abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 januari 2025 @ 13:33:56 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216319441

Crypto?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is pseudoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain. Ook zijn de laatste jaren Layer2 oplossingen populair zoals bijv. Lightning Network. Hiermee kun je instant betalingen doen voor slechts een fractie van de fees die je op de basislaag zou betalen.

Naast Bitcoin zijn er o.a. concurrenten van Bitcoin (bijv. Monero), utility chains (bijv. Ethereum) en memecoins (bijv. Dogecoin). Dit noemen we altcoins, zie bijv. Coingecko voor een impressie. Vele zijn experimenteel en overleven de bearmarkets niet.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain.

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Bekijk deze YouTube-video

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Echter het grootste verschil zit hem in decentraliteit. Bitcoin is tot op heden nog de enige decentrale cryptocurrency. Daarom is Bitcoin veilig voor vele attack factors. Dit betekend niet dat het gebruik van Bitcoin zonder risico is! DYOR (Do Your Own Research)!

Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc/laptop/telefoon/tablet en daar je coin in opslaan. Daarnaast zijn er ook hardware wallets te koop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Bewaar je private key (seed) ten allen tijde goed! Dit is je backup om je wallet te restoren. Vul deze ook nergens anders in dan in je wallet. Twijfel je hoe je precies je wallet moet restoren? Stel je vraag in het n00b-topic.

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van! Hoe kan ik kopen?
Bekijk hier stap voor stap handleidingen: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #6 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Exchanges;
Kraken - Betrouwbare exchange
Binance - Chinese exchange met een groot aanbod van crypto
Bitvavo - Nederlandse exchange met een ruim aanbod van crypto

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Mempool.space
Blockchain.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin.nl (NL)
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoinstart (NL)
BTCWiki (NL)
Bitcoin Information & Resources

Podcasts:
Beginnen met Bitcoin (NL)
Satoshi Radio (NL)
Cryptocast (NL)

Boeken:
Ons Geld is Stuk
De Bitcoin Standaard
De Fiat Standaard
Gelaagd geld

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 januari 2025 @ 13:34:07 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216319444
Waarom XRP?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216319455
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 13:34 schreef Nattekat het volgende:
Waarom XRP?
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 13:03 schreef Dutch_view het volgende:
Dom of niet, heb alle andere altcoins verkocht en alles op XRP gezet, we zien wel waar t schip strandt o|O
Tot nu toe meer dan 100% winst. Had in november maar een klein beetje, achteraf had ik toen meteen alles moeten doen, maar ja…
quote:
Solana en XRP schieten omhoog na onbevestigd Trump nieuws
Mogelijk Trump cryptoplan zorgt voor stijgingen SOL en ripple

Solana nieuws
Solana en XRP schieten omhoog na onbevestigd Trump nieuws
Foto: Jonah Elkowitz/Shutterstock

🔥 Bitcoin stijgt boven de $100.000: Nederlanders handelen de eerste 10.000 gratis
De New York Post meldt dat Donald Trump overweegt een “America-first” strategisch reservefonds voor crypto op te tuigen. Dit fonds zou prioriteit geven aan cryptocurrencies die in de Verenigde Staten zijn opgericht, zoals Solana (SOL), USD Coin (USDC) en Ripple (XRP). Hoewel de berichtgeving voor reuring zorgt in de cryptogemeenschap, is het crypto nieuws gebaseerd op niet nader genoemde bronnen Daardoor is het lastig te verifiren. Desalniettemin zien een aantal crypto koersen een flinke stijging.

Solana en XRP ETF’s kunnen miljardeninstroom betekenen, zegt JP Morgan
Solana nieuws
15/01/2025
Solana en XRP ETF's kunnen miljardeninstroom betekenen, zegt JP Morgan
Trump en een strategisch crypto-reservefonds met solana, ripple en meer
Volgens de New York Post heeft Trump in de afgelopen weken vergaderd met de oprichters van Solana, Ripple en USD Coin. De krant stelt dat Trump open zou staan voor het idee van een strategische reserve voor digitale activa. Het doel van zo’n fonds zou zijn om de economische positie van de Verenigde Staten te versterken en cryptovaluta van Amerikaanse bodem een voorsprong te geven op de internationale markt.

De bronnen die zeggen dat Trump hier open voor zou staan worden verder niet benoemd, wat betekent dat het nieuws niet volledig te valideren is. Het blijft onduidelijk of de voormalige president daadwerkelijk concrete stappen heeft gezet om dit beleid door te voeren of dat dit enkel besproken is in theoretische termen. Dat Trump met verschillende oprichters meetings heeft gehad is echter een feit.

Het concept van een strategisch reservefonds voor digitale valuta roept echter veel vragen op, waaronder hoe zo’n fonds eruit zou zien en wat de impact ervan zou zijn op de wereldwijde cryptomarkt. Traditionele reserves, zoals goud, worden gebruikt om nationale economien te ondersteunen. Trump zou overigens ook van plan zijn om een strategische reserve aan te leggen met bitcoin (BTC).

Directe impact op de cryptomarkt
Ondanks het gebrek aan bevestiging van het nieuws, reageerde de markt direct. In het uur nadat de berichtgeving viraal ging, schoot de koers van solana met meer dan 6 procent omhoog waarmee het nu 213 dollar waard is. Ook ripple zag een stijging van 2,5 procent en heeft een huidige waarde van 3,18 dollar.

.crypto-insiders
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 januari 2025 @ 13:36:36 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216319463
Waarom nooit ETH ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216319488
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Waarom nooit ETH ;(
Omdat Switzerland geen staat in de us is
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 januari 2025 @ 13:45:59 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216319526
Ok, deze ene keer doe ik eens met jullie mee.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216319558
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 13:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Omdat Switzerland geen staat in de us is
Laat Trump het maar niet horen, die kan naast Groenland, Groningen en Canada vast nog wel wat land gebruiken.
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 14:12:17 #8
18653 crew  D.
pi_216319745
ETH TT? 8-)
pi_216319990
Ik heb nog een restje XRP, lang geleden 200 euro ingestopt. Nu 1100 waard, what to do, what to do..
pi_216320016
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef ISVV het volgende:
Ik heb nog een restje XRP, lang geleden 200 euro ingestopt. Nu 1100 waard, what to do, what to do..
Lekker hoor! :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216320045
quote:
:)
pi_216320330
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 14:50 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
[ afbeelding ] :)
Kan ook die 200 eruit halen, dan sowieso geen verlies
pi_216320370
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 15:29 schreef ISVV het volgende:

[..]
Als je die 200 niet kan missen zou ik dat doen. Als je denkt dat het nog stijgt, dan mooi er in laten zitten.
pi_216320387
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 15:29 schreef ISVV het volgende:

[..]
Zo heb ik dat ook gedaan en pak af en toe wat winst.
pi_216320597
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Waarom nooit ETH ;(
Omdat

Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 januari 2025 @ 16:10:07 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216320684
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 14:12 schreef D. het volgende:
ETH TT? 8-)
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216320829
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:{
Wil je aub je ether verkopen? Ik kan me geen andere reden bedenken waarom ether zo achterblijft.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 januari 2025 @ 16:30:29 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216320843
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 16:29 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Wil je aub je ether verkopen? Ik kan me geen andere reden bedenken waarom ether zo achterblijft.
Ik heb de helft in XRP gestoken.

Mijn grootste bag is nu per ongeluk Mina geworden :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216320895
ADA doet ook niet veel meer de laatste tijd. Bungelt wat tussen 0,90-1 zo’n beetje.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 januari 2025 @ 16:41:16 #20
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216320938
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 16:36 schreef Spablauw214 het volgende:
ADA doet ook niet veel meer de laatste tijd. Bungelt wat tussen 0,90-1 zo’n beetje.
Dat is ook mijn schuld geweest. Volgens mij door een wonder niet met dikke verliezen kunnen verkopen een tijdje geleden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216320941
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Als je die 200 niet kan missen zou ik dat doen. Als je denkt dat het nog stijgt, dan mooi er in laten zitten.
Heb alleen geld in crypto gestoken wat aan het eind van de maand over was, dus kan het prima missen. Bedankt voor het meedenken!
pi_216321482
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 16:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is ook mijn schuld geweest. Volgens mij door een wonder niet met dikke verliezen kunnen verkopen een tijdje geleden.
Toch geloof ik nog wel in ADA. Hou het aan voor erbij. Maar ik heb het grootste deel aangekocht toen hij op 1,50 stond dus het duurt nog even voordat ik weer op winst sta :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 januari 2025 @ 17:46:39 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216321504
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dus mijn keuze om m'n hele toekomst in crypto te gooien is niet slim?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216321537
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 17:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dus mijn keuze om m'n hele toekomst in crypto te gooien is niet slim?
Je kan prima maandelijks wat bitcoin bijkopen de komende 10 jaar.

Geduld is alles. Als je gisteren rijk wil zijn had je dat 10 jaar geleden moeten doen.
pi_216321887
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Geduld is alles. Als je gisteren rijk wil zijn had je dat 10 jaar geleden moeten doen.
Dat geldt sowieso voor alle beleggingen. Het beste moment om in te stappen is altijd gisteren.
pi_216321896
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 18:19 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat geldt sowieso voor alle beleggingen. Het beste moment om in te stappen is altijd gisteren.
Je kent Nattekat nog niet zo lang zeker? ;)

"De hele cryptomarkt is naar de Nattekat" is hier ongeveer een gezegde :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 januari 2025 @ 18:25:39 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216321966
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Heb ik gedaan :{w

Ethereum op 2 gekocht _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216322159
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 18:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Heb ik gedaan :{w

Ethereum op 2 gekocht _O_
En gehouden!

Toch?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 januari 2025 @ 18:42:55 #29
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216322183
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 18:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En gehouden!

Toch?
Geen commentaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216322200
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 18:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Geen commentaar.
Ik hoop nog steeds dat je je naam ooit kan veranderen naar Rijkekat.
pi_216322307
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 18:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je kent Nattekat nog niet zo lang zeker? ;)

"De hele cryptomarkt is naar de Nattekat" is hier ongeveer een gezegde :P
Ok sorry wist ik niet :P
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 19:00:30 #32
42184 crew  DaMart
pi_216322428
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 18:51 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ok sorry wist ik niet :P
Als Nattekat koopt, kun je beter verkopen en andersom :Y.
pi_216322533
Heel heel lang geleden, eind 2013, kocht ik voor 1000 XRP. Ik meen dat ik er daarvoor iets van 150.000 had.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 18:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En gehouden!

Toch?
:X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216322538
quote:
6s.gif Op donderdag 16 januari 2025 19:00 schreef DaMart het volgende:

[..]
Als Nattekat ooit Wall Street bezoekt, stort de hele aandelenmarkt in.
  Moderator donderdag 16 januari 2025 @ 19:30:00 #35
18653 crew  D.
pi_216322771
quote:
Zoveel opties :Y

Naast bovengenoemde opties nog eentje erbij:

400 eruit. Dan heb je je geld verdubbeld, en dan met de rest de rit uitzitten
pi_216324392
haal 600 er uit. Dan heb je x3. En dan met de rest de rit uitzitten
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 januari 2025 @ 10:05:03 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216328422
quote:
6s.gif Op donderdag 16 januari 2025 19:00 schreef DaMart het volgende:

[..]
XRP is nog niet ingestort :Y)

Het is wel iets minder waard dan mijn ETH bags, maar dat is volgens mij volledig door de exchange fees.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216329985
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 12:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Why would you sell the winner, to buy the loser?

~Michael Saylor, 2023
_O_
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 14:05:39 #39
236264 crew  capricia
pi_216330810
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 12:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
_O_
Het zijn wel mooie dagen zo. O+
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 15:21:25 #40
236264 crew  capricia
pi_216331497
100.000 euro.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216331550
quote:
Ik zou zeggen: haal 800 er uit. Dan heb je sowieso x4. En dan met de rest de rit uitzitten!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_216331554
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:21 schreef capricia het volgende:
100.000 euro.
Moeten we alweer verkopen?
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 15:30:17 #43
236264 crew  capricia
pi_216331597
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:26 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Volgens de indicatoren (stoch RSI bijv) zo ongeveer nu wel. Maar met die Trump in aantocht kan het alle kanten op.

Wat doe jij?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216331630
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Volgens de indicatoren (stoch RSI bijv) zo ongeveer nu wel. Maar met die Trump in aantocht kan het alle kanten op.

Wat doe jij?
Twijfelen ivm de inauguratie van Trump, en daarom goed advies vragen aan onze vrienden op Fok!
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 15:50:16 #45
236264 crew  capricia
pi_216331772
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:34 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Twijfelen ivm de inauguratie van Trump, en daarom goed advies vragen aan onze vrienden op Fok!
Ik twijfel ook. Denk dat we wel over de vorige high van 17 december heen kunnen, die was iets van 102K euro.
En dan is het de vraag hoe lang we dit hoge niveau vast kunnen houden. Of dat we weer gaan zakken (=opnieuw kopen).

De inauguratie duurt nog een paar dagen. En daarvoor wil ik een beslissing genomen hebben.

Ik heb overigens geen indicaties dat de volatiliteit af gaat nemen. Dus een paar mooie ritjes moeten we nog wel kunnen maken. :9~
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216332249
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:26 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Verkopen :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_216332649
quote:
Niet luisteren naar de rest. Ik zou je inzet x3,5 eruit halen en dat dan gebruiken om nog meer xrp te kopen.
pi_216333163
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:48 schreef dimmak het volgende:

[..]
Verkopen :')
Ja heb je het met de oren ofzo?
Vakman pur sang
  vrijdag 17 januari 2025 @ 18:37:38 #49
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216333378
Wat er gaat gebeuren weet niemand omdat de ups en downs van btc vooral politiek gedreven zijn.
Met Trump en consorten weet je het gewoon niet. Misschien gaat ie btc wel omlaag lullen ten faveure van de usd, om deze 7 weken weer omhoog te praten omdat het zo'n stabiel product is naast goed.

We hebben n zekerheid: onzekerheid.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 18:47:11 #50
236264 crew  capricia
pi_216333492
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
Wat er gaat gebeuren weet niemand omdat de ups en downs van btc vooral politiek gedreven zijn.
Met Trump en consorten weet je het gewoon niet. Misschien gaat ie btc wel omlaag lullen ten faveure van de usd, om deze 7 weken weer omhoog te praten omdat het zo'n stabiel product is naast goed.

We hebben n zekerheid: onzekerheid.
Volatiliteit kan ik heel goed mee leven. *) Want daar valt op te handelen.
Dit zijn Uncharted Waters.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 18:51:55 #51
236264 crew  capricia
pi_216333534
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 15:34 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Verkocht op 102.
Meer dan 10/12% in 3 dagen gepakt. De aankoop was onder de 90, drie dagen geleden.

Het is mooi zo.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 18:54:49 #52
18653 crew  D.
pi_216333567
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 18:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Verkocht op 102.
Meer dan 10% in 3 dagen gepakt. De aankoop was onder de 90, drie dagen geleden.

Het is mooi zo.
Dapper :Y
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 18:56:29 #53
236264 crew  capricia
pi_216333585
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 18:54 schreef D. het volgende:

[..]
Dapper :Y
Dank je.
Ik ga eens kijken wat Trump zijn plannen zijn. Kan zijn dat ik een stuk stijging mis hierdoor. Maar deze winst is weer in de pocket. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 19:01:17 #54
18653 crew  D.
pi_216333623
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 18:56 schreef capricia het volgende:

[..]
Dank je.
Ik ga eens kijken wat Trump zijn plannen zijn. Kan zijn dat ik een stuk stijging mis hierdoor. Maar deze winst is weer in de pocket. :D
Ik denk dat het ook omhoog gaat zonder Trump, dus ik blijf nog even zitten :Y
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 19:05:41 #55
236264 crew  capricia
pi_216333653
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 19:01 schreef D. het volgende:

[..]
Ik denk dat het ook omhoog gaat zonder Trump, dus ik blijf nog even zitten :Y
:D
Leuk hoor. Heel veel succes deze rit!
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 17 januari 2025 @ 19:26:21 #56
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216333949
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 18:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Verkocht op 102.
Meer dan 10/12% in 3 dagen gepakt. De aankoop was onder de 90, drie dagen geleden.

Het is mooi zo.
Weleven aangeven wanneer (ver)koopt
Misschien dat ik even op jou meesurf :D

Gebruik jij hefbomen?
  vrijdag 17 januari 2025 @ 19:27:03 #57
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216333962
Zijn er hier meer die in de btc miners zitten?
Zelf zit ik in Mara
  vrijdag 17 januari 2025 @ 19:36:30 #58
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_216334109
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn er hier meer die in de btc miners zitten?
Zelf zit ik in Mara
Ionic Digital hier :')
  vrijdag 17 januari 2025 @ 19:39:39 #59
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216334167
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 19:36 schreef damsco het volgende:
Ionic Digital
Is geen openbaar aandeel?
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 20:00:14 #60
236264 crew  capricia
pi_216334529
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 19:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Gebruik jij hefbomen?
Ja. Dat doe ik steeds. Iedere trade geef ik hier aan. :)

Mocht jij kansen zien, laat het ook weten aub.
Nee. Ik gebruik geen hefbomen of derivaten, heb daar in het verleden slechte ervaringen mee (eigen schuld). Ik koop en verkoop gewoon BTC.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 17 januari 2025 @ 20:03:20 #61
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216334587
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 20:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dat doe ik steeds. Iedere trade geef ik hier aan. :)

Mocht jij kansen zien, laat het ook weten aub.
Nee. Ik gebruik geen hefbomen of derivaten, heb daar in het verleden slechte ervaringen mee (eigen schuld). Ik koop en verkoop gewoon BTC.
Top top.
Doe ik.

Ik begin ook niet meer aan derivaten, destijds (ten tijde van corona) zo'n cursus daytraden gedaan van die Kevin Timmer (bespaar me de grappen) en ook bezig geweest met hefbomen. Geen succes..

Ik zit nu in MARA. Gekocht op circa 25 usd, staan nu op circa 20,50 usd. Flink rood.

Maar heb in november wel 3 goede trades mee gedaan.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 20:03:50 #62
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216334597
Ik zit ook voor de langere termijn in crisprcas9.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 20:16:57 #63
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_216334793
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 19:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Is geen openbaar aandeel?
Klopt, komt voort uit Celsius die op de fles ging. Dus nu heb ik daar een lading aandelen van. Hopelijk ergens dit jaar vrij verhandelbaar op de Nasdaq.
pi_216334889
Enige losse aandeel dat ik nog heb ik MSTR.
Rest is saaie ETF's.

Saai is goed.
pi_216335149
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 20:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Enige losse aandeel dat ik nog heb ik MSTR.
Rest is saaie ETF's.

Saai is goed.
Ook geen VLK meer?
pi_216335268
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 20:45 schreef recursief het volgende:

[..]
Ook geen VLK meer?
Nee, ivm aanschaf huis dit jaar afgelopen december al flink wat verkocht, kon het risico niet lopen dat de koers zou dalen.

Huidige woning verkoop ik wss eind dit jaar of begin volgend jaar pas, dus dan stap ik wel weer in.

Doel is om dan weer wat VLK, Crown Castle, Simon Property Group en Realty Income terug te kopen, evenals ETF's (S&P500 + Nasdaq) bijkopen.
pi_216335888
ATH incoming?
pi_216338628
twitter
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 januari 2025 @ 09:29:47 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216338698
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 09:20 schreef recursief het volgende:
[ x ]
Toch nog een memecoin die het goed doet
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216340278
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 09:20 schreef recursief het volgende:
[ x ]
Leuk en aardig dat zijn stack zoveel waard is, maar zo lang er niet zoveel in de LP zit zegt die waarde niks. Plus ik verwacht dat zijn vriendjes binnen enkele dagen de hele LP gaan leegtrekken.
pi_216340867
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216341004
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 13:01 schreef Ali_boo het volgende:
NWS / Trump lanceert nieuwe memecoin, binnen paar uur miljarden waard

Reuze benieuwd naar jullie mening

@:recursief
@:TheFreshPrince
@:D.
@:Claudia
80% is in handen van Trump en consorten. Nu schijnt wel een lockup van 3 jaar te zijn waardoor een directe rug pull onwaarschijnlijk is, maar de prijs lijkt me desalniettemin gemanipuleerd. Ik blijf er ver vandaan.
pi_216341008
quote:

Ik blijf lekker in bitcoin.
  Moderator zaterdag 18 januari 2025 @ 14:00:47 #74
42184 crew  DaMart
pi_216341370
quote:

Klinkt als een Trump & Dump.

Genoeg rugpulls meegemaakt met een betere verdeling van munten over verschillende wallets, dus deze sla ik over.
  Moderator zaterdag 18 januari 2025 @ 15:05:13 #75
18653 crew  D.
pi_216341934
quote:

Niet iets waar ik geld in zou steken, tenzij ik er van had gehoord voor ie 'airborn' ging, dan was het wel een gokje waard geweest :Y

Maar het feit dat Trump zo actief met crypto bezig is is overall wel goed voor de markt :Y
En als ie al bullish was, dan heeft dit project 'm zeker nog een extra zetje in de goede richting gegeven gok ik :P
pi_216342044
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 15:05 schreef D. het volgende:

[..]
Niet iets waar ik geld in zou steken, tenzij ik er van had gehoord voor ie 'airborn' ging, dan was het wel een gokje waard geweest :Y

Maar het feit dat Trump zo actief met crypto bezig is is overall wel goed voor de markt :Y
En als ie al bullish was, dan heeft dit project 'm zeker nog een extra zetje in de goede richting gegeven gok ik :P
Ik denk altijd: als ik het dan op fok lees, ben ik eigenlijk al te laat. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216342058
quote:

[..]

Misschien ook niet. Als hij en zijn vriendjes de buit verdelen en zijn volgers met lege handen achterblijven dan lijkt me dat geen reclame. Alhoewel het af en toe wel lijkt alsof het niet uitmaakt wat ie allemaal uitspookt. Een flink deel van zijn volgelingen maakt dat schijnbaar helemaal niks uit.
pi_216342076
Voor wie de coin wil volgen, dit is 'm: https://www.coingecko.com/en/coins/official-trump

/edit: op dit moment op plaats 36 op marketcap.
  Moderator zaterdag 18 januari 2025 @ 15:20:56 #79
18653 crew  D.
pi_216342099
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 15:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik weet uit ervaring dat dat niet helemaal waar is :Y

Tenzij het, zoals in dit geval, ook op alle crypto-nieuws sites te vinden is, dan wel :P
pi_216342115
Overigens vind ik het opmerkelijk dat het handelsvolume van de laatste 24 uur de gemiddelde marketcap van de afgelopen 24 uur flink te boven gaat. Dat kan er op wijzen dat de prijs gemanipuleerd wordt. Het handelsvolume bedraag ongeveer $7,3 miljard, en dat is ruwweg 3 keer de gemiddelde marketcap van het afgelopen etmaal. Oftewel: ieder muntje is minstens drie keer verhandeld binnen een dag.
  Moderator zaterdag 18 januari 2025 @ 15:23:35 #81
18653 crew  D.
pi_216342123
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 15:17 schreef recursief het volgende:

[..]
Misschien ook niet. Als hij en zijn vriendjes de buit verdelen en zijn volgers met lege handen achterblijven dan lijkt me dat geen reclame. Alhoewel het af en toe wel lijkt alsof het niet uitmaakt wat ie allemaal uitspookt. Een flink deel van zijn volgelingen maakt dat schijnbaar helemaal niks uit.
Als je van USA de 'crypto capital of the world' wil maken dan moet je meer mensen overtuigen dan alleen wat rijke vriendjes. Trump kan gewoon iedereen rijk proberen te maken, en dan uiteraard zichzelf het rijkst ;)
pi_216342158
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 15:23 schreef D. het volgende:

[..]
Als je van USA de 'crypto capital of the world' wil maken dan moet je meer mensen overtuigen dan alleen wat rijke vriendjes. Trump kan gewoon iedereen rijk proberen te maken, en dan uiteraard zichzelf het rijkst ;)
Ik ben bang dat het Trump daar helemaal niet om gaat. Hij denkt in eerste instantie graag aan zijn eigen portemonnee, en zijn maatje Musk al helemaal. Die wil graag de eerste worden met 1000 miljard, en het maakt hem weinig uit hoe dat gebeurt.
pi_216342175
quote:

[..]

Gemiste kans idd

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216342192
quote:

[..]
dit dus
pi_216343311
quote:

[..]
Behalve Safemoon, dat was mooi op tijd nog :P
  zaterdag 18 januari 2025 @ 20:40:39 #86
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216346854
Misschien gaat Trump deze munt wel als federal reserve aanhouden. Dat zou slim zijn want dan kan hij zelf eindelijk bij de echte rijken horen (< 100G). Nu is hij naast zijn maatje Musk maar een sloeber.
The End Times are wild
pi_216346878
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 20:40 schreef LXIV het volgende:
Misschien gaat Trump deze munt wel als federal reserve aanhouden. Dat zou slim zijn want dan kan hij zelf eindelijk bij de echte rijken horen (< 100G). Nu is hij naast zijn maatje Musk maar een sloeber.
En dat je dan kunt betalen met 1 Trump.
Lijkt me wel iets voor hem.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 18 januari 2025 @ 21:10:41 #88
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216347472
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 20:41 schreef capricia het volgende:

[..]
En dat je dan kunt betalen met 1 Trump.
Lijkt me wel iets voor hem.
Bizar dat een president een dag voor zijn inauguratie een memecoin introduceert om even snel de gelegenheid te gebruiken flink te cashen. Zoiets verwacht je niet eens van een mini Afrikaans landje
The End Times are wild
  zaterdag 18 januari 2025 @ 21:43:12 #89
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216348204
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 21:10 schreef LXIV het volgende:

[..]
Bizar dat een president een dag voor zijn inauguratie een memecoin introduceert om even snel de gelegenheid te gebruiken flink te cashen. Zoiets verwacht je niet eens van een mini Afrikaans landje
Het slaat allemaal helemaal nergens op met die coin.
Gaat gewoon terug naar zijn intrinsieke waarde, en die is -u leest het hier -

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216348327
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 21:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het slaat allemaal helemaal nergens op met die coin.
Gaat gewoon terug naar zijn intrinsieke waarde, en die is -u leest het hier -

SPOILER
Man ondekt na jaren werking van cryptomunten
Vakman pur sang
pi_216353656
pi_216353987
Gaan we morgen een klapper krijgen......

of gaan we de andere kant op....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_216354115
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 12:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Gaan we morgen een klapper krijgen......

of gaan we de andere kant op....
Zolang je uit de buurt blijft van pedaalemmerzak en goed uitkijkt bij het oversteken zal het met die klapper wel meevallen.
pi_216354401
quote:
Hoe de TRUMP meme coin binnen 24 uur explodeerde

De lancering van de TRUMP token schudde de cryptomarkt op. Met $9 miljard aan marktkapitalisatie en steun van Binance en Coinbase, is het de nieuwste sensatie in meme coins. Lees meer over kansen, risico’s en trends.

De explosieve lancering van de TRUMP token
De OFFICIAL TRUMP (TRUMP) meme coin werd op vrijdagavond gelanceerd en zorgde direct voor opschudding in de cryptomarkt. Binnen 24 uur steeg de waarde van de token met drie cijfers, en de marktkapitalisatie schoot door naar maar liefst $9 miljard. De koers van TRUMP bereikte $46, terwijl het handelsvolume meer dan $15 miljard bedroeg in slechts een dag.

Deze spectaculaire start werd versterkt door de betrokkenheid van voormalig en toekomstig president Donald Trump, die zijn miljoenen volgers opriep om deel te nemen. Dit zorgde voor een golf van nieuwe investeerders en maakte de token snel populair. Inmiddels staat TRUMP op de 21e plaats van CoinMarketCap en de 23e plek op CoinGecko, waarmee het nu al een van de grootste meme coins is.

twitter

Een ding is zeker crypto gaat serieuzer genomen worden met trump....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_216354474
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 13:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

[ x ]

Een ding is zeker crypto gaat serieuzer genomen worden met trump....
Of hij verbiedt alle altcoins, behalve Trumpcoin ;)

Uiteindelijk zie ik het niet helemaal met zo'n Trumpcoin. Heb er ook geen enkele spijt van dat ik niet ingestapt ben.
  Moderator zondag 19 januari 2025 @ 13:36:18 #96
18653 crew  D.
pi_216354692
$70+ al _O-
pi_216354736
We gaan vanavond nog de 100$ dollar halen :7
pi_216354808
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 13:36 schreef D. het volgende:
$70+ al _O-
Ik
Zou nu nog op die trein springen.

Hooehoeeee
Vakman pur sang
pi_216354817

trump en Elon.....

allemaal toeval jongens
pi_216354874
Klaas is iets op het spoor.
  zondag 19 januari 2025 @ 13:57:58 #101
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216355006
Is elon niet te vinden op bybit?
  Moderator zondag 19 januari 2025 @ 15:08:09 #102
18653 crew  D.
pi_216355990
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik
Zou nu nog op die trein springen.

Hooehoeeee
Leef je uit :Y
pi_216358644
Wtf, $TRUMP is al verkrijgbaar op Bitvavo. Normaal zijn ze niet zo snel.
  Moderator zondag 19 januari 2025 @ 19:23:47 #104
236264 crew  capricia
pi_216358823
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 19:08 schreef ISVV het volgende:
Wtf, $TRUMP is al verkrijgbaar op Bitvavo. Normaal zijn ze niet zo snel.
_O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216359885
twitter
  Moderator zondag 19 januari 2025 @ 21:06:00 #106
18653 crew  D.
pi_216359912
quote:
11s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:03 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Ik las dat zijn deel voorlopig nog gelocked was, dus laten we even afwachten wat er dan nog van over is :Y
  Moderator zondag 19 januari 2025 @ 21:10:50 #107
42184 crew  DaMart
pi_216359952
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:06 schreef D. het volgende:

[..]
Ik las dat zijn deel voorlopig nog gelocked was, dus laten we even afwachten wat er dan nog van over is :Y
Voor 3 maanden toch, waarna dat over een periode van 3 jaar geleidelijk aan vrijkomt?
pi_216359969
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:06 schreef D. het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:10 schreef DaMart het volgende:

[..]
Voor 3 maanden toch, waarna dat over een periode van 3 jaar geleidelijk aan vrijkomt?
2 of 3 maanden was het idd, ergens op x gelezen :@
  Moderator zondag 19 januari 2025 @ 21:15:07 #109
18653 crew  D.
pi_216359981
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:10 schreef DaMart het volgende:

[..]
:Y

https://tokenomist.ai/official-trump
pi_216360314
BTC ATH in euro. :7
  Moderator zondag 19 januari 2025 @ 22:30:21 #111
42184 crew  DaMart
pi_216360771
quote:
11s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:03 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Ik denk dat zijn stake nu wat lager is. In een kwartier tijd is de prijs van 75 naar minder dan 40 dollar gegaan.
pi_216360859
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:30 schreef DaMart het volgende:

[..]
Ik denk dat zijn stake nu wat lager is. In een kwartier tijd is de prijs van 75 naar minder dan 40 dollar gegaan.
Die boot hebben we idd gemist. Maar gelukkig zijn we wel op tijd voor de volgende memecoin c_/

twitter
  zondag 19 januari 2025 @ 22:39:01 #113
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216360873
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Die boot hebben we idd gemist. Maar gelukkig zijn we wel op tijd voor de volgende memecoin c_/

[ x ]
_O-
pi_216361010
Ja, het is echt :P

twitter
pi_216361014
quote:

[..]

[ x ]
:')
  Moderator zondag 19 januari 2025 @ 22:59:03 #116
42184 crew  DaMart
pi_216361074
quote:

[..]

[ x ]
Ja, ze moeten toch ergens nieuwe investeerders vandaan halen. De vaart was een beetje uit de koers van de Trumpcoin... en met die nieuwe coin, hebben ze de eerste geen goede dienst bewezen :').
  zondag 19 januari 2025 @ 22:59:44 #117
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216361080
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:52 schreef RotatoR het volgende:

[..]
:')
Ik heb hard staan juichen toen Trump won. Omdat er een verandering nodig is.

Ik hoop van harte dat wat wij nu zien geen voorbode is voor wat komen gaat maar dat ze op een prudente manier usa en de wereld gaan besturen ipv deze kleinburgerlijke zakkenvullerij.
pi_216361105
Market cap is al ~3 miljard.
  Moderator zondag 19 januari 2025 @ 23:06:57 #119
18653 crew  D.
pi_216361123
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:59 schreef DaMart het volgende:

[..]
Ja, ze moeten toch ergens nieuwe investeerders vandaan halen. De vaart was een beetje uit de koers van de Trumpcoin... en met die nieuwe coin, hebben ze de eerste geen goede dienst bewezen :').
Het is wachten op Donald J. Meme-coin :Y
pi_216361142
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:04 schreef RotatoR het volgende:
Market cap is al ~3 miljard.
De vraag is of @Nattekat al in deze opportunity is gestapt met zijn vakantiegeld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216361162
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:10 schreef raptorix het volgende:

[..]
De vraag is of @:nattekat al in deze opportunity is gestapt met zijn vakantiegeld.
Onder de 100M had ik het wel gedaan. Nu is het gekkenwerk.
pi_216361170
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:11 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Onder de 100M had ik het wel gedaan. Nu is het gekkenwerk.
Ik ben te oud voor dit soort shit, heb mijn geld in Fugro gestopt vandaag, kijk maar naar deze post in 2030 net zoals ik in 2011 Bitcoin aankondigde ;)
pi_216361181
quote:

[..]
quote:

[..]
Nou ze hebben aardig wat geld opgehaald met de eerste coin. En wanneer die van Melania in elkaar zat, kunnen ze altijd Barron Trump naar boren schuiven, die een nieuwe coin lanceert ect ect

Succes gegarandeerd

Voor de mensen die het gemist hebben

twitter
pi_216361217
Voor de mensen die het willen volgen: https://jup.ag/swap/SOL-F(...)gzNucisEHqnNebaRxM1P

Tot dusver +10,091.50% in de plus c_/
pi_216361257
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:13 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik ben te oud voor dit soort shit, heb mijn geld in Fugro gestopt vandaag, kijk maar naar deze post in 2030 net zoals ik in 2011 Bitcoin aankondigde ;)
Fugro doet het toch niet zo geweldig? Ik ken wel wat mensen die er werken.
pi_216361473
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:23 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Fugro doet het toch niet zo geweldig? Ik ken wel wat mensen die er werken.
Je moet het ook kopen als het niet goed doet he, kopen van iets wat geweldig is niet moeilijk.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 00:12:05 #127
236264 crew  capricia
pi_216361544
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 19:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Gebruik jij hefbomen?
BTC gaat hard naar beneden nu.
Ik plaats voor vannacht een eerste kooporder als ie onder de 95K (Eur) komt.

Ik zie wel of ie uitgevoerd is morgen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 20 januari 2025 @ 00:14:06 #128
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216361551
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 00:12 schreef capricia het volgende:

[..]
BTC gaat hard naar beneden nu.
Ik plaats voor vannacht een eerste kooporder als ie onder de 95K (Eur) komt.
Check.
Ik zie het. Maar ik kan geen reden bedenken voor die daling.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 00:18:50 #129
236264 crew  capricia
pi_216361576
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 00:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Check.
Dat gespeel (en zelfverrijking) van het echtpaar Trump ondermijnt het vertrouwen in een serieus crypto beleid.
Is mijn gok.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 20 januari 2025 @ 00:20:49 #130
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216361586
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 00:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat gespeel (en zelfverrijking) van het echtpaar Trump ondermijnt het vertrouwen in een serieus crypto beleid.
Is mijn gok.
Het zijn wel 2 kinderachtige grabbelaren.
pi_216361730
twitter
pi_216361765
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 00:48 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Kan toch niet anders of dit heeft grote en blijvende schade voor altcoins en shitcoins als de president van de VS zich bezig houdt met rugpulls.
blablablabla
pi_216361780
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 00:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Kan toch niet anders of dit heeft grote en blijvende schade voor altcoins en shitcoins als de president van de VS zich bezig houdt met rugpulls.
Ik denk dat het wel meevalt. Mensen blijven hebberig.
pi_216362217
Lol wat een idiote wereld leven we in
pi_216362743
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 03:26 schreef FundsAreSafu het volgende:
Lol wat een idiote wereld leven we in
Vandaag wordt een bijzondere dag.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 07:57:48 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216362821
Happy ATH allemaal *O*

$ 109.358

_O_
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_216362936
Zo, lekker begin van de ochtend. c_/
pi_216362992
quote:

Rare en dubieuze actie van Trump. Ik laat me niet in met coins waar ik de meerwaarde niet van inzie. M'n vriend vindt het vaak wel aardig om een gok te wagen. Als je er vroeg bij kunt zijn, is het niet gek om wat te kopen en snel te dumpen. Er komt volgens mij ook nog een USA-coin. :')

Dat neemt niet weg dat ik het voor Bitcoin positief inzie. De zoon van Trump is Bitcoinfan en hij laat zich in met figuren als Saylor. Maar ja, het blijft Trump.
pi_216363002
twitter

twitter
pi_216363059
Happy BTC ATH day
pi_216363099
Het gaat hier vaak over Saylor, maar vergeet de spot etf's niet:

twitter
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 09:09:47 #143
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216363178
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat hier vaak over Saylor, maar vergeet de spot etf's niet:

[ x ]
De hoeveelheid BTC die Saylor heeft begint ook wel enge vormen aan te nemen. Hij bezit straks 5% van alle Bitcoin. Een nog veel groter percentage als je kijkt naar de nog beschikbare Bitcoin.
4045
onlogisch
  maandag 20 januari 2025 @ 09:19:08 #144
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216363272
De wereld is gek.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 09:34:16 #145
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216363386
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 09:19 schreef phpmystyle het volgende:
De wereld is gek.
Vertel
4045
onlogisch
  maandag 20 januari 2025 @ 09:45:08 #146
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216363493
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 09:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Vertel
Die gare meme coins van Trump, zakken onder de 100k, naar ongeveer 110k, er gebeuren zoveel dingen tegen elkaar in.
pi_216363518
twitter
pi_216363536
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die gare meme coins van Trump, zakken onder de 100k, naar ongeveer 110k, er gebeuren zoveel dingen tegen elkaar in.
We weten wie er rijker van gaat worden :)
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 10:05:48 #149
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216363799
twitter
4045
onlogisch
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 10:28:31 #150
236264 crew  capricia
pi_216364074
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 00:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Check.
Heb je nog gekocht vannacht? Ik toch maar. Op 98.5. Dus niet helemaal op zijn laagst vannacht. Maar laag genoeg om deze stijging mee te pakken. O+
Dat echte timen blijft lastig. Bij zowel de dalen als de toppen zit ik er vaak toch wel 1K naast.

[ Bericht 7% gewijzigd door capricia op 20-01-2025 10:38:26 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 10:41:38 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216364193
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:28 schreef capricia het volgende:

[..]
Heb je nog gekocht vannacht? Ik toch maar. Op 98.5. Dus niet helemaal op zijn laagst vannacht. Maar laag genoeg om deze stijging mee te pakken. O+
Dat echte timen blijft lastig. Bij zowel de dalen als de toppen zit ik er vaak toch wel 1K naast.
Er gaat geen belletje af h. 'We zijn nu op het laagste punt beland'
4045
onlogisch
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 10:45:07 #152
236264 crew  capricia
pi_216364227
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Er gaat geen belletje af h. 'We zijn nu op het laagste punt beland'
Soms kun je het wel zien hoor. Dat er een omkering plaats vindt. Maar vooral bij rustiger vaarwater. En niet met die achtbaan die het nu is. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 10:46:02 #153
364681 over_hedge
pi_216364234
En dan zit je heel de dag te f5en voor paar euro meer of minder winst. Mij te veel gedoe :P
pi_216364236
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Soms kun je het wel zien hoor. Dat er een omkering plaats vindt. Maar vooral bij rustiger vaarwater. En niet met die achtbaan die het nu is. _O-
Ik trek altijd lijntjes op basis van de sterren
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 10:46:33 #155
236264 crew  capricia
pi_216364242
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:46 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Succes!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216364572
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:46 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
:D!

Je moet helemaal zelf weten wat je doet, @capricia, maar het idee dat je de koers kunt voorspellen is onzin. Je kunt hooguit reactief te werk gaan, bijv. kopen bij een daling van een bepaald percentage en vice versa voor aankopen. De vraag is of je er echt rijk van gaat worden, of het de tijd en energie waard is. DCA blijkt een heel vruchtbare strategie.
pi_216364581
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 11:15:54 #158
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216364593
quote:
Dit plaatje _O_

2017-vibes all over again :D
4045
onlogisch
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 11:22:49 #159
236264 crew  capricia
pi_216364650
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
:D!

Je moet helemaal zelf weten wat je doet, @:capricia, maar het idee dat je de koers kunt voorspellen is onzin. Je kunt hooguit reactief te werk gaan, bijv. kopen bij een daling van een bepaald percentage en vice versa voor aankopen. De vraag is of je er echt rijk van gaat worden, of het de tijd en energie waard is. DCA blijkt een heel vruchtbare strategie.
Ik doe nu beiden naast elkaar. Gaat prima zo. Paar mooie ritjes naar boven gemaakt. :D
Zeker met die harde dalingen is het goed inkopen met de winst van de vorige transactie.

En zelf weet ik ook wel dat ik de markt op de lange termijn niet ga verslaan. Maar vooralsnog pak ik prima rendementen die ik met hodl niet haal.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216364668
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik doe nu beiden naast elkaar. Gaat prima zo. Paar mooie ritjes naar boven gemaakt. :D
Zeker met die harde dalingen is het goed inkopen.
Wij hebben het ook jaren gedaan, ik kan het je niet kwalijk nemen. :D Maar na een aantal jaren wordt het vermoeiend om steeds alert te zijn. En met grotere bedragen ga je wat behoedzamer om.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 11:25:26 #161
236264 crew  capricia
pi_216364683
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wij hebben het ook jaren gedaan, ik kan het je niet kwalijk nemen. :D Maar na een aantal jaren wordt het vermoeiend om steeds alert te zijn. En met grotere bedragen ga je wat behoedzamer om.
Dat klopt. Maar zover ben ik nog niet. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216364691
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat klopt. Maar zover ben ik nog niet. :D
Je doet het prima.
  maandag 20 januari 2025 @ 11:27:41 #163
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_216364705
Zijn er hier nog meer #farters die in fartcoin zitten?
pi_216364722
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Zeker met die harde dalingen is het goed inkopen met de winst van de vorige transactie.

En zelf weet ik ook wel dat ik de markt op de lange termijn niet ga verslaan. Maar vooralsnog pak ik prima rendementen die ik met hodl niet haal.
Je gaat dan wel voorbij aan het rendement op rendement principe. De HODL-ers kopen nu soms misschien wat duurder in dan jij (zeker de periodieke beleggers), maar die hebben over 10 jaar wel nog een deel in hun wallet staan met de prijs van 2025, jij koopt/verkoopt tegen die tijd ook dagelijks/wekelijks voor de prijs die er dan voor staat.

Dus ik denk eerder andersom: op de lange termijn halen de HODL-ers rendementen die jij niet gaat halen.
pi_216364728
Zijn er nog mensen die op de Trump trein zijn gesprongen toevallig? Ik was volgens mij net iets te laat.. was een beetje op goed geluk moet ik zeggen _O-

En ik lees dat het een memecoin is. Is dat echt zo? Zou Trump er geen toekomstige plannen mee hebben?
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 11:31:52 #166
364681 over_hedge
pi_216364745
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:30 schreef Solispolar het volgende:
Zijn er nog mensen die op de Trump trein zijn gesprongen toevallig? Ik was volgens mij net iets te laat.. was een beetje op goed geluk moet ik zeggen _O-

En ik lees dat het een memecoin is. Is dat echt zo? Zou Trump er geen toekomstige plannen mee hebben?
Dus je hebt een meme coin gekocht. Zonder te weten of het echt een meme coin is?
pi_216364947
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:29 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je gaat dan wel voorbij aan het rendement op rendement principe. De HODL-ers kopen nu soms misschien wat duurder in dan jij (zeker de periodieke beleggers), maar die hebben over 10 jaar wel nog een deel in hun wallet staan met de prijs van 2025, jij koopt/verkoopt tegen die tijd ook dagelijks/wekelijks voor de prijs die er dan voor staat.

Dus ik denk eerder andersom: op de lange termijn halen de HODL-ers rendementen die jij niet gaat halen.
Met HODL en DCA vang je ook de koersschommelingen af en dat is met zo’n volatiele belegging als crypto geen overbodige luxe.
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 11:52:44 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216364955
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dus je hebt een meme coin gekocht. Zonder te weten of het echt een meme coin is?
Dit is pijnlijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 11:53:12 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216364959
Gewoon ETH hodlen voor stabiliteit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216364967
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Als je er zo veel mee bezig bent sluipt er vroeg of laat emotie in, zeker als je er voor een flink bedrag in zit. Ik wil zelf wel rationeel blijven. Maar goed ik heb maar een klein potje, de bulk zit in ETF’s.
pi_216364973
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
ETH gaat nergens heen dus stabiel is het zeker :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 11:56:02 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216364991
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:54 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
ETH gaat nergens heen dus stabiel is het zeker :P
Daarom. Het was 6 maanden geleden 3300, het was 2 maanden geleden 3300 en dat is het nu nog steeds.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216365021
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nou je maakt het wel heel groot hoor :') Ik had een klein bedrag open staan en weet met dit soort dingen dat snel handelen bepalend is. In het ergste geval pak ik een paar tientjes verlies.. dat is me het risico wel waard.

Dus nee; in dit geval heb ik niet uitgebreid research gedaan omdat ik snel wilde handelen :)

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dit is pijnlijk.
Dat valt wel mee. Zie bovenstaande.
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 12:04:01 #174
364681 over_hedge
pi_216365059
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:59 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nou je maakt het wel heel groot hoor :') Ik had een klein bedrag open staan en weet met dit soort dingen dat snel handelen bepalend is. In het ergste geval pak ik een paar tientjes verlies.. dat is me het risico wel waard.

Dus nee; in dit geval heb ik niet uitgebreid research gedaan omdat ik snel wilde handelen :)
[..]
Hoezo maak ik het groot :P Jij koopt iets. En vraagt dan of het klopt of het een meme coin is. Dan heb je blijkbaar iets gekocht terwijl je niet weet wat het is. Dat is toch niet groter maken dan het is.

Maar fijn dat het niet om een groot bedrag gaat. Dan komt het vast goed
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 12:04:04 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216365060
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:59 schreef Solispolar het volgende:
Meedoen met een memecoin pump'n'dump is pijnlijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 20 januari 2025 @ 12:08:47 #176
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216365111
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:28 schreef capricia het volgende:

[..]
Momenteel niks gedaan.
Timen kan ook niet op de cent nauwkeurig.

Nee ik zit vooral nog even in MARA, deze zal straks ook gaan pumpen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 12:31:13 #177
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216365377
Ik las op reddit dat Trump ETH heeft gekocht nu zijn spelletje heeft geleid tot enorme congestie op Solona.

#durftedromem
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216365388
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[..]
Nou ze hebben aardig wat geld opgehaald met de eerste coin. En wanneer die van Melania in elkaar zat, kunnen ze altijd Barron Trump naar boren schuiven, die een nieuwe coin lanceert ect ect

Succes gegarandeerd

Voor de mensen die het gemist hebben

[ x ]
O-)

twitter
pi_216365604
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 12:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Meedoen met een memecoin pump'n'dump is pijnlijk.
Hoezo?
pi_216366262
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
_O-

ETH/BTC nadert de listing price op Coinbase van bijna 10 jaar geleden. Heerlijk stabiel gebleven ja.
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 14:51:05 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216366678
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:07 schreef dimmak het volgende:

[..]
_O-

ETH/BTC nadert de listing price op Coinbase van bijna 10 jaar geleden. Heerlijk stabiel gebleven ja.
En wederom laat je blijken dat je een gigantische bitcoin maxi bent.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 14:51:15 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216366679
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 13:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Hoezo?
Het is gewoon dom.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 20 januari 2025 @ 14:52:15 #183
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_216366691
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Niks mis met Bitcoin maxi's.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 15:17:03 #184
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216366948
BTC = the way

@aTypisch zou enorm trots zijn op mij :)
4045
onlogisch
pi_216366994
quote:

[..]
Ja dat kan je blijven herhalen, maar de feiten worden er niet anders op.

Blijf vooral halsstarrig vast houden aan de ETH/EUR prijs. Dan weet je zeker dat je geen ruk vooruit komt. ^O^
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 15:27:11 #186
42184 crew  DaMart
pi_216367044
quote:

[..]
Het is gewoon dom.
Geld proberen te verdienen met handelen is inderdaad dom :Y.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:23:21 #187
236264 crew  capricia
pi_216367549
Iemand een idee wanneer en of we iets te weten kunnen komen over het plan om BTC in de nationale reserve van de VS op te nemen?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216367834
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:53 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Als je er zo veel mee bezig bent sluipt er vroeg of laat emotie in, zeker als je er voor een flink bedrag in zit. Ik wil zelf wel rationeel blijven. Maar goed ik heb maar een klein potje, de bulk zit in ETF’s.
M'n vriend had er juist harde richtlijnen voor om handelen op basis van emotie te voorkomen, maar daar zijn we begin vorig jaar mee gestopt.
pi_216367857
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:23 schreef capricia het volgende:
Iemand een idee wanneer en of we iets te weten kunnen komen over het plan om BTC in de nationale reserve van de VS op te nemen?
Nee, dat weten we nog niet en daar wacht elke Bitcoiner zo'n beetje op.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:58:33 #190
236264 crew  capricia
pi_216367991
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nee, dat weten we nog niet en daar wacht elke Bitcoiner zo'n beetje op.
Thanks.
Okay. Geen zicht op een roadmap nog dus. Kan per decreet vanavond, of kan nog maanden duren, of helemaal nooit.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216368486
Stilte voor de storm dadelijk?
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 17:50:57 #192
364681 over_hedge
pi_216368824
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:31 schreef ISVV het volgende:
Stilte voor de storm dadelijk?
Ligt er aan wat Oranje man gaat zeggen
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 17:51:32 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216368840
Mina is ook lekker naar de tering aan het gaan
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 17:52:01 #194
364681 over_hedge
pi_216368853

Deze hier wel eens voorbij gekomen? _O- God hoe dom kan je zijn

SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door over_hedge op 20-01-2025 17:59:15 ]
pi_216369048
quote:

[..]
Het is gewoon dom.
Jeetje, ok. Is het wel goed dat ik wat geld in BTC heb gezet dan?
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 18:13:43 #196
364681 over_hedge
pi_216369293
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 18:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Jeetje, ok. Is het wel goed dat ik wat geld in BTC heb gezet dan?
Ja. *O*
pi_216369569
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:50 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ligt er aan wat Oranje man gaat zeggen
Nog weinig spektakel
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 18:33:55 #198
364681 over_hedge
pi_216369704
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 18:27 schreef ISVV het volgende:

[..]
Nog weinig spektakel
Over bitcoin niet.

Maar toch best opmerkelijke dingen voorbij gekomen hoor _O-
pi_216369805
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 18:33 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Over bitcoin niet.

Klopt, maar daar zijn andere topics voor.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 18:47:08 #200
236264 crew  capricia
pi_216370015
Mooie DOG-candles.
Hoe hard gaan we zakken?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216370057
twitter
pi_216370085
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 18:33 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Over bitcoin niet.

Bescheiden is ie niet. "I was saved by God to make America great again."
  maandag 20 januari 2025 @ 18:54:15 #203
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216370154
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 18:49 schreef Claudia_x het volgende:
[ x ]
Koers omlaag want hij noemde Bitcoin niet. Koers nu weer omhoog want hij koopt Bitcoin.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_216370205
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 18:54 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Koers omlaag want hij noemde Bitcoin niet. Koers nu weer omhoog want hij koopt Bitcoin.
Wat meer detail:

twitter
  maandag 20 januari 2025 @ 19:03:36 #205
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216370286
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 18:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat meer detail:

[ x ]
Wrapped Bitcoin?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_216370375
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Thanks.
Okay. Geen zicht op een roadmap nog dus. Kan per decreet vanavond, of kan nog maanden duren, of helemaal nooit.

Ik las net dat het in ieder geval niet vandaag gebeurt. Er stond niks over een strategische reserve in de eerste stukken van Trumps team.
pi_216370386
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 19:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Wrapped Bitcoin?
Jep. (Een token op de eth-blockchain met Bitcoin in reserve, 1:1 gedekt.)

[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 20-01-2025 19:17:06 ]
  maandag 20 januari 2025 @ 19:15:45 #208
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216370455
Ik denk dat Trump zich enkel pro bitcoin heeft uitgelaten om er wat stemmen mee te winnen en niet dat hij hier nu echt in gelooft.
The End Times are wild
pi_216370506
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 19:15 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat Trump zich enkel pro bitcoin heeft uitgelaten om er wat stemmen mee te winnen en niet dat hij hier nu echt in gelooft.
Nou dat denk ik niet. Alle criminelen zijn gek op BTC omdat het makkelijk te manipuleren is, waarom zou Trump een uitzondering zijn?
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 20:25:58 #210
18653 crew  D.
pi_216371805
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 19:19 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nou dat denk ik niet. Alle criminelen zijn gek op BTC omdat het makkelijk te manipuleren is, waarom zou Trump een uitzondering zijn?
Wat valt er aan bitcoin te manipuleren?
pi_216372046
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 20:25 schreef D. het volgende:

[..]
Een paar tweets van the Donald en de koers gaat net zo makkelijk omhoog als omlaag.
No bitch to me
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 20:43:03 #212
18653 crew  D.
pi_216372080
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 20:40 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Een paar tweets van the Donald en de koers gaat net zo makkelijk omhoog als omlaag.
Ik bedoelde eigenlijk door random criminelen, niet door 1 specifieke ;)
  maandag 20 januari 2025 @ 23:15:32 #213
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216373940
@Mortaxx vuile oplichter! zit ik nu dan met mijn trumpcoins!!
graag op anoniem
pi_216373956
quote:

[..]
Tweets van MS en Elon hebben in het verleden in elk geval aangetoond grote invloed te hebben.

Inmiddels lijkt dat gelukkig veel minder het geval. Bitcoin is echt volwassen geworden.
blablablabla
pi_216375228
quote:

[..]
BTC is en blijft een makkelijke manier om geld te transporteren zonder dat er nog echt zicht op is. En dat zonder schimmige rekeningen op de Kaaimaneilanden. Dat snap je toch zelf ook?
pi_216375453
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 08:08 schreef Solispolar het volgende:

[..]
BTC is en blijft een makkelijke manier om geld te transporteren zonder dat er nog echt zicht op is. En dat zonder schimmige rekeningen op de Kaaimaneilanden. Dat snap je toch zelf ook?
Daar zijn betere coins/manieren voor dan BTC. De bitcoin-ledger legt alle transacties heel exact vast. Iedere transactie is te volgen. Het is best mogelijk om eea wat mistiger te maken maar daar moet je wel iets voor doen.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 08:41:08 #217
18653 crew  D.
pi_216375483
quote:

[..]
Dat is niet bitcoin manipuleren
pi_216375582
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 08:41 schreef D. het volgende:

[..]
Dat is niet bitcoin manipuleren
Jezus, snap je dan echt niet wat er bedoelt wordt? Crypto is aantrekkelijk voor criminelen omdat er vrij veel onder de radar kan gebeuren. Kunnen we het daar over eens zijn of gaan we mierenneuken over welke woorden we hiervoor kiezen?
pi_216375594
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 08:36 schreef recursief het volgende:

[..]
Daar zijn betere coins/manieren voor dan BTC. De bitcoin-ledger legt alle transacties heel exact vast. Iedere transactie is te volgen. Het is best mogelijk om eea wat mistiger te maken maar daar moet je wel iets voor doen.
Yes, maar rekeningen staan niet op naam en er zijn manieren om het geld bijna tot in de oneindigheid rondjes te laten gaan. Daar is bijna geen zicht op te houden.
pi_216375650
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 08:53 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Yes, maar rekeningen staan niet op naam en er zijn manieren om het geld bijna tot in de oneindigheid rondjes te laten gaan. Daar is bijna geen zicht op te houden.
Vraag maar eens aan Chainalysis wat zij kunnen door de publieke ledger van BTC aan andere databronnen te koppelen. Het zal je wellicht verbazen.

En bitcoinmixers (ik neem aan dat je dat met die rondjes bedoelt) leveren vooral transactiekosten op.
pi_216376372
quote:
Dat klinkt heel oprecht en niet sarcastisch.
pi_216376387
_O-
pi_216376412
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 19:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Wrapped Bitcoin?
Je kan natuurlijk niet direct bitcoin houden op een andere blockchain dan de bitcoin blockchain.

Daarom zitten er services tussen die inkomende bitcoin bewaren en omzetten in een token op die andere blockchain. Je kan dan dat token verhandelen (of bewaren).
Dat noemen ze dan "wrappen". Verkoop je het weer en stuur je het terug naar een bitcoin adres, dan "unwrap" je de bitcoin.

Het kan ook voor andere coins, bijvoorbeeld Ethereum op de Solana blockchain.
pi_216376449
twitter
pi_216376502
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 10:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je kan natuurlijk niet direct bitcoin houden op een andere blockchain dan de bitcoin blockchain.

Daarom zitten er services tussen die inkomende bitcoin bewaren en omzetten in een token op die andere blockchain. Je kan dan dat token verhandelen (of bewaren).
Dat noemen ze dan "wrappen". Verkoop je het weer en stuur je het terug naar een bitcoin adres, dan "unwrap" je de bitcoin.

Ik heb een briljant idee: een token die wrapped coins wrapt. En dan allerlei verschillende wrapped coins ondersteunt. En dan noemen we de de "WrappedWalletCoin".

En dan zo een token maar dan een die "WrappedWalletCoins" wrapt, want die gaan natuurlijk in diverse smaken en op diverse chains ontstaan. En dat noemen we dan een "WrappedMetaWalletCoin"
pi_216381763
Jaaa kendu @playboy69
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 20:38:15 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216383431
twitter

Saylor strikes again.

Waar haalt hij steeds dat geld vandaan joh?
4045
onlogisch
pi_216384450
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]

Saylor strikes again.

Waar haalt hij steeds dat geld vandaan joh?
Lenen.
pi_216384510
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 21:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Lenen.
Met btc als onderpand? :+
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_216386728
twitter
pi_216386749
quote:

[..]
Eh, je begrijpt dat de blockchain transparant is en het juist moeilijker maakt voor criminelen om geld weg te sluizen? Daarbij blijkt uit onderzoek dat cryptovaluta niet vaker worden gebruikt voor criminele activiteiten dan fiatgeld.
pi_216386762
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 08:53 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Jezus, snap je dan echt niet wat er bedoelt wordt? Crypto is aantrekkelijk voor criminelen omdat er vrij veel onder de radar kan gebeuren. Kunnen we het daar over eens zijn of gaan we mierenneuken over welke woorden we hiervoor kiezen?
Nee, want het is eenvoudigweg niet waar. En het is “bedoeld” in je eerste zin.
pi_216386776
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 10:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is bijv. een manier om werkelijk anoniem Bitcoin te kopen. Dat is een aardige usecase.
pi_216386802
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 10:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ruim een maand geleden was het het gesprek van de dag. Best pijnlijk dat journalisten niet werkelijk nieuwsgierig kunnen zijn. Het doet me denken aan een fragment van de afgelopen dagen van een paneldiscussie op het WEF:

twitter
  woensdag 22 januari 2025 @ 08:08:29 #236
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216386817
quote:
17s.gif Op woensdag 22 januari 2025 07:51 schreef Claudia_x het volgende:
[ x ]
Goede zaak. Hij was eerder een idealist dan een crimineel. Belachelijk om een ongevaarlijk iemand 2x levenslang te geven
The End Times are wild
pi_216386820
“Fun” fact n.a.v. het vorige fragment:

twitter
  Moderator woensdag 22 januari 2025 @ 12:36:50 #238
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216389202
quote:
[ x ]
En deze morgen is er een BTC adres 'wakker geworden' na 13 jaar. 6400 BTC is verschoven. Dat is vast het adres van Ross :+
4045
onlogisch
pi_216389247
quote:
[ x ]
Tja... Behalve drugshandel (waar ik niet tegen ben) had hij nog wel wat meer op zijn kerfstok en is dit vooral een bedankje aan zijn moeder die hielp in de campagne. Trump is slecht nieuws voor waar hij dan ook met zijn kleine handjes aanzit.
What Would Goku Do
pi_216390579
Is deze man paranoia of heeft die een punt?

twitter
pi_216390748
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 12:42 schreef viagraap het volgende:

[..]
Tja... Behalve drugshandel (waar ik niet tegen ben) had hij nog wel wat meer op zijn kerfstok en is dit vooral een bedankje aan zijn moeder die hielp in de campagne. Trump is slecht nieuws voor waar hij dan ook met zijn kleine handjes aanzit.
Wat had hij op zijn kerfstok? Vind je zijn straf, tweemaal levenslang plus 40 jaar gevangenisstraf zonder de mogelijkheid van vervroegde vrijlating, gepast? Ben je je ervan bewust dat een van de betrokken undercoveragenten corrupt was? Die kreeg maar 6,5 jaar…
pi_216390787
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 15:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat had hij op zijn kerfstok? Vind je zijn straf, tweemaal levenslang plus 40 jaar gevangenisstraf zonder de mogelijkheid van vervroegde vrijlating, gepast? Ben je je ervan bewust dat een van de betrokken undercoveragenten corrupt was? Die kreeg maar 6,5 jaar…
Huurmoordenaars inschakelen, ookal is hij daarvoor niet berecht. Dat het rechtssysteem in de VS absurde straffen kent maakt dat niet minder erg. En die agent is dus al gestraft, geen idee wat dat verder uitmaakt.
Ik wil vooral zeggen dat crypto een warm hart toedragen ook kan zonder dit soort dubieuze figuren die om dubieuze redenen vrijgelaten worden erbij te betrekken.
What Would Goku Do
pi_216390813
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 15:11 schreef viagraap het volgende:

[..]
Huurmoordenaars inschakelen, ookal is hij daarvoor niet berecht. Dat het rechtssysteem in de VS absurde straffen kent maakt dat niet minder erg. En die agent is dus al gestraft, geen idee wat dat verder uitmaakt.
Ik wil vooral zeggen dat crypto een warm hart toedragen ook kan zonder dit soort dubieuze figuren die om dubieuze redenen vrijgelaten worden erbij te betrekken.
twitter
pi_216390885
quote:
3s.gif Op woensdag 22 januari 2025 15:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
[ x ]
Kijk, interessant. Ben ook niet verbaasd dat dit kan gebeuren daar. In dat geval goed dat ie vrij is, jammer dat het waarschijnlijk om de verkeerde redenen is.
What Would Goku Do
  Moderator woensdag 22 januari 2025 @ 15:21:47 #245
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216390894
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2025 15:20 schreef viagraap het volgende:

[..]
Kijk, interessant. Ben ook niet verbaasd dat dit kan gebeuren daar. In dat geval goed dat ie vrij is, jammer dat het waarschijnlijk om de verkeerde redenen is.
Waarschijnlijk omdat hij nog een hoop BTC heeft en the Donald die even zeker wil stellen.
4045
onlogisch
pi_216391134
quote:
[ x ]
_O_
pi_216396206
twitter
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2025 @ 11:32:46 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216400664
quote:
9s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:17 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Deze komt binnen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2025 @ 11:33:23 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216400675
Tis wel echt een afschuwelijk slechte week voor mijn portfolio dit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 23 januari 2025 @ 22:13:21 #250
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216408179
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 10:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ach. Iedere rationele en klassiek-theoretisch onderbouwde reden waarom je geen enkele crypto zzou moeten willen hebben wordt natuurlijk volkomen onderuit gehaald door de koersstijging van 100.000%.
The End Times are wild
pi_216409148
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Tis wel echt een afschuwelijk slechte week voor mijn portfolio dit.
Ah joh. bijna salaris
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2025 @ 23:33:08 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216409184
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 23:28 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ah joh. bijna salaris
Ik begin vertrouwen te verliezen, dus het is niet meer een kwestie van dat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator donderdag 23 januari 2025 @ 23:58:05 #253
18653 crew  D.
pi_216409327
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 23:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik begin vertrouwen te verliezen, dus het is niet meer een kwestie van dat.
In crypto? Of in jouw portfolio?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 januari 2025 @ 08:35:06 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216410147
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 23:58 schreef D. het volgende:

[..]
In crypto? Of in jouw portfolio?
In m'n strategie. Mijn portfolio dus.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216410880
Finance Industry Insider Says Banks Will Never Use XRP

quote:
XRP “Has Centralized Risk”
Soni’s main critique centers on XRP’s decentralization, citing that the American payment firm Ripple largely controls XRP. Specifically, he pointed out that Ripple holds approximately 50% of the total supply of XRP.

In his view, this heavy concentration of ownership leaves the cryptocurrency vulnerable to price manipulation and presents a major risk to potential users, especially financial institutions.

As a result, he concluded that “XRP is not decentralized,” asserting that banks do not want to be taken advantage of, as they are typically the ones who take advantage of others.

Furthermore, Soni claimed that Ripple has the ability to alter the XRP code and issue more coins if they choose, a claim many dub false. Soni argues that this “lack of true decentralization” makes XRP unattractive to banks. In his opinion, the idea that banks will adopt XRP is a misguided belief.

Meanwhile, Soni argued that a U.S. regulatory crackdown could hinder XRP’s price ascent. He claimed that aside from hopes that banks will eventually use it, many are not really interested in XRP. He recalled how the price of XRP tanked after the announcement of a lawsuit against Ripple in late 2020 to back his view.

Moreover, Soni claimed Ripple’s periodic sales of XRP contributed to the asset’s inability to reach an all-time high in seven years.
  Moderator vrijdag 24 januari 2025 @ 10:46:04 #256
18653 crew  D.
pi_216411367
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 08:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
In m'n strategie. Mijn portfolio dus.
Goed moment om deze te herzien dan :Y
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 januari 2025 @ 10:54:27 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216412140
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 10:39 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik heb een briljant idee: een token die wrapped coins wrapt. En dan allerlei verschillende wrapped coins ondersteunt. En dan noemen we de de "WrappedWalletCoin".

En dan zo een token maar dan een die "WrappedWalletCoins" wrapt, want die gaan natuurlijk in diverse smaken en op diverse chains ontstaan. En dat noemen we dan een "WrappedMetaWalletCoin"
Deze laddertjes bestaan al heel lang hoor, het is ook niet zo moeilijk om smartcontracts te nesten.
pi_216412419
quote:
XRP is een wat vreemde eend in de bijt. Het hele punt is dat XRP (de coin) voor banken niet interessant is, maar Ripple (het netwerk) dat wel kan zijn. Dat Ripple (het bedrijf) naar believen nieuwe coins kan minten is daarom ook niet zo relevant.

Het Ripple netwerk is een protocol dat in feite op een hele efficiente manier voortdurend saldi vereffent waardoor het een goedkope en snelle infrastructuur biedt voor PSP's, banken en andere financiele instellingen. Het netwerk houdt geen blockchain bij en daarom is het i.m.o. ook geen crypto.

Het Ripple netwerk is bruikbaar voor banken, met name voor transacties (in willekeurig welke currency) waar meerdere banken bij betrokken zijn, en daar wringt dan ook meteen de schoen: alle betrokken banken moeten dan wel aangesloten zijn, net zoals bij bijvoorbeeld Swift. Dat de governance niet decentraal is, is niet zo belangrijk, dat is bij Swift ook het geval. Dat liefst veel partijen mee moeten doen om van efficientievoordelen te profiteren, en dat dat een enorme drempel opwerpt lijkt me een veel belangrijker argument.

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 24-01-2025 12:26:54 ]
pi_216413015
Gelooft iemand berhaupt nog in al die "use-cases" die er zijn voor coins?
pi_216413573
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 12:20 schreef recursief het volgende:

[..]
XRP is een wat vreemde eend in de bijt. Het hele punt is dat XRP (de coin) voor banken niet interessant is, maar Ripple (het netwerk) dat wel kan zijn. Dat Ripple (het bedrijf) naar believen nieuwe coins kan minten is daarom ook niet zo relevant.

Het Ripple netwerk is een protocol dat in feite op een hele efficiente manier voortdurend saldi vereffent waardoor het een goedkope en snelle infrastructuur biedt voor PSP's, banken en andere financiele instellingen. Het netwerk houdt geen blockchain bij en daarom is het i.m.o. ook geen crypto.

Het Ripple netwerk is bruikbaar voor banken, met name voor transacties (in willekeurig welke currency) waar meerdere banken bij betrokken zijn, en daar wringt dan ook meteen de schoen: alle betrokken banken moeten dan wel aangesloten zijn, net zoals bij bijvoorbeeld Swift. Dat de governance niet decentraal is, is niet zo belangrijk, dat is bij Swift ook het geval. Dat liefst veel partijen mee moeten doen om van efficientievoordelen te profiteren, en dat dat een enorme drempel opwerpt lijkt me een veel belangrijker argument.
Klopt op zich. Daarom is het ook maar de vraag in hoeverre XRP als coin zelf meeprofiteert van het gebruik van Ripple.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 13:17 schreef MaximumRush het volgende:
Gelooft iemand berhaupt nog in al die "use-cases" die er zijn voor coins?
In de basis kan alles wat er nu bestaat als blockchain / coin / token ook als laag / "piggy back" op bitcoin gemplementeerd worden.
En dan is het echt decentraal te maken.

Dat dat niet gedaan wordt, is met name omdat projecten als excuus gebruikt worden om veel geld op te halen (met pre-sales), wat niet zo goed werkt als je voor bitcoin kiest.

En dan heb ik het verder niet over pump-en-dumps / memecoins natuurlijk, die sowieso geen nut hebben.
pi_216413803
Phishing SMS ontvangen vanaf het echte Bitvavo telefoon nummer.

quote:
U bent succesvol ingelogd vanuit Berlijn (Duitsland). 19:50, 23-01-2025. Bent u dit NIET, bel ons dan op +31 800 023 4038
Ze spoofen dus het echte Bitvavo nummer waar ik eerder wel echte Bitvavo berichten van heb ontvangen waardoor het best echt lijkt.
pi_216413910
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 14:28 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ze spoofen dus het echte Bitvavo nummer waar ik eerder wel echte Bitvavo berichten van heb ontvangen waardoor het best echt lijkt.
Ik werd laatst dus gebeld door Bitvavo ivm verdachte activiteiten op mijn account. Heb ze even te woord gestaan aangezien ik helemaal geen Bitvavo account heb. Vond het wel echt bizar, spraken perfect Nederlands. Ik kan het me ergens wel voorstellen dat er mensen zijn die hier in trappen.
pi_216414049
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 14:36 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Ik werd laatst dus gebeld door Bitvavo ivm verdachte activiteiten op mijn account. Heb ze even te woord gestaan aangezien ik helemaal geen Bitvavo account heb. Vond het wel echt bizar, spraken perfect Nederlands. Ik kan het me ergens wel voorstellen dat er mensen zijn die hier in trappen.
lol. En wat moesten ze van je ? Remote access software op je pc installeren ?

Maar inderdaad ja. Het ziet vrij echt uit. De SMS die ik kreeg was ook in het Nederlands wat juist gek is want de systeemtaal van mijn telefoon staat op Engels ingesteld, eerdere officile Bitvavo berichten die ik van dat nummer ontvangen heb waren dan ook in het Engels.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjemmert op 24-01-2025 14:59:20 ]
pi_216414089
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 14:36 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Ik was het alweer vergeten maar ik ben eind vorig jaar ook gebeld door "Bitvavo" terwijl ik daar helemaal geen account heb.
pi_216414406
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 14:49 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
lol. En wat moesten ze van je ? Remote access software op je pc installeren ?

Maar inderdaad ja. Het ziet vrij echt uit. De SMS die ik kreeg was ook in het Nederlands wat juist gek is want de systeemtaal van mijn telefoon staat op Engels ingesteld, eerdere officile Bitvavo berichten die ik van dat nummer ontvangen heb waren dan ook in het Engels.
Geen idee. Ik verander bij scam belletjes altijd in een klein kind en ga gniffelend rare geluiden maken.
pi_216420417
Ik overweeg mijn hele beleggings portefeuille te verkopen en alles in Bitcoin te stoppen.

Dit is echt zo'n uniek momentum dat ben je eigenlijk verplicht om te pakken.
blablablabla
pi_216420425
Ross Ulbricht _O_
  zaterdag 25 januari 2025 @ 00:09:49 #269
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216420582
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 23:34 schreef Elan het volgende:
Ik overweeg mijn hele beleggings portefeuille te verkopen en alles in Bitcoin te stoppen.

Spreiden blijft het beste. Het is erger om van je 150.000 euro er 100.000 te verliezen dan het fijn is om van 150.000 350.000 te maken. Ook qua effect op je leven
The End Times are wild
pi_216423479
quote:
Mijn X-tijdlijn staat in de hens, met geen goed woord over de digital asset stockpile, Michael "crypto renaissance" Saylor en Ripple. En dan is er ook nog het recente fiasco van THORChain. (Het verbaast me dat niemand het nog over dat laatste heeft gehad.)
pi_216423591
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 14:28 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe ze aan je nummer komen?
pi_216423868
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 11:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Heb je enig idee hoe ze aan je nummer komen?
Die hoeven ze niet eens te hebben.
Ze kunnen die SMS'jes random naar telefoonnummers sturen.

Wie geen account heeft zal het negeren en wie wel een account heeft zal er mogelijk intrappen.

Bitvavo heeft tot 1 miljoen klanten in Nederland dus redelijke kans op succes.
pi_216425272
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 11:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Mijn X-tijdlijn staat in de hens, met geen goed woord over de digital asset stockpile, Michael "crypto renaissance" Saylor en Ripple. En dan is er ook nog het recente fiasco van THORChain. (Het verbaast me dat niemand het nog over dat laatste heeft gehad.)
Dus dat Thorchain is eigenlijk gewoon een bank en ook nog eens niet decentraal, tjah weinig medelijden mee.
pi_216425289
quote:

Ik zou in ieder geval meerderheid in Bitcoin houden, ik moet zeggen dat ik ook wel gecharmeerd ben van Solana als techniek.
pi_216425460
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 12:20 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik denk dat je dit probleem overschat, voor banken is het realtime settlen helemaal niet zo belangrijk.
  Moderator zaterdag 25 januari 2025 @ 23:00:36 #276
236264 crew  capricia
pi_216432026
quote:

Ik ken je portefeuille niet.
Maar ik vind BTC het helemaal niet zo geweldig goed doen om alles maar de verkopen.
En beleggingen zijn al risicovol. BTC is officieel nog veel meer risicovoller.

Heb je de weinig rendement uit je beleggingsportefeuille dat je zo'n drastische stap overweegt? Om nog risicovoller te gaan.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 januari 2025 @ 23:47:45 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216432626
Zal ik m'n Ripples gewoon verkopen zodat jullie weer de lucht in gaan? Ik heb ze de Eth vloek gegeven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216432726
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 23:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik ken je portefeuille niet.
Maar ik vind BTC het helemaal niet zo geweldig goed doen (…).
Eh, wat?
  Moderator zaterdag 25 januari 2025 @ 23:57:55 #279
236264 crew  capricia
pi_216432751
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 23:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Eh, wat?
Dat is maar net waar vandaan je vertrekt.

En we hebben het nu over iemand die nu alles in wil gaan leggen.

Ik zou dat niet doen.
Ik zou diversifiren.
Of je portefeuille herbalanceren.

Maar goed. We weten ook iemands beleggingshorizon niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door capricia op 26-01-2025 00:04:32 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216432903
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 23:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat is maar net waar vandaan je vertrekt.

En we hebben het nu over iemand die nu alles in wil gaan leggen.

Ik zou dat niet doen.
Ik zou diversifiren.
Tja, dat moet je zelf weten. Maar je hebt een wel heel beperkte blik als je zegt dat Bitcoin het niet goed doet.

1 dag: +0,24%
5 dagen: +3,03%
1 maand: +7,09%
6 maanden: +57,04%
1 jaar: +163,49%
5 jaar: +1.160,96%
  Moderator zondag 26 januari 2025 @ 00:10:54 #281
236264 crew  capricia
pi_216432938
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 00:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Tja, dat moet je zelf weten. Maar je hebt een wel heel beperkte blik als je zegt dat Bitcoin het niet goed doet.

1 dag: +0,24%
5 dagen: +3,03%
1 maand: +7,09%
6 maanden: +57,04%
1 jaar: +163,49%
5 jaar: +1.160,96%
Dan adviseer ik nog steeds niemand om al het spaargeld in BTC te stoppen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 26 januari 2025 @ 09:22:52 #282
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_216434521
waarin dan wel, beginner op zoek naar gratis advies :)
Drop you like an ill, bad habit
pi_216434549
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 09:22 schreef pmponer het volgende:
Waarom zou je al je spaargeld in 1 asset willen stoppen? Dat is gokken.
  zondag 26 januari 2025 @ 09:44:27 #284
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_216434663
Ja daarom ben ik ook een beginner en ik hou niet van gokken :D

En ik snap dat niemand een glazenbol heeft, maar bijvoorbeeld bitcoin doet het over de lange termijn alleen maar goed.

nog een vraag, is er ook angst in de cryptowereld voor de komst van quantumcomputing? Ivm het kraken van de beveiliging?
pi_216434780
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 09:44 schreef pmponer het volgende:

En ik snap dat niemand een glazenbol heeft, maar bijvoorbeeld bitcoin doet het over de lange termijn alleen maar goed.

nog een vraag, is er ook angst in de cryptowereld voor de komst van quantumcomputing? Ivm het kraken van de beveiliging?
Angst is een groot woord, maar aangezien in de cryptowereld men goed bekend is met cryptografie houd men er wel rekening mee, op een gegeven moment zal er wat betreft Bitcoin bijvoorbeeld een fork moeten komen met een quantum resistente encryptie. Voor de blockchain is het ansich geen gevaar, je kunt transacties nooit terugdraaien. Daarnaast zouden private keys van wallets die niet "gemigreerd" zijn gekraakt kunnen worden.

Hier een langer stuk: https://www.deloitte.com/(...)coin-blockchain.html
pi_216434793
quote:
Dan zou ik een bedrag dat je bereid bent te verliezen nemen, en daar wat BTC voor kopen. En lees je in over Bitcoin, halving cycles etc. Laat je niet gek maken door zelfbenoemde goeroe's met TA (technische analyse). Vergeet ook niet dat je rendement wegbloedt als je veel handelt.

quote:
Iets met verleden en toekomst. Ik geloof heel erg in Bitcoin, maar als de adoptie toeneemt gaat de volatiliteit en daarmee het rendement denk ik ook wel omlaag.
quote:
Kort antwoord: ja. Iets minder kort antwoord: daar zijn wel oplossingen tegen te bedenken. En bedenk dat er tegen die tijd wel meer problemen zijn op te lossen dan Bitcoinsecurity.
pi_216434816
Gebruiken jullie vaak de stoploss functie?
pi_216434817
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 09:22 schreef pmponer het volgende:
Sowieso geen geld erin steken wat je niet kan missen en zeker niet wat je eventueel op korte termijn nodig hebt, sowieso zou ik even beginnen met een paar tientjes om gevoel te krijgen, bijna iedereen die met crypto begint maakt fouten, dat wil je niet met grote bedragen doen.
Als je Bitcoin wilt aanschaffen zou ik zeker adviseren om een self hosted wallet te gebruiken, zelf heb ik die nooit genstalleerd staan, ik heb de 12 woorden seed gewoon ergens opgeschreven op een plek waar mensen niet zomaar aankomen. Mocht ik willen transfereren dan kan ik op een lege computer gewoon mijn wallet terug zetten en de transactie doen.
pi_216434827
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 10:06 schreef WheatWaffles het volgende:
Ik handel niet actief, maar hou er rekening mee dat je een stoploss goed moet inregelen, niet dat als je er doorheen schiet en iets ver wegzakt, daarnaast moet je rekening houden met pump and dumps.

Ik werkte zelf in crypto en sommige klanten vroegen hier ook om, wij adviseerden over algemeen: Niet doen.
pi_216434843
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 10:06 schreef WheatWaffles het volgende:
Nee, ik gebruik de Hodl-functie.
  zondag 26 januari 2025 @ 10:11:10 #291
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_216434853
Veel handelen ben ik niet van plan, heb ook de tijd niet om dat allemaal in de gaten te houden.
Ik wil dus best een gokje wagen in wat crypto maar dan vooral voor de langere termijn, en uiteraard met een bedrag wat ik niet erg vind om te missen. Sterker nog, ik denk zelfs dat ik mijn inleg als de munt daalt gewoon laat staan en over een x tijd weer eens kijk.

Ik heb vroeger een collega gehad die ging er mee naar bed en stond er mee op snel handelen 1000 coins voor niks gekocht en dan weer verkopen bij 2 of 3 euro per stuk. Verkopen heeft hij veel gedaan, had hij ze maar gehouden want die coin heet Litecoin. Die staat nu iets boven de 3 euro per stuk zag ik net.

Klappers die zijn gemaakt met Bitcoin, komen mogelijk niet meer terug want hoe vaak kan een koers zich verdubbelen om het zo maar te zeggen.

Hoe kan je eigenlijk berekenen/wat een mogelijke max is voor een coin? Of is dat ook gewoon giswerk.

Die halving cycles ken ik bijvoorbeeld al niet, zal er het eea over op zoeken.
pi_216434856
quote:

Bestudeer Bitcoin en trek je eigen conclusie. Niemand hier kan of mag je financieel advies geven. Diversificatie is een manier om met risico’s om te gaan. Je winsten zullen er ook minder door worden. Het is aan jou om te bepalen hoe je met risico’s om wilt gaan.

Je merkt terecht op dat Bitcoin over de lange termijn uitstekend presteert. Er zijn geen garanties voor de toekomst, maar alleen al het minder vijandige cryptobeleid van de VS de komende vier jaar maakt de toekomst zonnig. Wat mij betreft is dat het grootste risico geweest, dwarsliggende overheden.

quote:
Angst is niet het woord. Er is aandacht voor. Ik heb niet lang geleden een filmpje hierover van Bitcoinlegende Andreas Antonopoulos geplaatst. In een notendop komt het erop neer dat er wat aanpassingen nodig zullen zijn en dat adressen die in onbruik zijn geraakt (omdat niemand de sleutels heeft) gekraakt kunnen worden.
pi_216434880
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 10:11 schreef pmponer het volgende:
Veel handelen ben ik niet van plan, heb ook de tijd niet om dat allemaal in de gaten te houden.
Ik wil dus best een gokje wagen in wat crypto maar dan vooral voor de langere termijn, en uiteraard met een bedrag wat ik niet erg vind om te missen. Sterker nog, ik denk zelfs dat ik mijn inleg als de munt daalt gewoon laat staan en over een x tijd weer eens kijk.

Ik heb vroeger een collega gehad die ging er mee naar bed en stond er mee op snel handelen 1000 coins voor niks gekocht en dan weer verkopen bij 2 of 3 euro per stuk. Verkopen heeft hij veel gedaan, had hij ze maar gehouden want die coin heet Litecoin. Die staat nu iets boven de 3 euro per stuk zag ik net.

Klappers die zijn gemaakt met Bitcoin, komen mogelijk niet meer terug want hoe vaak kan een koers zich verdubbelen om het zo maar te zeggen.

Hoe kan je eigenlijk berekenen/wat een mogelijke max is voor een coin? Of is dat ook gewoon giswerk.

Ik zou niet te veel blindstaren op de vorige dalen/toppen, met de huidige normalisatie verwacht ik eerder een Apple achtig scenario waar het lineair omhoog gaat, met minder grote schokken.
Voor de rest verwacht ik een positief beeld van Solana en een minder mooi beeld van Ethereum.
WIl je in hele kleine coins stappen, hou er dan rekening mee dat er grote kans is dat je gescammed word, het vergt nogal wat tijd om een whitepaper echt goed te lezen, en doorgaans is het ook nog eens zo dat de coins met een goede usecase het qua markt helemaal niet zo goed doen. Ik ken zelf een hele mooie coin, met een prachtige use case, echter 3 jaar na de launch is de waarde compleet verdampt.
  zondag 26 januari 2025 @ 10:16:36 #294
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_216434889
@claudi_x ik zie het ook niet als financieel advies, meer een gesprekje tussen ervaren mensen en een N00B. Wat je met die info doet, en keuzes die je op een financiele markt maakt zijn natuurlijk voor jezelf. Zoals ik al zei niemand heeft een glazen bol.

Waarom voor Eth een minder positief beeld, en Solana juist positief. Is dat ervaring of ook gebasseerd op kennis die je hebt?

Voor mij is het echt, ik snap niet waarom de ene coin wel en de andere niet?
En dat is nog los van de pump en dump, shitcoin rommel
pi_216434905
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 10:16 schreef pmponer het volgende:
@:claudi_x ik zie het ook niet als financieel advies, meer een gesprekje tussen ervaren mensen en een N00B. Wat je met die info doet, en keuzes die je op een financiele markt maakt zijn natuurlijk voor jezelf. Zoals ik al zei niemand heeft een glazen bol.
Wat je ook kunt doen is gewoon maandelijks een vast bedrag aan bijvoorbeeld Bitcoin kopen, op die manier bouw je sowieso wat op, en hoef je ook niet druk te maken over de koers, er zijn in Nederland aanbieders die dit automatisch voor je regelen.
  zondag 26 januari 2025 @ 10:20:25 #296
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_216434925
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 10:18 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wat je ook kunt doen is gewoon maandelijks een vast bedrag aan bijvoorbeeld Bitcoin kopen, op die manier bouw je sowieso wat op, en hoef je ook niet druk te maken over de koers, er zijn in Nederland aanbieders die dit automatisch voor je regelen.
Aan zoiets zat ik wel te denken voor de kinderen idd.
pi_216434968
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 10:20 schreef pmponer het volgende:

[..]
Aan zoiets zat ik wel te denken voor de kinderen idd.
Probeer ook de kinderen (als ze oud genoeg zijn) mee te nemen, het gaat niet alleen om crypto maar ook om een idee te krijgen hoe geld werkt en waarom het huidige systeem stuk is.
  zondag 26 januari 2025 @ 10:24:39 #298
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_216434989
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 10:23 schreef raptorix het volgende:

[..]
Probeer ook de kinderen (als ze oud genoeg zijn) mee te nemen, het gaat niet alleen om crypto maar ook om een idee te krijgen hoe geld werkt en waarom het huidige systeem stuk is.
kan ik dat leren uit dat youtube filmpje van je handtekening :D
pi_216435003
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 10:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
kan ik dat leren uit dat youtube filmpje van je handtekening :D
In 2011 reageerde ik al op een Tweet van DNB waarin men waarschuwde voor Bitcoin, mijn antwoord: #wceend ;)
pi_216435025
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 10:11 schreef pmponer het volgende:

Niemand weet wat de toekomst brengt. Voor Bitcoin is er een theorie genaamd de 'power law', een mathematische voorspelling op een logaritmische schaal. Hier kun je een live grafiek zien. Ik noem het niet voor niets een theorie. De koers van Bitcoin is voor een groot deel afhankelijk geweest actuele ontwikkelingen. Toen exchange FTX viel, is het vertrouwen in crypto's bijvoorbeeld flink ondermijnd geweest. Hier kan geen model mee omgaan.

Dit is de oudste voorspelling die ik ken, van Bitcoinpionier Hal Finney:

zondag 26 januari 2025 @ 10:34:49 #301
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_216435112
quote:

*tot nu toe, en met pieken en dalen

SPOILER
SPOILER
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')