Leef je uitquote:Op zondag 19 januari 2025 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik
Zou nu nog op die trein springen.
Hooehoeeee
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:08 schreef ISVV het volgende:
Wtf, $TRUMP is al verkrijgbaar op Bitvavo. Normaal zijn ze niet zo snel.
Ik las dat zijn deel voorlopig nog gelocked was, dus laten we even afwachten wat er dan nog van over isquote:
Voor 3 maanden toch, waarna dat over een periode van 3 jaar geleidelijk aan vrijkomt?quote:Op zondag 19 januari 2025 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las dat zijn deel voorlopig nog gelocked was, dus laten we even afwachten wat er dan nog van over is
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las dat zijn deel voorlopig nog gelocked was, dus laten we even afwachten wat er dan nog van over is
2 of 3 maanden was het idd, ergens op x gelezenquote:Op zondag 19 januari 2025 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor 3 maanden toch, waarna dat over een periode van 3 jaar geleidelijk aan vrijkomt?
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor 3 maanden toch, waarna dat over een periode van 3 jaar geleidelijk aan vrijkomt?
Ik denk dat zijn stake nu wat lager is. In een kwartier tijd is de prijs van 75 naar minder dan 40 dollar gegaan.quote:
Die boot hebben we idd gemist. Maar gelukkig zijn we wel op tijd voor de volgende memecoinquote:Op zondag 19 januari 2025 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn stake nu wat lager is. In een kwartier tijd is de prijs van 75 naar minder dan 40 dollar gegaan.
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Die boot hebben we idd gemist. Maar gelukkig zijn we wel op tijd voor de volgende memecoin![]()
[ x ]
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Die boot hebben we idd gemist. Maar gelukkig zijn we wel op tijd voor de volgende memecoin![]()
[ x ]
Ja, ze moeten toch ergens nieuwe investeerders vandaan halen. De vaart was een beetje uit de koers van de Trumpcoin... en met die nieuwe coin, hebben ze de eerste geen goede dienst bewezenquote:Op zondag 19 januari 2025 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ x ]
Ik heb hard staan juichen toen Trump won. Omdat er een verandering nodig is.quote:
Het is wachten op Donald J. Meme-coinquote:Op zondag 19 januari 2025 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze moeten toch ergens nieuwe investeerders vandaan halen. De vaart was een beetje uit de koers van de Trumpcoin... en met die nieuwe coin, hebben ze de eerste geen goede dienst bewezen.
De vraag is of @Nattekat al in deze opportunity is gestapt met zijn vakantiegeld.quote:
Onder de 100M had ik het wel gedaan. Nu is het gekkenwerk.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
De vraag is of @:nattekat al in deze opportunity is gestapt met zijn vakantiegeld.
Ik ben te oud voor dit soort shit, heb mijn geld in Fugro gestopt vandaag, kijk maar naar deze post in 2030 net zoals ik in 2011 Bitcoin aankondigdequote:Op zondag 19 januari 2025 23:11 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Onder de 100M had ik het wel gedaan. Nu is het gekkenwerk.
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze moeten toch ergens nieuwe investeerders vandaan halen. De vaart was een beetje uit de koers van de Trumpcoin... en met die nieuwe coin, hebben ze de eerste geen goede dienst bewezen.
Nou ze hebben aardig wat geld opgehaald met de eerste coin. En wanneer die van Melania in elkaar zat, kunnen ze altijd Barron Trump naar boren schuiven, die een nieuwe coin lanceert ect ectquote:Op zondag 19 januari 2025 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fugro doet het toch niet zo geweldig? Ik ken wel wat mensen die er werken.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor dit soort shit, heb mijn geld in Fugro gestopt vandaag, kijk maar naar deze post in 2030 net zoals ik in 2011 Bitcoin aankondigde
Je moet het ook kopen als het niet goed doet he, kopen van iets wat geweldig is niet moeilijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:23 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Fugro doet het toch niet zo geweldig? Ik ken wel wat mensen die er werken.
BTC gaat hard naar beneden nu.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weleven aangeven wanneer (ver)koopt
Misschien dat ik even op jou meesurf
Gebruik jij hefbomen?
Check.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:12 schreef capricia het volgende:
[..]
BTC gaat hard naar beneden nu.
Ik plaats voor vannacht een eerste kooporder als ie onder de 95K (Eur) komt.
Dat gespeel (en zelfverrijking) van het echtpaar Trump ondermijnt het vertrouwen in een serieus crypto beleid.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Check.
Ik zie het. Maar ik kan geen reden bedenken voor die daling.
Het zijn wel 2 kinderachtige grabbelaren.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat gespeel (en zelfverrijking) van het echtpaar Trump ondermijnt het vertrouwen in een serieus crypto beleid.
Is mijn gok.
Kan toch niet anders of dit heeft grote en blijvende schade voor altcoins en shitcoins als de president van de VS zich bezig houdt met rugpulls.quote:
Ik denk dat het wel meevalt. Mensen blijven hebberig.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan toch niet anders of dit heeft grote en blijvende schade voor altcoins en shitcoins als de president van de VS zich bezig houdt met rugpulls.
Vandaag wordt een bijzondere dag.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:26 schreef FundsAreSafu het volgende:
Lol wat een idiote wereld leven we in
Rare en dubieuze actie van Trump. Ik laat me niet in met coins waar ik de meerwaarde niet van inzie. M'n vriend vindt het vaak wel aardig om een gok te wagen. Als je er vroeg bij kunt zijn, is het niet gek om wat te kopen en snel te dumpen. Er komt volgens mij ook nog een USA-coin.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:01 schreef Ali_boo het volgende:
NWS / Trump lanceert nieuwe memecoin, binnen paar uur miljarden waard
Reuze benieuwd naar jullie mening
@:recursief
@:TheFreshPrince
@:D.
@:Claudia
De hoeveelheid BTC die Saylor heeft begint ook wel enge vormen aan te nemen. Hij bezit straks 5% van alle Bitcoin. Een nog veel groter percentage als je kijkt naar de nog beschikbare Bitcoin.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat hier vaak over Saylor, maar vergeet de spot etf's niet:
[ x ]
Die gare meme coins van Trump, zakken onder de 100k, naar ongeveer 110k, er gebeuren zoveel dingen tegen elkaar in.quote:
We weten wie er rijker van gaat wordenquote:Op maandag 20 januari 2025 09:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die gare meme coins van Trump, zakken onder de 100k, naar ongeveer 110k, er gebeuren zoveel dingen tegen elkaar in.
Heb je nog gekocht vannacht? Ik toch maar. Op 98.5. Dus niet helemaal op zijn laagst vannacht. Maar laag genoeg om deze stijging mee te pakken.quote:Op maandag 20 januari 2025 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Check.
Ik zie het. Maar ik kan geen reden bedenken voor die daling.
Er gaat geen belletje af hé. 'We zijn nu op het laagste punt beland'quote:Op maandag 20 januari 2025 10:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je nog gekocht vannacht? Ik toch maar. Op 98.5. Dus niet helemaal op zijn laagst vannacht. Maar laag genoeg om deze stijging mee te pakken.
Dat echte timen blijft lastig. Bij zowel de dalen als de toppen zit ik er vaak toch wel 1K naast.
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er gaat geen belletje af hé. 'We zijn nu op het laagste punt beland'
Ik trek altijd lijntjes op basis van de sterrenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:45 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Soms kun je het wel zien hoor. Dat er een omkering plaats vindt. Maar vooral bij rustiger vaarwater. En niet met die achtbaan die het nu is.
Succes!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik trek altijd lijntjes op basis van de sterren
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik trek altijd lijntjes op basis van de sterren
Ik doe nu beiden naast elkaar. Gaat prima zo. Paar mooie ritjes naar boven gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Je moet helemaal zelf weten wat je doet, @:capricia, maar het idee dat je de koers kunt voorspellen is onzin. Je kunt hooguit reactief te werk gaan, bijv. kopen bij een daling van een bepaald percentage en vice versa voor aankopen. De vraag is of je er echt rijk van gaat worden, of het de tijd en energie waard is. DCA blijkt een heel vruchtbare strategie.
Wij hebben het ook jaren gedaan, ik kan het je niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik doe nu beiden naast elkaar. Gaat prima zo. Paar mooie ritjes naar boven gemaakt.![]()
Zeker met die harde dalingen is het goed inkopen.
Dat klopt. Maar zover ben ik nog niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij hebben het ook jaren gedaan, ik kan het je niet kwalijk nemen.Maar na een aantal jaren wordt het vermoeiend om steeds alert te zijn. En met grotere bedragen ga je wat behoedzamer om.
Je doet het prima.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar zover ben ik nog niet.
Je gaat dan wel voorbij aan het rendement op rendement principe. De HODL-ers kopen nu soms misschien wat duurder in dan jij (zeker de periodieke beleggers), maar die hebben over 10 jaar wel nog een deel in hun wallet staan met de prijs van 2025, jij koopt/verkoopt tegen die tijd ook dagelijks/wekelijks voor de prijs die er dan voor staat.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik doe nu beiden naast elkaar. Gaat prima zo. Paar mooie ritjes naar boven gemaakt.![]()
Zeker met die harde dalingen is het goed inkopen met de winst van de vorige transactie.
En zelf weet ik ook wel dat ik de markt op de lange termijn niet ga verslaan. Maar vooralsnog pak ik prima rendementen die ik met hodl niet haal.
Dus je hebt een meme coin gekocht. Zonder te weten of het echt een meme coin is?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:30 schreef Solispolar het volgende:
Zijn er nog mensen die op de Trump trein zijn gesprongen toevallig? Ik was volgens mij net iets te laat.. was een beetje op goed geluk moet ik zeggen![]()
En ik lees dat het een memecoin is. Is dat echt zo? Zou Trump er geen toekomstige plannen mee hebben?
Met HODL en DCA vang je ook de koersschommelingen af en dat is met zo’n volatiele belegging als crypto geen overbodige luxe.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je gaat dan wel voorbij aan het rendement op rendement principe. De HODL-ers kopen nu soms misschien wat duurder in dan jij (zeker de periodieke beleggers), maar die hebben over 10 jaar wel nog een deel in hun wallet staan met de prijs van 2025, jij koopt/verkoopt tegen die tijd ook dagelijks/wekelijks voor de prijs die er dan voor staat.
Dus ik denk eerder andersom: op de lange termijn halen de HODL-ers rendementen die jij niet gaat halen.
Dit is pijnlijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus je hebt een meme coin gekocht. Zonder te weten of het echt een meme coin is?
Als je er zo veel mee bezig bent sluipt er vroeg of laat emotie in, zeker als je er voor een flink bedrag in zit. Ik wil zelf wel rationeel blijven. Maar goed ik heb maar een klein potje, de bulk zit in ETF’s.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij hebben het ook jaren gedaan, ik kan het je niet kwalijk nemen.Maar na een aantal jaren wordt het vermoeiend om steeds alert te zijn. En met grotere bedragen ga je wat behoedzamer om.
Daarom. Het was 6 maanden geleden ¤3300, het was 2 maanden geleden ¤3300 en dat is het nu nog steeds.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:54 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
ETH gaat nergens heen dus stabiel is het zeker
Nou je maakt het wel heel groot hoorquote:Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus je hebt een meme coin gekocht. Zonder te weten of het echt een meme coin is?
Dat valt wel mee. Zie bovenstaande.quote:
Hoezo maak ik het grootquote:Op maandag 20 januari 2025 11:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou je maakt het wel heel groot hoorIk had een klein bedrag open staan en weet met dit soort dingen dat snel handelen bepalend is. In het ergste geval pak ik een paar tientjes verlies.. dat is me het risico wel waard.
Dus nee; in dit geval heb ik niet uitgebreid research gedaan omdat ik snel wilde handelen
[..]
Dat valt wel mee. Zie bovenstaande.
Meedoen met een memecoin pump'n'dump is pijnlijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:59 schreef Solispolar het volgende:
Dat valt wel mee. Zie bovenstaande.
Momenteel niks gedaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je nog gekocht vannacht? Ik toch maar. Op 98.5. Dus niet helemaal op zijn laagst vannacht. Maar laag genoeg om deze stijging mee te pakken.
Dat echte timen blijft lastig. Bij zowel de dalen als de toppen zit ik er vaak toch wel 1K naast.
quote:Op zondag 19 januari 2025 23:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Nou ze hebben aardig wat geld opgehaald met de eerste coin. En wanneer die van Melania in elkaar zat, kunnen ze altijd Barron Trump naar boren schuiven, die een nieuwe coin lanceert ect ect
Succes gegarandeerd
Voor de mensen die het gemist hebben
[ x ]
Hoezo?quote:Op maandag 20 januari 2025 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meedoen met een memecoin pump'n'dump is pijnlijk.
quote:
En wederom laat je blijken dat je een gigantische bitcoin maxi bent.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
ETH/BTC nadert de listing price op Coinbase van bijna 10 jaar geleden. Heerlijk stabiel gebleven ja.
Niks mis met Bitcoin maxi's.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wederom laat je blijken dat je een gigantische bitcoin maxi bent.
Ja dat kan je blijven herhalen, maar de feiten worden er niet anders op.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wederom laat je blijken dat je een gigantische bitcoin maxi bent.
M'n vriend had er juist harde richtlijnen voor om handelen op basis van emotie te voorkomen, maar daar zijn we begin vorig jaar mee gestopt.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als je er zo veel mee bezig bent sluipt er vroeg of laat emotie in, zeker als je er voor een flink bedrag in zit. Ik wil zelf wel rationeel blijven. Maar goed ik heb maar een klein potje, de bulk zit in ETF’s.
Nee, dat weten we nog niet en daar wacht elke Bitcoiner zo'n beetje op.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:23 schreef capricia het volgende:
Iemand een idee wanneer en of we iets te weten kunnen komen over het plan om BTC in de nationale reserve van de VS op te nemen?
Thanks.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dat weten we nog niet en daar wacht elke Bitcoiner zo'n beetje op.
Ligt er aan wat Oranje man gaat zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door over_hedge op 20-01-2025 17:59:15 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jeetje, ok. Is het wel goed dat ik wat geld in BTC heb gezet dan?
Nog weinig spektakelquote:Op maandag 20 januari 2025 17:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ligt er aan wat Oranje man gaat zeggen
Over bitcoin niet.quote:
Klopt, maar daar zijn andere topics voor.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Over bitcoin niet.
Maar toch best opmerkelijke dingen voorbij gekomen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |