Je vergeet stempels makenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, je kan aardappelgooien, aardappelschieten, aardappelmannetjes maken, aardappelflautes krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6000 Euro verdelen deel 2 - 12 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6000 Euro verdelen deel 3 - 12 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Jeff, zendercheck.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De groep is niet het spel dit jaar. Dat spelen van de ik ben zielig kaart of ik heb een risico genomen...quote:Op zondag 12 januari 2025 17:31 schreef Kissingbird het volgende:
Nu is duidelijk wie voor zichzelf kiest of voor de groep zegt jeffrey![]()
Wanneer wil ze die aan doen, met die 10 minuten liveshow?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Linda baalt van haar kast en die prinsessen jurk![]()
![]()
Jeffrey is een zeur. Hij hoopt dat er veel is duidelijk geworden.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Jeffrey denkt helemaal verkeerd. Hij beschuldigd via een omweg mensen die het niet gedaan hebben. Er zijn er naar 3 die teveel hebben gedaan keanu, lennie en linda![]()
Als jeff gewoon het juiste deel had gepakt
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij is paranoïdequote:Op zondag 12 januari 2025 17:34 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het juist wel grappig. Een beetje gestook.![]()
Milena had ook 485 geloof ik.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:34 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey denkt helemaal verkeerd. Hij beschuldigd via een omweg mensen die het niet gedaan hebben. Er zijn er naar 3 die teveel hebben gedaan keanu, lennie en lindaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jeff maakt vrienden ...quote:Op zondag 12 januari 2025 17:34 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet waar het over gaat, maar Jeff heeft gelijk.![]()
![]()
Hij heeft zelf minder gepakt dan zn deel. En nu zeikt hij dat andere meer hebben gepakt.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:34 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet waar het over gaat, maar Jeff heeft gelijk.
Als 1 iemand teveel pakt, en het moet op, is het logisch dat mensen sowieso teveel hebben
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wat moesten ze pakken 461?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
@BBKing had dit gepost:
Jeffrey 400 euro
Lennie 500 euro
Mattheüs 450 euro
Linda 507 euro
Milena 480 euro
Jordy 460 euro
"Nele" 460 euro
Axel 500 euro
Niels 449 euro
Jolien 455 euro
Keanu 490 euro
"Remi" 424 euro
Elsa 425 euroSmile, it's free therapy.![]()
Dat was 1300 gedeeld door 13, maar ze mochten het helemaal zelf bepalen.quote:Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Ahquote:Op zondag 12 januari 2025 17:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat was 1300 gedeeld door 13, maar ze mochten het helemaal zelf bepalen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Axel en nelequote:Op zondag 12 januari 2025 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
Linda heeft andere gedachtes bij hun?
wie is hun?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
linda dus de snitch, kielhalenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
@:bbking had dit gepost:
Jeffrey 400 euro
Lennie 500 euro
Mattheüs 450 euro
Linda 507 euro
Milena 480 euro
Jordy 460 euro
"Nele" 460 euro
Axel 500 euro
Niels 449 euro
Jolien 455 euro
Keanu 490 euro
"Remi" 424 euro
Elsa 425 euro
Jolientje![]()
Linda: ja maar hun kunnen ook stiekem zijn he
beetje stoken bij Jeffrey en Matthie
Smile, it's free therapy.![]()
Zij heeft het meeste gepakt en wil onschuldig lijkenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
Linda: ja maar qua eerlijkheid zij zijn ook niet helemaal eerlijk he![]()
Vervelend baasje.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:37 schreef Lillfex het volgende:
Jeff is ook een zeur en arrogant aan het doen.![]()
Je kan ook zeggen dat het wel heel dom is om een paar tientjes te 'stelen', doe het dan goed want gezeik komt er toch wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
Moeilijk doen over een paar tientjes.![]()
Ja hij valt me steeds meer en meer tegen. Hij dramt en dramt.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:37 schreef Lillfex het volgende:
Jeff is ook een zeur en arrogant aan het doen.
Hij denkt dat er iemand heel veel uit die pot heeft gepakt, maar heeft het dus goed mis.![]()
Er was toch voordat ze het bedrag verdeelden ook al bekend hoeveel iedereen had dus zo moeilijk is het niet om ‘de daders’ te vinden. Tenminste voor die ene persoon die wel kan rekenen.![]()
Ik denk eerder trotsquote:Op zondag 12 januari 2025 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff is gewoon kwaad op zichzelf. Jankbal
Op zijn uitgedachte plan
Alleen vergeet hij dat het niet slim is om je hele plan dan 100 x te vertellen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Schelden doen we nietquote:Op zondag 12 januari 2025 17:39 schreef mario390 het volgende:
jeff is en grote zeurer en hosenschijserThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als hij een beetje kan rekenen.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja hij valt me steeds meer en meer tegen. Hij dramt en dramt.
Hij denkt dat er iemand heel veel uit die pot heeft gepakt, maar heeft het dus goed mis.
Niemand heeft geklaagd dat de pot leeg was toen hij of zij aan de beurt was.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerder trots
Op zijn uitgedachte plan
Alleen vergeet hij dat het niet slim is om je hele plan dan 100 x te vertellenDan is hij net zo erg als Jordy Die kan dat ook nietquote:Op zondag 12 januari 2025 17:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerder trots
Op zijn uitgedachte plan
Alleen vergeet hij dat het niet slim is om je hele plan dan 100 x te vertellen![]()
Denkt het allemaal te weten.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:38 schreef ben34567 het volgende:
Vind dat Jeffrey altijd stoer wil overkomen met zijn lichaamstaal. Echt nog een jochie.![]()
Jeff snapt Linda niet met haar evenredigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze hebben het dus over Lennie denk ik, Jef gaat haar dus nomineren waarschijnlijk.
Dan zal t m tegenvallen dat ze best populair is.![]()
hij weet niet eens wat dat woord betekendquote:Op zondag 12 januari 2025 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff snapt Linda niet met haar evenredigJolientje![]()
Ik had dat bedrag door 13 nier eens uit het hoofd kunnen uitrekenen, dyscalculie![]()
![]()
Jeffrey is iig geen egoïst, heeft de eerst basics eten van zijn eigen geld betaald en niet met geld van een ander.
Dat ze blijven speculeren snap ik wel, je hebt verder niets anders te doen, dus dit houdt ze weer even bezig.if it's meant to be, it will be![]()
"We zitten hier voor het spel"quote:Op zondag 12 januari 2025 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
@:bbking had dit gepost:
Jeffrey 400 euro
Lennie 500 euro
Mattheüs 450 euro
Linda 507 euro
Milena 480 euro
Jordy 460 euro
"Nele" 460 euro
Axel 500 euro
Niels 449 euro
Jolien 455 euro
Keanu 490 euro
"Remi" 424 euro
Elsa 425 euro
Had even de knuppel in t hok gegooid, al is het maar als je laatste staat en het dubbele pakt.
Nee, gaat t over maccie
Hell To The Liars![]()
ben bang pas als iemand weggestemd is de een zijn de ander zijn brood wordt toegepast, maar ik hoop eerder dan datquote:![]()
Nou er waren er wel meer die het niet konden maar werden wel geholpen door BB.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had dat bedrag door 13 nier eens uit het hoofd kunnen uitrekenen, dyscalculie![]()
![]()
![]()
Dat zegt nul eerst investeren dan incasseren.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeffrey is iig geen egoïst, heeft de eerst basics eten van zijn eigen geld betaald en niet met geld van een ander.
Dat ze blijven speculeren snap ik wel, je hebt verder niets anders te doen, dus dit houdt ze weer even bezig.![]()
ah okequote:Op zondag 12 januari 2025 17:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou er waren er wel meer die het niet konden maar werden wel geholpen door BB.ik moet dat nog even bekijken, die filmpjes
Ik zeg ook niet dat hij egoïstisch is maar hij is arrogant en aan het zeuren en hij is haantje de voorste Nu ook weer ik wil de bananen verdelen.........quote:Op zondag 12 januari 2025 17:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat ze blijven speculeren snap ik wel, je hebt verder niets anders te doen, dus dit houdt ze weer even bezig.![]()
Ja, hij is gewoon een beetje irritant bezig.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:46 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij egoïstisch is maar hij is arrogant en aan het zeuren en hij is haantje de voorste Nu ook weer ik wil de bananen verdelen.........Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
weet je wel wat 1000 gedeeld door 3 is ?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ah okeik moet dat nog even bekijken, die filmpjes
Jolientje![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, hij is gewoon een beetje irritant bezig.![]()
![]()
Gelukkig maar, anders laat hij over zich heen lopen. TeamJeffrey in deze.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, hij is gewoon een beetje irritant bezig.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat mag. Hij gaat voor mij een paar plaatsen achteruit door zijn gedrag nu terwijl ik hem hoog had staan.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders laat hij over zich heen lopen. TeamJeffrey in deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |