Klopt, maar hard skreewe en naar anderen wijzen helpquote:Op zondag 12 januari 2025 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar zelf poept hij in zijn broek om weer genomineerd te worden
Hoezo? Hij blijft nog steeds behoorlijk bij zijn uitgezette lijn. Bij mij stijgt hij steeds een beetje meer. Zijn redeneringen zijn best spot on. Hij heeft gelijk wat Jefferey betreft.quote:
Ik vind hem een beetje arrogant worden.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef greysbones het volgende:
Jeff legt uit waarom hij eerste wilde
jaquote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef Cupfighter het volgende:
Eerlijk zullen we alles delen, ikke een beetje meer dan jjj
Neequote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef marky het volgende:
[..]
Hoezo? Hij blijft nog steeds behoorlijk bij zijn uitgezette lijn. Bij mij stijgt hij steeds een beetje meer. Zijn redeneringen zijn best spot on. Hij heeft gelijk wat Jefferey betreft.
Hij gaat altijd eerst. Uiteindelijk zullen de eerste de laatste zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef greysbones het volgende:
Jeff legt uit waarom hij eerste wilde
Ik denk eerderquote:Op zondag 12 januari 2025 16:42 schreef Cupfighter het volgende:
Eerlijk zullen we alles delen, ikke een beetje meer dan jjj
Tegen Keanuquote:Op zondag 12 januari 2025 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff zegt: als je meer hebt dan 500 dan ben je een dikke egoist
En klinkt nu best beetje gefrustreerd dat hij minder heeft.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:43 schreef DGK-Eric het volgende:
Van BB mocht niemand het erover hebben, maar alles is nu out in the open![]()
Jeffrey klopt zichzelf op de borst dat hij minder heeft gepakt
Haha ja. Maar dit was toch zijn 'tactiek'?quote:Op zondag 12 januari 2025 16:45 schreef engine het volgende:
[..]
En klinkt nu best beetje gefrustreerd dat hij minder heeft.
En Bart, klinkt niet alleen hetzelfde, maar is beetje een zelfde type ook.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:46 schreef spapaars het volgende:
Ik vind Niels een gluipertje die heel goed heeft gekeken hoe Glenn het spel heeft gespeeld.
Gaat natuurlijk nergens over. Die paar tientjes.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff zegt: als je meer hebt dan 500 dan ben je een dikke egoist
Niels is heel voorzichtig volgens mij. Ik ben benieuwd wanneer hij het harder gaat spelen.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:46 schreef spapaars het volgende:
Ik vind Niels een gluipertje die heel goed heeft gekeken hoe Glenn het spel heeft gespeeld.
Preciesquote:Op zondag 12 januari 2025 16:47 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk nergens over. Die paar tientjes.
Hij is gewoon dom geweest om als eerste te gaan.
hij is en grote zeikerquote:Op zondag 12 januari 2025 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff is gewoon boos op zichrzelf dat hij te weinig heeft gepakt
Het wordt Jeffrey meer aangerekend dat hij persé als eerste wilde, dan dat hij wordt gewaardeerd dat hij minder heeft gepakt.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:47 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk nergens over. Die paar tientjes.
Hij is gewoon dom geweest om als eerste te gaan.
Dat hoort bij het spel, grote uitgevers lopen het gevaar te worden genomineerd.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo nur zij,en als zij opent is het geld weer op 0 ?
Elk voordeel hebt zijn nadeelquote:Op zondag 12 januari 2025 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het wordt Jeffrey meer aangerekend dat hij persé als eerste wilde, dan dat hij wordt gewaardeerd dat hij minder heeft gepakt.
Iets met jezelf in de vingers snijden
Ik hoop dat ze nog iets heeft overgelaten voor de kiendjes thuisquote:Op zondag 12 januari 2025 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja.. spullen van levensbelang
[ afbeelding ]
ze is sowieso chagrijnig vandaag dus ik snap het welquote:Op zondag 12 januari 2025 16:51 schreef DGK-Eric het volgende:
Linda kijkt vol afgunst naar alle spulletjes van Milena
Inderdaad. De bewoners gaan er al snel ook vanuit dat hij meer zou pakken, omdat hij als eerste ging. Vind het echt super wat hij heeft gedaan, eens kijken hoe iedereen is. Hij baalt echt dat er mensen zijn die veel hebben gepakt en daardoor niet meer te vertrouwen zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het wordt Jeffrey meer aangerekend dat hij persé als eerste wilde, dan dat hij wordt gewaardeerd dat hij minder heeft gepakt.
ja maar als zij haar kast opent gaat toch niet geld weg of wel? dome spel ditquote:Op zondag 12 januari 2025 16:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat hoort bij het spel, grote uitgevers lopen het gevaar te worden genomineerd.
Misschien kan ze volgende week al haar Kiendjess thuis persoonlijk omarmenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog iets heeft overgelaten voor de kiendjes thuis
Toch niet. Ik was fan van Bart, maar absoluut niet van Niels.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Bart, klinkt niet alleen hetzelfde, maar is beetje een zelfde type ook.
Liggen goed bij het belgische BB FB publiek
Dat minder pakken was ook pure tacktiek en had nul te maken met goedheid. Heeft dat wel overwogen gedaan. En laten we vooral niet vergeten dat hij al bijna 900 had.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Een mousje en een cremetje en een gelletje en een lotionnetje en een olietje en een serumpje....quote:
denk dat bepaalde mannen aan het aansturen zijn op het hanengevecht...quote:Op zondag 12 januari 2025 16:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad. De bewoners gaan er al snel ook vanuit dat hij meer zou pakken, omdat hij als eerste ging. Vind het echt super wat hij heeft gedaan, eens kijken hoe iedereen is. Hij baalt echt dat er mensen zijn die veel hebben gepakt en daardoor niet meer te vertrouwen zijn.
¤500 van haar geld, maar aan het eind gaat al het geld van de bewoners in 1 pot, die is dan voor de winnaar.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar als zij haar kast opent gaat toch niet geld weg of wel? dome spel dit
Nopequote:Op zondag 12 januari 2025 16:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft die papegaai eigenlijk als iets zinnig betekend ? Ik heb het alvast niet meegekregen.
Tja, als je zelf minder pakt is het onvermijdelijk dat iemand anders meer pakt/krijgtquote:Op zondag 12 januari 2025 16:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad. De bewoners gaan er al snel ook vanuit dat hij meer zou pakken, omdat hij als eerste ging. Vind het echt super wat hij heeft gedaan, eens kijken hoe iedereen is. Hij baalt echt dat er mensen zijn die veel hebben gepakt en daardoor niet meer te vertrouwen zijn.
je hebt gezien wat er voor mannen inzittenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:54 schreef Adat231 het volgende:
[..]
denk dat bepaalde mannen aan het aansturen zijn op het hanengevecht...
Ik ook niet, ik heb het ding een keer horen kraaien.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft die papegaai eigenlijk als iets zinnig betekend ? Ik heb het alvast niet meegekregen.
ja, maar een hanengevecht heb je altijd, hoe ze er ook uitzienquote:Op zondag 12 januari 2025 16:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
je hebt gezien wat er voor mannen inzitten![]()
Idd alles met verkleinwoordenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een mousje en een cremetje en een gelletje en een lotionnetje en een olietje en een serumpje....
1x riep hij dat ze moesten opruimen, omdat er hoog bezoek kwamquote:Op zondag 12 januari 2025 16:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar komt ze zo dadelijk achter dat ze al hun spulletjes mee naar het huis heeft genomen.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog iets heeft overgelaten voor de kiendjes thuis
Dat was ook de reden waarom hij minder genomen had dat had niets met goedheid te maken.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de papegaaiquote:Op zondag 12 januari 2025 16:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Het mooie daarvan is dat de bewoners het je kwalijk kunnen nemen en dat je daardoor genomineerd wordt.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Tja, als je zelf minder pakt is het onoverkomelijk dat iemand anders meer pakt/krijgt
zo nu dat ik snap,om dat zij haar kast opmakte is zij nu op 0 met geld? hoe will zij nu eten bestellen?quote:Op zondag 12 januari 2025 16:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
¤500 van haar geld, maar aan het eind gaat al het geld van de bewoners in 1 pot, die is dan voor de winnaar.
quote:Op zondag 12 januari 2025 16:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja, maar een hanengevecht heb je altijd, hoe ze er ook uitzien
ik kan niet wachtenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja, maar een hanengevecht heb je altijd, hoe ze er ook uitzien
Paprika enz krijgen ze.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo nu dat ik snap,om dat zij haar kast opmakte is zij nu op 0 met geld? hoe will zij nu eten bestellen?
Na de kutnijd van gister over Jeffrey is dat ook wel weer leuk.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:54 schreef Adat231 het volgende:
[..]
denk dat bepaalde mannen aan het aansturen zijn op het hanengevecht...
quote:Op zondag 12 januari 2025 16:58 schreef ben34567 het volgende:
Allemaal gala kleding voor de liveshow die er niet meer is
Ze kan de papegaai nog opeten.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo nu dat ik snap,om dat zij haar kast opmakte is zij nu op 0 met geld? hoe will zij nu eten bestellen?
Ik hoop dat BB mee leest en dit gaat doen!!!!quote:Op zondag 12 januari 2025 16:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de papegaai
En dan mensen die anderen beschuldigen het deksel op de neus krijgen.
Zou wel leuk zijn geweest als iemand die hele pot had gepakt.
Dan was het spel echt begonnen.
op hakken via de achterdeur naar buitenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:58 schreef ben34567 het volgende:
Ja. Om een paar tientjes extra zit er straks eentje thuisquote:Op zondag 12 januari 2025 16:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het mooie daarvan is dat de bewoners het je kwalijk kunnen nemen en dat je daardoor genomineerd wordt.
Iemand heeft de instructies niet gelezenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:58 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Hop in galakleed op de achterbank bij de stagiair
lijkt er wel opquote:Op zondag 12 januari 2025 17:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Verraden de gelaatsuitdrukkingen bij Linda afgunst ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |