Dat vraag ik me af, koken voor jezelf is toch wel wat andersquote:Op zondag 12 januari 2025 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jordy weet hoe te koken ... hij is 55 kilo afgevallen
volgens mij kan hij nog geen water kokenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jordy weet hoe te koken ... hij is 55 kilo afgevallen
En dan staan ze er ook mee te kijken alsof er een culinaire geschiedenis plaatsvindtquote:Op zondag 12 januari 2025 18:20 schreef DGK-Eric het volgende:
Die aardappeltjes worden ongekookt in een enorme hoeveelheid in de pan gegooid om te bakken?
Hij brengt het anders ... misschien een bodempje water bij die aardappels en de deksel er opquote:Op zondag 12 januari 2025 18:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
volgens mij kan hij nog geen water koken
Soort van stomen bedoel jequote:Op zondag 12 januari 2025 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij brengt het anders ... misschien een bodempje water bij die aardappels en de deksel er op
Dat (basis)rekenen hebben ze elk jaar weer moeite meequote:Op zondag 12 januari 2025 18:29 schreef odie22 het volgende:
ze zijn toch geen 18 meer, kunnen geen van allen koken, rekenen, schoonmaken, leuk zijn , wat een groep
Vikaash moet flink gaan zitten liegen om niet door de mand te vallenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Elsa vraagt naar de oorsprong van Remi's achternaam
Ooopsss
hij weet het goed te spelenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Elsa vraagt naar de oorsprong van Remi's achternaam
Ooopsss
Hij lult zich er leuk en makkelijk uitquote:Op zondag 12 januari 2025 18:30 schreef ledn81 het volgende:
Elsa begint over de 'fake' achternaam van Remi.![]()
Benieuwd wat ie ervan maakt
Dat zou ook mijn eerste voorbereiding zijn: kunnen koken met beperkte middelen voor een grote groep en leren brood bakken vanaf scratch.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:29 schreef odie22 het volgende:
ze zijn toch geen 18 meer, kunnen geen van allen koken, rekenen, schoonmaken, leuk zijn , wat een groep
Ja dat kloptquote:Op zondag 12 januari 2025 18:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ohja? Dat heb ik dan gemist. Maar nog steeds rijkelijk laat, na 9 dagen
heb ook even een weekly basics topic aangemaaktquote:Op zondag 12 januari 2025 18:27 schreef b_engeltje het volgende:
Ow ze hebben geen citroen
Dacht dat de aardappels citroenen waren
Waarom kijk je nog?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:29 schreef odie22 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |