Je moet het ook kopen als het niet goed doet he, kopen van iets wat geweldig is niet moeilijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:23 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Fugro doet het toch niet zo geweldig? Ik ken wel wat mensen die er werken.
BTC gaat hard naar beneden nu.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weleven aangeven wanneer (ver)koopt
Misschien dat ik even op jou meesurf
Gebruik jij hefbomen?
Check.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:12 schreef capricia het volgende:
[..]
BTC gaat hard naar beneden nu.
Ik plaats voor vannacht een eerste kooporder als ie onder de 95K (Eur) komt.
Dat gespeel (en zelfverrijking) van het echtpaar Trump ondermijnt het vertrouwen in een serieus crypto beleid.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Check.
Ik zie het. Maar ik kan geen reden bedenken voor die daling.
Het zijn wel 2 kinderachtige grabbelaren.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat gespeel (en zelfverrijking) van het echtpaar Trump ondermijnt het vertrouwen in een serieus crypto beleid.
Is mijn gok.
Kan toch niet anders of dit heeft grote en blijvende schade voor altcoins en shitcoins als de president van de VS zich bezig houdt met rugpulls.quote:
Ik denk dat het wel meevalt. Mensen blijven hebberig.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan toch niet anders of dit heeft grote en blijvende schade voor altcoins en shitcoins als de president van de VS zich bezig houdt met rugpulls.
Vandaag wordt een bijzondere dag.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:26 schreef FundsAreSafu het volgende:
Lol wat een idiote wereld leven we in
Rare en dubieuze actie van Trump. Ik laat me niet in met coins waar ik de meerwaarde niet van inzie. M'n vriend vindt het vaak wel aardig om een gok te wagen. Als je er vroeg bij kunt zijn, is het niet gek om wat te kopen en snel te dumpen. Er komt volgens mij ook nog een USA-coin.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:01 schreef Ali_boo het volgende:
NWS / Trump lanceert nieuwe memecoin, binnen paar uur miljarden waard
Reuze benieuwd naar jullie mening
@:recursief
@:TheFreshPrince
@:D.
@:Claudia
De hoeveelheid BTC die Saylor heeft begint ook wel enge vormen aan te nemen. Hij bezit straks 5% van alle Bitcoin. Een nog veel groter percentage als je kijkt naar de nog beschikbare Bitcoin.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat hier vaak over Saylor, maar vergeet de spot etf's niet:
[ x ]
Die gare meme coins van Trump, zakken onder de 100k, naar ongeveer 110k, er gebeuren zoveel dingen tegen elkaar in.quote:
We weten wie er rijker van gaat wordenquote:Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die gare meme coins van Trump, zakken onder de 100k, naar ongeveer 110k, er gebeuren zoveel dingen tegen elkaar in.
Heb je nog gekocht vannacht? Ik toch maar. Op 98.5. Dus niet helemaal op zijn laagst vannacht. Maar laag genoeg om deze stijging mee te pakken.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Check.
Ik zie het. Maar ik kan geen reden bedenken voor die daling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |