🤣quote:Op zondag 12 januari 2025 17:51 schreef spapaars het volgende:
Sperziebonen altijd lekker.
Met een aardappeltje, als stamppot, en als je ze aan elkaar knoopt kousenband.
quote:
Lekker hypocriet.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dit is toch geen handen wassen?!
[ afbeelding ]
Als ik iets later in zou starten zou het in een 7 sec gifje passen incl. afdrogen.
Inderdaad, zeker voor iemand die er constant zo op hamert ..quote:
Jeff is vies bezigquote:Op zondag 12 januari 2025 17:57 schreef spapaars het volgende:
Jef is de grootste roddelaarster in het huis.
Vaak altijd zo. De meeste met de grootste smoel bakken er zelf niets van.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker voor iemand die er constant zo op hamert ..
Je denkt dat hij expres zo praat?quote:
Boeienquote:Op zondag 12 januari 2025 17:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, je valt in herhaling, je valt in herhaling....
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je denkt dat hij expres zo praat?
Naar ventje aan het worden. Fluisteren en stoken. Maakt hij geen vrienden mee.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:57 schreef spapaars het volgende:
Jef is de grootste roddelaarster in het huis.
Dat komt ook nog wel bij hem terugquote:Op zondag 12 januari 2025 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Naar ventje aan het worden. Fluisteren en stoken. Maakt hij geen vrienden mee.
Kom je het verst mee, gelukkig dat er nu wat gebeurd. Politiek correcte tijden zijn voorbij nu!quote:Op zondag 12 januari 2025 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dan speelt hij dus op dat vlak het spel niet. En dat was mijn puntquote:
Hij is te fel bezig in de groepquote:Op zondag 12 januari 2025 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kom je het verst mee, gelukkig dat er nu wat gebeurd. Politiek correcte tijden zijn voorbij nu!
Je gaat toch niet gelijk al in je kaarten laten kijken dus wat betreft speelt hij het slim!quote:Op zondag 12 januari 2025 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dan speelt hij dus op dat vlak het spel niet. En dat was mijn punt
Ze willen gewoon een reden hebben om op Lennie te fitten.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:02 schreef Koos1958 het volgende:
Hij focust echt op verkeerde mensen. Er was marge zegt Jeffrey. Keaunu zegt dat hij 30.meer heeft gepakt maar dat boeit niet zegt Jeffrey.
Als ie het een keer zegt ok, maar hij is nu al uren hetzelfde aan het roepen.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben niks anders om zich druk over te makenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie het een keer zegt ok, maar hij is nu al uren hetzelfde aan het roepen.
En het gaat eigenlijk nergens over, tientjeswerk, meer niet.
Daar ging het me niet om. Het gaat me om dat gezeur en dat gefit.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet gelijk al in je kaarten laten kijken dus wat betreft speelt hij het slim!
Wij willen juist fittiesquote:Op zondag 12 januari 2025 18:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om. Het gaat me om dat gezeur en dat gefit.
Ja, maar er komt nog niet echt iets. Jeff is alleen aan het zendenquote:
De vorige die toegang had tot dr kledingkast ligt er ook al uit.quote:
De streamers krijgen ook maar de helft van niets te zien, dat maakt het nog erger.. na 1½week 6x dezelfde verhaaltjes laten zien zonder één blik op de gameroom of wat daar voor doorgaat lijkt me logisch dat de saaiheid toeslaatquote:Op zondag 12 januari 2025 18:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iedereen klaagt steeds dat het zo saai is, nu is er wat drama, weer niet goed en mensen vergeet niet, ze hebben daar niets te doen, het is geestdodend. Ik begrijp het wel, even weer iets om je druk over te maken en te speculeren.
Beter dan allemaal op de bank hangen en uit de neus te eten.
Jep ik zou dat zelf ook niet doenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De vorige die toegang had tot dr kledingkast ligt er ook al uit.
Onbewust creeer je toch afgunst bij anderen om in je eigen kloffie rond te gaan lopen, je plaatst jezelf daarmee buiten de groep.
Ik snap werkelijk waar niet waarom nou niemand op het idee komt om water te koken voor de afwasquote:Op zondag 12 januari 2025 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel fijn straks een pa met koud water afwassen, waar je kip in hebt gebakken of het mes en de plank waar de kip op is gesneden![]()
![]()
Is vandaag toch gedaan?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom nou niemand op het idee komt om water te koken voor de afwas
hebben ze vanmorgen wel gedaan volgens mij. Op aanraden van Lene geloof ikquote:Op zondag 12 januari 2025 18:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom nou niemand op het idee komt om water te koken voor de afwas
Ja dat ze niet op het idee water koken komenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel fijn straks een pan met koud water afwassen, waar je kip in hebt gebakken of het mes en de plank waar de kip op is gesneden![]()
![]()
Teveel werk? gemakzucht? hersenen werken niet meer goed? Gewoon dom?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2025 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
hebben ze vanmorgen wel gedaan volgens mij. Op aanraden van Lene geloof ik
in een van de andere edities hadden ze vega kip dacht ik.quote:
Ohja? Dat heb ik dan gemist. Maar nog steeds rijkelijk laat, na 9 dagenquote:
Oh zo jaquote:Op zondag 12 januari 2025 18:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
in een van de andere edities hadden ze vega kip dacht ik.
Kip zonder kruiden kan best lekker zijn als je het goed bakt. Misschien is het even wennen.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
heerlijk droge kip zonder kruiden
Dit is echte kip (filet)quote:Op zondag 12 januari 2025 18:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
in een van de andere edities hadden ze vega kip dacht ik.
Nu nog wachten op de eerste die bedenkt dat je ook water kan opwarmen om jezelf mee te wassenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
hebben ze vanmorgen wel gedaan volgens mij. Op aanraden van Lene geloof ik
quote:
Ik zei het al eerder. Jeffrey hangt de gangster uit. Manier van praten, houding, hoe hij kijkt en mensen probeert te bespelen. Hij heeft teveel gangsterfilms gezien. Want eigenlijk is het een watjequote:
Plofkipquote:Op zondag 12 januari 2025 18:17 schreef spapaars het volgende:
Kipbrokjes ziet er meer uit als gekookt dan gebakken.
Dit ja , Hij hangt de player uit en dat gaat een keer fout.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder. Jeffrey hangt de gangster uit. Manier van praten, houding, hoe hij kijkt en mensen probeert te bespelen. Hij heeft teveel gangsterfilms gezien. Want eigenlijk is het een watje
Hij was sowieso al gepikeerd dat hij gister als 'bad boy' werd neergezet door Axel en 'Nele'quote:Op zondag 12 januari 2025 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder. Jeffrey hangt de gangster uit. Manier van praten, houding, hoe hij kijkt en mensen probeert te bespelen. Hij heeft teveel gangsterfilms gezien. Want eigenlijk is het een watje
dit zei hij in zijn introfilmpje, niet met deze woorden , maar wel met deze strekkingquote:Op zondag 12 januari 2025 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy weet hoe te koken ... hij is 55 kilo afgevallenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:20 schreef DGK-Eric het volgende:
Die aardappeltjes worden ongekookt in een enorme hoeveelheid in de pan gegooid om te bakken?
Yep want 'in de supermarkt zijn de schijfjes ook niet gekookt', in mijn supermarkt gelukkig welquote:Op zondag 12 januari 2025 18:20 schreef DGK-Eric het volgende:
Die aardappeltjes worden ongekookt in een enorme hoeveelheid in de pan gegooid om te bakken?
ja volgens mij ookquote:Op zondag 12 januari 2025 18:20 schreef DGK-Eric het volgende:
het is een goed mensquote:Op zondag 12 januari 2025 18:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Madam is eindelijk tevreden. Hopelijk niet voor lang.
quote:Op zondag 12 januari 2025 18:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep want 'in de supermarkt zijn de schijfjes ook niet gekookt', in mijn supermarkt gelukkig wel
Ff over de kook..quote:Op zondag 12 januari 2025 18:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep want 'in de supermarkt zijn de schijfjes ook niet gekookt', in mijn supermarkt gelukkig wel
Dat vraag ik me af, koken voor jezelf is toch wel wat andersquote:Op zondag 12 januari 2025 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jordy weet hoe te koken ... hij is 55 kilo afgevallen
volgens mij kan hij nog geen water kokenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jordy weet hoe te koken ... hij is 55 kilo afgevallen
En dan staan ze er ook mee te kijken alsof er een culinaire geschiedenis plaatsvindtquote:Op zondag 12 januari 2025 18:20 schreef DGK-Eric het volgende:
Hij brengt het anders ... misschien een bodempje water bij die aardappels en de deksel er opquote:Op zondag 12 januari 2025 18:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
volgens mij kan hij nog geen water koken
Soort van stomen bedoel jequote:Op zondag 12 januari 2025 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij brengt het anders ... misschien een bodempje water bij die aardappels en de deksel er op
Dat (basis)rekenen hebben ze elk jaar weer moeite meequote:Op zondag 12 januari 2025 18:29 schreef odie22 het volgende:
ze zijn toch geen 18 meer, kunnen geen van allen koken, rekenen, schoonmaken, leuk zijn , wat een groep
Vikaash moet flink gaan zitten liegen om niet door de mand te vallenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Elsa vraagt naar de oorsprong van Remi's achternaam
Ooopsss
hij weet het goed te spelenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Elsa vraagt naar de oorsprong van Remi's achternaam
Ooopsss
Hij lult zich er leuk en makkelijk uitquote:Op zondag 12 januari 2025 18:30 schreef ledn81 het volgende:
Elsa begint over de 'fake' achternaam van Remi.![]()
Benieuwd wat ie ervan maakt
Dat zou ook mijn eerste voorbereiding zijn: kunnen koken met beperkte middelen voor een grote groep en leren brood bakken vanaf scratch.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:29 schreef odie22 het volgende:
ze zijn toch geen 18 meer, kunnen geen van allen koken, rekenen, schoonmaken, leuk zijn , wat een groep
Ja dat kloptquote:Op zondag 12 januari 2025 18:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ohja? Dat heb ik dan gemist. Maar nog steeds rijkelijk laat, na 9 dagen
heb ook even een weekly basics topic aangemaaktquote:Op zondag 12 januari 2025 18:27 schreef b_engeltje het volgende:
Ow ze hebben geen citroen
Dacht dat de aardappels citroenen waren
Waarom kijk je nog?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:29 schreef odie22 het volgende:
de rest vind je wel goed gaan ?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat (basis)rekenen hebben ze elk jaar weer moeite mee
Ja, bij mij ookquote:
Topquote:Op zondag 12 januari 2025 18:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb ook even een weekly basics topic aangemaakt
[ link | afbeelding ]
Nu hopen dat niemand kennis heeft van dat soort zaken.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
'Remi' zegt dat z'n vader een extreme obsessie heeft met de achternaam 'Jacobs' en hij daarom z'n achternaam heeft laten veranderen.
Hij woonde vroeger in Duckstad, maar dat mag nog niemand wetenquote:
wat krampen?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:25 schreef ben34567 het volgende:
Het gaat over krampen en mario is er niet
Goede redenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
omdat ik dit het leukste programma vindt van het jaar
Niemand ziet dat ookquote:Op zondag 12 januari 2025 18:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij woonde vroeger in Duckstad, maar dat mag nog niemand weten
Doe normaal. Je bent toch geen kleuter?quote:
Hij is niet voor niks 55 kg afgevallenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:38 schreef b_engeltje het volgende:
Jordy beste man... misschien maar koken..kan hij beter aan een ander overlaten
Ja hadden we vorig jaar ook immers, konden we een beetje meedenken, wat we er van konden makenquote:
Hahahaquote:Op zondag 12 januari 2025 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is niet voor niks 55 kg afgevallen
Door het eten dat hij zelf maaktquote:Op zondag 12 januari 2025 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2025 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Ik bak aardappels ook altijd ongekookt en het begint al een lekker kleurtje te krijgen. Wij kunnen op beeld niet zien of het lekker en of het gaar is. Koken zonder kruiden is sowieso wat smakeloosquote:Op zondag 12 januari 2025 18:38 schreef b_engeltje het volgende:
Jordy beste man... misschien maar koken..kan hij beter aan een ander overlaten
Eindelijk , bah nare trekjesquote:Op zondag 12 januari 2025 18:41 schreef ledn81 het volgende:
Jeff en Milena mogen niet meer praten via Flaske
Dat merk je gelijk want Jeffrey smoest weerquote:Op zondag 12 januari 2025 18:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en Jolien over het spel
Jolien : Ik lieg nooit ... bijna nooit..
Eens , ik ben klaar met die driequote:Op zondag 12 januari 2025 18:43 schreef Lillfex het volgende:
Dat geheimzinnige gedoe zet hun alle drie maar op de nominatie. Ik hou daar niet van
Ik hou nog minder van smoezende Vlamingen ... zijn dan nog lastiger te verstaan.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hou niet van smoezende mensen, die hebben iets te verbergen
En noemt mensen niet eerlijk die meer hebben gepakt. Nou je vrien̈den keanu en die melinda hebben ook teveel gepaktquote:Op zondag 12 januari 2025 18:45 schreef Puzzie het volgende:
Jeff is verre van eerlijk en verre van oprecht
Nee hoor, dat gaat heel snel onder deze omstandighedenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:46 schreef b_engeltje het volgende:
Verklaard me voor gek, doek zelf ook
Maar ik heb het idee dat jolien en Jeffrey elkaar al langer/beter kennen
Misschien zelfs koppeltje zijn
De gebarentaal simpele blikken en maar 2woorden nodig hebben om elkaar te begrijpen
Ze kennen elkaar te kort in bb om nu al dat soort communicatie te kunnen hebben
Zeer zeker niet!quote:Op zondag 12 januari 2025 18:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahaha... het boeit Jeff niet wie hoeveel pakt zegt hij
Ze brengen steeds opnieuw in beeld, dus verwacht dat niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
Bb moet Jeffrey eens gaan aanspreken op zijn smoesgedrag.
Tja als je zelf minder pakt dan zijn er altijd mensen die meer pakken natuurlijk. Logisch gevolg van minder pakken.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En noemt mensen niet eerlijk die meer hebben gepakt. Nou je vrien̈den keanu en die melinda hebben ook teveel gepakt
Handelingenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Ik bak aardappels ook altijd ongekookt en het begint al een lekker kleurtje te krijgen. Wij kunnen op beeld niet zien of het lekker en of het gaar is. Koken zonder kruiden is sowieso wat smakeloos
De kip gaat er straks weer bijquote:Op zondag 12 januari 2025 18:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Handelingen
De gebakken kip staat al in een schaal naast de kookplaat terwijl de aardappels nog gaar moeten worden... koude kip??
De hoeveel heid olie die gebruikt word..
Handelingen dus.. niet specifiek de gebakken rauwe aardappel
ze heeft er iets aan laten doen voor ze het huis in ging (weet niet of het opplak was of zoiets?)quote:Op zondag 12 januari 2025 18:43 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Hoe kanJolien mascara ophebben. Ze mogen toch niks delen?
Ah ja dat verklaard hetquote:Op zondag 12 januari 2025 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ze heeft er iets aan laten doen voor ze het huis in ging (weet niet of het opplak was of zoiets?)
over het als eerste naar de DR gaan. Maar dat heeft Jeffrey wel voor elkaar. daar gaat het amper meer overquote:
nopequote:Op zondag 12 januari 2025 18:51 schreef freaky40 het volgende:
Flauwe bende, of hebben ze wel kruiden, zout etc.?
hah.. tuurlijk nietquote:Op zondag 12 januari 2025 18:51 schreef freaky40 het volgende:
Geverfd zei ze en ze haalt de mascara er (bijna) nooit af, dat zit er dus nog op van binnenkomstquote:Op zondag 12 januari 2025 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ze heeft er iets aan laten doen voor ze het huis in ging (weet niet of het opplak was of zoiets?)
Nope.jammer dat de moestuin nep isquote:Op zondag 12 januari 2025 18:51 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben verre van een expert, maar ik heb mijn twijfels over de winterhardheid van kruiden.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nope.jammer dat de moestuin nep is
Ze hadden er op zijn minst kruiden in kunnen zetten
Ach het is alsof je gaat kamperen , niets mis meequote:
Nog steeds beter dan slob.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:54 schreef mario390 het volgende:
deze groene bonen had ik gistern , deze smeken bijna nach niks moet pfeffer over
Ik heb mijn potten met kruiden buiten staan, wel onder een afdak en dat gaat primaquote:Op zondag 12 januari 2025 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben verre van een expert, maar ik heb mijn twijfels over de winterhardheid van kruiden.
dat vind ik ook armoedigquote:Op zondag 12 januari 2025 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ach het is alsof je gaat kamperen , niets mis mee
Dit is allesquote:Op zondag 12 januari 2025 18:51 schreef freaky40 het volgende:
Klopt dat gaat ook niet goedquote:Op zondag 12 januari 2025 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben verre van een expert, maar ik heb mijn twijfels over de winterhardheid van kruiden.
Maar je weet iig dat dat tijdelijk is, net als hun verblijf en ze kunnen ook nog prima week in kampeerstijl wonen.quote:
Normaal stonden die merken of winkels altjd ergens toch?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:55 schreef Puzzie het volgende:
Servies en bestek vind ik wel weer mooi.
Eens. Ik ben die Jeffrey al behoorlijk zat aan het raken.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:43 schreef Lillfex het volgende:
Dat geheimzinnige gedoe zet hun alle drie maar op de nominatie. Ik hou daar niet van
Niet op gelet maar ik vind het wel mooiquote:Op zondag 12 januari 2025 18:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Normaal stonden die merken of winkels altjd ergens toch?
Nu kon ik het niet vinden.
jazeker, maar ik hou mij bij de COSquote:Op zondag 12 januari 2025 18:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar je weet iig dat dat tijdelijk is, net als hun verblijf en ze kunnen ook nog prima week in kampeerstijl wonen.
Inzoomen op achterkant bord bij afwas???quote:Op zondag 12 januari 2025 18:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Normaal stonden die merken of winkels altjd ergens toch?
Nu kon ik het niet vinden.
quote:Op zondag 12 januari 2025 18:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet op gelet maar ik vind het wel mooi
Dacht dat ik ze hoorde praten over olijfolie, maar dat hebben ze dus niet?quote:
Ja kan ook maar het stond ook altijd ergens vermeld.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Inzoomen op achterkant bord bij afwas???
Wel olie, maar in een fles zonder label, lijkt mij eerder zonnebloemoliequote:Op zondag 12 januari 2025 18:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dacht dat ik ze hoorde praten over olijfolie, maar dat hebben ze dus niet?
Ze hebben een fles olie, welke weet ik niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ow die wist ikquote:Op zondag 12 januari 2025 18:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja kan ook maar het stond ook altijd ergens vermeld.
Was ook benieuwd naar de kleding o.a.
het kan wel, ik heb buiten bieslook, munt, basilicum en knoflook staan en dat gaat prima. Wel onder een afdak met voldoende lichtquote:Op zondag 12 januari 2025 18:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Klopt dat gaat ook niet goed
Maar dan hadden ze er wel uit kunnen halen /en of drogen
Het lijkt kleding van zaraquote:Op zondag 12 januari 2025 19:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ow die wist ik
Die kwam ik tegen toen ik op de badjas googlde
Niet gevonden overigens
quote:Op zondag 12 januari 2025 18:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
jawelquote:Op zondag 12 januari 2025 19:07 schreef Hoempah het volgende:
Het was toch niet voor de weekly basics dit eten?
Bizar hèquote:Op zondag 12 januari 2025 19:08 schreef kater1 het volgende:
Jordy en Niels denken dat Lennie 600 heeft gepakt???
Nee 540 heeft hij overquote:Op zondag 12 januari 2025 19:08 schreef kater1 het volgende:
Jordy en Niels denken dat Lennie 600 heeft gepakt???
Ze kiezen zelf, maar betalen er ook voor , voor hun etenquote:Op zondag 12 januari 2025 19:07 schreef Hoempah het volgende:
maar hoe kan hij dit weten? Papegaai?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
Niels weet de bedragen van linda, axel en lennie. Dat axel op de 2e dag al 500 heeft gepakt.
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
En het vervolg:
[ afbeelding ]
bronstigquote:
Lenny 500 tochquote:Op zondag 12 januari 2025 19:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat Linda 507 heeft gepakt en Lenny meer heeft gepakt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen voedsel voor een week.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze kiezen zelf, maar betalen er ook voor , voor hun eten
Er zijn dus geen weekly basics
Edit jah slob
Ohhhhhh was dit alleen voor vandaag? dan heb ik iets verkeerd begrepen , ja zou kunnen hoor voor 1 dag, grote eters misschienquote:Op zondag 12 januari 2025 19:07 schreef Hoempah het volgende:
Ja kan. Ik bedoel hij weet wie meer heeft gepakt en volgens mij ook de bedragen. Van Linda iig wel.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 19:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]ja ik heb het erst gezien als ik de gif in nieuwe fenster geopent hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij weet iig de bedragen van de DR voordat hij vandaag de pin moest afgeven.quote:
500 had ze genomen zelf gezien.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:11 schreef Lillfex het volgende:
Leny heeft niet meer gepakt. Zelfs minder dan 500
Houdt z'n oor vlak tegen de papegaai en die fluistert het hem allemaal in.quote:
Lijkt me niet meer dan fair?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel en Nele hebben 400 euro van Mattie gepakt, 50 euro van de 2e en 3e rijkste .. en 10 euro van de rest.
Niels : Heel gevaarlijk spel van die Axel op dag 2. Die moeten we in de gaten houden.
Uw opmerking is zo dom nog niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:46 schreef b_engeltje het volgende:
Verklaard me voor gek, doek zelf ook
Maar ik heb het idee dat jolien en Jeffrey elkaar al langer/beter kennen
Misschien zelfs koppeltje zijn
De gebarentaal simpele blikken en maar 2woorden nodig hebben om elkaar te begrijpen
Ze kennen elkaar te kort in bb om nu al dat soort communicatie te kunnen hebben
Dat werd tijdquote:
Dure grapquote:Op zondag 12 januari 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
Dat eten is voor twee dagen. Dat zeiden ze ook.
Ben het ff kwijt we zien het morgen wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ohhhhhh was dit alleen voor vandaag? dan heb ik iets verkeerd begrepen , ja zou kunnen hoor voor 1 dag, grote eters misschien
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |