quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:03 schreef Dutch_view het volgende:
Dom of niet, heb alle andere altcoins verkocht en alles op XRP gezet, we zien wel waar t schip strandt![]()
Tot nu toe meer dan 100% winst. Had in november maar een klein beetje, achteraf had ik toen meteen alles moeten doen, maar ja…
quote:Solana en XRP schieten omhoog na onbevestigd Trump nieuws
Mogelijk Trump cryptoplan zorgt voor stijgingen SOL en ripple
Solana nieuws
Solana en XRP schieten omhoog na onbevestigd Trump nieuws
Foto: Jonah Elkowitz/Shutterstock
🔥 Bitcoin stijgt boven de $100.000: Nederlanders handelen de eerste ¤10.000 gratis
De New York Post meldt dat Donald Trump overweegt een “America-first” strategisch reservefonds voor crypto op te tuigen. Dit fonds zou prioriteit geven aan cryptocurrencies die in de Verenigde Staten zijn opgericht, zoals Solana (SOL), USD Coin (USDC) en Ripple (XRP). Hoewel de berichtgeving voor reuring zorgt in de cryptogemeenschap, is het crypto nieuws gebaseerd op niet nader genoemde bronnen Daardoor is het lastig te verifiëren. Desalniettemin zien een aantal crypto koersen een flinke stijging.
Solana en XRP ETF’s kunnen miljardeninstroom betekenen, zegt JP Morgan
Solana nieuws
15/01/2025
Solana en XRP ETF's kunnen miljardeninstroom betekenen, zegt JP Morgan
Trump en een strategisch crypto-reservefonds met solana, ripple en meer
Volgens de New York Post heeft Trump in de afgelopen weken vergaderd met de oprichters van Solana, Ripple en USD Coin. De krant stelt dat Trump open zou staan voor het idee van een strategische reserve voor digitale activa. Het doel van zo’n fonds zou zijn om de economische positie van de Verenigde Staten te versterken en cryptovaluta van Amerikaanse bodem een voorsprong te geven op de internationale markt.
De bronnen die zeggen dat Trump hier open voor zou staan worden verder niet benoemd, wat betekent dat het nieuws niet volledig te valideren is. Het blijft onduidelijk of de voormalige president daadwerkelijk concrete stappen heeft gezet om dit beleid door te voeren of dat dit enkel besproken is in theoretische termen. Dat Trump met verschillende oprichters meetings heeft gehad is echter een feit.
Het concept van een strategisch reservefonds voor digitale valuta roept echter veel vragen op, waaronder hoe zo’n fonds eruit zou zien en wat de impact ervan zou zijn op de wereldwijde cryptomarkt. Traditionele reserves, zoals goud, worden gebruikt om nationale economieën te ondersteunen. Trump zou overigens ook van plan zijn om een strategische reserve aan te leggen met bitcoin (BTC).
Directe impact op de cryptomarkt
Ondanks het gebrek aan bevestiging van het nieuws, reageerde de markt direct. In het uur nadat de berichtgeving viraal ging, schoot de koers van solana met meer dan 6 procent omhoog waarmee het nu 213 dollar waard is. Ook ripple zag een stijging van 2,5 procent en heeft een huidige waarde van 3,18 dollar.
.crypto-insiders
Omdat Switzerland geen staat in de us isquote:
Laat Trump het maar niet horen, die kan naast Groenland, Groningen en Canada vast nog wel wat land gebruiken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat Switzerland geen staat in de us is
Lekker hoor!quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef ISVV het volgende:
Ik heb nog een restje XRP, lang geleden 200 euro ingestopt. Nu 1100 waard, what to do, what to do..
quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef ISVV het volgende:
Ik heb nog een restje XRP, lang geleden 200 euro ingestopt. Nu 1100 waard, what to do, what to do..
Als je die ¤200 niet kan missen zou ik dat doen. Als je denkt dat het nog stijgt, dan mooi er in laten zitten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:29 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kan ook die 200 eruit halen, dan sowieso geen verlies
Zo heb ik dat ook gedaan en pak af en toe wat winst.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:29 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kan ook die 200 eruit halen, dan sowieso geen verlies
Wil je aub je ether verkopen? Ik kan me geen andere reden bedenken waarom ether zo achterblijft.quote:
Ik heb de helft in XRP gestoken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:29 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Wil je aub je ether verkopen? Ik kan me geen andere reden bedenken waarom ether zo achterblijft.
Dat is ook mijn schuld geweest. Volgens mij door een wonder niet met dikke verliezen kunnen verkopen een tijdje geleden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:36 schreef Spablauw214 het volgende:
ADA doet ook niet veel meer de laatste tijd. Bungelt wat tussen ¤0,90-¤1 zo’n beetje.
Heb alleen geld in crypto gestoken wat aan het eind van de maand over was, dus kan het prima missen. Bedankt voor het meedenken!quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je die ¤200 niet kan missen zou ik dat doen. Als je denkt dat het nog stijgt, dan mooi er in laten zitten.
Toch geloof ik nog wel in ADA. Hou het aan voor erbij. Maar ik heb het grootste deel aangekocht toen hij op 1,50 stond dus het duurt nog even voordat ik weer op winst staquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ook mijn schuld geweest. Volgens mij door een wonder niet met dikke verliezen kunnen verkopen een tijdje geleden.
Dus mijn keuze om m'n hele toekomst in crypto te gooien is niet slim?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je die ¤200 niet kan missen zou ik dat doen. Als je denkt dat het nog stijgt, dan mooi er in laten zitten.
Je kan prima maandelijks wat bitcoin bijkopen de komende 10 jaar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus mijn keuze om m'n hele toekomst in crypto te gooien is niet slim?
Dat geldt sowieso voor alle beleggingen. Het beste moment om in te stappen is altijd gisteren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan prima maandelijks wat bitcoin bijkopen de komende 10 jaar.
Geduld is alles. Als je gisteren rijk wil zijn had je dat 10 jaar geleden moeten doen.
Je kent Nattekat nog niet zo lang zeker?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat geldt sowieso voor alle beleggingen. Het beste moment om in te stappen is altijd gisteren.
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan prima maandelijks wat bitcoin bijkopen de komende 10 jaar.
Geduld is alles. Als je gisteren rijk wil zijn had je dat 10 jaar geleden moeten doen.
En gehouden!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
Ethereum op ¤2 gekocht
Ok sorry wist ik nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kent Nattekat nog niet zo lang zeker?
"De hele cryptomarkt is naar de Nattekat" is hier ongeveer een gezegde
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
Als Nattekat ooit Wall Street bezoekt, stort de hele aandelenmarkt in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Nattekat koopt, kun je beter verkopen en andersom.
Zoveel optiesquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef ISVV het volgende:
XRP is nog niet ingestortquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Nattekat koopt, kun je beter verkopen en andersom.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Why would you sell the winner, to buy the loser?
~Michael Saylor, 2023
Het zijn wel mooie dagen zo.quote:
Ik zou zeggen: haal 800 er uit. Dan heb je sowieso x4. En dan met de rest de rit uitzitten!quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef ISVV het volgende:
Volgens de indicatoren (stoch RSI bijv) zo ongeveer nu wel. Maar met die Trump in aantocht kan het alle kanten op.quote:
Twijfelen ivm de inauguratie van Trump, en daarom goed advies vragen aan onze vrienden op Fok!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens de indicatoren (stoch RSI bijv) zo ongeveer nu wel. Maar met die Trump in aantocht kan het alle kanten op.
Wat doe jij?
Ik twijfel ook. Denk dat we wel over de vorige high van 17 december heen kunnen, die was iets van 102K euro.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Twijfelen ivm de inauguratie van Trump, en daarom goed advies vragen aan onze vrienden op Fok!
Niet luisteren naar de rest. Ik zou je inzet x3,5 eruit halen en dat dan gebruiken om nog meer xrp te kopen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:42 schreef ISVV het volgende:
Volatiliteit kan ik heel goed mee leven.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
Wat er gaat gebeuren weet niemand omdat de ups en downs van btc vooral politiek gedreven zijn.
Met Trump en consorten weet je het gewoon niet. Misschien gaat ie btc wel omlaag lullen ten faveure van de usd, om deze 7 weken weer omhoog te praten omdat het zo'n stabiel product is naast goed.
We hebben één zekerheid: onzekerheid.
Verkocht op 102.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Twijfelen ivm de inauguratie van Trump, en daarom goed advies vragen aan onze vrienden op Fok!
Dapperquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Verkocht op 102.
Meer dan 10% in 3 dagen gepakt. De aankoop was onder de 90, drie dagen geleden.
Het is mooi zo.
Dank je.quote:
Ik denk dat het ook omhoog gaat zonder Trump, dus ik blijf nog even zittenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank je.
Ik ga eens kijken wat Trump zijn plannen zijn. Kan zijn dat ik een stuk stijging mis hierdoor. Maar deze winst is weer in de pocket.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook omhoog gaat zonder Trump, dus ik blijf nog even zitten
Weleven aangeven wanneer (ver)kooptquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Verkocht op 102.
Meer dan 10/12% in 3 dagen gepakt. De aankoop was onder de 90, drie dagen geleden.
Het is mooi zo.
Ionic Digital hierquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn er hier meer die in de btc miners zitten?
Zelf zit ik in Mara
Ja. Dat doe ik steeds. Iedere trade geef ik hier aan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weleven aangeven wanneer (ver)koopt
Misschien dat ik even op jou meesurf
Gebruik jij hefbomen?
Top top.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat doe ik steeds. Iedere trade geef ik hier aan.![]()
Mocht jij kansen zien, laat het ook weten aub.
Nee. Ik gebruik geen hefbomen of derivaten, heb daar in het verleden slechte ervaringen mee (eigen schuld). Ik koop en verkoop gewoon BTC.
Klopt, komt voort uit Celsius die op de fles ging. Dus nu heb ik daar een lading aandelen van. Hopelijk ergens dit jaar vrij verhandelbaar op de Nasdaq.quote:
Ook geen VLK meer?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Enige losse aandeel dat ik nog heb ik MSTR.
Rest is saaie ETF's.
Saai is goed.
Nee, ivm aanschaf huis dit jaar afgelopen december al flink wat verkocht, kon het risico niet lopen dat de koers zou dalen.quote:
Leuk en aardig dat zijn stack zoveel waard is, maar zo lang er niet zoveel in de LP zit zegt die waarde niks. Plus ik verwacht dat zijn vriendjes binnen enkele dagen de hele LP gaan leegtrekken.quote:
80% is in handen van Trump en consorten. Nu schijnt wel een lockup van 3 jaar te zijn waardoor een directe rug pull onwaarschijnlijk is, maar de prijs lijkt me desalniettemin gemanipuleerd. Ik blijf er ver vandaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:01 schreef Ali_boo het volgende:
NWS / Trump lanceert nieuwe memecoin, binnen paar uur miljarden waard
Reuze benieuwd naar jullie mening
@:recursief
@:TheFreshPrince
@:D.
@:Claudia
Ik blijf lekker in bitcoin.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:01 schreef Ali_boo het volgende:
Klinkt als een Trump & Dump.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:01 schreef Ali_boo het volgende:
Niet iets waar ik geld in zou steken, tenzij ik er van had gehoord voor ie 'airborn' ging, dan was het wel een gokje waard geweestquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:01 schreef Ali_boo het volgende:
Ik denk altijd: als ik het dan op fok lees, ben ik eigenlijk al te laat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:05 schreef D. het volgende:
[..]
Niet iets waar ik geld in zou steken, tenzij ik er van had gehoord voor ie 'airborn' ging, dan was het wel een gokje waard geweest
Maar het feit dat Trump zo actief met crypto bezig is is overall wel goed voor de markt
En als ie al bullish was, dan heeft dit project 'm zeker nog een extra zetje in de goede richting gegeven gok ik
Misschien ook niet. Als hij en zijn vriendjes de buit verdelen en zijn volgers met lege handen achterblijven dan lijkt me dat geen reclame. Alhoewel het af en toe wel lijkt alsof het niet uitmaakt wat ie allemaal uitspookt. Een flink deel van zijn volgelingen maakt dat schijnbaar helemaal niks uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:05 schreef D. het volgende:
[..]
Niet iets waar ik geld in zou steken, tenzij ik er van had gehoord voor ie 'airborn' ging, dan was het wel een gokje waard geweest
Maar het feit dat Trump zo actief met crypto bezig is is overall wel goed voor de markt
Ik weet uit ervaring dat dat niet helemaal waar isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk altijd: als ik het dan op fok lees, ben ik eigenlijk al te laat.
Als je van USA de 'crypto capital of the world' wil maken dan moet je meer mensen overtuigen dan alleen wat rijke vriendjes. Trump kan gewoon iedereen rijk proberen te maken, en dan uiteraard zichzelf het rijkstquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:17 schreef recursief het volgende:
[..]
Misschien ook niet. Als hij en zijn vriendjes de buit verdelen en zijn volgers met lege handen achterblijven dan lijkt me dat geen reclame. Alhoewel het af en toe wel lijkt alsof het niet uitmaakt wat ie allemaal uitspookt. Een flink deel van zijn volgelingen maakt dat schijnbaar helemaal niks uit.
Ik ben bang dat het Trump daar helemaal niet om gaat. Hij denkt in eerste instantie graag aan zijn eigen portemonnee, en zijn maatje Musk al helemaal. Die wil graag de eerste worden met 1000 miljard, en het maakt hem weinig uit hoe dat gebeurt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:23 schreef D. het volgende:
[..]
Als je van USA de 'crypto capital of the world' wil maken dan moet je meer mensen overtuigen dan alleen wat rijke vriendjes. Trump kan gewoon iedereen rijk proberen te maken, en dan uiteraard zichzelf het rijkst
Gemiste kans iddquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:05 schreef D. het volgende:
[..]
En als ie al bullish was, dan heeft dit project 'm zeker nog een extra zetje in de goede richting gegeven gok ik
dit dusquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Behalve Safemoon, dat was mooi op tijd nogquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:16 schreef capricia het volgende:
[..]
En dat je dan kunt betalen met 1 Trump.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:40 schreef LXIV het volgende:
Misschien gaat Trump deze munt wel als federal reserve aanhouden. Dat zou slim zijn want dan kan hij zelf eindelijk bij de echte rijken horen (< 100G). Nu is hij naast zijn maatje Musk maar een sloeber.
Bizar dat een president een dag voor zijn inauguratie een memecoin introduceert om even snel de gelegenheid te gebruiken flink te cashen. Zoiets verwacht je niet eens van een mini Afrikaans landjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:41 schreef capricia het volgende:
[..]
En dat je dan kunt betalen met 1 Trump.
Lijkt me wel iets voor hem.
Het slaat allemaal helemaal nergens op met die coin.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bizar dat een president een dag voor zijn inauguratie een memecoin introduceert om even snel de gelegenheid te gebruiken flink te cashen. Zoiets verwacht je niet eens van een mini Afrikaans landje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het slaat allemaal helemaal nergens op met die coin.
Gaat gewoon terug naar zijn intrinsieke waarde, en die is -u leest het hier -Man ondekt na jaren werking van cryptomuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Zolang je uit de buurt blijft van pedaalemmerzak en goed uitkijkt bij het oversteken zal het met die klapper wel meevallen.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Gaan we morgen een klapper krijgen......
of gaan we de andere kant op....
quote:Hoe de TRUMP meme coin binnen 24 uur explodeerde
De lancering van de TRUMP token schudde de cryptomarkt op. Met $9 miljard aan marktkapitalisatie en steun van Binance en Coinbase, is het de nieuwste sensatie in meme coins. Lees meer over kansen, risico’s en trends.
De explosieve lancering van de TRUMP token
De OFFICIAL TRUMP (TRUMP) meme coin werd op vrijdagavond gelanceerd en zorgde direct voor opschudding in de cryptomarkt. Binnen 24 uur steeg de waarde van de token met drie cijfers, en de marktkapitalisatie schoot door naar maar liefst $9 miljard. De koers van TRUMP bereikte $46, terwijl het handelsvolume meer dan $15 miljard bedroeg in slechts een dag.
Deze spectaculaire start werd versterkt door de betrokkenheid van voormalig en toekomstig president Donald Trump, die zijn miljoenen volgers opriep om deel te nemen. Dit zorgde voor een golf van nieuwe investeerders en maakte de token snel populair. Inmiddels staat TRUMP op de 21e plaats van CoinMarketCap en de 23e plek op CoinGecko, waarmee het nu al een van de grootste meme coins is.
Of hij verbiedt alle altcoins, behalve Trumpcoinquote:Op zondag 19 januari 2025 13:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ x ]
Een ding is zeker crypto gaat serieuzer genomen worden met trump....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |