Klopt, maar hard skreewe en naar anderen wijzen helpquote:Op zondag 12 januari 2025 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar zelf poept hij in zijn broek om weer genomineerd te worden
Hoezo? Hij blijft nog steeds behoorlijk bij zijn uitgezette lijn. Bij mij stijgt hij steeds een beetje meer. Zijn redeneringen zijn best spot on. Hij heeft gelijk wat Jefferey betreft.quote:
Ik vind hem een beetje arrogant worden.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef greysbones het volgende:
Jeff legt uit waarom hij eerste wilde
jaquote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef Cupfighter het volgende:
Eerlijk zullen we alles delen, ikke een beetje meer dan jjj
Neequote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef marky het volgende:
[..]
Hoezo? Hij blijft nog steeds behoorlijk bij zijn uitgezette lijn. Bij mij stijgt hij steeds een beetje meer. Zijn redeneringen zijn best spot on. Hij heeft gelijk wat Jefferey betreft.
Hij gaat altijd eerst. Uiteindelijk zullen de eerste de laatste zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef greysbones het volgende:
Jeff legt uit waarom hij eerste wilde
Ik denk eerderquote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef Cupfighter het volgende:
Eerlijk zullen we alles delen, ikke een beetje meer dan jjj
Tegen Keanuquote:Op zondag 12 januari 2025 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff zegt: als je meer hebt dan 500 dan ben je een dikke egoist
En klinkt nu best beetje gefrustreerd dat hij minder heeft.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:43 schreef DGK-Eric het volgende:
Van BB mocht niemand het erover hebben, maar alles is nu out in the open![]()
Jeffrey klopt zichzelf op de borst dat hij minder heeft gepakt
Haha ja. Maar dit was toch zijn 'tactiek'?quote:Op zondag 12 januari 2025 16:45 schreef engine het volgende:
[..]
En klinkt nu best beetje gefrustreerd dat hij minder heeft.
En Bart, klinkt niet alleen hetzelfde, maar is beetje een zelfde type ook.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:46 schreef spapaars het volgende:
Ik vind Niels een gluipertje die heel goed heeft gekeken hoe Glenn het spel heeft gespeeld.
Gaat natuurlijk nergens over. Die paar tientjes.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff zegt: als je meer hebt dan 500 dan ben je een dikke egoist
Niels is heel voorzichtig volgens mij. Ik ben benieuwd wanneer hij het harder gaat spelen.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:46 schreef spapaars het volgende:
Ik vind Niels een gluipertje die heel goed heeft gekeken hoe Glenn het spel heeft gespeeld.
Preciesquote:Op zondag 12 januari 2025 16:47 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk nergens over. Die paar tientjes.
Hij is gewoon dom geweest om als eerste te gaan.
hij is en grote zeikerquote:Op zondag 12 januari 2025 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff is gewoon boos op zichrzelf dat hij te weinig heeft gepakt
Het wordt Jeffrey meer aangerekend dat hij persé als eerste wilde, dan dat hij wordt gewaardeerd dat hij minder heeft gepakt.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:47 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk nergens over. Die paar tientjes.
Hij is gewoon dom geweest om als eerste te gaan.
Dat hoort bij het spel, grote uitgevers lopen het gevaar te worden genomineerd.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo nur zij,en als zij opent is het geld weer op 0 ?
Elk voordeel hebt zijn nadeelquote:Op zondag 12 januari 2025 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het wordt Jeffrey meer aangerekend dat hij persé als eerste wilde, dan dat hij wordt gewaardeerd dat hij minder heeft gepakt.
Iets met jezelf in de vingers snijden
Ik hoop dat ze nog iets heeft overgelaten voor de kiendjes thuisquote:Op zondag 12 januari 2025 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja.. spullen van levensbelang
[ afbeelding ]
ze is sowieso chagrijnig vandaag dus ik snap het welquote:Op zondag 12 januari 2025 16:51 schreef DGK-Eric het volgende:
Linda kijkt vol afgunst naar alle spulletjes van Milena
Inderdaad. De bewoners gaan er al snel ook vanuit dat hij meer zou pakken, omdat hij als eerste ging. Vind het echt super wat hij heeft gedaan, eens kijken hoe iedereen is. Hij baalt echt dat er mensen zijn die veel hebben gepakt en daardoor niet meer te vertrouwen zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het wordt Jeffrey meer aangerekend dat hij persé als eerste wilde, dan dat hij wordt gewaardeerd dat hij minder heeft gepakt.
ja maar als zij haar kast opent gaat toch niet geld weg of wel? dome spel ditquote:Op zondag 12 januari 2025 16:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat hoort bij het spel, grote uitgevers lopen het gevaar te worden genomineerd.
Misschien kan ze volgende week al haar Kiendjess thuis persoonlijk omarmenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog iets heeft overgelaten voor de kiendjes thuis
Toch niet. Ik was fan van Bart, maar absoluut niet van Niels.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Bart, klinkt niet alleen hetzelfde, maar is beetje een zelfde type ook.
Liggen goed bij het belgische BB FB publiek
Dat minder pakken was ook pure tacktiek en had nul te maken met goedheid. Heeft dat wel overwogen gedaan. En laten we vooral niet vergeten dat hij al bijna 900 had.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Een mousje en een cremetje en een gelletje en een lotionnetje en een olietje en een serumpje....quote:
denk dat bepaalde mannen aan het aansturen zijn op het hanengevecht...quote:Op zondag 12 januari 2025 16:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad. De bewoners gaan er al snel ook vanuit dat hij meer zou pakken, omdat hij als eerste ging. Vind het echt super wat hij heeft gedaan, eens kijken hoe iedereen is. Hij baalt echt dat er mensen zijn die veel hebben gepakt en daardoor niet meer te vertrouwen zijn.
¤500 van haar geld, maar aan het eind gaat al het geld van de bewoners in 1 pot, die is dan voor de winnaar.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar als zij haar kast opent gaat toch niet geld weg of wel? dome spel dit
Nopequote:Op zondag 12 januari 2025 16:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft die papegaai eigenlijk als iets zinnig betekend ? Ik heb het alvast niet meegekregen.
Tja, als je zelf minder pakt is het onvermijdelijk dat iemand anders meer pakt/krijgtquote:Op zondag 12 januari 2025 16:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad. De bewoners gaan er al snel ook vanuit dat hij meer zou pakken, omdat hij als eerste ging. Vind het echt super wat hij heeft gedaan, eens kijken hoe iedereen is. Hij baalt echt dat er mensen zijn die veel hebben gepakt en daardoor niet meer te vertrouwen zijn.
je hebt gezien wat er voor mannen inzittenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:54 schreef Adat231 het volgende:
[..]
denk dat bepaalde mannen aan het aansturen zijn op het hanengevecht...
Ik ook niet, ik heb het ding een keer horen kraaien.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft die papegaai eigenlijk als iets zinnig betekend ? Ik heb het alvast niet meegekregen.
ja, maar een hanengevecht heb je altijd, hoe ze er ook uitzienquote:Op zondag 12 januari 2025 16:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
je hebt gezien wat er voor mannen inzitten![]()
Idd alles met verkleinwoordenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een mousje en een cremetje en een gelletje en een lotionnetje en een olietje en een serumpje....
1x riep hij dat ze moesten opruimen, omdat er hoog bezoek kwamquote:Op zondag 12 januari 2025 16:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar komt ze zo dadelijk achter dat ze al hun spulletjes mee naar het huis heeft genomen.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog iets heeft overgelaten voor de kiendjes thuis
Dat was ook de reden waarom hij minder genomen had dat had niets met goedheid te maken.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de papegaaiquote:Op zondag 12 januari 2025 16:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Het mooie daarvan is dat de bewoners het je kwalijk kunnen nemen en dat je daardoor genomineerd wordt.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Tja, als je zelf minder pakt is het onoverkomelijk dat iemand anders meer pakt/krijgt
zo nu dat ik snap,om dat zij haar kast opmakte is zij nu op 0 met geld? hoe will zij nu eten bestellen?quote:Op zondag 12 januari 2025 16:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
¤500 van haar geld, maar aan het eind gaat al het geld van de bewoners in 1 pot, die is dan voor de winnaar.
quote:Op zondag 12 januari 2025 16:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja, maar een hanengevecht heb je altijd, hoe ze er ook uitzien
ik kan niet wachtenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja, maar een hanengevecht heb je altijd, hoe ze er ook uitzien
Paprika enz krijgen ze.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo nu dat ik snap,om dat zij haar kast opmakte is zij nu op 0 met geld? hoe will zij nu eten bestellen?
Na de kutnijd van gister over Jeffrey is dat ook wel weer leuk.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:54 schreef Adat231 het volgende:
[..]
denk dat bepaalde mannen aan het aansturen zijn op het hanengevecht...
quote:Op zondag 12 januari 2025 16:58 schreef ben34567 het volgende:
Allemaal gala kleding voor de liveshow die er niet meer is
Ze kan de papegaai nog opeten.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo nu dat ik snap,om dat zij haar kast opmakte is zij nu op 0 met geld? hoe will zij nu eten bestellen?
Ik hoop dat BB mee leest en dit gaat doen!!!!quote:Op zondag 12 januari 2025 16:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de papegaai
En dan mensen die anderen beschuldigen het deksel op de neus krijgen.
Zou wel leuk zijn geweest als iemand die hele pot had gepakt.
Dan was het spel echt begonnen.
op hakken via de achterdeur naar buitenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:58 schreef ben34567 het volgende:
Ja. Om een paar tientjes extra zit er straks eentje thuisquote:Op zondag 12 januari 2025 16:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het mooie daarvan is dat de bewoners het je kwalijk kunnen nemen en dat je daardoor genomineerd wordt.
Iemand heeft de instructies niet gelezenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:58 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Hop in galakleed op de achterbank bij de stagiair
lijkt er wel opquote:Op zondag 12 januari 2025 17:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Verraden de gelaatsuitdrukkingen bij Linda afgunst ?
Misplaatste afgunst imho. Ze heeft als enige een sleutel, kent als enige de inhoud van de kluis en heeft het meeste uit de jackpot gepakt.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Verraden de gelaatsuitdrukkingen bij Linda afgunst ?
Winter is dat niet veel.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:04 schreef ledn81 het volgende:
Wat moeten mensen in west-vlaanderen nu trouwens als ze een springkasteel willen
Bij zijn compagnon zijnquote:Op zondag 12 januari 2025 17:04 schreef ledn81 het volgende:
Wat moeten mensen in west-vlaanderen nu trouwens als ze een springkasteel willen
Als de andere bewoners ook de sleutel hadden gekocht en in de kluis hadden gekeken, hadden ze misschien nu ook wel meer gepakt. Dat is juist het mooie aan dit spel. Ze speelt het goed!quote:Op zondag 12 januari 2025 17:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misplaatste afgunst imho. Ze heeft als enige een sleutel, kent als enige de inhoud van de kluis en heeft het meeste uit de jackpot gepakt.
Ontpopt Linda zich als een rupsje-nooit-genoeg?
Of als de keiharde speler.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misplaatste afgunst imho. Ze heeft als enige een sleutel, kent als enige de inhoud van de kluis en heeft het meeste uit de jackpot gepakt.
Ontpopt Linda zich als een rupsje-nooit-genoeg?
Hij zal vast een fortuin aan die tanden hebben uitgeven dus ik snap hem welquote:Op zondag 12 januari 2025 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Remi heeft wel wat met tandenpoetsen
Hij moet even lachen naar de cameraquote:Op zondag 12 januari 2025 17:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij zal vast een fortuin aan die tanden hebben uitgeven dus ik snap hem wel
Kast terug dichtquote:Op zondag 12 januari 2025 17:10 schreef ledn81 het volgende:
Is Remi nou aan het flossen met flosdraad van Milena![]()
NOMINASIE
Is gewoon bs wat hij zegt. BB geeft aan je speelt het spel alleen. Hij denkt dat hij de toon heeft gezet maar dat kan hij nooit weten.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey zegt de mensen die voorzichzelf spelen moeten eruit. Die keaunu die zelf teveel heeft gepakt zegt ja er is door sommige teveel gepakt
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mocht officieel toch niet? Spullen van een ander gebruiken?
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lennie zal wat minder aan boelemie gaan doen, alles binnenhouden is een must voor haar nu![]()
[ afbeelding ]
Vindt ik nu alquote:Op zondag 12 januari 2025 17:13 schreef ben34567 het volgende:
Ik vermoed dat Jeffrey nog een heel irritante speler zal worden.
Vind hem nu al vervelend. Wil zijn gelijk hebben / opdringen aan de restquote:Op zondag 12 januari 2025 17:13 schreef ben34567 het volgende:
Zal worden?.. Ik vind hem nu al vrij irritant met al die politiek correcte zinnetjes van hem.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:13 schreef ben34567 het volgende:
flauw. Eetziektes zijn geen grapje.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lennie zal wat minder aan boelemie gaan doen, alles binnenhouden is een must voor haar nu![]()
[ afbeelding ]
Klopt, ze heeft het zelf naar binnen gebracht,, breeduit het behang van de muren erover gejankt.. dat het geen grapje is ermee in een TV Show te gaan zitten voor Heel Nederland én Belgie ..quote:Op zondag 12 januari 2025 17:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
flauw. Eetziektes zijn geen grapje.
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Jeffrey kan wel interessant gaan worden. Wordt nu zo langzamerhand tijd voor wat meer dynamiek in de tent daar. Het is nog wat tam.
Die is teveel zichzelf aan het profileren.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft het zelf naar binnen gebracht,, breeduit het behang van de muren erover gejankt.. dat het geen grapje is ermee in een TV Show te gaan zitten voor Heel Nederland én Belgie ..
Dat hij overdreven nukkig doetquote:
welnee, Ze is er 1 keer over begonnen, moest er toen om huilen en dat was het verder welquote:Op zondag 12 januari 2025 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is teveel zichzelf aan het profileren.
Ze begon best leuk, maar ja BB is iets anders gestart dan Lennie kon vermoeden met haar "probleem" jammer danquote:Op zondag 12 januari 2025 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat had ze een paar dagen geleden ook al.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:03 schreef marky het volgende:
De hormonen bij Lenni werken ze kan echt hangry worden.
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met Jeffrey's in RLS's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Veel te veel, smoezen, seinen naar anderen, oordelen over anderen terwijl hij het niet kan weten. En juist minder gekozen van kijk mij is goed zijnquote:Op zondag 12 januari 2025 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mijn man is ook een bitch als hij hongerig is. Dus is niet echt per sé hormoon afhankelijkquote:Op zondag 12 januari 2025 17:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat had ze een paar dagen geleden ook al.
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:24 schreef KinKiJan het volgende:
Wel een hoop gedoe om wat tientjeswerk eigenlijk
Ik mijn hele leven al net als de rest van de vrouwen.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat had ze een paar dagen geleden ook al.
Eerst niet vorige jaar stond op slapen op een bepaald moment 500 euro uit de jackpotquote:Op zondag 12 januari 2025 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
wat maakt het uit als je zenderchecks krijgt? IS er een sanctie?
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:25 schreef Moeraskat het volgende:
Aardappel, fles olie, boontjes, bananen en kipfilet
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
Voor ¤600 aan boontjes, kipfile, olie en appels?banaan, aardappels? dat wordt weer 2x perdag hetzelfde
Haha ja Maar je kan net aardappels verschillende dingenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
Voor ¤600 aan boontjes, kipfile, olie en appels? aardappels? dat wordt weer 2x perdag hetzelfde
Dar is enkel fijnquote:Op zondag 12 januari 2025 17:28 schreef Moeraskat het volgende:
bananen. niemand kan meer kakken straks
dan heb je hem in het verkeerde gat gestoptquote:Op zondag 12 januari 2025 17:28 schreef Moeraskat het volgende:
bananen. niemand kan meer kakken straks
Zeker, je kan aardappelgooien, aardappelschieten, aardappelmannetjes maken, aardappelflautes krijgenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja Maar je kan net aardappels verschillende dingen
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
Bananen, kauwtechnisch wat geluid voor kijkers betreft is ook zoveel beter dan appels
Je vergeet stempels makenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, je kan aardappelgooien, aardappelschieten, aardappelmannetjes maken, aardappelflautes krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6000 Euro verdelen deel 2 - 12 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6000 Euro verdelen deel 3 - 12 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Jeff, zendercheck.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De groep is niet het spel dit jaar. Dat spelen van de ik ben zielig kaart of ik heb een risico genomen...quote:Op zondag 12 januari 2025 17:31 schreef Kissingbird het volgende:
Nu is duidelijk wie voor zichzelf kiest of voor de groep zegt jeffrey![]()
Wanneer wil ze die aan doen, met die 10 minuten liveshow?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Linda baalt van haar kast en die prinsessen jurk![]()
![]()
Jeffrey is een zeur. Hij hoopt dat er veel is duidelijk geworden.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Jeffrey denkt helemaal verkeerd. Hij beschuldigd via een omweg mensen die het niet gedaan hebben. Er zijn er naar 3 die teveel hebben gedaan keanu, lennie en linda![]()
Als jeff gewoon het juiste deel had gepakt
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij is paranoïdequote:Op zondag 12 januari 2025 17:34 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het juist wel grappig. Een beetje gestook.![]()
Milena had ook 485 geloof ik.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:34 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey denkt helemaal verkeerd. Hij beschuldigd via een omweg mensen die het niet gedaan hebben. Er zijn er naar 3 die teveel hebben gedaan keanu, lennie en lindaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jeff maakt vrienden ...quote:Op zondag 12 januari 2025 17:34 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet waar het over gaat, maar Jeff heeft gelijk.![]()
![]()
Hij heeft zelf minder gepakt dan zn deel. En nu zeikt hij dat andere meer hebben gepakt.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:34 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet waar het over gaat, maar Jeff heeft gelijk.
Als 1 iemand teveel pakt, en het moet op, is het logisch dat mensen sowieso teveel hebben
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wat moesten ze pakken 461?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
@BBKing had dit gepost:
Jeffrey 400 euro
Lennie 500 euro
Mattheüs 450 euro
Linda 507 euro
Milena 480 euro
Jordy 460 euro
"Nele" 460 euro
Axel 500 euro
Niels 449 euro
Jolien 455 euro
Keanu 490 euro
"Remi" 424 euro
Elsa 425 euroSmile, it's free therapy.![]()
Dat was 1300 gedeeld door 13, maar ze mochten het helemaal zelf bepalen.quote:Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Ahquote:Op zondag 12 januari 2025 17:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat was 1300 gedeeld door 13, maar ze mochten het helemaal zelf bepalen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Axel en nelequote:Op zondag 12 januari 2025 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
Linda heeft andere gedachtes bij hun?
wie is hun?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
linda dus de snitch, kielhalenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
@:bbking had dit gepost:
Jeffrey 400 euro
Lennie 500 euro
Mattheüs 450 euro
Linda 507 euro
Milena 480 euro
Jordy 460 euro
"Nele" 460 euro
Axel 500 euro
Niels 449 euro
Jolien 455 euro
Keanu 490 euro
"Remi" 424 euro
Elsa 425 euro
Jolientje![]()
Linda: ja maar hun kunnen ook stiekem zijn he
beetje stoken bij Jeffrey en Matthie
Smile, it's free therapy.![]()
Zij heeft het meeste gepakt en wil onschuldig lijkenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
Linda: ja maar qua eerlijkheid zij zijn ook niet helemaal eerlijk he![]()
Vervelend baasje.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:37 schreef Lillfex het volgende:
Jeff is ook een zeur en arrogant aan het doen.![]()
Je kan ook zeggen dat het wel heel dom is om een paar tientjes te 'stelen', doe het dan goed want gezeik komt er toch wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
Moeilijk doen over een paar tientjes.![]()
Ja hij valt me steeds meer en meer tegen. Hij dramt en dramt.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:37 schreef Lillfex het volgende:
Jeff is ook een zeur en arrogant aan het doen.
Hij denkt dat er iemand heel veel uit die pot heeft gepakt, maar heeft het dus goed mis.![]()
Er was toch voordat ze het bedrag verdeelden ook al bekend hoeveel iedereen had dus zo moeilijk is het niet om ‘de daders’ te vinden. Tenminste voor die ene persoon die wel kan rekenen.![]()
Ik denk eerder trotsquote:Op zondag 12 januari 2025 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff is gewoon kwaad op zichzelf. Jankbal
Op zijn uitgedachte plan
Alleen vergeet hij dat het niet slim is om je hele plan dan 100 x te vertellen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Schelden doen we nietquote:Op zondag 12 januari 2025 17:39 schreef mario390 het volgende:
jeff is en grote zeurer en hosenschijserThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als hij een beetje kan rekenen.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja hij valt me steeds meer en meer tegen. Hij dramt en dramt.
Hij denkt dat er iemand heel veel uit die pot heeft gepakt, maar heeft het dus goed mis.
Niemand heeft geklaagd dat de pot leeg was toen hij of zij aan de beurt was.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerder trots
Op zijn uitgedachte plan
Alleen vergeet hij dat het niet slim is om je hele plan dan 100 x te vertellenDan is hij net zo erg als Jordy Die kan dat ook nietquote:Op zondag 12 januari 2025 17:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerder trots
Op zijn uitgedachte plan
Alleen vergeet hij dat het niet slim is om je hele plan dan 100 x te vertellen![]()
Denkt het allemaal te weten.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:38 schreef ben34567 het volgende:
Vind dat Jeffrey altijd stoer wil overkomen met zijn lichaamstaal. Echt nog een jochie.![]()
Jeff snapt Linda niet met haar evenredigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze hebben het dus over Lennie denk ik, Jef gaat haar dus nomineren waarschijnlijk.
Dan zal t m tegenvallen dat ze best populair is.![]()
hij weet niet eens wat dat woord betekendquote:Op zondag 12 januari 2025 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff snapt Linda niet met haar evenredigJolientje![]()
Ik had dat bedrag door 13 nier eens uit het hoofd kunnen uitrekenen, dyscalculie![]()
![]()
Jeffrey is iig geen egoïst, heeft de eerst basics eten van zijn eigen geld betaald en niet met geld van een ander.
Dat ze blijven speculeren snap ik wel, je hebt verder niets anders te doen, dus dit houdt ze weer even bezig.if it's meant to be, it will be![]()
"We zitten hier voor het spel"quote:Op zondag 12 januari 2025 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
@:bbking had dit gepost:
Jeffrey 400 euro
Lennie 500 euro
Mattheüs 450 euro
Linda 507 euro
Milena 480 euro
Jordy 460 euro
"Nele" 460 euro
Axel 500 euro
Niels 449 euro
Jolien 455 euro
Keanu 490 euro
"Remi" 424 euro
Elsa 425 euro
Had even de knuppel in t hok gegooid, al is het maar als je laatste staat en het dubbele pakt.
Nee, gaat t over maccie
Hell To The Liars![]()
ben bang pas als iemand weggestemd is de een zijn de ander zijn brood wordt toegepast, maar ik hoop eerder dan datquote:![]()
Nou er waren er wel meer die het niet konden maar werden wel geholpen door BB.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had dat bedrag door 13 nier eens uit het hoofd kunnen uitrekenen, dyscalculie![]()
![]()
![]()
Dat zegt nul eerst investeren dan incasseren.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeffrey is iig geen egoïst, heeft de eerst basics eten van zijn eigen geld betaald en niet met geld van een ander.
Dat ze blijven speculeren snap ik wel, je hebt verder niets anders te doen, dus dit houdt ze weer even bezig.![]()
ah okequote:Op zondag 12 januari 2025 17:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou er waren er wel meer die het niet konden maar werden wel geholpen door BB.ik moet dat nog even bekijken, die filmpjes
Ik zeg ook niet dat hij egoïstisch is maar hij is arrogant en aan het zeuren en hij is haantje de voorste Nu ook weer ik wil de bananen verdelen.........quote:Op zondag 12 januari 2025 17:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat ze blijven speculeren snap ik wel, je hebt verder niets anders te doen, dus dit houdt ze weer even bezig.![]()
Ja, hij is gewoon een beetje irritant bezig.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:46 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij egoïstisch is maar hij is arrogant en aan het zeuren en hij is haantje de voorste Nu ook weer ik wil de bananen verdelen.........Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
weet je wel wat 1000 gedeeld door 3 is ?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ah okeik moet dat nog even bekijken, die filmpjes
Jolientje![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, hij is gewoon een beetje irritant bezig.![]()
![]()
Gelukkig maar, anders laat hij over zich heen lopen. TeamJeffrey in deze.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, hij is gewoon een beetje irritant bezig.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat mag. Hij gaat voor mij een paar plaatsen achteruit door zijn gedrag nu terwijl ik hem hoog had staan.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders laat hij over zich heen lopen. TeamJeffrey in deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |