Maar je weet iig dat dat tijdelijk is, net als hun verblijf en ze kunnen ook nog prima week in kampeerstijl wonen.quote:
Normaal stonden die merken of winkels altjd ergens toch?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:55 schreef Puzzie het volgende:
Servies en bestek vind ik wel weer mooi.
Eens. Ik ben die Jeffrey al behoorlijk zat aan het raken.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:43 schreef Lillfex het volgende:
Dat geheimzinnige gedoe zet hun alle drie maar op de nominatie. Ik hou daar niet van
Niet op gelet maar ik vind het wel mooiquote:Op zondag 12 januari 2025 18:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Normaal stonden die merken of winkels altjd ergens toch?
Nu kon ik het niet vinden.
jazeker, maar ik hou mij bij de COSquote:Op zondag 12 januari 2025 18:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar je weet iig dat dat tijdelijk is, net als hun verblijf en ze kunnen ook nog prima week in kampeerstijl wonen.
Inzoomen op achterkant bord bij afwas???quote:Op zondag 12 januari 2025 18:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Normaal stonden die merken of winkels altjd ergens toch?
Nu kon ik het niet vinden.
quote:Op zondag 12 januari 2025 18:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet op gelet maar ik vind het wel mooi
Dacht dat ik ze hoorde praten over olijfolie, maar dat hebben ze dus niet?quote:
Ja kan ook maar het stond ook altijd ergens vermeld.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Inzoomen op achterkant bord bij afwas???
Wel olie, maar in een fles zonder label, lijkt mij eerder zonnebloemoliequote:Op zondag 12 januari 2025 18:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dacht dat ik ze hoorde praten over olijfolie, maar dat hebben ze dus niet?
Ze hebben een fles olie, welke weet ik niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ow die wist ikquote:Op zondag 12 januari 2025 18:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja kan ook maar het stond ook altijd ergens vermeld.
Was ook benieuwd naar de kleding o.a.
het kan wel, ik heb buiten bieslook, munt, basilicum en knoflook staan en dat gaat prima. Wel onder een afdak met voldoende lichtquote:Op zondag 12 januari 2025 18:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Klopt dat gaat ook niet goed
Maar dan hadden ze er wel uit kunnen halen /en of drogen
Het lijkt kleding van zaraquote:Op zondag 12 januari 2025 19:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ow die wist ik
Die kwam ik tegen toen ik op de badjas googlde
Niet gevonden overigens
quote:Op zondag 12 januari 2025 18:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |