de tegengoals minder als probleem, dat risicospel zou meer aanvallend gevaar moeten zorgen. Maar die aanvallende druk ontbreekt omdat het te traag gaat en risicoavers.quote:
Maar zelfs dan nog moet Priske met deze selectie 2e worden. Het bizarre is dat je zelf boven PSV had kunnen staan als je gewoon normaal had gedaan. Het gegoochel met de keepers, met het systeem,quote:Op zondag 19 januari 2025 10:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Of je het nu hebt over het wegwerken van Arnesen, de talloze miljoenen aan kutspelers, het niet borgen van de voetbalvisie, het niet aan willen stellen van een TDTM, het uit de hand laten lopen van de financiën, het late aanstellen van een nieuwe trainer, de minimale urgentie om te versterken, of de paniekbiedingen de biedingen van 17 miljoen op deadline day, er zitten ondertussen wel heel wat krasjes op zullen we maar zeggen.
het seizoen is nog lang.....quote:
Op deze manier zakken we alleen maar verder weg.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het seizoen is nog lang.....
Een type Davy Klaassen?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Je mist gewoon een scorende middenvelder die er 15 maakt
quote:
Nee die is gewoon blind hoewel hij vaak scoortquote:
Oh, ik dacht dat je een scorende middenvelder zocht die er een stuk of vijftien maakt.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Nee die is gewoon blind hoewel hij vaak scoort
we missen types als tommasson, symanski of een kokcu op het middenveld.
spelers die in tegenstelling tot klaassen ook echt konden voetballen...
Dat deden spelers ookquote:Op zondag 19 januari 2025 11:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een scorende middenvelder zocht die er een stuk of vijftien maakt.
Dus met normaal doen, wat dat ook moge inhouden, had je minimaal 10 punten meer gehad?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar zelfs dan nog moet Priske met deze selectie 2e worden. Het bizarre is dat je zelf boven PSV had kunnen staan als je gewoon normaal had gedaan. Het gegoochel met de keepers, met het systeem,
Dat is allemaal Priske. Het is gewoon erg matig qua systeem, niet qua spelers. Hoe kan je met deze defensie pas 3x de nul houden?
Selectie uit balans, veel blessures en een trainer die de spelers blijkbaar niet kan raken.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus met normaal doen, wat dat ook moge inhouden, had je minimaal 10 punten meer gehad?
Maar het is ook veelzeggend dat hij maar één systeem heeft die enkel rendeert op de aanwezigheid van een speler die op het laatste moment kwam. Het heeft allemaal gewoon veel te lang geduurd voordat ie wist wat ie wilde, en dat was niet zo erg geweest als we van beneden kwamen. Maar zo kort na onze beste trainer ooit die tevens heel duidelijk was is het gewoon een mismatch geweest. Op tactisch en communicatief vlak, en zelfs op de kleine dingetjes als die huddle.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:53 schreef bbuddybb het volgende:
Priske doet het niet best, maar ik denk dat het allemaal weer beter gaat draaien wanneer Hwang terug is.
Zoiets ja.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus met normaal doen, wat dat ook moge inhouden, had je minimaal 10 punten meer gehad?
Ron Jans is juist de koning van de subtopmentaliteit. Die kan het alleen bij clubs die niet in paniek raken als ze wel eens verliezen.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ons kennende wordt het iemand als Ron Jans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |