quote:Op zondag 12 januari 2025 19:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]ja ik heb het erst gezien als ik de gif in nieuwe fenster geopent hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij weet iig de bedragen van de DR voordat hij vandaag de pin moest afgeven.quote:
500 had ze genomen zelf gezien.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:11 schreef Lillfex het volgende:
Leny heeft niet meer gepakt. Zelfs minder dan 500
Houdt z'n oor vlak tegen de papegaai en die fluistert het hem allemaal in.quote:
Lijkt me niet meer dan fair?quote:Op zondag 12 januari 2025 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel en Nele hebben 400 euro van Mattie gepakt, 50 euro van de 2e en 3e rijkste .. en 10 euro van de rest.
Niels : Heel gevaarlijk spel van die Axel op dag 2. Die moeten we in de gaten houden.
Uw opmerking is zo dom nog niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:46 schreef b_engeltje het volgende:
Verklaard me voor gek, doek zelf ook
Maar ik heb het idee dat jolien en Jeffrey elkaar al langer/beter kennen
Misschien zelfs koppeltje zijn
De gebarentaal simpele blikken en maar 2woorden nodig hebben om elkaar te begrijpen
Ze kennen elkaar te kort in bb om nu al dat soort communicatie te kunnen hebben
Dure grapquote:Op zondag 12 januari 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
Dat eten is voor twee dagen. Dat zeiden ze ook.
Ben het ff kwijt we zien het morgen wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ohhhhhh was dit alleen voor vandaag? dan heb ik iets verkeerd begrepen , ja zou kunnen hoor voor 1 dag, grote eters misschien
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |