Ik ga mij juist steeds meer zorgen maken. Plek zes komt in zicht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Meer berusting. Verhaal van het seizoen en zie het niet snel veranderen.
Je zou toch denken dat de clubleiding een keer ingrijpt. Vanaf dag 1 is het al kut. Af en toe een goede wedstrijd zet ook geen zoden aan de dijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga mij juist steeds meer zorgen maken. Plek zes komt in zicht.
Wij gebruiken hier ‘homo’ niet als scheldwoord.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zelf met 3-1 verloren, blije homo
Ja, was opzichtig.quote:
Excuus blije boer danquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij gebruiken hier ‘homo’ niet als scheldwoord.
Bovendien is dat zo’n beetje het enige wat niet van toepassing is op subsidieverzamelaar PSVCL
Priske straks weer tevreden:quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die slotfase barsten we van de energie. Het is echt wachten op de winnende
Onder de 1. Dus daar kan hij niet mee aan komen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Onze Xg zijn ongetwijfeld weer uitstekend dus Priske zal tevreden zijn.
topcoachquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Onze Xg zijn ongetwijfeld weer uitstekend dus Priske zal tevreden zijn.
Ik begin een hele stevige mening over onze trainer te vormen...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is niet eens de slechtste wedstrijd, maar goed, dat was Utrecht-thuis ook niet. Maar na drie keer puntenverlies op een rij wordt het een lastig verhaal voor Priske.
Niet eens derde.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
Boys.
Jullie worden niet gemakkelijk 2e.
Op basis van XG makkelijk eerste volgens Priskequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:02 schreef Netsplitter het volgende:
Makkelijk tweede my ass.
WTF!!!!!!!
Misschien wel, maar niet bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bayern, Lille (U), Ajax (U) en PSV (U) staan op het programma.
Haalt Priske de krokusvakantie?
Priske haalt denk ik Lille niet eens.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
0 uit 4, gok ik zoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We winnen bijna al heel het seizoen onder normale omstandigheden met 3-0.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:03 schreef GGMM het volgende:
In normale omstandigheden win je dit potje gewoon moeiteloos met 3-0 @:caland
Wat een pech!
Ik ben bang van wel. De vraag is ook wie het dan moet gaan doen...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
XGquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op basis van XG makkelijk eerste volgens Priske.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |