Omdat er een waardeloze bron achter zat. Staat je vrij om een topic te openen met nos als bronquote:Op maandag 27 januari 2025 11:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Jammer dat deze gesloten is:
NWS / Goedkoop Chinees AI-nevenproject presteert beter dan alle AI uit VS
Waarop precies?
Het is namelijk wel een interessante ontwikkeling. Dit verscheen zojuist op de NOS
https://nos.nl/artikel/25(...)landse-chipindustrie
Aandelen meer dan 10% naar beneden nu, vanwege dat goedkope AI model. Lijkt me toch wel een topic waard.
Zie dat iemand al t voortouw heeft genomenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat er een waardeloze bron achter zat. Staat je vrij om een topic te openen met nos als bron
Wil hier toch even op reageren want ik vind het niet helemaal terecht. Taalgebruik lijkt me sterk van mij in dat topic. Ik post er vrij weinig omdat het juist vol zit met roebelpeurende putintrollen. De laatste ban die ik heb gehad was omdat ik een persoonlijke rant op iemand peurde omdat ik klaar ben met de suggestieve duikers en dat was in een compleet ander topic. Terecht ook, want ik wist het dondersgoed toen ik op [Invoeren] drukte. Ik had het zelfs vreemd gevonden als ik daar niks voor gehad had, dus het modbeleid werkt wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
(...)
Nee want geen enkele keer hier in FB steekt iemand de hand in eigen boezem. Hoe vaak heb ik gevraagd een beetje op het taalgebruik te letten, elkaar niet in de haren te vliegen. Complete schijt hadden jij en de rest er aan. Mijn oproepen werden stelselmatig genegeerd en dan nu janken dat ''de trollen'' hun zin hebben.
Nope. Gaat er bij mij niet in.
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:43 schreef Red_85 het volgende:
Taalgebruik lijkt me sterk van mij in dat topic
Misschien toch eens proberen om gewoon een beetje een andere toon aan te slaan. Hierbij steek ik ook gelijk hand in eigen boezem, ook ik ga wel eens over de schreef en accepteer dat er dan iets mee gebeurd. Ik ben niet perfect en heb jou ook wel eens aangesproken op je gestrekte been. Dat terwijl je soms best wel eens aardige punten hebt. Nogmaals, ik ben zeker niet feilloos, maar cut the mods some slack, aangezien die constant in hun vrije tijd moeten dealen met heetgebakerde users, die dan ook nog eens de flinke zuurpruim uithangen als ze erop gewezen worden. Dat lijkt mij echt een vermoeiende taak, die in het begin leuk lijkt maar bijna elk mens is dat gezeur na verloop van tijd zat.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:43 schreef Red_85 het volgende:
omdat ik klaar ben met de suggestieve duikers en dat was in een compleet ander topic.
Eens vis. Mooie post.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Misschien toch eens proberen om gewoon een beetje een andere toon aan te slaan. Hierbij steek ik ook gelijk hand in eigen boezem, ook ik ga wel eens over de schreef en accepteer dat er dan iets mee gebeurd. Ik ben niet perfect en heb jou ook wel eens aangesproken op je gestrekte been. Dat terwijl je soms best wel eens aardige punten hebt. Nogmaals, ik ben zeker niet feilloos, maar cut the mods some slack, aangezien die constant in hun vrije tijd moeten dealen met heetgebakerde users, die dan ook nog eens de flinke zuurpruim uithangen als ze erop gewezen worden. Dat lijkt mij echt een vermoeiende taak, die in het begin leuk lijkt maar bijna elk mens is dat gezeur na verloop van tijd zat.
Misschien een idee om sommige zonderlingen (ook als ik dat ben) eens een weekje te laten modden.
Dank. Wist ik niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:11 schreef sp3c het volgende:
Omdat je een heel artikel van de Volkskrant hebt gequote en dat mag niet
Trouw ook niet
Begrijpelijk al blijft het triest van die kranten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:11 schreef sp3c het volgende:
Trouw ook niet
Blijft jammer. Daarom quote ik vaak AD.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:11 schreef sp3c het volgende:
Trouw ook niet
weet ik niet, lijkt me wel maar geen idee, doe vooralsnog maar nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begrijpelijk al blijft het triest van die kranten.
Hoe zit het eigenlijk als je die tekst even door een AI laat herschrijven, mag het dan nog steeds niet?
regel ik ffquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mag dat topic weer open met een toegestane bron?
Deze bijvoorbeeld
https://nos.nl/artikel/25(...)s-etiket-niet-heilig
is er toch nog iets goeds van gekomen he jongens hahahaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:17 schreef KareldeStoute het volgende:
Verdorie had ik net een reactie ingevoerd.
die worden superboos als je ze quote, zelfs alleen de intro ofzo, fok! heeft daar vooralsnog geen zin inquote:
Heb je hiervoor de ONZ permban gekregen?quote:
Je moest ook een beetje lachen, hèquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je hiervoor de ONZ permban gekregen?
Dat zou ik namelijk helemaal terecht vinden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |