Ik vind Paul een cutie, dus dat heft elkaar weer opquote:Op zondag 2 februari 2025 10:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Pizzakoppo is duidelijk geen fan van Paul
Jullie mogen het hier gerust over hebben, maar het is natuurlijk idioot dat de afkomst van de verdachte belangrijker lijkt te zijn dan het doodsteken van een elfjarige meisje.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:40 schreef matthijst het volgende:
13-jarige Turk duwt 12-jarige voor de tram.
Marokkaan steekt 11-jarige neer.
Fok: pas erop, niet over de afkomst hebben
Zullen mensen buiten op straat het voornamelijk over dat 11 jarige meisje hebben?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:13 schreef Jippie het volgende:
Jullie mogen het hier gerust over hebben, maar het is natuurlijk idioot dat de afkomst van de verdachte belangrijker lijkt te zijn dan het doodsteken van een elfjarige meisje.
Zou wel moeten.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zullen mensen buiten op straat het voornamelijk over dat 11 jarige meisje hebben?
Ik ookquote:Op zondag 2 februari 2025 12:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind Paul een cutie, dus dat heft elkaar weer op
Dat boeit mij niet, buiten op straat hoef ik de FOK! Policy niet na te leven. Jij ook niet, dus ga gerust een rondje om als je onze policy als een belemmering ervaart.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zullen mensen buiten op straat het voornamelijk over dat 11 jarige meisje hebben?
Ik was gewoon benieuwd. Hartelijk dank voor je toelichting Jippie; fijn dat je het even wilde verduidelijken.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet, buiten op straat hoef ik de FOK! Policy niet na te leven. Jij ook niet, dus ga gerust een rondje om als je onze picy als een belemmering ervaart.
Bij de stille tocht zal het drukker zijn dan bij de rechtbank.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daar ben je toch snel over uitgepraat? Je kan niet 5 keer zeggen dat het verschrikkelijk is. Het is juist een feit dat we zoveel problemen hebben en deze zaak is de zoveelste. Nu mogen we niet over de achterliggende problematiek praten. Dat vind ik naar censuur neigen.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jullie mogen het hier gerust over hebben, maar het is natuurlijk idioot dat de afkomst van de verdachte belangrijker lijkt te zijn dan het doodsteken van een elfjarige meisje.
Ik vind zoveel 'neigen naar iets' daar hoor je mij ook niet over janken.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daar ben je toch snel over uitgepraat? Je kan niet 5 keer zeggen dat het verschrikkelijk is. Het is juist een feit dat we zoveel problemen hebben en deze zaak is de zoveelste. Nu mogen we niet over de achterliggende problematiek praten. Dat vind ik naar censuur neigen.
Geen persoonlijke aanvallen, zelfs niet tegen BSB.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Wow. Behoorlijk triest om mijn post te verwijderen.
Het topic staat in nieuws. In nieuws bespreken we het nieuws en achtergronden toch? Het is geen rouwdienst. Er valt niks te discussiėren over hoe erg het is. Het lijkt me dat dat namelijk niet ter discussie staat en dat iedereen het erg vindt. De achtergronden zijn de onderliggende problematiek, dus zijn ontopic om te bespreken.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind zoveel 'neigen naar iets' daar hoor je mij ook niet over janken.
Gewoon on-topic blijven. Als moeder kan ik wel 5000 manieren vinden om te zeggen hoe verschrikkelijk deze moord is, de dader van zoiets mag van mij direct iets worden aangedaan waarvoor ik graag een ban uitzit. Helaas moet ik ook in dit specifieke geval als Mod het 'goede voorbeeld' geven.
We staan gewoon dit topic toe en modden op de policy. Er is volop ruimte voor emoties, maar xenofobe posts gaan weg. Capiche?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het topic staat in nieuws. In nieuws bespreken we het nieuws en achtergronden toch? Het is geen rouwdienst. Er valt niks te discussiėren over hoe erg het is. Het lijkt me dat dat namelijk niet ter discussie staat en dat iedereen het erg vindt. De achtergronden zijn de onderliggende problematiek, dus zijn ontopic om te bespreken.
Als je niet wil dat het nieuws en de achtergronden inhoudelijk worden besproken bij een emotionele zaak, moet je dit soort topics ook niet toestaan me dunkt.
Ik heb deze gelukkig moeten missen. Dank hiervoor.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen, zelfs niet tegen BSB.
Ik snapte je opmerking helemaal, maar het was wel een persoonlijke aanval.
Ik ben aan het janken, maar kies de onderwerpen waarover ik in Feedback jank zorgvuldig uit.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het topic staat in nieuws. In nieuws bespreken we het nieuws en achtergronden toch? Het is geen rouwdienst. Er valt niks te discussiėren over hoe erg het is. Het lijkt me dat dat namelijk niet ter discussie staat en dat iedereen het erg vindt. De achtergronden zijn de onderliggende problematiek, dus zijn ontopic om te bespreken.
Als je niet wil dat het nieuws en de achtergronden inhoudelijk worden besproken bij een emotionele zaak, moet je dit soort topics ook niet toestaan me dunkt.
Ik vind het trouwens niet kies om meteen te beginnen over "janken" als er hier een discussie over plaats vindt. Niemand is aan het "janken". Ik ben niet degene die allemaal posts verwijdert. Als je het over het goede voorbeeld geven hebt, kan je ook met normaal taalgebruik een feedbackvraag tegemoet treden.
Nee, niet begrepen maar het heeft weinig zin om er verder over in discussie te gaan. Daar schiet niemand wat mee op en jullie staan vrij je forum te runnen zoals jullie dat willen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
We staan gewoon dit topic toe en modden op de policy. Er is volop ruimte voor emoties, maar xenofobe posts gaan weg. Capiche?
Ik ben maar een simpele mod die hier doet wat mij is gevraagd. Suggesties over hoe het beter kan of zou moeten kun je sturen naar forum@fok.nlquote:Op zondag 2 februari 2025 14:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, niet begrepen maar het heeft weinig zin om er verder over in discussie te gaan. Daar schiet niemand wat mee op en jullie staan vrij je forum te runnen zoals jullie dat willen.
Als dit niet de plek is hoor ik het graag, maar ik wil een compliment geven van hoe je het doet.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ben maar een simpele mod die hier doet wat mij is gevraagd. Suggesties over hoe het beter kan of zou moeten kun je sturen naar forum@fok.nl
Het was geen persoonlijke aanval. Ik heb geen naam genoemd.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen, zelfs niet tegen BSB.
Ik snapte je opmerking helemaal, maar het was wel een persoonlijke aanval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |