Omdat er een waardeloze bron achter zat. Staat je vrij om een topic te openen met nos als bronquote:Op maandag 27 januari 2025 11:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Jammer dat deze gesloten is:
NWS / Goedkoop Chinees AI-nevenproject presteert beter dan alle AI uit VS
Waarop precies?
Het is namelijk wel een interessante ontwikkeling. Dit verscheen zojuist op de NOS
https://nos.nl/artikel/25(...)landse-chipindustrie
Aandelen meer dan 10% naar beneden nu, vanwege dat goedkope AI model. Lijkt me toch wel een topic waard.
Zie dat iemand al t voortouw heeft genomenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat er een waardeloze bron achter zat. Staat je vrij om een topic te openen met nos als bron
Wil hier toch even op reageren want ik vind het niet helemaal terecht. Taalgebruik lijkt me sterk van mij in dat topic. Ik post er vrij weinig omdat het juist vol zit met roebelpeurende putintrollen. De laatste ban die ik heb gehad was omdat ik een persoonlijke rant op iemand peurde omdat ik klaar ben met de suggestieve duikers en dat was in een compleet ander topic. Terecht ook, want ik wist het dondersgoed toen ik op [Invoeren] drukte. Ik had het zelfs vreemd gevonden als ik daar niks voor gehad had, dus het modbeleid werkt wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
(...)
Nee want geen enkele keer hier in FB steekt iemand de hand in eigen boezem. Hoe vaak heb ik gevraagd een beetje op het taalgebruik te letten, elkaar niet in de haren te vliegen. Complete schijt hadden jij en de rest er aan. Mijn oproepen werden stelselmatig genegeerd en dan nu janken dat ''de trollen'' hun zin hebben.
Nope. Gaat er bij mij niet in.
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:43 schreef Red_85 het volgende:
Taalgebruik lijkt me sterk van mij in dat topic
Misschien toch eens proberen om gewoon een beetje een andere toon aan te slaan. Hierbij steek ik ook gelijk hand in eigen boezem, ook ik ga wel eens over de schreef en accepteer dat er dan iets mee gebeurd. Ik ben niet perfect en heb jou ook wel eens aangesproken op je gestrekte been. Dat terwijl je soms best wel eens aardige punten hebt. Nogmaals, ik ben zeker niet feilloos, maar cut the mods some slack, aangezien die constant in hun vrije tijd moeten dealen met heetgebakerde users, die dan ook nog eens de flinke zuurpruim uithangen als ze erop gewezen worden. Dat lijkt mij echt een vermoeiende taak, die in het begin leuk lijkt maar bijna elk mens is dat gezeur na verloop van tijd zat.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:43 schreef Red_85 het volgende:
omdat ik klaar ben met de suggestieve duikers en dat was in een compleet ander topic.
Eens vis. Mooie post.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Misschien toch eens proberen om gewoon een beetje een andere toon aan te slaan. Hierbij steek ik ook gelijk hand in eigen boezem, ook ik ga wel eens over de schreef en accepteer dat er dan iets mee gebeurd. Ik ben niet perfect en heb jou ook wel eens aangesproken op je gestrekte been. Dat terwijl je soms best wel eens aardige punten hebt. Nogmaals, ik ben zeker niet feilloos, maar cut the mods some slack, aangezien die constant in hun vrije tijd moeten dealen met heetgebakerde users, die dan ook nog eens de flinke zuurpruim uithangen als ze erop gewezen worden. Dat lijkt mij echt een vermoeiende taak, die in het begin leuk lijkt maar bijna elk mens is dat gezeur na verloop van tijd zat.
Misschien een idee om sommige zonderlingen (ook als ik dat ben) eens een weekje te laten modden.
Dank. Wist ik niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:11 schreef sp3c het volgende:
Omdat je een heel artikel van de Volkskrant hebt gequote en dat mag niet
Trouw ook niet
Begrijpelijk al blijft het triest van die kranten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:11 schreef sp3c het volgende:
Trouw ook niet
Blijft jammer. Daarom quote ik vaak AD.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:11 schreef sp3c het volgende:
Trouw ook niet
weet ik niet, lijkt me wel maar geen idee, doe vooralsnog maar nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begrijpelijk al blijft het triest van die kranten.
Hoe zit het eigenlijk als je die tekst even door een AI laat herschrijven, mag het dan nog steeds niet?
regel ik ffquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mag dat topic weer open met een toegestane bron?
Deze bijvoorbeeld
https://nos.nl/artikel/25(...)s-etiket-niet-heilig
is er toch nog iets goeds van gekomen he jongens hahahaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:17 schreef KareldeStoute het volgende:
Verdorie had ik net een reactie ingevoerd.
die worden superboos als je ze quote, zelfs alleen de intro ofzo, fok! heeft daar vooralsnog geen zin inquote:
Heb je hiervoor de ONZ permban gekregen?quote:
Je moest ook een beetje lachen, hèquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je hiervoor de ONZ permban gekregen?
Dat zou ik namelijk helemaal terecht vinden....
En wij maar denken dat je teletekst overtypte.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blijft jammer. Daarom quote ik vaak AD.
@Frutselquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:44 schreef Mikeytt het volgende:
Goedemiddag,
Waarom is de OP hier weggehaald?
NWS / Ambulancevliegtuig crasht op drukke weg bij winkelcentrum Philadelphia
De OP staat er nog gewoon hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:Frutsel
@:sp3c
@:Pizzakoppo
@:Jippie
Het nieuwsbericht, maar mijn tekst is weg.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De OP staat er nog gewoon hoor.
Goh, gek he.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het nieuwsbericht, maar mijn tekst is weg.
Daar verschillen we dan flink over van mening.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:25 schreef Twiitch het volgende:
Waarom is mijn post in het tranny vs gynacoloog topic weg? Ik was nog vrij netjes vond ik
Wil gewoon de exacte reden weten voor de toekomst. Mag je transseksuelen geen fetisjisten noemen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan flink over van mening.
Je mag uiteraard je mening posten maar dan wel op een normale manier.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wil gewoon de exacte reden weten voor de toekomst. Mag je transseksuelen geen fetisjisten noemen?
Is geen manier om een mening te formuleren.quote:Mensen zijn gewoon klaar met al die onnatuurlijke tranny shit van de laatste 10 jaar. Flikker op met je fetisjisme.
Hoe had ik het dan moeten formuleren om niet helemaal geschrapt te wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je mag uiteraard je mening posten maar dan wel op een normale manier.
Dit:
[..]
Is geen manier om een mening te formuleren.
@Frutselquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:44 schreef Mikeytt het volgende:
Goedemiddag,
Waarom is de OP hier weggehaald?
NWS / Ambulancevliegtuig crasht op drukke weg bij winkelcentrum Philadelphia
Wat had je gepost?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:04 schreef Richestorags het volgende:
Waarom is mijn reactie weggehaald in dit topic?
Ik heb iets vrij normaals gepost. Maar reacties die ik meld waarin users van het wensen van etnische zuiveringen worden beticht in het andere topic laten jullie staan. Lekker hoor.
Richestorags in NWS / Woede en onrust na bidverbod Tilburgse scholengemeenschap
Het is wel klaar zo.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:Frutsel
@:sp3c
@:Pizzakoppo
@:Jippie
Maar wat is dan de reden voor het verwijderen van de OP? Ik vind 'goh' een vrij sarcastische opmerkingen voor een centraal feedback topic.quote:
De reden is dat je weer eens aan het trollen was. Maar goed, dat weet je zelf ook prima.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Maar wat is dan de reden voor het verwijderen van de OP? Ik vind 'goh' een vrij sarcastische opmerkingen voor een centraal feedback topic.
Dat slaat echt nergens op. Er stond iets in de trant van "ben benieuwd naar de uiteindelijke oorzaak van het ongeluk, want het vliegtuig was in orde en de bemensing was ervaren"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De reden is dat je weer eens aan het trollen was. Maar goed, dat weet je zelf ook prima.
En wat vind je hier nu zelf van?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Booslims gonna booslim. Gras is groen.
Een booslim is een boze moslim. Sluit dus per definitie de niet boze moslim uit. De groep die continu maar aandacht eist, niks op heeft met onze samenleving en over discriminatie begint mag best op de hak worden genomen. Verder een cultterm net zoals Finnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En wat vind je hier nu zelf van?
Wel leuk omschreven maar laten we wegblijven van dit soort verbasteringen en koosnaampjes.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een booslim is een boze moslim. Sluit dus per definitie de niet boze moslim uit. De groep die continu maar aandacht eist, niks op heeft met onze samenleving en over discriminatie begint mag best op de hak worden genomen. Verder een cultterm net zoals Finnen.
Nogmaals, ik vind het vreemd want meldingen die ik over posts doe waarin users van het wensen van etnische zuiveringen worden beticht (niet eens ikzelf) zonder toelichting en zonder dat ze dat opschrijven mogen blijven staan.
Ok dankjewel voor je toelichting.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wel leuk omschreven maar laten we wegblijven van dit soort verbasteringen en koosnaampjes.
Verder proberen we alles te modden maar kan er soms wat tussendoor glippen helaas.
Graag blijven reporten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:45 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik begin me inmiddels wel ernstig te storen aan @:mikeyTT met z’n zuigact. Ik weet inmiddels dat het beleid hier is dat we het maar moeten negeren, maar het is een soort Japanse duizendknoop die overal doorheen woekert met z’n getroll.
Klopt, weinig populaire groep. Wat ook niet helpt is claimen dat ‘jullie’ alleen maar meer ‘terrein’ gaan winnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik post pas sinds kort weer in NWS. Maar er moet me iets van het hart: man o man wat wordt er afgegeven op Moslims.²
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik post pas sinds kort weer in NWS. Maar er moet me iets van het hart: man o man wat wordt er afgegeven op Moslims.²
Ik heropen hem nu. Maar als jij gaat posten doe ik hem weer op slot deal?quote:Op zondag 2 februari 2025 09:07 schreef Paul het volgende:
Wanneer mogen we weer praten over het grote nieuws in Nieuwegein?
Kunnen de mensen die zich misdragen niet gewoon een ban krijgen? Dan kunnen de mensen die hier normaal over praten verder gaan?
quote:Op zondag 2 februari 2025 09:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heropen hem nu. Maar als jij gaat posten doe ik hem weer op slot deal?
Vreemd, Paul is voor mij zowat de meest ideale Fok! user.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Pizzakoppo is duidelijk geen fan van Paul
Krijg ik nou de schuldquote:Op zondag 2 februari 2025 10:25 schreef mascara-klodder het volgende:
<Knip>quote:Op zondag 2 februari 2025 10:40 schreef matthijst het volgende:
13-jarige Turk duwt 12-jarige voor de tram.
Ik ben voor minder gebanned.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik had in het betreffende topic al voorspeld dat de dader een islamofascist zou zijn. Want enkel islamofascisten, door honderden jaren van opvolgende inteelt totaal gedegenereerde types, vinden het wel prima om een ongelovige hond zonder blikken of blozen voor de metro te duwen.
De post waarin ik dit voorspelde werd uiteraard meteen verwijderd, door de slechtste NWS-mod ooit. We mogen de waarheid gewoon niet weten.
Voor de naakte waarheid zou je niet geband moeten kunnen worden.quote:
Uhm, dat slachtoffer was volgens mij ook Turks.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik had in het betreffende topic al voorspeld dat de dader een islamofascist zou zijn. Want enkel islamofascisten, door honderden jaren van opvolgende inteelt totaal gedegenereerde types, vinden het wel prima om een ongelovige hond zonder blikken of blozen voor de metro te duwen.
Het slachtoffer was echt geen Turkie hoor. Vergeet dat nou maar gewoon. Islamofascisten duwen echt elkaar niet voor de metro of de trein. Enkel ongelovige honden.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhm, dat slachtoffer was volgens mij ook Turks.
Als de keus moet zijn tussen afkomst niet noemen of schuimbekken zoals jij, dan kies ik voor afkomst niet noemen![]()
Maar had de hoop dat het in nieuws ook "normaal" moet kunnen.
Vent het slachtoffer heet Yunus en is van Turkse achtergrond. Beheers je emoties je lijkt wel een booslim.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het slachtoffer was echt geen Turkie hoor. Vergeet dat nou maar gewoon. Islamofascisten duwen echt elkaar niet voor de metro of de trein. Enkel ongelovige honden.
Ik vind Paul een cutie, dus dat heft elkaar weer opquote:Op zondag 2 februari 2025 10:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Jullie mogen het hier gerust over hebben, maar het is natuurlijk idioot dat de afkomst van de verdachte belangrijker lijkt te zijn dan het doodsteken van een elfjarige meisje.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:40 schreef matthijst het volgende:
13-jarige Turk duwt 12-jarige voor de tram.
Marokkaan steekt 11-jarige neer.
Fok: pas erop, niet over de afkomst hebben
Zullen mensen buiten op straat het voornamelijk over dat 11 jarige meisje hebben?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:13 schreef Jippie het volgende:
Jullie mogen het hier gerust over hebben, maar het is natuurlijk idioot dat de afkomst van de verdachte belangrijker lijkt te zijn dan het doodsteken van een elfjarige meisje.
Zou wel moeten.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zullen mensen buiten op straat het voornamelijk over dat 11 jarige meisje hebben?
Ik ookquote:Op zondag 2 februari 2025 12:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind Paul een cutie, dus dat heft elkaar weer op
Dat boeit mij niet, buiten op straat hoef ik de FOK! Policy niet na te leven. Jij ook niet, dus ga gerust een rondje om als je onze policy als een belemmering ervaart.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zullen mensen buiten op straat het voornamelijk over dat 11 jarige meisje hebben?
Ik was gewoon benieuwd. Hartelijk dank voor je toelichting Jippie; fijn dat je het even wilde verduidelijken.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet, buiten op straat hoef ik de FOK! Policy niet na te leven. Jij ook niet, dus ga gerust een rondje om als je onze picy als een belemmering ervaart.
Bij de stille tocht zal het drukker zijn dan bij de rechtbank.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daar ben je toch snel over uitgepraat? Je kan niet 5 keer zeggen dat het verschrikkelijk is. Het is juist een feit dat we zoveel problemen hebben en deze zaak is de zoveelste. Nu mogen we niet over de achterliggende problematiek praten. Dat vind ik naar censuur neigen.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jullie mogen het hier gerust over hebben, maar het is natuurlijk idioot dat de afkomst van de verdachte belangrijker lijkt te zijn dan het doodsteken van een elfjarige meisje.
Ik vind zoveel 'neigen naar iets' daar hoor je mij ook niet over janken.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daar ben je toch snel over uitgepraat? Je kan niet 5 keer zeggen dat het verschrikkelijk is. Het is juist een feit dat we zoveel problemen hebben en deze zaak is de zoveelste. Nu mogen we niet over de achterliggende problematiek praten. Dat vind ik naar censuur neigen.
Geen persoonlijke aanvallen, zelfs niet tegen BSB.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Wow. Behoorlijk triest om mijn post te verwijderen.
Het topic staat in nieuws. In nieuws bespreken we het nieuws en achtergronden toch? Het is geen rouwdienst. Er valt niks te discussiëren over hoe erg het is. Het lijkt me dat dat namelijk niet ter discussie staat en dat iedereen het erg vindt. De achtergronden zijn de onderliggende problematiek, dus zijn ontopic om te bespreken.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind zoveel 'neigen naar iets' daar hoor je mij ook niet over janken.
Gewoon on-topic blijven. Als moeder kan ik wel 5000 manieren vinden om te zeggen hoe verschrikkelijk deze moord is, de dader van zoiets mag van mij direct iets worden aangedaan waarvoor ik graag een ban uitzit. Helaas moet ik ook in dit specifieke geval als Mod het 'goede voorbeeld' geven.
We staan gewoon dit topic toe en modden op de policy. Er is volop ruimte voor emoties, maar xenofobe posts gaan weg. Capiche?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het topic staat in nieuws. In nieuws bespreken we het nieuws en achtergronden toch? Het is geen rouwdienst. Er valt niks te discussiëren over hoe erg het is. Het lijkt me dat dat namelijk niet ter discussie staat en dat iedereen het erg vindt. De achtergronden zijn de onderliggende problematiek, dus zijn ontopic om te bespreken.
Als je niet wil dat het nieuws en de achtergronden inhoudelijk worden besproken bij een emotionele zaak, moet je dit soort topics ook niet toestaan me dunkt.
Ik heb deze gelukkig moeten missen. Dank hiervoor.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen, zelfs niet tegen BSB.
Ik snapte je opmerking helemaal, maar het was wel een persoonlijke aanval.
Ik ben aan het janken, maar kies de onderwerpen waarover ik in Feedback jank zorgvuldig uit.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het topic staat in nieuws. In nieuws bespreken we het nieuws en achtergronden toch? Het is geen rouwdienst. Er valt niks te discussiëren over hoe erg het is. Het lijkt me dat dat namelijk niet ter discussie staat en dat iedereen het erg vindt. De achtergronden zijn de onderliggende problematiek, dus zijn ontopic om te bespreken.
Als je niet wil dat het nieuws en de achtergronden inhoudelijk worden besproken bij een emotionele zaak, moet je dit soort topics ook niet toestaan me dunkt.
Ik vind het trouwens niet kies om meteen te beginnen over "janken" als er hier een discussie over plaats vindt. Niemand is aan het "janken". Ik ben niet degene die allemaal posts verwijdert. Als je het over het goede voorbeeld geven hebt, kan je ook met normaal taalgebruik een feedbackvraag tegemoet treden.
Nee, niet begrepen maar het heeft weinig zin om er verder over in discussie te gaan. Daar schiet niemand wat mee op en jullie staan vrij je forum te runnen zoals jullie dat willen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
We staan gewoon dit topic toe en modden op de policy. Er is volop ruimte voor emoties, maar xenofobe posts gaan weg. Capiche?
Ik ben maar een simpele mod die hier doet wat mij is gevraagd. Suggesties over hoe het beter kan of zou moeten kun je sturen naar forum@fok.nlquote:Op zondag 2 februari 2025 14:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, niet begrepen maar het heeft weinig zin om er verder over in discussie te gaan. Daar schiet niemand wat mee op en jullie staan vrij je forum te runnen zoals jullie dat willen.
Als dit niet de plek is hoor ik het graag, maar ik wil een compliment geven van hoe je het doet.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ben maar een simpele mod die hier doet wat mij is gevraagd. Suggesties over hoe het beter kan of zou moeten kun je sturen naar forum@fok.nl
Het was geen persoonlijke aanval. Ik heb geen naam genoemd.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen, zelfs niet tegen BSB.
Ik snapte je opmerking helemaal, maar het was wel een persoonlijke aanval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |