Ik denk altijd: als ik het dan op fok lees, ben ik eigenlijk al te laat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:05 schreef D. het volgende:
[..]
Niet iets waar ik geld in zou steken, tenzij ik er van had gehoord voor ie 'airborn' ging, dan was het wel een gokje waard geweest
Maar het feit dat Trump zo actief met crypto bezig is is overall wel goed voor de markt
En als ie al bullish was, dan heeft dit project 'm zeker nog een extra zetje in de goede richting gegeven gok ik
Misschien ook niet. Als hij en zijn vriendjes de buit verdelen en zijn volgers met lege handen achterblijven dan lijkt me dat geen reclame. Alhoewel het af en toe wel lijkt alsof het niet uitmaakt wat ie allemaal uitspookt. Een flink deel van zijn volgelingen maakt dat schijnbaar helemaal niks uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:05 schreef D. het volgende:
[..]
Niet iets waar ik geld in zou steken, tenzij ik er van had gehoord voor ie 'airborn' ging, dan was het wel een gokje waard geweest
Maar het feit dat Trump zo actief met crypto bezig is is overall wel goed voor de markt
Ik weet uit ervaring dat dat niet helemaal waar isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk altijd: als ik het dan op fok lees, ben ik eigenlijk al te laat.
Als je van USA de 'crypto capital of the world' wil maken dan moet je meer mensen overtuigen dan alleen wat rijke vriendjes. Trump kan gewoon iedereen rijk proberen te maken, en dan uiteraard zichzelf het rijkstquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:17 schreef recursief het volgende:
[..]
Misschien ook niet. Als hij en zijn vriendjes de buit verdelen en zijn volgers met lege handen achterblijven dan lijkt me dat geen reclame. Alhoewel het af en toe wel lijkt alsof het niet uitmaakt wat ie allemaal uitspookt. Een flink deel van zijn volgelingen maakt dat schijnbaar helemaal niks uit.
Ik ben bang dat het Trump daar helemaal niet om gaat. Hij denkt in eerste instantie graag aan zijn eigen portemonnee, en zijn maatje Musk al helemaal. Die wil graag de eerste worden met 1000 miljard, en het maakt hem weinig uit hoe dat gebeurt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:23 schreef D. het volgende:
[..]
Als je van USA de 'crypto capital of the world' wil maken dan moet je meer mensen overtuigen dan alleen wat rijke vriendjes. Trump kan gewoon iedereen rijk proberen te maken, en dan uiteraard zichzelf het rijkst
Gemiste kans iddquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:05 schreef D. het volgende:
[..]
En als ie al bullish was, dan heeft dit project 'm zeker nog een extra zetje in de goede richting gegeven gok ik
dit dusquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Behalve Safemoon, dat was mooi op tijd nogquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:16 schreef capricia het volgende:
[..]
En dat je dan kunt betalen met 1 Trump.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:40 schreef LXIV het volgende:
Misschien gaat Trump deze munt wel als federal reserve aanhouden. Dat zou slim zijn want dan kan hij zelf eindelijk bij de echte rijken horen (< 100G). Nu is hij naast zijn maatje Musk maar een sloeber.
Bizar dat een president een dag voor zijn inauguratie een memecoin introduceert om even snel de gelegenheid te gebruiken flink te cashen. Zoiets verwacht je niet eens van een mini Afrikaans landjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:41 schreef capricia het volgende:
[..]
En dat je dan kunt betalen met 1 Trump.
Lijkt me wel iets voor hem.
Het slaat allemaal helemaal nergens op met die coin.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bizar dat een president een dag voor zijn inauguratie een memecoin introduceert om even snel de gelegenheid te gebruiken flink te cashen. Zoiets verwacht je niet eens van een mini Afrikaans landje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het slaat allemaal helemaal nergens op met die coin.
Gaat gewoon terug naar zijn intrinsieke waarde, en die is -u leest het hier -Man ondekt na jaren werking van cryptomuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Zolang je uit de buurt blijft van pedaalemmerzak en goed uitkijkt bij het oversteken zal het met die klapper wel meevallen.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Gaan we morgen een klapper krijgen......
of gaan we de andere kant op....
quote:Hoe de TRUMP meme coin binnen 24 uur explodeerde
De lancering van de TRUMP token schudde de cryptomarkt op. Met $9 miljard aan marktkapitalisatie en steun van Binance en Coinbase, is het de nieuwste sensatie in meme coins. Lees meer over kansen, risico’s en trends.
De explosieve lancering van de TRUMP token
De OFFICIAL TRUMP (TRUMP) meme coin werd op vrijdagavond gelanceerd en zorgde direct voor opschudding in de cryptomarkt. Binnen 24 uur steeg de waarde van de token met drie cijfers, en de marktkapitalisatie schoot door naar maar liefst $9 miljard. De koers van TRUMP bereikte $46, terwijl het handelsvolume meer dan $15 miljard bedroeg in slechts een dag.
Deze spectaculaire start werd versterkt door de betrokkenheid van voormalig en toekomstig president Donald Trump, die zijn miljoenen volgers opriep om deel te nemen. Dit zorgde voor een golf van nieuwe investeerders en maakte de token snel populair. Inmiddels staat TRUMP op de 21e plaats van CoinMarketCap en de 23e plek op CoinGecko, waarmee het nu al een van de grootste meme coins is.
Of hij verbiedt alle altcoins, behalve Trumpcoinquote:Op zondag 19 januari 2025 13:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ x ]
Een ding is zeker crypto gaat serieuzer genomen worden met trump....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |