En wij maar denken dat je teletekst overtypte.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blijft jammer. Daarom quote ik vaak AD.
@Frutselquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:44 schreef Mikeytt het volgende:
Goedemiddag,
Waarom is de OP hier weggehaald?
NWS / Ambulancevliegtuig crasht op drukke weg bij winkelcentrum Philadelphia
De OP staat er nog gewoon hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:Frutsel
@:sp3c
@:Pizzakoppo
@:Jippie
Het nieuwsbericht, maar mijn tekst is weg.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De OP staat er nog gewoon hoor.
Goh, gek he.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het nieuwsbericht, maar mijn tekst is weg.
Daar verschillen we dan flink over van mening.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:25 schreef Twiitch het volgende:
Waarom is mijn post in het tranny vs gynacoloog topic weg? Ik was nog vrij netjes vond ik
Wil gewoon de exacte reden weten voor de toekomst. Mag je transseksuelen geen fetisjisten noemen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan flink over van mening.
Je mag uiteraard je mening posten maar dan wel op een normale manier.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wil gewoon de exacte reden weten voor de toekomst. Mag je transseksuelen geen fetisjisten noemen?
Is geen manier om een mening te formuleren.quote:Mensen zijn gewoon klaar met al die onnatuurlijke tranny shit van de laatste 10 jaar. Flikker op met je fetisjisme.
Hoe had ik het dan moeten formuleren om niet helemaal geschrapt te wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je mag uiteraard je mening posten maar dan wel op een normale manier.
Dit:
[..]
Is geen manier om een mening te formuleren.
@Frutselquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:44 schreef Mikeytt het volgende:
Goedemiddag,
Waarom is de OP hier weggehaald?
NWS / Ambulancevliegtuig crasht op drukke weg bij winkelcentrum Philadelphia
Wat had je gepost?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:04 schreef Richestorags het volgende:
Waarom is mijn reactie weggehaald in dit topic?
Ik heb iets vrij normaals gepost. Maar reacties die ik meld waarin users van het wensen van etnische zuiveringen worden beticht in het andere topic laten jullie staan. Lekker hoor.
Richestorags in NWS / Woede en onrust na bidverbod Tilburgse scholengemeenschap
Het is wel klaar zo.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:Frutsel
@:sp3c
@:Pizzakoppo
@:Jippie
Maar wat is dan de reden voor het verwijderen van de OP? Ik vind 'goh' een vrij sarcastische opmerkingen voor een centraal feedback topic.quote:
De reden is dat je weer eens aan het trollen was. Maar goed, dat weet je zelf ook prima.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Maar wat is dan de reden voor het verwijderen van de OP? Ik vind 'goh' een vrij sarcastische opmerkingen voor een centraal feedback topic.
Dat slaat echt nergens op. Er stond iets in de trant van "ben benieuwd naar de uiteindelijke oorzaak van het ongeluk, want het vliegtuig was in orde en de bemensing was ervaren"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De reden is dat je weer eens aan het trollen was. Maar goed, dat weet je zelf ook prima.
En wat vind je hier nu zelf van?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Booslims gonna booslim. Gras is groen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |