Je kent Nattekat nog niet zo lang zeker?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat geldt sowieso voor alle beleggingen. Het beste moment om in te stappen is altijd gisteren.
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan prima maandelijks wat bitcoin bijkopen de komende 10 jaar.
Geduld is alles. Als je gisteren rijk wil zijn had je dat 10 jaar geleden moeten doen.
En gehouden!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
Ethereum op ¤2 gekocht
Ok sorry wist ik nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kent Nattekat nog niet zo lang zeker?
"De hele cryptomarkt is naar de Nattekat" is hier ongeveer een gezegde
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2025 19:10:27 ]
Als Nattekat ooit Wall Street bezoekt, stort de hele aandelenmarkt in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Nattekat koopt, kun je beter verkopen en andersom.
Zoveel optiesquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef ISVV het volgende:
Ik heb nog een restje XRP, lang geleden 200 euro ingestopt. Nu 1100 waard, what to do, what to do..
XRP is nog niet ingestortquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Nattekat koopt, kun je beter verkopen en andersom.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Why would you sell the winner, to buy the loser?
~Michael Saylor, 2023
Het zijn wel mooie dagen zo.quote:
Ik zou zeggen: haal 800 er uit. Dan heb je sowieso x4. En dan met de rest de rit uitzitten!quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef ISVV het volgende:
Ik heb nog een restje XRP, lang geleden 200 euro ingestopt. Nu 1100 waard, what to do, what to do..
Volgens de indicatoren (stoch RSI bijv) zo ongeveer nu wel. Maar met die Trump in aantocht kan het alle kanten op.quote:
Twijfelen ivm de inauguratie van Trump, en daarom goed advies vragen aan onze vrienden op Fok!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens de indicatoren (stoch RSI bijv) zo ongeveer nu wel. Maar met die Trump in aantocht kan het alle kanten op.
Wat doe jij?
Ik twijfel ook. Denk dat we wel over de vorige high van 17 december heen kunnen, die was iets van 102K euro.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Twijfelen ivm de inauguratie van Trump, en daarom goed advies vragen aan onze vrienden op Fok!
Niet luisteren naar de rest. Ik zou je inzet x3,5 eruit halen en dat dan gebruiken om nog meer xrp te kopen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef ISVV het volgende:
Volatiliteit kan ik heel goed mee leven.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
Wat er gaat gebeuren weet niemand omdat de ups en downs van btc vooral politiek gedreven zijn.
Met Trump en consorten weet je het gewoon niet. Misschien gaat ie btc wel omlaag lullen ten faveure van de usd, om deze 7 weken weer omhoog te praten omdat het zo'n stabiel product is naast goed.
We hebben één zekerheid: onzekerheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |