Klopt, maar hard skreewe en naar anderen wijzen helpquote:Op zondag 12 januari 2025 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar zelf poept hij in zijn broek om weer genomineerd te worden
Hoezo? Hij blijft nog steeds behoorlijk bij zijn uitgezette lijn. Bij mij stijgt hij steeds een beetje meer. Zijn redeneringen zijn best spot on. Hij heeft gelijk wat Jefferey betreft.quote:
Ik vind hem een beetje arrogant worden.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef greysbones het volgende:
Jeff legt uit waarom hij eerste wilde
jaquote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef Cupfighter het volgende:
Eerlijk zullen we alles delen, ikke een beetje meer dan jjj
Neequote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef marky het volgende:
[..]
Hoezo? Hij blijft nog steeds behoorlijk bij zijn uitgezette lijn. Bij mij stijgt hij steeds een beetje meer. Zijn redeneringen zijn best spot on. Hij heeft gelijk wat Jefferey betreft.
Hij gaat altijd eerst. Uiteindelijk zullen de eerste de laatste zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef greysbones het volgende:
Jeff legt uit waarom hij eerste wilde
Ik denk eerderquote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef Cupfighter het volgende:
Eerlijk zullen we alles delen, ikke een beetje meer dan jjj
Tegen Keanuquote:Op zondag 12 januari 2025 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff zegt: als je meer hebt dan 500 dan ben je een dikke egoist
En klinkt nu best beetje gefrustreerd dat hij minder heeft.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:43 schreef DGK-Eric het volgende:
Van BB mocht niemand het erover hebben, maar alles is nu out in the open![]()
Jeffrey klopt zichzelf op de borst dat hij minder heeft gepakt
Haha ja. Maar dit was toch zijn 'tactiek'?quote:Op zondag 12 januari 2025 16:45 schreef engine het volgende:
[..]
En klinkt nu best beetje gefrustreerd dat hij minder heeft.
En Bart, klinkt niet alleen hetzelfde, maar is beetje een zelfde type ook.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:46 schreef spapaars het volgende:
Ik vind Niels een gluipertje die heel goed heeft gekeken hoe Glenn het spel heeft gespeeld.
Gaat natuurlijk nergens over. Die paar tientjes.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff zegt: als je meer hebt dan 500 dan ben je een dikke egoist
Niels is heel voorzichtig volgens mij. Ik ben benieuwd wanneer hij het harder gaat spelen.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:46 schreef spapaars het volgende:
Ik vind Niels een gluipertje die heel goed heeft gekeken hoe Glenn het spel heeft gespeeld.
Preciesquote:Op zondag 12 januari 2025 16:47 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk nergens over. Die paar tientjes.
Hij is gewoon dom geweest om als eerste te gaan.
hij is en grote zeikerquote:Op zondag 12 januari 2025 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff is gewoon boos op zichrzelf dat hij te weinig heeft gepakt
Het wordt Jeffrey meer aangerekend dat hij persé als eerste wilde, dan dat hij wordt gewaardeerd dat hij minder heeft gepakt.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:47 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk nergens over. Die paar tientjes.
Hij is gewoon dom geweest om als eerste te gaan.
Dat hoort bij het spel, grote uitgevers lopen het gevaar te worden genomineerd.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo nur zij,en als zij opent is het geld weer op 0 ?
Elk voordeel hebt zijn nadeelquote:Op zondag 12 januari 2025 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het wordt Jeffrey meer aangerekend dat hij persé als eerste wilde, dan dat hij wordt gewaardeerd dat hij minder heeft gepakt.
Iets met jezelf in de vingers snijden
Ik hoop dat ze nog iets heeft overgelaten voor de kiendjes thuisquote:Op zondag 12 januari 2025 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja.. spullen van levensbelang
[ afbeelding ]
ze is sowieso chagrijnig vandaag dus ik snap het welquote:Op zondag 12 januari 2025 16:51 schreef DGK-Eric het volgende:
Linda kijkt vol afgunst naar alle spulletjes van Milena
Inderdaad. De bewoners gaan er al snel ook vanuit dat hij meer zou pakken, omdat hij als eerste ging. Vind het echt super wat hij heeft gedaan, eens kijken hoe iedereen is. Hij baalt echt dat er mensen zijn die veel hebben gepakt en daardoor niet meer te vertrouwen zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het wordt Jeffrey meer aangerekend dat hij persé als eerste wilde, dan dat hij wordt gewaardeerd dat hij minder heeft gepakt.
Iets met jezelf in de vingers snijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |