Een booslim is een boze moslim. Sluit dus per definitie de niet boze moslim uit. De groep die continu maar aandacht eist, niks op heeft met onze samenleving en over discriminatie begint mag best op de hak worden genomen. Verder een cultterm net zoals Finnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En wat vind je hier nu zelf van?
Wel leuk omschreven maar laten we wegblijven van dit soort verbasteringen en koosnaampjes.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een booslim is een boze moslim. Sluit dus per definitie de niet boze moslim uit. De groep die continu maar aandacht eist, niks op heeft met onze samenleving en over discriminatie begint mag best op de hak worden genomen. Verder een cultterm net zoals Finnen.
Nogmaals, ik vind het vreemd want meldingen die ik over posts doe waarin users van het wensen van etnische zuiveringen worden beticht (niet eens ikzelf) zonder toelichting en zonder dat ze dat opschrijven mogen blijven staan.
Ok dankjewel voor je toelichting.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wel leuk omschreven maar laten we wegblijven van dit soort verbasteringen en koosnaampjes.
Verder proberen we alles te modden maar kan er soms wat tussendoor glippen helaas.
Graag blijven reporten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:45 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik begin me inmiddels wel ernstig te storen aan @:mikeyTT met z’n zuigact. Ik weet inmiddels dat het beleid hier is dat we het maar moeten negeren, maar het is een soort Japanse duizendknoop die overal doorheen woekert met z’n getroll.
Klopt, weinig populaire groep. Wat ook niet helpt is claimen dat ‘jullie’ alleen maar meer ‘terrein’ gaan winnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik post pas sinds kort weer in NWS. Maar er moet me iets van het hart: man o man wat wordt er afgegeven op Moslims.²
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik post pas sinds kort weer in NWS. Maar er moet me iets van het hart: man o man wat wordt er afgegeven op Moslims.²
Ik heropen hem nu. Maar als jij gaat posten doe ik hem weer op slot deal?quote:Op zondag 2 februari 2025 09:07 schreef Paul het volgende:
Wanneer mogen we weer praten over het grote nieuws in Nieuwegein?
Kunnen de mensen die zich misdragen niet gewoon een ban krijgen? Dan kunnen de mensen die hier normaal over praten verder gaan?
quote:Op zondag 2 februari 2025 09:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heropen hem nu. Maar als jij gaat posten doe ik hem weer op slot deal?
Vreemd, Paul is voor mij zowat de meest ideale Fok! user.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Pizzakoppo is duidelijk geen fan van Paul
Krijg ik nou de schuldquote:Op zondag 2 februari 2025 10:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Pizzakoppo is duidelijk geen fan van Paul
<Knip>quote:Op zondag 2 februari 2025 10:40 schreef matthijst het volgende:
13-jarige Turk duwt 12-jarige voor de tram.
Ik ben voor minder gebanned.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik had in het betreffende topic al voorspeld dat de dader een islamofascist zou zijn. Want enkel islamofascisten, door honderden jaren van opvolgende inteelt totaal gedegenereerde types, vinden het wel prima om een ongelovige hond zonder blikken of blozen voor de metro te duwen.
De post waarin ik dit voorspelde werd uiteraard meteen verwijderd, door de slechtste NWS-mod ooit. We mogen de waarheid gewoon niet weten.
Voor de naakte waarheid zou je niet geband moeten kunnen worden.quote:
Uhm, dat slachtoffer was volgens mij ook Turks.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik had in het betreffende topic al voorspeld dat de dader een islamofascist zou zijn. Want enkel islamofascisten, door honderden jaren van opvolgende inteelt totaal gedegenereerde types, vinden het wel prima om een ongelovige hond zonder blikken of blozen voor de metro te duwen.
Het slachtoffer was echt geen Turkie hoor. Vergeet dat nou maar gewoon. Islamofascisten duwen echt elkaar niet voor de metro of de trein. Enkel ongelovige honden.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhm, dat slachtoffer was volgens mij ook Turks.
Als de keus moet zijn tussen afkomst niet noemen of schuimbekken zoals jij, dan kies ik voor afkomst niet noemen![]()
Maar had de hoop dat het in nieuws ook "normaal" moet kunnen.
Vent het slachtoffer heet Yunus en is van Turkse achtergrond. Beheers je emoties je lijkt wel een booslim.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het slachtoffer was echt geen Turkie hoor. Vergeet dat nou maar gewoon. Islamofascisten duwen echt elkaar niet voor de metro of de trein. Enkel ongelovige honden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |